0
back
 

diskuze k tématu: Reklamace zakoupené ojetiny (doplněno)

category of topic classification: poradna, ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.05.2008 13:57, RE: Ojetina? Děkuji, nechci
anonym posted by:
přesně tak, neznačkový x značkovy servis. V neznačkovém sem dělal na fiatu marea 1.9jtd rozvody + kladky + pumpa + filtry + oleje za cenu 15.000 s dokladem, a kdyz sem byl s kamosem s tim samym autem ve fiatu tak jenom rozvody + kladky = 15.000kč. Prece nebudu jezdit se starou mrdkou za cca 80tis do autorizovanyho servisu. Tedka nepocitam ze bych do ni neco investoval, ale sou to stroje ze zeleza a sem tam se neco muze vytentit. Cekam jenom kotouce, tlumice, atd... Druhovyroba je super na takovy auta....
Přesně TAK, prachy za olej+filtry co dáš ve značkovém servisu, tak u neznačkového si k tomu koupíš ještě dva zadní tlumiče.Díly z druhovýroby jsou shodné z prvovýrobou.Před 3 roky jsem si taky koupil Golfa hned jsem ho vzal na prohlídku, aby tam náhodou nebyla nějaká skrytá vada(proplaceno bazarem) a za 1 hodinu si řekli 4000Kč a ještě mi k tomu řekli, že mi doplnili nemrznoucí směs a vyměnili žarovičku u SPZ!!! :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.05.2008 14:51, RE: wlado
anonym posted by:
Za takéto rady by som sa pekne poďakoval. A na konci to úplne dorazil. Ujo poradca zrejme nikdy nepočul o bezdôvodnom obohatení... Treba ísť za advokátom a nevypisovať otázky na TpCars.
bezdůvodné obohacení??? co to jako je???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.05.2008 16:26, Víte to je asi tak!
V AAA dostanete takové auto, jaké tam druhý občan prodá. Je to pro něj rychlé obstarání si peněz většinou za krám, se kterým by jinak byly potíže. Víte jaké mají v AAA hlavní motto? Prodal jsem jim auto v super stavu. Dali mi za něj částku, kterou jsem si řekl. Byl to téměř dvojnásobek toho, co mi nabízeli profíci protiúčtem. Padali tam na ústa, když jsem jim ukazoval fakturu z AAA. A u takových jsem si koupil nové. Auto, které jsem do AAA prodal, měl už druhý den jiný majitel. Je to všude stejné. Dobré pro kámoše a známé. Pochybné auto pro ty ostatní. Věřte mi, že tam tomu rozumí. Jinak je zábava to tady číst. Nová auta některých značek jsou krámy. Ojetiny jak by smet. Víte vůbec co chcete vážení pisatelé?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.05.2008 17:57, RE: Ojetina? Děkuji, nechci
anonym posted by:
když si kupuji starší auto, nemůžu počítat s tím, že bude ve stavu nového. To znamená že takováto závada, kterou popisuje kupující (mám na mysli těsnění pod hlavou), se samozřejmě může stát, zrovna tak jako jakákoliv další. Vše se dá řešit domluvou, ale po prodávajícím přeci níkdo nemůže chtít aby poskytoval na ojeté auto doživotní záruku a každou závadu řešil na vlastní náklady.Nehledě na to, že těsnění pod hlavou se mohlou vyfouknout vinou špatného zacházení.
Co se týče havárie, to je jiná. Je...
Ono je dost problém když chcete koupit. Máte dvě auta stejný model a rok ale markantní rozdíl v ceně. Češi si myslí že to nejlevnější je i nejlepší, ale cena také určuje celkový tech. stav. Takže žádná sleva není zadarmo!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.05.2008 19:42, Čemu se divíte?
