0
back
 

diskuze k tématu: Vůz vhodný pro tři autosedačky

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 02:38, Tři sedačky
Vidím, že nejsem sám, kdo řeší problém nestandartní rodiny...
Auta typu Peugeot 307 a jim podobná jsou sice moc pěkná, ale mají jednu malou vadu - jsou úzká. Pokud budu uvažovat o třech sedačkách se samostatnými pásy - není problém. Ale pokud jsou děti kapku větší a používají podsedák i se zády a tedy zapínání tříbodovým bezp. pásem, je tu problém. Lidé menšího vzrůstu nebo s krátkými rukami prostě a jednoduše pásy nezapnou. Nedosáhnou mezi sedačky, které jsou "nalepené" na sebe. Argumentace některých, že děti se můžou zapínat samy, neberu v potaz. Já jsem za ně odpovědný a prostě to neřeším. Měl jsem Renault 21 a to bylo opravdu široké auto, ale chybělo mu pár centimetrů šířky ke spokojenosti... Teď mám sedmimístnou Lancii Z (totožnou s Peugeot 806 atd) a je po problému. Každé s dětí má své samostatné sedadlo a místa kolem nich i jejich sedaček dostatečně.
Takže, pokud mohu poradit, dívejte se po tzv. velkoprostorových autech a máte téměř vyhráno. Pro větší (a v naší zemi nestandartní) rodiny je to asi jediná možná volba.
Pavel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 07:12, RE: Tři sedačky
anonym posted by:
Vidím, že nejsem sám, kdo řeší problém nestandartní rodiny...
Auta typu Peugeot 307 a jim podobná jsou sice moc pěkná, ale mají jednu malou vadu - jsou úzká. Pokud budu uvažovat o třech sedačkách se samostatnými pásy - není problém. Ale pokud jsou děti kapku větší a používají podsedák i se zády a tedy zapínání tříbodovým bezp. pásem, je tu problém. Lidé menšího vzrůstu nebo s krátkými rukami prostě a jednoduše pásy nezapnou. Nedosáhnou mezi sedačky, které jsou "nalepené" na sebe. Argumentace ně...
jj, taky řeším tento problém. Rozhoduji se mezi Fiatem Ulysse (příp. C8,807) a Fordem Galaxy (příp. Sharan, Alhambra). Škoda, že v redakci neporovnali těmito auty...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 07:31, Jak se vejít
Myslím, že poměrně cenově výhodnou alternativou, i když ne designově příliš lákavou (i když jak pro koho) jsou dvojčata Berlingo/Partner. Vzadu jsou sedadla dostatečně široká pro tři sedačky a při příplatkových dveřích i na levé straně (zadní boční dveře jsou posuvné - nezabírají tolik prostoru při otevření a interiér je jimi perfektně přístupný) není s upevňováním dětí do sedaček žádný problém. Zavazadlový prostor je také dostatečný pro rodinný automobil a například turbodiesel 1,6 HDi si zatím jen pochvaluji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 07:54, RE: Tři sedačky
anonym posted by:
Vidím, že nejsem sám, kdo řeší problém nestandartní rodiny...
Auta typu Peugeot 307 a jim podobná jsou sice moc pěkná, ale mají jednu malou vadu - jsou úzká. Pokud budu uvažovat o třech sedačkách se samostatnými pásy - není problém. Ale pokud jsou děti kapku větší a používají podsedák i se zády a tedy zapínání tříbodovým bezp. pásem, je tu problém. Lidé menšího vzrůstu nebo s krátkými rukami prostě a jednoduše pásy nezapnou. Nedosáhnou mezi sedačky, které jsou "nalepené" na sebe. Argumentace ně...
Souhlas, do 307 se 3 plnohodnotné autosedačky nevejdou. Pokud samozřejmě nepočítám nejlevnější šunty, které na ochranu dětí moc nehledí, samozřejmě. K dotazu výše - kamarád nedávno vyměnil Sharana za C8, právě s 2,2 HDi, a když se ho na toho bývalého Sharana zeptám, jen si odplivne....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 08:45, Espace
Soused tady má Espace a jako ojetinu ho vůbec nekoupil za nějaký hrozný peníz. Místa a variability dost a dost, pohodlí taky slušné, jen to není žádný svižník.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 09:02, RE: Tři sedačky
anonym posted by:
jj, taky řeším tento problém. Rozhoduji se mezi Fiatem Ulysse (příp. C8,807) a Fordem Galaxy (příp. Sharan, Alhambra). Škoda, že v redakci neporovnali těmito auty...
tak to je asi jasný ne? Na Tip Carsu moc koncern VW nemusejí, tak co se divíš, že tady není ani zmínka a o trojlístku Sharan, Alhambra, Galaxy??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 09:25, RE: Tři sedačky
cruise posted by:
tak to je asi jasný ne? Na Tip Carsu moc koncern VW nemusejí, tak co se divíš, že tady není ani zmínka a o trojlístku Sharan, Alhambra, Galaxy??
Pan Vaculík má asi dovolenou, protože vedle je článek o Fábii a psal ho pan Šikl. A docela šikovně. Pan Vaculík neže by tady VW opominul, ale se svou pověstnou objektivitou by tady koncern slušně rozcupoval a vedle by si Fábii také vychutnal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 10:03, RE: Tři sedačky
edmund posted by:
Pan Vaculík má asi dovolenou, protože vedle je článek o Fábii a psal ho pan Šikl. A docela šikovně. Pan Vaculík neže by tady VW opominul, ale se svou pověstnou objektivitou by tady koncern slušně rozcupoval a vedle by si Fábii také vychutnal.
