0
back
 

diskuze k tématu: Ojetý Peugeot Expert - levný mikrobus pro rodinu?

category of topic classification: francouzská vozidla
jan.kotlar.58FB
number of posts7
date of registration05.06.2014
Friday 23.10.2015 07:31, Expert
Dobrý den,
tímto se přimlouvám o podrobnější rozbor tohoto vozu neboť i já uvažuji o koupi některého z trojice Expert, Jumpy, Scudo a nově i Toyota Proace a to max do tří let stáří. Kterému motoru se vyhnout? Používají všichni stejné motory nebo má nějaká značka své vlastní? Je lépe z kvalitativního hlediska poohlédnout se např. po WV T5 či Hyundai H1?

Předem děkuji a těším se!

Kotlář
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 23.10.2015 11:33, RE: Expert
jan.kotlar.58FB posted by:
Dobrý den,tímto se přimlouvám o podrobnější rozbor tohoto vozu neboť i já uvažuji o koupi některého z trojice Expert, Jumpy, Scudo a nově i Toyota Proace a to max do tří let stáří. Kterému motoru se vyhnout? Používají všichni stejné motory nebo má nějaká značka své vlastní? Je lépe z kvalitativního hlediska poohlédnout se např. po WV T5 či Hyundai H1?Předem děkuji a těším se!Kotlář


Hyudai určitě ne, to je servisně jasně nejdražší auto z výběru. Pozáruční opravy čehokoliv na H1 jsou doslova noční můrou jejich majitelů. Proto je cena ojetin taky tam kde je.

T5 jsem měl a mám ve firmě několik. S motorem 2,0 TDI (132kW) mám čtyřletou zkušenost z Multivanu a problémy žádné. Ted mám i dva užitkové, ale to zatím nejde hodnotit, mají prd najeto.
Je třeba ale vědět že Transporter v osobní variantě je i přes svou cenu uvnitř strašné auto. Dvěře a strop obložené papundeklem, žádná zvuková izolace a na podlaze guma. Dobré na převoz zedníků, ale pro rodinu ne. Verze Caravelle to řeší jen trochu a Multivan (což je ale vlastně uplně jiné auto) je drahý jak prase.

Expert a spol. jsou nejlepší volba. Mají hezký interier i exterier i velmi dobrý motor 2,0HDI. Postavený jsou solidně, neznám nikoho kdo by si na ně po této stránce stěžoval. Ale znám jen lidi co je mají jako dodávky. Nejčastější motor je bohužel 1,6 HDI a to je jediný důvod stížností lidí co znám. Moc to s ním nejede a po naložení auta prý letí spotřeba k 8-9l. Ale jak jsem psal, ty auta slouží jako dodávky a vážně vozí hodně.

respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Friday 23.10.2015 12:30, RE: Expert
PetrT posted by:
jan.kotlar.58FB posted by:
Dobrý den,tímto se přimlouvám o podrobnější rozbor tohoto vozu neboť i já uvažuji o koupi některého z trojice Expert, Jumpy, Scudo a nově i Toyota Proace a to max do tří let stáří. Kterému motoru se vyhnout? Používají všichni stejné motory nebo má nějaká značka své vlastní? Je lépe z kvalitativního hlediska poohlédnout se např. po WV T5 či Hyundai H1?Předem děkuji a těším se!Kotlář
Hyudai určitě ne, to je servisně jasně nejdražší auto z výběru. Pozáruční opravy čehokoliv na H1 jsou doslova noční můrou jejich majitelů. Proto je cena ojetin taky tam kde je. T5 jsem měl a mám ve firmě několik. S motorem 2,0 TDI (132kW) mám čtyřletou zkušenost z Multivanu a problémy žádné. Ted mám i dva užitkové, ale to zatím nejde hodnotit, mají prd najeto. Je třeba ale vědět že Transporter v osobní variantě je i přes svou cenu uvnitř strašné auto. Dvěře a strop obložené papundeklem, žádná zvuková izolace a na podlaze guma. Dobré na převoz zedníků, ale pro rodinu ne. Verze Caravelle to řeší jen trochu a Multivan (což je ale vlastně uplně jiné auto) je drahý jak prase.Expert a spol. jsou nejlepší volba. Mají hezký interier i exterier i velmi dobrý motor 2,0HDI. Postavený jsou solidně, neznám nikoho kdo by si na ně po této stránce stěžoval. Ale znám jen lidi co je mají jako dodávky. Nejčastější motor je bohužel 1,6 HDI a to je jediný důvod stížností lidí co znám. Moc to s ním nejede a po naložení auta prý letí spotřeba k 8-9l. Ale jak jsem psal, ty auta slouží jako dodávky a vážně vozí hodně.

