0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 405 Mi 16 - zábavné auto

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 06:54, pokladnička
Hmm, dost dobrá pokladnička. Ta teda spolkne peněz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 07:34, RE: pokladnička
Alda posted by:
Hmm, dost dobrá pokladnička. Ta teda spolkne peněz.
A to tě trápí? Takový starosti bych chtěl mít... Já mu to nadšení přeju, v jeho věku jsem mohl řádit maximálně tak se 120 cou - a byl jsem za ní rád.... Podle stavu interiéru má auto nejspíš ještě něco před sebou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 08:03, RE: pokladnička
Pepe posted by:
A to tě trápí? Takový starosti bych chtěl mít... Já mu to nadšení přeju, v jeho věku jsem mohl řádit maximálně tak se 120 cou - a byl jsem za ní rád.... Podle stavu interiéru má auto nejspíš ještě něco před sebou.
Jo tak věku jsem si nevšiml. Je to fakt, já v jeho letech jezdil Mercedesem (bohužel tím rumunským).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 09:05, RE: pokladnička
Alda posted by:
Jo tak věku jsem si nevšiml. Je to fakt, já v jeho letech jezdil Mercedesem (bohužel tím rumunským).
já, R11, taky pěkná pokladnička...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 09:59, Mi-16
Jo tyhle Mi 16 byly v té tobě vrcholný modely a byly s plnou výbavou včetně kůže.Jednou jsem ho měl půjčenýho jako náhradní auto a byl jsem rád že jsem ho po 14 dnech vracel protože bych se v tom zabil.Motor jede jak pila a nebyl nikdo komu bych neujel v akceleraci.Pořád to hrabe,na jedničku,dvojku i trojku.Ten výkon motoru je šílenej,horší je interiér a ty jeho rozhrkaný plasty.Jinak v té době to bylo hodně dobrý auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 11:06,
na svoje stari fakt pekny a evidentne zabavne auto ... gratuluju ... navic za ty penize:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 11:31, Zimní gumy
Když koukám na fotkách,co tam má obutý za zimáky - nejspíš protektor
odněkud ze stodoly u Tesca,tak chápu,že majitel nevidí rozdíl mezi letní a zimní pneu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 13:10, Mi16x4
Před nějakými pěti lety jsem si koupil v autobazaru model Mi16x4, čili totéž, jenže s pohonem na všechny čtyři. Musím potvrdit, co se tu píše, to auto jezdilo jak drak, bylo cítit, jak je šíleně neklidné, pokud jede míň jak 140, a jak po těch vysokých rychlostech přímo prahne. Taky skončilo podle toho, jednoho krásného dne jsem ho neubrzdil a rozbil... Skvělé dílo, tohle auto!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 16:42, Mi16 4x4
Na vlastní oči jsem v Brně loni na Renocaru viděl jak boreček z Prostějova s Mi16kou natrhl pr.el dvanáctiválcovýmu Ferárku na sprintu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 16:53, RE: Mi-16
anonym posted by:
Jo tyhle Mi 16 byly v té tobě vrcholný modely a byly s plnou výbavou včetně kůže.Jednou jsem ho měl půjčenýho jako náhradní auto a byl jsem rád že jsem ho po 14 dnech vracel protože bych se v tom zabil.Motor jede jak pila a nebyl nikdo komu bych neujel v akceleraci.Pořád to hrabe,na jedničku,dvojku i trojku.Ten výkon motoru je šílenej,horší je interiér a ty jeho rozhrkaný plasty.Jinak v té době to bylo hodně dobrý auto.
Asi se vedle tebe nepostavilo STI nebo EVO....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 17:24, RE: Zimní gumy
anonym posted by:
Když koukám na fotkách,co tam má obutý za zimáky - nejspíš protektor
odněkud ze stodoly u Tesca,tak chápu,že majitel nevidí rozdíl mezi letní a zimní pneu.
tak zase pokial niekto obuje zimne a nadalej jazdi ako v lete, nemoze sa cudovat...ziimne gumy nie su zazracne...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 17:40, RE: Mi16 4x4
anonym posted by:
Na vlastní oči jsem v Brně loni na Renocaru viděl jak boreček z Prostějova s Mi16kou natrhl pr.el dvanáctiválcovýmu Ferárku na sprintu
Ale potom jsi se probral,co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 17:46, RE: Mi16 4x4
anonym posted by:
Na vlastní oči jsem v Brně loni na Renocaru viděl jak boreček z Prostějova s Mi16kou natrhl pr.el dvanáctiválcovýmu Ferárku na sprintu
K autu není o čem diskutovat, za málo peněz hodně muziky, což je u této značky doposud. Další věc je potom spolehlivost, ale tu ukáže čas. Jsem jen trochu zmatený, že pisatel je překvapený z toho, že auto sedí líp než Octavia) Copak Oct, je nějaký etalon jízdních vlastností?!? Pokud pro někoho ano, pak je mi ho upřímně líto. Je spousta starých aut, která mají lepší jízdní vlatnosti, než Octavia a jsou za třetinové ceny. Tuto skutečnost nevědí jen zarytí škodovkáři, tak jim to nikdo neříkejte, jo))

