P 407 s motory HDI není o ic horší, než JTD od AR. Je ale výrazně lepší, než řada TDI od VW Group.
Moje zkušenosti se 7 vozy Pežot s motory HDI sjou jen ty nejlepší a dovolím si tvrdit, že právě motor je to, proč to mohu tvrdit. Nějaké vstřik,y turba či EGR ventily nebo FAPy, to jsou jen hrůzné sny vlastníků VW, Mazdy a dalších, ale když vzpomenu na svoji P406 HDI 80kW, že v 360.000km jezdilas původním turbem, vstřiky a vším kolem a nežrala vůbec olej a to vše za 6l nafty, tak jen smekám. Taktéž následná P407SW s 1,6HDI 80kW FAP jezdí a jezdí a jezdí....
A podovzek? Netuším, zdali má vůbec najké čepy či tlumiče
))))) U pežota bych byl zcela v klidu a pokud se staně něco na elektrice (jako že mě se stalo u 407, že jsem otočil klíčem a nic), pak to řeší servis - ovšem nutno vybírat. Ten můj chtěl měnit vše včetně baterky, staréru a pod, nakonec jsem auto od nich vzal a po půl hodině zábadu opravil doma - spoj ve spínací skříňce pod volantem. To byla jediná závada, která mě stála 2 litry za odtah. Jinak nic od roku 1995 - 2008, kdy jsem Pežoty jezdil jako služebáky (306,605,406,407,807)