tu 1.6 si pleteš s Partnerem, v Expertu je naprostá většina 2.0 HDi 88-120kw
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 23.10.2015 13:09, RE: Expert
tomaskrtek posted by:
PetrT posted by:
jan.kotlar.58FB posted by:
Dobrý den,tímto se přimlouvám o podrobnější rozbor tohoto vozu neboť i já uvažuji o koupi některého z trojice Expert, Jumpy, Scudo a nově i Toyota Proace a to max do tří let stáří. Kterému motoru se vyhnout? Používají všichni stejné motory nebo má nějaká značka své vlastní? Je lépe z kvalitativního hlediska poohlédnout se např. po WV T5 či Hyundai H1?Předem děkuji a těším se!Kotlář
Hyudai určitě ne, to je servisně jasně nejdražší auto z výběru. Pozáruční opravy čehokoliv na H1 jsou doslova noční můrou jejich majitelů. Proto je cena ojetin taky tam kde je. T5 jsem měl a mám ve firmě několik. S motorem 2,0 TDI (132kW) mám čtyřletou zkušenost z Multivanu a problémy žádné. Ted mám i dva užitkové, ale to zatím nejde hodnotit, mají prd najeto. Je třeba ale vědět že Transporter v osobní variantě je i přes svou cenu uvnitř strašné auto. Dvěře a strop obložené papundeklem, žádná zvuková izolace a na podlaze guma. Dobré na převoz zedníků, ale pro rodinu ne. Verze Caravelle to řeší jen trochu a Multivan (což je ale vlastně uplně jiné auto) je drahý jak prase.Expert a spol. jsou nejlepší volba. Mají hezký interier i exterier i velmi dobrý motor 2,0HDI. Postavený jsou solidně, neznám nikoho kdo by si na ně po této stránce stěžoval. Ale znám jen lidi co je mají jako dodávky. Nejčastější motor je bohužel 1,6 HDI a to je jediný důvod stížností lidí co znám. Moc to s ním nejede a po naložení auta prý letí spotřeba k 8-9l. Ale jak jsem psal, ty auta slouží jako dodávky a vážně vozí hodně.
tu 1.6 si pleteš s Partnerem, v Expertu je naprostá většina 2.0 HDi 88-120kw


V Partneru už dvoulitr snad ani nemají.
Tak jsem se díval na sauto a je to tak 50/50. Jen všichni co znám mají 1,6. Asi díky ceně.
No ale každopádně ten menší motor bych si do toho tedy nekoupil.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Friday 23.10.2015 13:38, RE: Expert
PetrT posted by:
tomaskrtek posted by:
PetrT posted by:
jan.kotlar.58FB posted by:
Dobrý den,tímto se přimlouvám o podrobnější rozbor tohoto vozu neboť i já uvažuji o koupi některého z trojice Expert, Jumpy, Scudo a nově i Toyota Proace a to max do tří let stáří. Kterému motoru se vyhnout? Používají všichni stejné motory nebo má nějaká značka své vlastní? Je lépe z kvalitativního hlediska poohlédnout se např. po WV T5 či Hyundai H1?Předem děkuji a těším se!Kotlář
Hyudai určitě ne, to je servisně jasně nejdražší auto z výběru. Pozáruční opravy čehokoliv na H1 jsou doslova noční můrou jejich majitelů. Proto je cena ojetin taky tam kde je. T5 jsem měl a mám ve firmě několik. S motorem 2,0 TDI (132kW) mám čtyřletou zkušenost z Multivanu a problémy žádné. Ted mám i dva užitkové, ale to zatím nejde hodnotit, mají prd najeto. Je třeba ale vědět že Transporter v osobní variantě je i přes svou cenu uvnitř strašné auto. Dvěře a strop obložené papundeklem, žádná zvuková izolace a na podlaze guma. Dobré na převoz zedníků, ale pro rodinu ne. Verze Caravelle to řeší jen trochu a Multivan (což je ale vlastně uplně jiné auto) je drahý jak prase.Expert a spol. jsou nejlepší volba. Mají hezký interier i exterier i velmi dobrý motor 2,0HDI. Postavený jsou solidně, neznám nikoho kdo by si na ně po této stránce stěžoval. Ale znám jen lidi co je mají jako dodávky. Nejčastější motor je bohužel 1,6 HDI a to je jediný důvod stížností lidí co znám. Moc to s ním nejede a po naložení auta prý letí spotřeba k 8-9l. Ale jak jsem psal, ty auta slouží jako dodávky a vážně vozí hodně.
tu 1.6 si pleteš s Partnerem, v Expertu je naprostá většina 2.0 HDi 88-120kw
V Partneru už dvoulitr snad ani nemají. Tak jsem se díval na sauto a je to tak 50/50. Jen všichni co znám mají 1,6. Asi díky ceně. No ale každopádně ten menší motor bych si do toho tedy nekoupil.