Chtěls něco říct k tematu, nebo jenom provokuješ? Pepe (Pozn. pro redakci - nějakej problém s přihlášením.....)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 10:04, RE: Tři sedačky
Pepe posted by:
Chtěls něco říct k tematu, nebo jenom provokuješ? Pepe (Pozn. pro redakci - nějakej problém s přihlášením.....)
Sorry, koukám že je to OK....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 10:15, RE: Tři sedačky
cruise posted by:
tak to je asi jasný ne? Na Tip Carsu moc koncern VW nemusejí, tak co se divíš, že tady není ani zmínka a o trojlístku Sharan, Alhambra, Galaxy??
O trojlístku Sharan, Alhambra a Galaxy zde zmínka není jednoduše proto, že se tazatel ptal na C8 a spol. a Peugeot 307 SW. Zafira byla v článku zmíněna jen jako jedna z možných alternativ.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 11:01, RE: Tři sedačky
David Hrdlička posted by:
O trojlístku Sharan, Alhambra a Galaxy zde zmínka není jednoduše proto, že se tazatel ptal na C8 a spol. a Peugeot 307 SW. Zafira byla v článku zmíněna jen jako jedna z možných alternativ.
mít hodně peněz tak jdu do MB vito.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 12:20, RE: Tři sedačky
anonym posted by:
Vidím, že nejsem sám, kdo řeší problém nestandartní rodiny...
Auta typu Peugeot 307 a jim podobná jsou sice moc pěkná, ale mají jednu malou vadu - jsou úzká. Pokud budu uvažovat o třech sedačkách se samostatnými pásy - není problém. Ale pokud jsou děti kapku větší a používají podsedák i se zády a tedy zapínání tříbodovým bezp. pásem, je tu problém. Lidé menšího vzrůstu nebo s krátkými rukami prostě a jednoduše pásy nezapnou. Nedosáhnou mezi sedačky, které jsou "nalepené" na sebe. Argumentace ně...
Řeším stejný problém. Trvám-li na třech autosedačkách vzadu připoutaných tříbodovými pásy, většina aut je nepoužitelná. Dokonce ani zmiňovaná Zafira starší generace problém neřeší - myslím že má vzadu uprostřed jen dvoubodový pás, stejně jako starší generace Sharan/Galaxy/Alhambra a P.806/C.Evasion/F.Ulyssee. V cenové kategorii okolo 200.000 mi přijde jako slušný kompromis Citroen Xsara Picasso. Neoplývá sice zavazadlovým prostorem jako velká MPV, ale účel by to mohlo splnit. Má někdo osobní zkušenost?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 12:28, RE: Tři sedačky
anonym posted by:
Řeším stejný problém. Trvám-li na třech autosedačkách vzadu připoutaných tříbodovými pásy, většina aut je nepoužitelná. Dokonce ani zmiňovaná Zafira starší generace problém neřeší - myslím že má vzadu uprostřed jen dvoubodový pás, stejně jako starší generace Sharan/Galaxy/Alhambra a P.806/C.Evasion/F.Ulyssee. V cenové kategorii okolo 200.000 mi přijde jako slušný kompromis Citroen Xsara Picasso. Neoplývá sice zavazadlovým prostorem jako velká MPV, ale účel by to mohlo splnit. Má někdo osobní zkušenost?
Až na vysloveně slabý podvozek, dobrý. jenže je tu opravdu ten fakt s kufrem. Pokud máš 3 děti, je s tím spojena spousta rápelí co se musí pobrat, takže to nemusí být vždy ideál, ale zase je kratší než jiná MPV, takže podstatně jednodušší manévrování při parkování atd. Ale pokud nejezdíš každý týden se všemi dětmi na chalupu a nepotřebuješ pobrat půl domácnosti, pak O.K. Ale stále platí: na sportovnější či i svižnější jízdu zapomenout.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 12:35, RE: Jak se vejít
anonym posted by:
Myslím, že poměrně cenově výhodnou alternativou, i když ne designově příliš lákavou (i když jak pro koho) jsou dvojčata Berlingo/Partner. Vzadu jsou sedadla dostatečně široká pro tři sedačky a při příplatkových dveřích i na levé straně (zadní boční dveře jsou posuvné - nezabírají tolik prostoru při otevření a interiér je jimi perfektně přístupný) není s upevňováním dětí do sedaček žádný problém. Zavazadlový prostor je také dostatečný pro rodinný automobil a například turbodiesel 1,6 HDi si zatím jen pochvaluji.
Souhlasím s tímto příspěvkem, mám stejné zkušenosti. Berlingo sice není zázrak ve smyslu dílenského zpracování a designu, ale pro 5-tičlenou rodinu se třemi sedačkami a dvěma pos. dveřmi vzadu super. I provozní náklady jsou ne velice rozumné úrovni, motor 1,6HDI je sice relativně slabý -66kw (používá se varianta bez naklápění lopatek turba),
ale je alespoň při standardních rychlostech úsporný. Přešel jsem na něj z Octávie a zatím nelituji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 12:57, Ten problém znám
Sám mám 3 malé děti (2, 2, 4 roky), takže ten problém znám důvěrně. Prohlížím všechna možná auta a všechny možné sedačky již 3 roky a stejnou dobu to konzultuji i s prodejci aut majitelem prodejny sedaček, co má sám 4 děti. Troufnu si tedy tvrdit, že mám přehled. Pokud si nemůžete (jako já) dovolit úplně nové klasické (ne malé jako Zafira!) MPV, musíte z požadavků jednoduše slevit. Řešení jsou možná tato:

1. Koupíte si sedačky, označené zde jako „šunty“, tj. nikoli značkové, které jsou méně robustní a vejdou se do normálního kombi. Musíte volit kombi se všemi pásy 3-bodovými. (Toto řešení jsem zvolil já.)

2. Nebudete kupovat tzv. „šunty“, ale rezignujete na sedačku i se zády pro největší dítě a koupíte mu rovnou podsedák. Ty se dají sehnat užší. Ostatní tam již zkombinujete. Stačí stejné auto. Otázkou ovšem je, jestli je bezpečnější podsedák, nebo šunt, co má i opěrku pro hlavu a tělo…

Jiná řešení trvalého charakteru prostě nejsou. Nenechte si radit od lidí, kteří mají 2 děti nebo dokonce žádné. Jsou mimo. A rady o jízdních vlastnostech jsou taktéž směšné. S autem plným dětí nejezdí nikdo jako Fitipaldi.

Žádné jiné auto než velké MPV není uvnitř tak široké, abyste tam dal tři velké značkové sedačky. Pokud koupíte MPV starší, které dokážete zaplatit, máte problém s tím, že uprostřed nemá 3-bodový pás! Takže tam dáte některé sedačky kategorie II, ale již žádnou kategorie III (bez vlastního pásu nebo podsedák). Takže i toto řešení je jen dočasné. Vláďa