PS: Doma nemám ani trabanta, 120ku, fáčko a nic podobného, takže se uražení škůdkaři o nic nesnažte ,
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 19:49, RE: Mi16 4x4
mastercar posted by:
K autu není o čem diskutovat, za málo peněz hodně muziky, což je u této značky doposud. Další věc je potom spolehlivost, ale tu ukáže čas. Jsem jen trochu zmatený, že pisatel je překvapený z toho, že auto sedí líp než Octavia) Copak Oct, je nějaký etalon jízdních vlastností?!? Pokud pro někoho ano, pak je mi ho upřímně líto. Je spousta starých aut, která mají lepší jízdní vlatnosti, než Octavia a jsou za třetinové ceny. Tuto skutečnost nevědí jen zarytí škodovkáři, tak jim to nikdo neříkejte...
jsem překvapen, že je pán překvapen
skoro všechno má lepší jízdní vlastnosti něž ochcáfka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 20:25, RE: Mi-16
anonym posted by:
Asi se vedle tebe nepostavilo STI nebo EVO....
Panejo, auta prodavam 8 let, mí rodiče asi 16 a takové názory, co jsou tady, obzvlášť na který reaguju jsou hodný zakomplexovaných idiotů....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 20:57, RE: Mi16 4x4
mastercar posted by:
K autu není o čem diskutovat, za málo peněz hodně muziky, což je u této značky doposud. Další věc je potom spolehlivost, ale tu ukáže čas. Jsem jen trochu zmatený, že pisatel je překvapený z toho, že auto sedí líp než Octavia) Copak Oct, je nějaký etalon jízdních vlastností?!? Pokud pro někoho ano, pak je mi ho upřímně líto. Je spousta starých aut, která mají lepší jízdní vlatnosti, než Octavia a jsou za třetinové ceny. Tuto skutečnost nevědí jen zarytí škodovkáři, tak jim to nikdo neříkejte...
ale dacii...že
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 21:19, RE: Mi16 4x4
anonym posted by:
Ale potom jsi se probral,co?
to nemyslíš vážně, a i kdyby kolik z vás schválně jelo ve Ferrari, já teda ne, takže se můžeme maximálně domnívat jak asi jede když člověk chce aby jelo. peugeoty mi nevaděj, taky jsem jich pár měl, ale nemýlim-li se tak i to nejhorší Ferrari nemá stovku nad pět což tenhle peugeot v těhle letech má tak za devět. jinak dobrý
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 22:04, hmm
Tuto Mi16 jsem věčně okukoval těsně po převratu v rakousku ještě jako klučina, když jsme tam jezdili s našima. Stály tam dvě funglovky před showroomem, na tu dobu fakt krásný auta a našlapaný. Já jsem začínal se stovárnou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 22:13, RE: Mi16 4x4
anonym posted by:
jsem překvapen, že je pán překvapen
skoro všechno má lepší jízdní vlastnosti něž ochcáfka
Kdyby to napsal někdo kdo s ní pár let jezdil a něco s ní najel a pak přesedl na lepší tak bych to bral. Ale mám pocit, že jste jí nikdy neměl ani mít nebudete asi z prestiže.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.01.2008 22:16, RE: Mi16 4x4
anonym posted by:
to nemyslíš vážně, a i kdyby kolik z vás schválně jelo ve Ferrari, já teda ne, takže se můžeme maximálně domnívat jak asi jede když člověk chce aby jelo. peugeoty mi nevaděj, taky jsem jich pár měl, ale nemýlim-li se tak i to nejhorší Ferrari nemá stovku nad pět což tenhle peugeot v těhle letech má tak za devět. jinak dobrý
musím přiznat že to mělo kompletně vykuchanej interiér, odlehčenej skelet a při maximálním plnícím tlaku turba cca 450 koní... a to ve čtyřkolce s váhou pod tunu je docela nářez...
respond
1 2 3


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.