když se koukáš na užitkové tak ano, tam jsou ale u osobních je s motorem 1.6HDi 90k jeden, zbytek jsou dvoulitry. jel jsem s tím-tedy jmenovalo se to Citroen-a pro aktivní rodinu naprosto perfektní auto. vypadá že je obrovské ale půdorysově je to jako normální kombík, a prostoru je tam neskutečně moc. a i zpracováním mě to překvapilo, na to že to vychází z dodávky tak se osobní Transportér může jít schovat.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 23.10.2015 14:13, tepee
To jo, Transporter je jako rodinné auto strašnej, i když je prostornější. To jsem už psal. A Caravelle je jen víc oplastovaná, pořád to má užitkovou zadní nápravu a je to hlučné.
Multivan je jinde, ale za něj máš dva Experty Tepee nebo jak se to píše.
Ještě je tu Viano, ale to hnije, v zimě je peklo s tím jezdit a kvalita je celkově mizerná.
respond
mupet
number of posts24
date of registration01.02.2011
Friday 23.10.2015 16:31, ohledně H 1
pro lepší rozhodování napíši jen pár zkušeností s H1. Vlastním od novoty H1 tour 2,5 rv 2008.
nejprve pozitiva

+ motor jede jako pila v téměř jakémkoliv režimu, bez problémů na dálnici drží 180km/h (max rychlost při plném naložení byla 201 dle GPS-215 tacho), spotřeba je při rozumné jízdě cca 8 l
+ má posuvné , polohovatelné a sklopné sedačky i v druhé řadě (verze tour), hezký interiér včetně měkkých plastů na palubce, pohodlný posaz, dvoje posuvné dveře, 2 zónovou klimu atd
+ vzhedově na dodávku pěkné auto , litá kola ve standartu

teď negativa

- veškeré náhradní díly stojí bambilión, např tapecírung do předních dveří orig. stojí cca 20 tisíc!!!
- těsně po 5ti leté záruce se posralo turbo (jezdil jsem s tím jen já a chování k turu znám...dochlazoval jsem po jízdě, nehonil to studené apod)
- během záruky se 3x měnily komplet přední světla...prostě z ničeho nic popraskala na milion trhlinek
- má zadní náhon a přes ESP se s tím velice špatně v zimě jezdí
- sedačky nejsou jednoduše vyjímatelné z auta, takže se musí šroubovat, také nejdou sklopit do roviny( třeba na spaní)

