Wednesday 16.08.2006 12:09,
Dieselový motor Clio-Thalii 1.5dCi
Chtěl bych napsat o naší drastické zkušenosti se zmíněným motorem.Měli jsme doma Thalii d Ci,r.v. 2005,stála nás 275000.Asi po třech měsících-5000 km-nenastartovala.Bylo to v neděli,asistenční služba 7 dní v týdnu funguje,aby vám sdělila,že vám pomůže až v pracovní den.No ale nic,to je drobnost.Musím předeslat,že jsme 100% brali palivo jen u frekventovaných značkových pump.V pondělí auto odtáhli a v servise za 5 minut sdělili,že je to špatná nafta,na to že se záruka nevstahuje a oprava bude stát cca 70 tisíc.Tady spatřuju dvě chyby servisu:jak špatnou naftu od oka poznali-to nejde.Pak že nebude platit expertízu nafty-druhá chyba-musí,do půl roku od prodeje je dokazovací povinnost na prodejci.Souhlasil až po telefonátu z České obchodní inspekce.Nafta byla v pořádku,opravili na záruku...Na otázku,jak tehdy poznali za 5 minut špatnou naftu,jestli ji ochutnal nebo co,neodpověděli.No nic.Poradili nám,abychom při každém tankování přidávali aditivum,oni že to u svých aut taky dělají.To jsme poctivě od té doby dělali.Za půl roku to stejná závada..V pátek to v Praze opravili během odpoledne,vyčistili trysku na záruku,naftu tam nechali a v sobotu se opět nenastartovalo.Opět expetíza a tentokrát špatná nafta...Zaplatili jsme 42 tisíc za značkovou opravu,takže záruka platí,a auto ještě ten den prodali.Samozřejmě s ohromnou ztrátou,ale mít celý život strach,kde naberu jakou naftu,to za tu jinak skvělou spotřebu nestojí.Znovu zdůrazňuji,že jsme vždy brali jen u drahých značkových pump.
respond