0
back
 

diskuze k tématu: RAPEX - Je vaše auto bezpečné?

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.09.2006 08:40,
A musím a musím...
Kolik procent nebezpečných výrobků má svůj původ v Nemecku? No nic, já jen aby se neřeklo. obrázek si udělá každý sám. Život má rád každý jinak...že... LOL
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.09.2006 09:27,
Ty brďo, to jsou skoro samé jobovky ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.09.2006 10:00, RE: bez předmětu
Riccardo posted by:
Ty brďo, to jsou skoro samé jobovky ...
Měl jsem při psaní tohoto článku dva cíle:
1) Informovat čtenáře o tom, že RAPEX existuje a co je jeho náplní.
2) Poukázat na skutečnost, že ani protežované německé a opěvované japonské vozy nejsou bez chyb. Stejně jako u všeho se i u nákupu automobilu (a možná tím spíše, že je dlouhodobou investicí) tedy vyplatí shromáždit dostupné informace a nedat pouze na image výrobce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.09.2006 13:06, RE: bez předmětu
Jiří Vaculík - TipCars.com posted by:
Měl jsem při psaní tohoto článku dva cíle:
1) Informovat čtenáře o tom, že RAPEX existuje a co je jeho náplní.
2) Poukázat na skutečnost, že ani protežované německé a opěvované japonské vozy nejsou bez chyb. Stejně jako u všeho se i u nákupu automobilu (a možná tím spíše, že je dlouhodobou investicí) tedy vyplatí shromáždit dostupné informace a nedat pouze na image výrobce.
Pane Vaculík. 100 bodů, tímhle jste si u mě polepšil svoji reputaci... No jenže to stejně mílokdo takhle veme... Ale je to tak... Není nic lepší než Volkswagen a není nic spolehlivějšího než Toyota...LOL
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.09.2006 18:48, RE: bez předmětu
wolff posted by:
Pane Vaculík. 100 bodů, tímhle jste si u mě polepšil svoji reputaci... No jenže to stejně mílokdo takhle veme... Ale je to tak... Není nic lepší než Volkswagen a není nic spolehlivějšího než Toyota...LOL
Aby nedocházelo k záměnám, tak jen připomenu, že shodou okolností jsme nyní v redakci dva s týmž příjmením, teda já a kolega Martin Vaculík, je to však pouhá náhoda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.09.2006 22:18, RE: bez předmětu
Jiří Vaculík - TipCars.com posted by:
Aby nedocházelo k záměnám, tak jen připomenu, že shodou okolností jsme nyní v redakci dva s týmž příjmením, teda já a kolega Martin Vaculík, je to však pouhá náhoda.
To je fuk...
Sem si všiml..., ale kritika AR a motorů TS nebude zapomenuta... (i když na ni trochu pravdy bylo)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.09.2006 05:07, RE: bez předmětu
wolff posted by:
To je fuk...
Sem si všiml..., ale kritika AR a motorů TS nebude zapomenuta... (i když na ni trochu pravdy bylo)
Tak tu jsem zrovna nepsal...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.09.2006 16:13, Ford
Jak je vidět,žádné Mondeo nebo Focus,asi to tak vypadá,že jsem si nevybral zas tak špatně
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 10.09.2006 00:50, Kde je chyba
Přečetl jsem to jen letmo, ale zaujaly mne hned 2 věci:
"13.2. Německo, závada na palivovém čerpadle: špatný závit, může vést k úniku nafty" - mezi postiženými vozy jsou ale vozy s benzínovými motory
"11.9. Irsko Toyota Land Cruiser s naftovým nebo dieselovým motorem "- jaký je v tom rozdíl?
Zajímalo by mne, jestli chyba vznikla u "odborníků" zpracovávajících statistiky, nebo až následně při několikanásobném opisování a překládání.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 10.09.2006 19:27, RE: Kde je chyba
Roman posted by:
Přečetl jsem to jen letmo, ale zaujaly mne hned 2 věci:
"13.2. Německo, závada na palivovém čerpadle: špatný závit, může vést k úniku nafty" - mezi postiženými vozy jsou ale vozy s benzínovými motory
"11.9. Irsko Toyota Land Cruiser s naftovým nebo dieselovým motorem "- jaký je v tom rozdíl?
Zajímalo by mne, jestli chyba vznikla u "odborníků" zpracovávajících statistiky, nebo až následně při několikanásobném opisování a překládání.
Určitých "nesrovnalostí" je tam více, pokud se podíváte pozorně; tabulka byla zpracována z českých zdrojů a tyto chybky už byly obsaženy "u pramene". Konkrétně nad tím land cruiserem jsem se taky pozastavil na pár chvil, ale hlášení je hlášení, proto jsem jej nijak neupravoval. Celý článek je informativní, pokud se tedy o zaznamenaný vůz zajímáte, či jej dokonce vlastníte, nemusíte jej hned tlačit ze skály, ale spíše se poptat u dovozce, zda i na tomto šprochu je pravdy trochu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.09.2006 08:57, Citroen C5,HDI, 2,2 ccm
Citroen C5 HDI / 2,2ccm, rok výroby 05/ 2004. U nového som zistila v zime po 8 mesiacoch vybytú bateriu. Auto je stare 2 roky a to sa mi stalo 3-krát za tuto dobu v lete aj v zime, ked auto nebolo v prevadzke 4 dni, tak bateria bola vybyta. Pricina nezistena.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.09.2006 04:13, Testy
Jiří Vaculík - TipCars.com posted by:
Měl jsem při psaní tohoto článku dva cíle:
1) Informovat čtenáře o tom, že RAPEX existuje a co je jeho náplní.
2) Poukázat na skutečnost, že ani protežované německé a opěvované japonské vozy nejsou bez chyb. Stejně jako u všeho se i u nákupu automobilu (a možná tím spíše, že je dlouhodobou investicí) tedy vyplatí shromáždit dostupné informace a nedat pouze na image výrobce.
Pracovník takového úřadu, často ve snaze vykázat nějakou činnost, u některých závad přehání, jiné nezjistí. Může být i úplatný. Není nad vlastní zkušenost nebo informace získané přímo od lidí, kteří zboží prakticky používají. Většina testů organizací, jako je Sdružení na obranu spotřebitele, je na nic. Jejich testy jsou jen záminky k tahání dotací od státu nebo EU a jejich činnost slouží jen k vydírání výrobců a obchodníků, kteří se snaží na rozdíl od nich poctivě uživit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.09.2006 10:14, RE: Testy
Radek posted by:
Pracovník takového úřadu, často ve snaze vykázat nějakou činnost, u některých závad přehání, jiné nezjistí. Může být i úplatný. Není nad vlastní zkušenost nebo informace získané přímo od lidí, kteří zboží prakticky používají. Většina testů organizací, jako je Sdružení na obranu spotřebitele, je na nic. Jejich testy jsou jen záminky k tahání dotací od státu nebo EU a jejich činnost slouží jen k vydírání výrobců a obchodníků, kteří se snaží na rozdíl od nich poctivě uživit.
Na nebezpečné výrobky upozorňují EU Česká obchodní inspekce a její ekvivalenty v ostatních členských státech Unie, SOS pouze přináší týdenní hlášení z evropského systému RAPEX v češtině.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.