shrnuto...jako nové ano (zvlášť za cenu v roce 2008...dnes už je úplně jiná)
ale ojeté ani náhodou...
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Friday 23.10.2015 17:20, citroen,Peugeot,Fiat vs VW
Brácha na firmě provozuje obě dvě auta - tedy VW caravelle a Fiat Scudo. Auta mají nalítáno za 2 roky 300 tis, takže jde už o nich něco říct. Z jeho zkušeností s vw - měli první multivana 2,5 a to byl mazel a letěl jak kameň, jenže to mělo dsg a začalo se to sypat při 300 tisících a i po několika docela drahých oopravách to raději prodali a koupili místo toho funglovku caravellu 2.0 103 kw. Carvella má neustále nějaáké drobné problémy, ale zatím nic zásadního, ale otravuje to. Chvíli potom koupili scudo, které stálo mnohem míň ve výbavě tuším Panorama, 120 Kw. Auto šlape jak hodinky a žádný problém zatím nenastal - auta lítají po dálnici denně. Co se prostornosti týče, tak ve scudu je více místa mezi sedačkami než v caravelle, na šířku je to stejné. Tím že Scudo je to delší tuším označení L2 H1, tak má oproti vw větší kufr. Zpracování uvnitř je +- na stejné úrovni a ani po tolika km ve fiatu ani vw nic nedrnčí. Motorově je fiat klidnější, méňe vibruje motor a je celkově asi líp odtlumený. navíc má větší víkon, tak líp jede. Když jsem měl možnost s těmi auty párkrát jet, tak mi pocitově víc vyhovoval Fiat. Tam mi připadá ten vnitřní prostor větší, příjemnější, ale to je subjektivní. Každopádně je to otázka ceny a tady je to jednoznačně ve prospěch trojice Fiat, Citroen a Peugeot, Vw se stejnými km bude vždy dražší a nestojí za ty peníze dle mě.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 23.10.2015 17:58, RE: citroen,Peugeot,Fiat vs VW
driver111 posted by:
Brácha na firmě provozuje obě dvě auta - tedy VW caravelle a Fiat Scudo. Auta mají nalítáno za 2 roky 300 tis, takže jde už o nich něco říct. Z jeho zkušeností s vw - měli první multivana 2,5 a to byl mazel a letěl jak kameň, jenže to mělo dsg a začalo se to sypat při 300 tisících a i po několika docela drahých oopravách to raději prodali a koupili místo toho funglovku caravellu 2.0 103 kw. Carvella má neustále nějaáké drobné problémy, ale zatím nic zásadního, ale otravuje to. Chvíli potom koupili scudo, které stálo mnohem míň ve výbavě tuším Panorama, 120 Kw. Auto šlape jak hodinky a žádný problém zatím nenastal - auta lítají po dálnici denně. Co se prostornosti týče, tak ve scudu je více místa mezi sedačkami než v caravelle, na šířku je to stejné. Tím že Scudo je to delší tuším označení L2 H1, tak má oproti vw větší kufr. Zpracování uvnitř je +- na stejné úrovni a ani po tolika km ve fiatu ani vw nic nedrnčí. Motorově je fiat klidnější, méňe vibruje motor a je celkově asi líp odtlumený. navíc má větší víkon, tak líp jede. Když jsem měl možnost s těmi auty párkrát jet, tak mi pocitově víc vyhovoval Fiat. Tam mi připadá ten vnitřní prostor větší, příjemnější, ale to je subjektivní. Každopádně je to otázka ceny a tady je to jednoznačně ve prospěch trojice Fiat, Citroen a Peugeot, Vw se stejnými km bude vždy dražší a nestojí za ty peníze dle mě.


S tím se dá souhlasit, jen je třeba dodat že Scudo Panorama je vlastně nejlepší výbava kdežto Caravelle je oplastovaný Transporter což je jako osobák celkem hrozné auto.
Pokud bych neměl na Multivana taky bych si koupil to Scudo. Oproti Transporteru je to víc osobák, po všech stránkách. A cena je příznivá.

respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Friday 23.10.2015 18:28, RE: citroen,Peugeot,Fiat vs VW
PetrT posted by:
driver111 posted by:
Brácha na firmě provozuje obě dvě auta - tedy VW caravelle a Fiat Scudo. Auta mají nalítáno za 2 roky 300 tis, takže jde už o nich něco říct. Z jeho zkušeností s vw - měli první multivana 2,5 a to byl mazel a letěl jak kameň, jenže to mělo dsg a začalo se to sypat při 300 tisících a i po několika docela drahých oopravách to raději prodali a koupili místo toho funglovku caravellu 2.0 103 kw. Carvella má neustále nějaáké drobné problémy, ale zatím nic zásadního, ale otravuje to. Chvíli potom koupili scudo, které stálo mnohem míň ve výbavě tuším Panorama, 120 Kw. Auto šlape jak hodinky a žádný problém zatím nenastal - auta lítají po dálnici denně. Co se prostornosti týče, tak ve scudu je více místa mezi sedačkami než v caravelle, na šířku je to stejné. Tím že Scudo je to delší tuším označení L2 H1, tak má oproti vw větší kufr. Zpracování uvnitř je +- na stejné úrovni a ani po tolika km ve fiatu ani vw nic nedrnčí. Motorově je fiat klidnější, méňe vibruje motor a je celkově asi líp odtlumený. navíc má větší víkon, tak líp jede. Když jsem měl možnost s těmi auty párkrát jet, tak mi pocitově víc vyhovoval Fiat. Tam mi připadá ten vnitřní prostor větší, příjemnější, ale to je subjektivní. Každopádně je to otázka ceny a tady je to jednoznačně ve prospěch trojice Fiat, Citroen a Peugeot, Vw se stejnými km bude vždy dražší a nestojí za ty peníze dle mě.
S tím se dá souhlasit, jen je třeba dodat že Scudo Panorama je vlastně nejlepší výbava kdežto Caravelle je oplastovaný Transporter což je jako osobák celkem hrozné auto. Pokud bych neměl na Multivana taky bych si koupil to Scudo. Oproti Transporteru je to víc osobák, po všech stránkách. A cena je příznivá.


