0
back
 

diskuze k tématu: Jaký je ojetý Peugeot Partner nebo Citroen Berlingo?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 00:09, jedině němec
Francouzský sračky nekupuj, kup německé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 03:32, RE: jedině němec
anonym posted by:
Francouzský sračky nekupuj, kup německé.
Svalnate nazory a pritom nevlastnil ani Nemce, Francouze ci japonce. Zkusenosti nenabidne, protoze zadne nema !! Kolik je ti vlastne let, ty parchante ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 07:55, RE: jedině němec
anonym posted by:
Francouzský sračky nekupuj, kup německé.
To je pravda, když už sračku, tak jedině německou...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 08:13, 1.9D
pokud nejste závodník a při vaši volbě motoru 1.9D asi nejste.Tak je to dle mě dobrý motor.Sám jsme najel s renaultem Kango 1.9D za 6let 380 tis a až na běžné opravy motor držel.Moc to nejede,předjíždení asi jako se Š120, jen z kopce či s rozmyslem po rovince.Spotřeba okolo 5,5-6L.
Tak že bych se této motorizace nebál.A jediná slabina je jen nízký výkon.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 08:40, RE: jedině němec
anonym posted by:
Francouzský sračky nekupuj, kup německé.
Další dement. Vozí se tátovím faválem, a všude vykládá, jak je to vlastně super.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 09:32, RE: jedině němec
anonym posted by:
Francouzský sračky nekupuj, kup německé.
A nevěřte generalizátorům. Zrovna Berlingo a Partner patří ke spolehlivějším autům německého původu, podobně jako hodně aut narozených v německu spolehlivostí a výdrží neoplývá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 09:41, RE: jedině němec
Muroň posted by:
A nevěřte generalizátorům. Zrovna Berlingo a Partner patří ke spolehlivějším autům německého původu, podobně jako hodně aut narozených v německu spolehlivostí a výdrží neoplývá.
Věřte Muroňovi. Sice řadí Berlingo a Partnera mezi vozy německého původu, ale jinak má přehled, vyzná se a dobře poradí (A v hospodě má místo v čele stolu - to také něco naznačuje!)
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 09:55, RE: jedině němec
anonym posted by:
To je pravda, když už sračku, tak jedině německou...
Přesně! Taky mi to slovo v té druhé části věty chybělo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 10:04, RE: 1.9D
anonym posted by:
pokud nejste závodník a při vaši volbě motoru 1.9D asi nejste.Tak je to dle mě dobrý motor.Sám jsme najel s renaultem Kango 1.9D za 6let 380 tis a až na běžné opravy motor držel.Moc to nejede,předjíždení asi jako se Š120, jen z kopce či s rozmyslem po rovince.Spotřeba okolo 5,5-6L.
Tak že bych se této motorizace nebál.A jediná slabina je jen nízký výkon.
Jj, podobné zkušenosti mám s P. Partner v 1.4, s kterým jsem ve firmě 2 roky jezdil. Hlavní nevýhodou byl slaboučký motor, kontrolka airbagů skutečně blikala nebo svítila snad pořád, tak jak je psáno v recenzi a ani v servisu toto nebyli schopni odstranit. Po sklopení zadních sedaček nabízí vůz skutečně velký prostor, ale stačí jej naložit třeba paletami (prázdnými)a zadek okamžitě taháte po zemi, takže na těžší materiál, zboží, raději skutečnou dodávku, pro rodinné potřeby ale jistě ideální-dostačující. Měli jsme model se "zadními" dveřmi výklopnými směrem nahoru a jak jsem slyšel, je oblíbenější ( u některých řidičů) z důvodu poskytnutí jakési stříšky, při zastavení na odpočívadle a případné svačince "za zádí" vozidla:) Značkové servisy nedoporučuji, hodina práce se pohybovala okolo 800,-Kč za hodinu a že nám v případě oprav těch hodin vždy napočítali:))) Jinak z poruch nebylo snad nic extra vážného, když připočteme skutečnost, že jakožto s firemním vozidlem se s autíčkem nikdo nemazlil. Až časem a po najetí asi 150 tisíc km na sebe začala upozorňovat ložiska na přední nápravě, dále se dělala výměna zadního dílu výfuku a odešlo jakési čidlo tlaku paliva (za 4tis.Kč). Za menší nevýhodu ještě považuji umístění rezervy pod vozidlem, ale to je u Peugeotů klasika, jde asi jen o zvyk. Přeji šťastnou ruku při výběru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 10:06, RE: jedině němec
anonym posted by:
Věřte Muroňovi. Sice řadí Berlingo a Partnera mezi vozy německého původu, ale jinak má přehled, vyzná se a dobře poradí (A v hospodě má místo v čele stolu - to také něco naznačuje!)
Kylie
Kylie nikdy nezklame...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 10:10, RE: jedině němec
anonym posted by:
Věřte Muroňovi. Sice řadí Berlingo a Partnera mezi vozy německého původu, ale jinak má přehled, vyzná se a dobře poradí (A v hospodě má místo v čele stolu - to také něco naznačuje!)
Kylie
Omlouvám se, tam mělo být francouzského samozřejmě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 10:10, RE: 1.9D
anonym posted by:
Jj, podobné zkušenosti mám s P. Partner v 1.4, s kterým jsem ve firmě 2 roky jezdil. Hlavní nevýhodou byl slaboučký motor, kontrolka airbagů skutečně blikala nebo svítila snad pořád, tak jak je psáno v recenzi a ani v servisu toto nebyli schopni odstranit. Po sklopení zadních sedaček nabízí vůz skutečně velký prostor, ale stačí jej naložit třeba paletami (prázdnými)a zadek okamžitě taháte po zemi, takže na těžší materiál, zboží, raději skutečnou dodávku, pro rodinné potřeby ale jistě ideální-dos...
Už řadu let se s kolegou nemůžeme dopídit toho, proč český uplacený novinář, potažmo hloupý čtenář recenzí, považuje za ohromné mínus to, že rezerva se nachází na podvozku. Krom toho, že může být teoreticky lehce špinavá, skýtá už jen výhody. Opravdu to nchápeme. Jako že se při výměně kola někdo zašpiní? A to by se jinak jako nestalo nebo co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 10:30, RE: jedině němec
Muroň posted by:
Omlouvám se, tam mělo být francouzského samozřejmě.
To je v pohodě, něco jako 735i v kombíku . Jinak autor si vlastně odpověděl sám, auto co mu doporučuje známý je pro něho asi nej volba, 1.9D bez turba je věčný motor a navíc snese i nekvalitní naftu, pokud je to prověřený kus hup do něj.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 10:37, RE: 1.9D
anonym posted by:
Už řadu let se s kolegou nemůžeme dopídit toho, proč český uplacený novinář, potažmo hloupý čtenář recenzí, považuje za ohromné mínus to, že rezerva se nachází na podvozku. Krom toho, že může být teoreticky lehce špinavá, skýtá už jen výhody. Opravdu to nchápeme. Jako že se při výměně kola někdo zašpiní? A to by se jinak jako nestalo nebo co?
Protože se dá vyčorovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 10:37, RE: 1.9D
anonym posted by:
Už řadu let se s kolegou nemůžeme dopídit toho, proč český uplacený novinář, potažmo hloupý čtenář recenzí, považuje za ohromné mínus to, že rezerva se nachází na podvozku. Krom toho, že může být teoreticky lehce špinavá, skýtá už jen výhody. Opravdu to nchápeme. Jako že se při výměně kola někdo zašpiní? A to by se jinak jako nestalo nebo co?
No jasně že rezerva vevnitř má jen samé výhody. Není totiž nad to, když musíš při defektu vyskládat obsah kufru na krajnici (a pokud bys měl v dodávce paletu se zbožím, cháchá!), a potom to píchlé špinavé kolo hodit dovnitř mezi ty věci. Vůbec nejlepší to je, když se to stane v/po dešti, to je pak ten nejvječí orgáč ;o) Zatímco rezerva pod autem má tu obrovskou nevýhodu, že je stejně špinavá jako ostatní kola.