Koupil přece ojetinu. Že odejde těsnění se stává. To že to není levná sranda - záleží u kterého auta. Pokud si někdo koupí levně drahej ojetej pekáč tak musí počítat s tím, že za servis dá majlant. Je to každého věc jestli dá radši míň za ojetinu a bude trávit víc času v servisu nebo koupí něco nového. Taky mám ojetinu páč za cenu za kterou jsem to koupil se nová auta nedělaj. Přední sklo je párkrát prasklé, dovnitř při bouřce teče, za poslední půlrok tam mám třetí termostat, různě to rezne,... S většinou toho jsem při koupi počítal a né, že bych se pak přehnaně divil. Kdyby odešlo těsnění pod hlavou tak mám za pár korun jiné. Pokud má někdo řekněme 300 tis a koupí ojetinu tak je divnej nebo má rád problémy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.05.2008 20:01, RE: Ojetina? Děkuji, nechci
anonym posted by:
No, to je slovo hovada, který si koupil novou tak maximálně fabii HTP v plné palbě..tzn. vč. volantu... JE lepší si koupit auto-předváděčku, nebo cca rok staré....tzn. minimálně jeté, v záruce!!! a sleva cca 30%
Proč nadáváš někomu,co má jiný názor,nežli ty?Mě osobně to připadá přinejmenším dost hloupý.Někdo si koupí ojetý,někdo nový.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.05.2008 20:32, RE: Marek
anonym posted by:
pracoval jsem v AAA dva roky, a náš nadřízený nám říkal, že berou 95% všech aut, která jim lidé do výkupu nabízejí. Taková byla i moje zkušenost. Snad nikdy se nestalo, že by prodávajícího vyhodili, vše byla pouze otázka ceny, na stavu nezáleželo, toť má zkušenost.
souhlasím, jako prodejce Ačkám občas prodám auta.....jsou to děsný střepy, který bych si nekoupil sám. Ale je to otázka ceny-já bych čekal na zákazníka 1/2 roku, oni ty prachy dají hned, auta dají do kupy a prodají. Ale auto bych si od nich fak nekoupil ). Leda tam někoho znát )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.05.2008 20:40, Prodejce
Nechci tomu človíčkovi co položil záklaní dotaz sahat do svědomí, ale nejspíš se stala obvyklá věc : do auta se zamiloval a nechal se ukecat. Bohužel. Naprosto souhlasím, že oprava těsnění (byť se spoluúčastí 2tis.) byla solidním přístupem. Většina individuálních dovozců by se na to vy*rala. Jsem autorizovaný prodejce jedné značky a dovozci ke mě dávají auta. Už jsem asi 3 vyrazil, protože pro ně prodejem auta končí práce. Zákazník at si dělá co chce. Jde jim jenom o to si nahrabat. Nakonec spolupracuji se 2 dovozci,kteří jsou ochotni (a už to několikrát dokázali) i po 3 měsících auto opravit na svoje náklady. A to ani nijak moc neřeší, jestli se jedná o skrytou závadu-jenom jim jde o to, aby je nikdo neotravoval ! Takže bohužel musím dotazujícímu poradit, at se smíří s tím, že ted je na "koni" dovozce, protože pokud se mu nechce se 5 let soudit s nejistým výsledkem, vezme prachy který mu nabídne, vrátí auto a zajde si k nejakému prodejci, kde dostatne "prodejní servis" dle rady výše popsané.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.05.2008 22:48, Koupě auta : nikdy ne nový vůz !!!!!
Koupíte-li si nový vůz a nejste-li milionáři, jste brzy dost ožebračeni o neúměrně m o c peněz a stali jste se otroky jenž stále platí. Jen si to vezměte, kolik je ten vůz již nadhodnocen a pak pravidelné prohlídky !!! které se dokonce někdy skládají v nejlepším případě z výměny filtru ale hlavně z účtu za mnoho tisíc.
