0
back
 

diskuze k tématu: Je Renault Espace bezpečné a spolehlivé MPV?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.06.2009 17:08, Milý Ilug(u)!
llug posted by:
Zajímali by mě ty rozvody utoho 3 litru mam v planu tento motor . Jinak souhlas s spawag grandis moc fajn kočar ještě bych se podival po nějaké C4 pikaso či grand pikaso
"Ty rozvody" věru NEjsou problém - u novějších variant se mění až po 240.000 km a cena KOMPLET rozvodů vyjde cca 15-20.000 kč
PS: A najít MOTOR co je větší "pohodář" než tento V6 3.0 je docela ÚKOL, on je takový "brumla" co si spokojeně "přede" ať se ploužíte 50 km/h nebo v poklidu "brumlá" když se trochu rozjedete někam do NADdvěstěkilometrových rychlostí..
PPS: DOPORUČUJi (V6 3.0 od PSA .-)
Pěkný den ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.06.2009 17:28, RE: nesouhlasím
Drago5 posted by:
"optimální pro přepravu 3 dětí najednou bude 7-mi místné auto." Myslím si, že 7místné auto je ideální jen pro pohodlí, nikoliv bezpečnost. Nedávno sem viděl crash test v rychlosti 40mil/h(cca 64km/h). Použili sice náklaďáček,ale i tak.Svoje děti bych tam neposadil....možná tchýni.

Video přikládám : http://www.youtube.com/watch?v=-fUsWCsxnuc
Nevim co resite.
1) Kdyz ma 3 deti tak je nebude vozit na zadnich 2 nouzovych sedackach. Ty nouzove v 99.9% casu nevyuzije.
2) Vypadalo to ze nebyly vysunute operky hlavy.
3) Deti vetsinou jezdi v autosedackach, takze s vybornou operkou hlavy.
4) V kratke fabii a rade dalsich malych aut by clovek dopadl asi uplne stejne kdyz nepouzije operku hlavy.
5) Nemam Zafiru, Opla ani 7-mi mistne auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.06.2009 17:30, RE: Milý Ilug(u)!
Kylie posted by:
"Ty rozvody" věru NEjsou problém - u novějších variant se mění až po 240.000 km a cena KOMPLET rozvodů vyjde cca 15-20.000 kč
PS: A najít MOTOR co je větší "pohodář" než tento V6 3.0 je docela ÚKOL, on je takový "brumla" co si spokojeně "přede" ať se ploužíte 50 km/h nebo v poklidu "brumlá" když se trochu rozjedete někam do NADdvěstěkilometrových rychlostí..
PPS: DOPORUČUJi (V6 3.0 od PSA .-)
Pěkný den ,-)
V kazdem pripade kdyz tazatel najede 10 tkm za rok, tak proc by riskoval ze koupi stoceneho diesla, ktery ma realne najeto prave tech 240 tisic a rozvody mu behem roku prasknou nebo je pro jistotu hnedka vymeni? Pri tomhle najezdu je snad diesel nesmysl...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.06.2009 18:03, RE: V6 od PSA
Kačud posted by:
Ten 3,0 od PSA je zajímavé doporučení. V předchozích recenzích bylo vždy u V6 od PSA varování "Nebrat, jsou zde velice drahé rozvody, i 40 000." Toto už nyní neplatí?
Dobrý den, ve značkové servisu to platí stále. Z neoriginálních dílů se v rozumném autoservisu včetně práce vejdete určitě do částky 15tis.Kč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.06.2009 19:18, RE: Milý Kačud(e)!
Kylie posted by:
Na rozvody u V6 3.0 od PSA se mne před časem někdo ptal a já následně nato v servisu, jejich výměna je doporučena až po 240.000 km (jako u většiny "novějších" motorů Citroën) a v českém autorizovaném servisu to vyjde někde mezi 15-20.000 kč - a popravdě TOHLE budete dělat asi tak JEDNOU za "život" vozu.. ,-)
PS: Vím že servisní interval 240 t. km občas někoho "zaskočí", ale dle docela DŮVĚRYHODNÝCH zdrojů s tím NEbyl a NEní žádný problém, měli dosud JEDEN vůz, kde rozvodový ř...
Tak to je v pohodě. Díky za info.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.06.2009 19:22, RE: Milý Ilug(u)!
Petr S posted by:
V kazdem pripade kdyz tazatel najede 10 tkm za rok, tak proc by riskoval ze koupi stoceneho diesla, ktery ma realne najeto prave tech 240 tisic a rozvody mu behem roku prasknou nebo je pro jistotu hnedka vymeni? Pri tomhle najezdu je snad diesel nesmysl...
Tady se o naftě nikdo nebaví.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.06.2009 19:43, RE: Milý Ilug(u)!
Kačud posted by:
Tady se o naftě nikdo nebaví.
Nazdar Kačude tak si to ty koho znám nebo né? Dovolil sem si tykání
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.06.2009 19:44, RE: Milý Ilug(u)!
Kačud posted by:
Tady se o naftě nikdo nebaví.
Aha, tak to sorry.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 27.06.2009 14:51, RE: V6 od PSA
Kačud posted by:
Ten 3,0 od PSA je zajímavé doporučení. V předchozích recenzích bylo vždy u V6 od PSA varování "Nebrat, jsou zde velice drahé rozvody, i 40 000." Toto už nyní neplatí?