Jack
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 10:41, RE: 1.9D
Muroň posted by:
Protože se dá vyčorovat.
Mně tedy přijde snazší překonat zámek kufru a při té příležitosti vybílit i zbytek auta, než vleže pod autem pižlat pilkou na železo klec rezervy... A myslím že statistiky krádeží jsou na mé straně ;o)

Jack
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 10:48, RE: 1.9D
anonym posted by:
Mně tedy přijde snazší překonat zámek kufru a při té příležitosti vybílit i zbytek auta, než vleže pod autem pižlat pilkou na železo klec rezervy... A myslím že statistiky krádeží jsou na mé straně ;o)

Jack
Čorkaři rezerv pod autem mají jinou metodu. Do rezervy pod autem vloží titanovou destičku s drátem, který druhým koncem přiváží na víko od kanálu. Pak v převlečení za wágusy předstírají přehrabování v kontejneru se směsným odpadem a jakmile oběť odjede (cuknutí při utržení rezervy pokládá za zatuhlou ručku), naloží odcizenou rezervu do kočárku přistaveného u kontejnerů. Děje se to ve velkém.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 10:55, RE: jedině němec
tomaskrtek posted by:
To je v pohodě, něco jako 735i v kombíku . Jinak autor si vlastně odpověděl sám, auto co mu doporučuje známý je pro něho asi nej volba, 1.9D bez turba je věčný motor a navíc snese i nekvalitní naftu, pokud je to prověřený kus hup do něj.
No jo, 7 classe kombajny nedělala...to byl taky přepis, mělo bejt 535, ale ten študák stejně něco zdědí od strýka nebo krstného.
1,9 D od PSA a od VW byly výtečné držáky. Ještě trvanlivější diesel byl v MB W124, ale to pan tazatel nechce, to je spíš pro toho študáka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 11:00, RE: jedině němec
Muroň posted by:
No jo, 7 classe kombajny nedělala...to byl taky přepis, mělo bejt 535, ale ten študák stejně něco zdědí od strýka nebo krstného.
1,9 D od PSA a od VW byly výtečné držáky. Ještě trvanlivější diesel byl v MB W124, ale to pan tazatel nechce, to je spíš pro toho študáka
Rudlíku, omluva netřeba, "překlep" udělá každý, a že jsi do množiny "věčných" dieslů (vedle 1.9 TDi 66 kW) zahrnul i (pra)výrobky koncernu PSA je obdivuhodné. Můj respekt patří tobě Muroňi!
Pěkný den Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 11:15, RE: 1.9D
Muroň posted by:
Čorkaři rezerv pod autem mají jinou metodu. Do rezervy pod autem vloží titanovou destičku s drátem, který druhým koncem přiváží na víko od kanálu. Pak v převlečení za wágusy předstírají přehrabování v kontejneru se směsným odpadem a jakmile oběť odjede (cuknutí při utržení rezervy pokládá za zatuhlou ručku), naloží odcizenou rezervu do kočárku přistaveného u kontejnerů. Děje se to ve velkém.
Teď jsem opravdu nepochopil, jestli si děláš prdel?

Nebo že by debil?
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.