0
back
 

diskuze k tématu: Přichází čas pro diesely

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.08.2008 12:08, Ano,
přichází čas pro diesely a procházky po městě v plynových maskách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.08.2008 13:30, Starší diesel
Kdysi jsem měl Safrana. Když jsem ho prodával, měl najeto cca 320.000 Km a pokud vím, tak jezdí dodnes. Je pravda, že se na tom autu pár věcí již sypalo, ale motor to nebyl...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.08.2008 14:01, RE: Starší diesel
anonym posted by:
Kdysi jsem měl Safrana. Když jsem ho prodával, měl najeto cca 320.000 Km a pokud vím, tak jezdí dodnes. Je pravda, že se na tom autu pár věcí již sypalo, ale motor to nebyl...
tak zrovna auto s p...ou na kapotě není dobrej příklad spolehlivosti, ale vyjímka potvrzuje pravidlo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.08.2008 14:24, RE: Ano,
anonym posted by:
přichází čas pro diesely a procházky po městě v plynových maskách.
Já bych to tak úžasně neviděl.uvidíme až začnou ty velké peníze investovat do vývoje benzínových maloobjemových turbomotorů tak se situace dost změní.A ekologie na tom bude taky líp.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.08.2008 14:52, RE: Ano,
anonym posted by:
přichází čas pro diesely a procházky po městě v plynových maskách.
a se špunty v uších.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.08.2008 15:36, RE: Starší diesel
anonym posted by:
tak zrovna auto s p...ou na kapotě není dobrej příklad spolehlivosti, ale vyjímka potvrzuje pravidlo
Auto mělo chyby, pouze to byl příklad spolehlivosti motoru, nikoliv auta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.08.2008 15:38, spotřeba 2,0 FSi je blbě - protože s automatem
V článku je blbě spotřeba - je uvedena s automatem (tedy cca o litr větší) a navíc u silnějšího motoru. Správnější by bylo srovnání s 1,6 FSi a tam je spotřeba 6,6 litrů. Přímovstřik benzín (a zvlášť nové 1,4 TSi v Superbu) dokáže jezdit taky docela úsporně...

Tím se ovšem závěry celého článku dostávají úplně jinam...

Já jako klidnější řidič navíc jezdím spíš za spotřebu, která je uváděná jako "mimo město", i když jezdím dost po městě (ověřeno na naftě i benzínu, ve velkém i malém autě). Takže rozdíl nafta/benzín činí tak možná litr. A o tom to dneska je, protože tak teď jezdí čím dál víc lidí - úsporně.

Vhodné je také srovnání nového Superbu 1,8 TSi a 2,0 TDi CR (které budou brzy optimálním standardem a mají srovnatelný výkon). Opět závěry článku *trochu* pokulhávají.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.08.2008 15:38, RE: Starší diesel
anonym posted by:
tak zrovna auto s p...ou na kapotě není dobrej příklad spolehlivosti, ale vyjímka potvrzuje pravidlo
jasně, jedna paní povídala... a to že je Renault na třetím místě prodejů v ČR to jen dokazuje
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.08.2008 16:27, Vaculik....
Jo, takze Martin Vaculik je sefredaktorem AutoDieselu. To vysvetluje, proc sem nema cas psat. Blahoprejeme, at se mu dari, ale stejne je to skoda, ze uz sem neprispiva svymi clanky....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.08.2008 16:32, RE: spotřeba 2,0 FSi je blbě - protože s automatem
anonym posted by:
V článku je blbě spotřeba - je uvedena s automatem (tedy cca o litr větší) a navíc u silnějšího motoru. Správnější by bylo srovnání s 1,6 FSi a tam je spotřeba 6,6 litrů. Přímovstřik benzín (a zvlášť nové 1,4 TSi v Superbu) dokáže jezdit taky docela úsporně...

Tím se ovšem závěry celého článku dostávají úplně jinam...

Já jako klidnější řidič navíc jezdím spíš za spotřebu, která je uváděná jako "mimo město", i když jezdím dost po městě (ověřeno na naftě i benzínu, ve velkém i malém autě). T...
nehovoris pravdu dievka moja...

Benzin je velmi citlivy na styl jazdy. Ak jazdis rozumne, zerie malo - ale ak ho nahanas - zozerie aj teba.

Naproti tomu, nafta zerie stale rovnako - resp. narast spotreby je daleko menej markantny ako pri benzine. Okrem toho sa s naftakom ovela lepsie jazdi prave preto, ze "taha odspodu"

V kazdom pripade vsak ojazdeny naftak bez zaruky je loteria so zlym koncom.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.08.2008 17:13, RE: spotřeba 2,0 FSi je blbě - protože s automatem
anonym posted by:
nehovoris pravdu dievka moja...

Benzin je velmi citlivy na styl jazdy. Ak jazdis rozumne, zerie malo - ale ak ho nahanas - zozerie aj teba.

Naproti tomu, nafta zerie stale rovnako - resp. narast spotreby je daleko menej markantny ako pri benzine. Okrem toho sa s naftakom ovela lepsie jazdi prave preto, ze "taha odspodu"

V kazdom pripade vsak ojazdeny naftak bez zaruky je loteria so zlym koncom.