Normálně, oni ten benzínovej šestiválec už nedělaj. Mají v nabídce už skoro jen diesely. Ach jo, kam ten svět spěje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 27.06.2009 15:24, Milý Kačud(e)!
Kačud posted by:
Normálně, oni ten benzínovej šestiválec už nedělaj. Mají v nabídce už skoro jen diesely. Ach jo, kam ten svět spěje.
Benzínový (Brumlo)šestiválce V6 3.0 od PSA se samozřejmě STÁLE vyrábí a nabízí (u Citroën je v modelech C5 a C6 - pravda NE v české republice ... ale tady to není nic "výjímečného", v česku je i CELKOVĚ "slabší/omezenější" nabídka (a nejen u aut) než třeba v Deutschland..
Pěkný den (s Citroën V6 3.0 .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 27.06.2009 20:07, RE: Milý Ilug(u)!
PavelZ posted by:
Nazdar Kačude tak si to ty koho znám nebo né? Dovolil sem si tykání
Jak to mám vědět? Focusa mám, ale jestli mě znáš to netuším. Pavel Z mě napadl jen kamarád z Bukovan a tos psal, že nejsi. Tak netuším.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 27.06.2009 23:32, RE: nesouhlasím
Petr S posted by:
Nevim co resite.
1) Kdyz ma 3 deti tak je nebude vozit na zadnich 2 nouzovych sedackach. Ty nouzove v 99.9% casu nevyuzije.
2) Vypadalo to ze nebyly vysunute operky hlavy.
3) Deti vetsinou jezdi v autosedackach, takze s vybornou operkou hlavy.
4) V kratke fabii a rade dalsich malych aut by clovek dopadl asi uplne stejne kdyz nepouzije operku hlavy.
5) Nemam Zafiru, Opla ani 7-mi mistne auto
Jde o to,jestli se do Espace vejdou 3 dětské sedačky vedle sebe,pak se ta třetí ředa nemusí obsazovat....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 28.06.2009 21:27, RE: V6 od PSA
koos posted by:
Zrovna jsem to psal do článku o Citroenu C5. Rozvody stojí v druhovýrobě (od Autobenexu) zhruba 13 500 korun. 40 000 korun nestály nikdy. Nevím, kdo to kde sebral. Maximálně 20 000 korun od značkového prodejce. Tomáš Dusil
Mám za to, že u některých starších modelů "musel" motor ven - takže + nějaký ten silentblok, pumpa... U takové P605 nebo C XM 3,0 V6 výměnou rozvodů zvednete hodnotu vozu na dvojnásobek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.06.2009 16:04, RE: V6 od PSA
Pepe posted by:
Mám za to, že u některých starších modelů "musel" motor ven - takže + nějaký ten silentblok, pumpa... U takové P605 nebo C XM 3,0 V6 výměnou rozvodů zvednete hodnotu vozu na dvojnásobek
P605 a C XM budou dnes .. 15-20 let staré vozy - ty bych asi moc NE"řešila"..
.. u všech "modernějších" to víceméně NENí "problém" (a i cenově to je "přiměřené/přijatelné" .-)
PS: ODKUD máte informaci, že se u starých modelů musel motor komplet vyndavat - to NENí zrovna "běžné"...
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.06.2009 16:23, RE: V6 od PSA
Kylie posted by:
P605 a C XM budou dnes .. 15-20 let staré vozy - ty bych asi moc NE"řešila"..
.. u všech "modernějších" to víceméně NENí "problém" (a i cenově to je "přiměřené/přijatelné" .-)
PS: ODKUD máte informaci, že se u starých modelů musel motor komplet vyndavat - to NENí zrovna "běžné"...
Pěkný den
Co je běžné v A a D nemusí být běžné v CZ a obráceně. Někde se to prostě vyndá pro usnadnění přístupu, někde se to prostě musí - možná to je jen argument pro odrazení od některého typu. A taková XM v "plnej" a v super stavu by se mi líbila na nedělní jízdy kolem chalupy. Jen tak pro radost...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.06.2009 22:02, RE: Milý Ilug(u)!
Kačud posted by:
Jak to mám vědět? Focusa mám, ale jestli mě znáš to netuším. Pavel Z mě napadl jen kamarád z Bukovan a tos psal, že nejsi. Tak netuším.
No sem to já Pavel z Bukovan co má sestru Aničku. Pokud se nepletu tak ty si psal jestli nejsem z Droždína a to nejsem. Měj se
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.06.2011 21:34, RE: V6 od PSA
Kylie posted by:
P605 a C XM budou dnes .. 15-20 let staré vozy - ty bych asi moc NE"řešila"..
.. u všech "modernějších" to víceméně NENí "problém" (a i cenově to je "přiměřené/přijatelné" .-)
PS: ODKUD máte informaci, že se u starých modelů musel motor komplet vyndavat - to NENí zrovna "běžné"...
Pěkný den
zdravim, vím, že se zde asi neřeší zrovna renault ale jen pro info třeba u espaceIII 3,0 V6 24V musí motor na rozvody komplet ven, a z toho plyne, že cena rozvodů je od 30ti tisíc výše.. osobně mi v renaultu Praha 8 řekli 50tisíc a výše ostatní malé servisy, do kterých jsem volal ( v podstatě celý středočeský kraj) tak okolo 30 tis. Kč. Honza
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.