Jezdím přes 50 let a také mám svoje zkušenost ze šestadvacetiletého pobytu mimo republiku, takže o tom vím svoje. Moje mail adresa je:tuhacek@nefkom.net Ahoj Tuˇ
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.05.2008 08:54, RE: Ojetina? Děkuji, nechci
anonym posted by:
To máte za to, že kupujete ty ojetiny. Myslíte si, jak jste neušetřili a pak vám zbydou jen oči pro pláč. Jen podporujete ty lumpy a podvodníky AAA počínaje a garážníkama konče! Nejlepší je auto nový.
Radši si připlatit, máte záruku, víte že to není bouraný, prostě pohoda.
Staší otočit klíčkem a jet. Běžně pak na auto nemusíte pět let sáhnout, jen běžná údržba a jezdíte!!!
To je těžký soudit. Mám ojetinu, protože najedu ročně kolem 10 tkm. Koupil jsem auto střední třídy s normálním motorem za cca 150 000,- Který nový auto této třídy za tyto peníze se vyrábí? Žádný. Tak že bych si 1/2 mio připlatil za novotu a 2 roky záruky? Měl jsem za 5 let 2 závady - odešel mi diodový můstek a praskl mi chladič, oboje v ceně kolem 3 tisíc. Pořád je to poměr 6000/5 let ku 0,5mio/2 roky. Já mám v této ekonomické bilanci celkem jasno. A ostatní údržba? Nový tlumiče 8000, nový kotouče s deskama 2500, nový výfuk zadní díl 1600, nový rozvody a svíčky 4500, každoročně olej a filtry cca 800. Suma sumárum 8+2,5+1,6+4,5+5*800=20,5 za 5 let čili něco málo přes 4 tisíce ročně. Kolik stojí běžná roční servisní prohlídka pro vůz střední třídy???
Gumy nepočítám, ty se musí kupovat i na nové auto. Tak půjdu ve svých úvahách dál. Ušetřil jsem poměrně zásadní peníze na autě, čili, pokud něco měním, tak mi není líto investovat do kvalitního dílu a podle potřeby (např výměna rozvodů) zajedu klidně i do autorizovaného servisu. Jsou ovšem práce, které zvládnu sám, čili odpadá proces objednávání do servisu a čekání na volný termín (výfuk, brzdy, olej a třeba ten chladič a ostatní běžná údržba).
Nové auto je vhodné pro 3 typy lidí:
1. řidič najede kolem 50 tkm ročně
2. řidič má humanitní vzdělání a strojům nerozumí (ojetina = riziko)
3. řidič neví co s prachama
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.05.2008 09:47, RE: Marek
anonym posted by:
Byl jsem AAA 2x kupovat si auto...jednou jsem utekl...nechal jsem si ukázat 3 auto v ceně cca 300 tis...jedno nešlo nastartovat...respektive nastartovat šlo, ale za chvíli chcíplo a už byl konec...u další nesvítil displej..prý, aby to nesvítilo do očí ve tmě...:))))))))))))))))))))))))))))))))))))), po zavolání do servisu oprava cca 30 tis, u dalšího když sundavaly ceduly ze zpětného zrcátka, tak jim zůstalo i to zrcátko v ruce...pochopil jsem stav auta a utíkal co to šlo....... Po více jak roce...
áčka si nesou stigma z minulosti, neříkám že nyní nedělají s auty ´´čachry´´ ale když jsem chtěl prodat ex-manželčino auto tak mě poslali do řiti a v auto esa mi ho vyplatili bez ptaní, chudák ten kdo si ho koupil od nich
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.05.2008 10:48, RE: Koupě auta : nikdy ne nový vůz !!!!!
anonym posted by:
Koupíte-li si nový vůz a nejste-li milionáři, jste brzy dost ožebračeni o neúměrně m o c peněz a stali jste se otroky jenž stále platí. Jen si to vezměte, kolik je ten vůz již nadhodnocen a pak pravidelné prohlídky !!! které se dokonce někdy skládají v nejlepším případě z výměny filtru ale hlavně z účtu za mnoho tisíc.