A na závěr pro ty, kdo hledají velký prostor na zadních sedadlech ze stejného důvodu a přitom kašlou na image. Zkuste si vyzkoušet Dacii Logan MCV. Podle mé zkušenosti největší (co se vnitřku týká) kombi. A teď mě, zastánci sportovní jízdy a hvězdiček v EuroNCAP, ale ne otcové od rodin s normálními příjmy, klidně rozcupujte! Vláďa
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 13:29, RE: Ten problém znám
anonym posted by:
Sám mám 3 malé děti (2, 2, 4 roky), takže ten problém znám důvěrně. Prohlížím všechna možná auta a všechny možné sedačky již 3 roky a stejnou dobu to konzultuji i s prodejci aut majitelem prodejny sedaček, co má sám 4 děti. Troufnu si tedy tvrdit, že mám přehled. Pokud si nemůžete (jako já) dovolit úplně nové klasické (ne malé jako Zafira!) MPV, musíte z požadavků jednoduše slevit. Řešení jsou možná tato:

1. Koupíte si sedačky, označené zde jako „šunty“, tj. nikoli značkové, které jsou méně rob...
A co dát jedno dítě dopředu a manželku dozadu doprostřed?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 13:35, RE: Jak se vejít
anonym posted by:
Myslím, že poměrně cenově výhodnou alternativou, i když ne designově příliš lákavou (i když jak pro koho) jsou dvojčata Berlingo/Partner. Vzadu jsou sedadla dostatečně široká pro tři sedačky a při příplatkových dveřích i na levé straně (zadní boční dveře jsou posuvné - nezabírají tolik prostoru při otevření a interiér je jimi perfektně přístupný) není s upevňováním dětí do sedaček žádný problém. Zavazadlový prostor je také dostatečný pro rodinný automobil a například turbodiesel 1,6 HDi si zatím jen pochvaluji.
A co Fiat Dobló? Je to sice ještě "škatulovitější", ale má asi větší kufr, dělá se i rodinná verze Malibu ... Motor 1,2 (benzín) má prý dost vysokou spotřebu, ale naftové JTD by nemuselo být špatné. Osobně to ale neznám - nejezdíte v tom někdo?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 13:54, RE: Ten problém znám
anonym posted by:
Sám mám 3 malé děti (2, 2, 4 roky), takže ten problém znám důvěrně. Prohlížím všechna možná auta a všechny možné sedačky již 3 roky a stejnou dobu to konzultuji i s prodejci aut majitelem prodejny sedaček, co má sám 4 děti. Troufnu si tedy tvrdit, že mám přehled. Pokud si nemůžete (jako já) dovolit úplně nové klasické (ne malé jako Zafira!) MPV, musíte z požadavků jednoduše slevit. Řešení jsou možná tato:

1. Koupíte si sedačky, označené zde jako „šunty“, tj. nikoli značkové, které jsou méně rob...
Mám 3 děti : 2,5,8 let. Auto Renault Megane Grandtour model 2000 a co se týče autosedaček tak se celkem dobře dozadu vejdou. Je pravda, že při přechodu na sedačky bez vlastních pásů je třeba vybírat dle vnější šířky autosedačky (vnitřní je u všech skoro stejná). Rozhodně tam není zdaleka tolik prostoru jako např v P806 , ale pro člověka, který najede cca 10000 km/rok je to celkem přijatelné řešení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 14:11, RE: Ten problém znám
anonym posted by:
Mám 3 děti : 2,5,8 let. Auto Renault Megane Grandtour model 2000 a co se týče autosedaček tak se celkem dobře dozadu vejdou. Je pravda, že při přechodu na sedačky bez vlastních pásů je třeba vybírat dle vnější šířky autosedačky (vnitřní je u všech skoro stejná). Rozhodně tam není zdaleka tolik prostoru jako např v P806 , ale pro člověka, který najede cca 10000 km/rok je to celkem přijatelné řešení.
Pan Hrdlička je expert... Pane Hrdlička, pokud znáte jen C8, pak chápu, že tam pleskáte něco o levných materiálech a nedobrém dílenském spracování.. i když Zafira má furt o fous horší.... ale vemete-li Lancii, pak nemůže být ani řeč...o nekvalitě a laciných materiálecha ani Ulysse na tom enní tak pšatně... Hierarchie těch aut je od nejlevnějšího po nejdražší C8, Ulysse, 807 a Lančka... Já osobně bcyh volil kompromis Ulysse.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.08.2007 15:58, plno možností
Pažout 307sw neee. Omega kombi? Sharan? S-klasse? Transporter? A8? možností je spousta
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.