Moderní benzíny směřují k přímovstřikovým systémům na bázi CR. Tedy identické řešení jako u dieslů. Z toho plyne, že i konstrukční složitost a spolehlivost bude obdobná.
Stále tady zůstává rozdíl v účinnosti motorů, který zůstává ve prospěch dieslu. Navíc jeho schopnost používat i méně ušlechtilé palivo ho předurčuje k širšímu použití. Jen pro názornost - zkuste nalít olej z friťáku do TFSI a myslím, že jste s ním dojezdili.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.08.2008 19:05, RE: spotřeba 2,0 FSi je blbě - protože s automatem
anonym posted by:
Moderní benzíny směřují k přímovstřikovým systémům na bázi CR. Tedy identické řešení jako u dieslů. Z toho plyne, že i konstrukční složitost a spolehlivost bude obdobná.
Stále tady zůstává rozdíl v účinnosti motorů, který zůstává ve prospěch dieslu. Navíc jeho schopnost používat i méně ušlechtilé palivo ho předurčuje k širšímu použití. Jen pro názornost - zkuste nalít olej z friťáku do TFSI a myslím, že jste s ním dojezdili.
jen tak pro zajmavost, zkus nalejt benzin do diesláku a myslím, že si sním dojezdil! a nebo zkus nalejt LPG do dieseláku a uvidíme co se stane! pleteš pátý přes devátý!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.08.2008 22:45, Benzín - nafta?
Poslední můj benzín byl 1,8T, poté 2.O TDI a nyní 220 CDI.. Nyní uvažuji o vozech s 3.0 V6 TDI, versus 3.0 V6 benzín. Nafˇák může mít spotřebu cca 9-11l - benzínový 12-15 v autech vážících 2tuny, s automatem. Dynamikou a pružností jsou mi blízké diesely, nižší spotřebou taky, benzíny zase svojí sametovostí. Vidím to na 3.0 TDI, na 100000 km mohu ušetřit zhruba 100000 Kč na PHM.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.08.2008 23:18, RE: spotřeba 2,0 FSi je blbě - protože s automatem
anonym posted by:
jen tak pro zajmavost, zkus nalejt benzin do diesláku a myslím, že si sním dojezdil! a nebo zkus nalejt LPG do dieseláku a uvidíme co se stane! pleteš pátý přes devátý!
To myslíš špatně. Žena dala omylem benzin do služebního dCi a ujela 10km. Pak se benzin vysal a motor je v pohodě. Opačně by to byl velký problém. To ti řekne každý mechanik.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.08.2008 23:30, benzín byl je a bude
Nikde se nezohledňovala akustická stránka věci. Benzín byl, je a bude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.08.2008 23:37, RE: spotřeba 2,0 FSi je blbě - protože s automatem
anonym posted by:
To myslíš špatně. Žena dala omylem benzin do služebního dCi a ujela 10km. Pak se benzin vysal a motor je v pohodě. Opačně by to byl velký problém. To ti řekne každý mechanik.
to je sice fajn, ale tak i tak ti na benzin diesel jezdit nebude!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.08.2008 23:41, RE: Benzín - nafta?
anonym posted by:
Poslední můj benzín byl 1,8T, poté 2.O TDI a nyní 220 CDI.. Nyní uvažuji o vozech s 3.0 V6 TDI, versus 3.0 V6 benzín. Nafˇák může mít spotřebu cca 9-11l - benzínový 12-15 v autech vážících 2tuny, s automatem. Dynamikou a pružností jsou mi blízké diesely, nižší spotřebou taky, benzíny zase svojí sametovostí. Vidím to na 3.0 TDI, na 100000 km mohu ušetřit zhruba 100000 Kč na PHM.
no viděl bych to spíš tak na max.90 tisíc a když k tomu přičteš ještě o trochu dražší servis u dieselů a vyšší pořizovací cenu, tak se rozdíl skoro maže!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 08:54, RE: Benzín - nafta?
anonym posted by:
no viděl bych to spíš tak na max.90 tisíc a když k tomu přičteš ještě o trochu dražší servis u dieselů a vyšší pořizovací cenu, tak se rozdíl skoro maže!
jak říkám rozdíl na phm cca 1Kč na 1 km ve prospěch nafty. Servis dieselu nebude dražší o nic a cena pořizovací je kolik za to auto zaplatím já. Rozdíl se nemaže chytráku, ber že to mám tak jak to píšu. Hodnotím úsporu PHM, čti lépe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 08:58, RE: benzín byl je a bude
anonym posted by:
Nikde se nezohledňovala akustická stránka věci. Benzín byl, je a bude.
Nafta byla je a bude. akustická stránka věci je kokotina, kabiny jsou zatlumené, výfuky mají tlumiče. I benzín je hlučný žes to neviděl, u některých aut. Navíc, diesely v mercedesech se rozšířily právě proto, že měly drsný zvuk což se líbilo chlapům oproti bzučivým tónům benzínu, což zase ocenily ženy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 12:50, RE: benzín byl je a bude
anonym posted by:
Nafta byla je a bude. akustická stránka věci je kokotina, kabiny jsou zatlumené, výfuky mají tlumiče. I benzín je hlučný žes to neviděl, u některých aut. Navíc, diesely v mercedesech se rozšířily právě proto, že měly drsný zvuk což se líbilo chlapům oproti bzučivým tónům benzínu, což zase ocenily ženy.
Nejlepší je, když mi takovej "drsnej" chlap zastaví v noci před barákem u otevřenýho okna a nechá svůj smradlavý klapající motor běžet. Jeho zatlumená kabina těžko zabrání tomu aby ho okolí nevnímalo jako sobeckého narušitele nočního klidu.
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.