Jezdím přes 50 let a také mám svoje zkušenost ze šestadvacetiletého pobytu mimo republiku, takže o tom vím svoje. Moje mail adresa je:tuhacek@nefkom.net Ahoj Tuˇ
sbohem, co takhle raději vybírat dřevěnej spacák na furt, než tady blábolit, bez toho je nejlepší řídit v klobouku a v zimě v bundě co? a umění dělat kolony pomalou jízdou taky není k zahození co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.05.2008 17:12, RE: Prodejce
anonym posted by:
Nechci tomu človíčkovi co položil záklaní dotaz sahat do svědomí, ale nejspíš se stala obvyklá věc : do auta se zamiloval a nechal se ukecat. Bohužel. Naprosto souhlasím, že oprava těsnění (byť se spoluúčastí 2tis.) byla solidním přístupem. Většina individuálních dovozců by se na to vy*rala. Jsem autorizovaný prodejce jedné značky a dovozci ke mě dávají auta. Už jsem asi 3 vyrazil, protože pro ně prodejem auta končí práce. Zákazník at si dělá co chce. Jde jim jenom o to si nahrabat. Nakonec spol...
osobně také prodávám auta. Některá i prostřednictvím značkového prodejce. Vůbec nemám problém s tím, pomoct kupujícímu s řešením problému i po delší době než jsou 3měsíce od prodeje. Jde mi o mou dobrou pověst a také o to, aby na mě nekoukali jak na podvodníka. Zároveň však podotýkám, že vždy záleží na jednání. Je potřeba se na to podívat z druhé strany. Někdy jsou ti kupující až moc vyčůraní a nejraději by chtěli abyste za ně řešil naprosto vše a za svoje peníze, a to samozřejmě nelze. Je to vždy jen o rozumné domluvě, o ničem jiném.
Co se týče koupě nového vozu - dle mého názoru je to jednoduché. Např. za novou Octavku v TDi v kombiku dám např. 700.000,- Po roce má hodnotu cca 400.000,- a po třech letech ani ne 50% původní ceny. Do toho drahý značkový servis - inspekce atd...
Když si to auto koupim po 2 letech a pořádně si ho prověřím, abych nekoupil něco po totálce, tak je to jednoznačně úspora. Jednak ušetřim dost za pořízení a jednak mi už tak nespadne na ceně. Co všechno by se na tom autě muselo rozbít abych na tom prodělal?
Podle mě je to jednodušší.
Co se týče značkových servisů, tak tam raději nejezdim. Jsem přesvědčen, že kvalita mechaniků je tam horší než v nezávislých servisech
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.05.2008 18:39, RE: Prodejce
anonym posted by:
osobně také prodávám auta. Některá i prostřednictvím značkového prodejce. Vůbec nemám problém s tím, pomoct kupujícímu s řešením problému i po delší době než jsou 3měsíce od prodeje. Jde mi o mou dobrou pověst a také o to, aby na mě nekoukali jak na podvodníka. Zároveň však podotýkám, že vždy záleží na jednání. Je potřeba se na to podívat z druhé strany. Někdy jsou ti kupující až moc vyčůraní a nejraději by chtěli abyste za ně řešil naprosto vše a za svoje peníze, a to samozřejmě nelze. Je to vž...
Docela by mě zajímalo kam všichni na ty auta po dvou letech s poloviční cenou chodíte. Když někdo prodává auto po roce tak na to dá nějakou slevu, ale rozhodně ne tolik co tu všichni proklamujete. Ono je taky dost málo lidí, kteří prodávají rok, dva staré auto - to jsou jen bouračky, zabavené leasingy nebo něco firemního. Ale rok starou oktávku co stála nová 700 jsem za 400 fakt ještě neviděl (nepočítám cosi rozstřelenýho, co nemá ani kola ani skla).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.05.2008 11:00, RE: Koupě auta : nikdy ne nový vůz !!!!!
anonym posted by:
sbohem, co takhle raději vybírat dřevěnej spacák na furt, než tady blábolit, bez toho je nejlepší řídit v klobouku a v zimě v bundě co? a umění dělat kolony pomalou jízdou taky není k zahození co?