Jo tady jde ještě o to, že i funglovka scudo panorama byla mnohem levnější než carvella. Takže dostaneš lépe vybavené, utlumené a výkonnější auto za nesrovnatelně lepší cenu, tam to dělalo cca něco kolem 200 tisíc.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 23.10.2015 18:47, RE: citroen,Peugeot,Fiat vs VW
driver111 posted by:
PetrT posted by:
driver111 posted by:
Brácha na firmě provozuje obě dvě auta - tedy VW caravelle a Fiat Scudo. Auta mají nalítáno za 2 roky 300 tis, takže jde už o nich něco říct. Z jeho zkušeností s vw - měli první multivana 2,5 a to byl mazel a letěl jak kameň, jenže to mělo dsg a začalo se to sypat při 300 tisících a i po několika docela drahých oopravách to raději prodali a koupili místo toho funglovku caravellu 2.0 103 kw. Carvella má neustále nějaáké drobné problémy, ale zatím nic zásadního, ale otravuje to. Chvíli potom koupili scudo, které stálo mnohem míň ve výbavě tuším Panorama, 120 Kw. Auto šlape jak hodinky a žádný problém zatím nenastal - auta lítají po dálnici denně. Co se prostornosti týče, tak ve scudu je více místa mezi sedačkami než v caravelle, na šířku je to stejné. Tím že Scudo je to delší tuším označení L2 H1, tak má oproti vw větší kufr. Zpracování uvnitř je +- na stejné úrovni a ani po tolika km ve fiatu ani vw nic nedrnčí. Motorově je fiat klidnější, méňe vibruje motor a je celkově asi líp odtlumený. navíc má větší víkon, tak líp jede. Když jsem měl možnost s těmi auty párkrát jet, tak mi pocitově víc vyhovoval Fiat. Tam mi připadá ten vnitřní prostor větší, příjemnější, ale to je subjektivní. Každopádně je to otázka ceny a tady je to jednoznačně ve prospěch trojice Fiat, Citroen a Peugeot, Vw se stejnými km bude vždy dražší a nestojí za ty peníze dle mě.
S tím se dá souhlasit, jen je třeba dodat že Scudo Panorama je vlastně nejlepší výbava kdežto Caravelle je oplastovaný Transporter což je jako osobák celkem hrozné auto. Pokud bych neměl na Multivana taky bych si koupil to Scudo. Oproti Transporteru je to víc osobák, po všech stránkách. A cena je příznivá.
Jo tady jde ještě o to, že i funglovka scudo panorama byla mnohem levnější než carvella. Takže dostaneš lépe vybavené, utlumené a výkonnější auto za nesrovnatelně lepší cenu, tam to dělalo cca něco kolem 200 tisíc.


Jo, to je jasný. A to ta Panorama má interiérem blíž k Multivanu než k té Caravelle... to máš ještě dalších 300 tyček navíc. Je to drahý, je to tak.

respond
olda
number of posts2
date of registration04.07.2007
Friday 23.10.2015 22:55, Renault Trafic
řešil jsem to před rokem. U toho scuda mě přišlo,že to má malej rozvor,Chtěl jsem delší vezi L2 a to auto na mě působí tak nějak neohrabaně,velká bouda na malém podvozku..,ale nejel jsem v tom.
Z malých "civilních" dodávek mi vyšel nejlíp Trafic/Primastar 85kW L2H1,je to určitě varianta ke zvážení. Já jsem to nakonec vyřešil pod heslem:"místa není nikdy dost" a dovezl Jumpera 3,0 Panorama.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Friday 23.10.2015 23:54, RE: Renault Trafic
olda posted by:
řešil jsem to před rokem. U toho scuda mě přišlo,že to má malej rozvor,Chtěl jsem delší vezi L2 a to auto na mě působí tak nějak neohrabaně,velká bouda na malém podvozku..,ale nejel jsem v tom.Z malých "civilních" dodávek mi vyšel nejlíp Trafic/Primastar 85kW L2H1,je to určitě varianta ke zvážení. Já jsem to nakonec vyřešil pod heslem:"místa není nikdy dost" a dovezl Jumpera 3,0 Panorama.


Známý co má 4 děti si koupil Renault Trafic prodlouženou verzi a je s tím spokojený. Do kufru prý naloží i jízdní kola.
respond
danet - redakce TipCars
number of posts569
date of registration16.11.2012
Monday 26.10.2015 12:47, RE: ohledně H 1
mupet posted by:
pro lepší rozhodování napíši jen pár zkušeností s H1. Vlastním od novoty H1 tour 2,5 rv 2008. nejprve pozitiva + motor jede jako pila v téměř jakémkoliv režimu, bez problémů na dálnici drží 180km/h (max rychlost při plném naložení byla 201 dle GPS-215 tacho), spotřeba je při rozumné jízdě cca 8 l+ má posuvné , polohovatelné a sklopné sedačky i v druhé řadě (verze tour), hezký interiér včetně měkkých plastů na palubce, pohodlný posaz, dvoje posuvné dveře, 2 zónovou klimu atd+ vzhedově na dodávku pěkné auto , litá kola ve standartuteď negativa- veškeré náhradní díly stojí bambilión, např tapecírung do předních dveří orig. stojí cca 20 tisíc!!!- těsně po 5ti leté záruce se posralo turbo (jezdil jsem s tím jen já a chování k turu znám...dochlazoval jsem po jízdě, nehonil to studené apod)- během záruky se 3x měnily komplet přední světla...prostě z ničeho nic popraskala na milion trhlinek- má zadní náhon a přes ESP se s tím velice špatně v zimě jezdí- sedačky nejsou jednoduše vyjímatelné z auta, takže se musí šroubovat, také nejdou sklopit do roviny( třeba na spaní)shrnuto...jako nové ano (zvlášť za cenu v roce 2008...dnes už je úplně jiná)ale ojeté ani náhodou...


Dobrý den, máte-li čas a chuť, shrňte Vaše zkušenosti s vozem v recenzi zde:http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Monday 26.10.2015 13:15, Taky jsem řešil
před 1/2 rokem jsem měl stejné dilema. Nakonec jsem koupil Transportera T5 v prodloužené verzi. Byť byl dražší ale zase bude za 5-6 let lépe prodejný ( můj názor), mám tři malé děti a koberce na podlaze fakt nepotřebuju ( jasně že lépe vypadají ale guma je výrazně praktičtější) Lépe se shánějí použité díly a celkový vnější design mi seděl víc jak u Partnera. Interiér je samozřejmě neporovnatelný, ale jak říkám chtěl jsem spíše praktické auto a po půl roce provozu si nemohu stěžovat.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Monday 26.10.2015 23:13, RE: Taky jsem řešil
Valnoha posted by:
před 1/2 rokem jsem měl stejné dilema. Nakonec jsem koupil Transportera T5 v prodloužené verzi. Byť byl dražší ale zase bude za 5-6 let lépe prodejný ( můj názor), mám tři malé děti a koberce na podlaze fakt nepotřebuju ( jasně že lépe vypadají ale guma je výrazně praktičtější) Lépe se shánějí použité díly a celkový vnější design mi seděl víc jak u Partnera. Interiér je samozřejmě neporovnatelný, ale jak říkám chtěl jsem spíše praktické auto a po půl roce provozu si nemohu stěžovat.