Dej si pár facek. Vždyť Tuháček má pravdu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.06.2008 20:20, RE: Prodejce
anonym posted by:
osobně také prodávám auta. Některá i prostřednictvím značkového prodejce. Vůbec nemám problém s tím, pomoct kupujícímu s řešením problému i po delší době než jsou 3měsíce od prodeje. Jde mi o mou dobrou pověst a také o to, aby na mě nekoukali jak na podvodníka. Zároveň však podotýkám, že vždy záleží na jednání. Je potřeba se na to podívat z druhé strany. Někdy jsou ti kupující až moc vyčůraní a nejraději by chtěli abyste za ně řešil naprosto vše a za svoje peníze, a to samozřejmě nelze. Je to vž...
přesně s tebou souhlasím ! Na oct. 02 odejde po 8 měsících poloosa (auto mělo při prodeji najeto 90tiskm) a ten člověk, to chce reklamovat ! a to nemluvím o tom, že s tím autem najel za 8 měsíců 20tis.km. A ještě vyhrožoval občanským joudou !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.06.2008 20:24, RE: Prodejce
anonym posted by:
Docela by mě zajímalo kam všichni na ty auta po dvou letech s poloviční cenou chodíte. Když někdo prodává auto po roce tak na to dá nějakou slevu, ale rozhodně ne tolik co tu všichni proklamujete. Ono je taky dost málo lidí, kteří prodávají rok, dva staré auto - to jsou jen bouračky, zabavené leasingy nebo něco firemního. Ale rok starou oktávku co stála nová 700 jsem za 400 fakt ještě neviděl (nepočítám cosi rozstřelenýho, co nemá ani kola ani skla).
pokud tady mluví někdo o ročních , či dvouletých autech, pak jde určitě o služební auta dovozce, nebo výrobce. kde je stav jasně garantovaný a cena je o cca 150-200tis. níže. Jestliže mám Oct. v pořizovací ceně 690.000,- tak ji přece můžu koupit za 520.000,- je jich tady na tipcarsu dost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.09.2008 13:29, RE: Ojetina? Děkuji, nechci
David V posted by:
To je těžký soudit. Mám ojetinu, protože najedu ročně kolem 10 tkm. Koupil jsem auto střední třídy s normálním motorem za cca 150 000,- Který nový auto této třídy za tyto peníze se vyrábí? Žádný. Tak že bych si 1/2 mio připlatil za novotu a 2 roky záruky? Měl jsem za 5 let 2 závady - odešel mi diodový můstek a praskl mi chladič, oboje v ceně kolem 3 tisíc. Pořád je to poměr 6000/5 let ku 0,5mio/2 roky. Já mám v této ekonomické bilanci celkem jasno. A ostatní údržba? Nový tlumiče 8000, nový k...
Súhlasím, vždy ide o to, čo chce človek optimalizovať. Pokiaľ chce niekto minimalizovať CELKOVÉ NÁKLADY NA VLASTNÍCTVO (TCO) - strata hodnoty, cena servisu, spotreba, ..., tak najlepšie vychádza DOBRÉ jazdené auto (do cca. 3-5 rokov veku). Podčiarkujem slovíčko DOBRÉ - pozrieť v nezávislom servise pred kúpou, skontrolovať pôvod a pod. Cena opráv resp. výmeny opotrebovaných dielov v neznačkových servisoch nepresiahne cenu servisných prehliadok v značkovom servise, niekedy nie je nutná havarijná poistka a pod.
Kto chce jazdiť bez starosti a servisovania, nech si kúpi nové auto. Musi však rátať s tým, že o čosi preplatí.
O záujem o jazdené autá sa nebojím, predávajú a kupujú sa aj v Nemecku alebo USA, všetko je to otázka technického stavu a ceny.
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.