Proč jsi volil Transporter pro 3 děti? Pro 4 děti bych chápal, že se ani do velkého MPV se zavazadlama už dobře nevejdou a proto snad jediná rozumná volba je něco jako Transporter/VAN... Ale pro 3 je i dost jiných alternativ. Auto používáte na výletech i na přespávání a proto prodloužená verze?
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Tuesday 27.10.2015 06:10, proto
Prodloužená verze proto že když kupuješ ojetinu málokdy se stane že narazíš na přesně požadovanou specifikaci. Podmínka to nebyla, ale konkrétně tento kus měl navíc šoupačky na levé straně což bylo velké plus a nezávislé topení. A transportéra proto že když vezem kola, tak se nam včetně zavazadel v pohodě vejdou do auta aniž bychom spekulovali jestli vzít o jednu tašku víc nebo míň. Ano dá se to řešit nějakýma nosičema atd, ale to už je na můj vkus dost o kompromisech. Druhé auto máme galaxy, takže když někam jedem bez kol jedeme tím.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Tuesday 27.10.2015 13:23, RE: proto
Valnoha posted by:
Prodloužená verze proto že když kupuješ ojetinu málokdy se stane že narazíš na přesně požadovanou specifikaci. Podmínka to nebyla, ale konkrétně tento kus měl navíc šoupačky na levé straně což bylo velké plus a nezávislé topení. A transportéra proto že když vezem kola, tak se nam včetně zavazadel v pohodě vejdou do auta aniž bychom spekulovali jestli vzít o jednu tašku víc nebo míň. Ano dá se to řešit nějakýma nosičema atd, ale to už je na můj vkus dost o kompromisech. Druhé auto máme galaxy, takže když někam jedem bez kol jedeme tím.


Mě by u Transporteru používaném pro rodinu hodně vadil velký hluk od podvozku, pokud neni naložený špatné jízdní vlastnosti a nepohodlná sedadla vzadu. Ten umakart na stropě už je jen drobnost.
To ale nelze považovat za chybu, VW to tak má rozdělené.

Transporter - užitkáč co lze i uvnitř umýt wapkou. Parta zedníků má co dělat aby našla něco co jde ulomit. Nic navíc tam neni.
Caravelle - u T4 to byl vlastně Multivan ale u T5 je to už jen Transporter s trochu jiným oplastováním, lepší sedadla, lehce lepší odhlučnění a výbava ale pořád spíš taxik než rodinné auto.
Multivan - geniální auto pro velkou rodinu, nemělo do příchodu současné třídy V vůbec žádnou konkurenci. Krom skeletu nemá s Transporterem nic společného. Ale cena je drsná.
Chce to ale dávat pozor - u T5 jsou Multivan Startline a Multivan Long jen Transporter se zadníma sedačkama z Multivanu. Do plnohodnotného Multivanu má hodně daleko.
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Tuesday 27.10.2015 19:19, souhlas s Petrem...
S tim se neda nez souhlasit. Nicmene rozpocet mel nejakou vysi a nez brat za ty penize vybydlenyho multika tak jsem radeji sahnul po zachovalem transporteru
respond
mvs1
number of posts1
date of registration24.03.2016
Thursday 24.03.2016 14:35, Prvni zkusenosti
mám expert tepee necelý rok, koupený nový. Nyní najeto 9000km, jediné auto v rodině, 3 děti. Ten prostor je supr, cena proti jiným taky. Je pohodlné, dobrý motor. Dál už asi jen zápory:

-nedostupné příslušenství: nosič kol na zadní dveře, hagusy, otoče sedadel (vše se dá sehnat, ale mnohem dražší než na caravelle a hlavně v horši kvalitě)
- špatná spojka, doufam že odejde ještě v záruce
- naprosto nedomyšlená ergonmie - neustále vypínání rádia, nelze otevřít/zavřít okno bez nastartování, vnitřní osvětlení zhasne za pár sekund - rozhodně dřív než připoutáte děti do sedaček, kratké pásy, hlavně u prostředních sedadel. Nepoužitelná navigace - chybějí tam nejen cesty ale i celé vesnice. Update stojí 5000kc a stejně nepomůže. Navic veškeré ovládání je neintuitivní a velmi pomalé (rádio, telefon, navigace)
- telefon se někdy připojí, jindy ne, je to nespolehlivé
- sedačky: sedí se v nich pohodlně, ale nemají pevná záda, takže každé šťouchnutí od dětí je cítit jako pořádný kopanec. Loketní opěrka je strašně úzká, nepohodlná.
- pozor na otevíraní bočních dveří při tankování!!! to mohl vymyslet jen francouz


Rozhodovali jsme se, jestli koupit cca 6 let starou caravelle nebo nový expert, tak snad vydrží a nebudeme litovat. Jistý si tím ale už nejsem.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.