0
back
 

diskuze k tématu: Koupit Peugeot 307 s naftovým nebo benzínovým motorem?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, automobilky, francouzská vozidla, francouzská vozidla
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Friday 29.03.2013 07:23, RE: sem si to myslel.
kralici79 posted by:
Mistr na učňáku češtinu neřeší (aspoň toho našeho zajmalo spíš, jak kdo dělá). Celkově si myslím, že si v trochu jiným světě, ikdyž občas nosíš montérky. Holt na to aby ses udržel v realitě studovat nestačí, takže jestli mám problémy s češtinou, je mi líto. Ale pokud něco můžu poradit ohledně aut, nepotřebuju bejt manažer u Peugeotu, Ale vyučenej automechanik(Z češtiny se tam zkoušky nedělaj).


Což je evidentně dobře. Ony se totiž některé věci automaticky předpokládají (mylně zřejmě). Ale zůstává tak schopnost pobavit (byť asi nechtěně). Mě to fakt žíly netrhá.
Tak ale co, mechaniku - naftu, nebo benzín? Já jsem pro benzín...z VLASTNÍ zkušenosti...
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Friday 29.03.2013 09:35, RE: hdi
Fanda posted by:
Přesně takhle zde v minulosti řešil pravopis Pavlík.


Já neřešil pravopis, já se navážel zcela adresně do Zdeny60, protože jeho příspěvky se nedaly číst. Je rozdíl udělat pár chyb v pravopisu, nebo mít v jedné větě 5 nebo víc překlepů, chyb a nesmyslů.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Friday 29.03.2013 09:42, RE: sem si to myslel.
Pepe posted by:
kralici79 posted by:
Mistr na učňáku češtinu neřeší (aspoň toho našeho zajmalo spíš, jak kdo dělá). Celkově si myslím, že si v trochu jiným světě, ikdyž občas nosíš montérky. Holt na to aby ses udržel v realitě studovat nestačí, takže jestli mám problémy s češtinou, je mi líto. Ale pokud něco můžu poradit ohledně aut, nepotřebuju bejt manažer u Peugeotu, Ale vyučenej automechanik(Z češtiny se tam zkoušky nedělaj).
Což je evidentně dobře. Ony se totiž některé věci automaticky předpokládají (mylně zřejmě). Ale zůstává tak schopnost pobavit (byť asi nechtěně). Mě to fakt žíly netrhá. Tak ale co, mechaniku - naftu, nebo benzín? Já jsem pro benzín...z VLASTNÍ zkušenosti...


Já jsem pro naftu - z vlastní zkušenosti. Motor 1,6 80kw benzín byl dostatečný pro model 306, ale 307 je o dost těžší a s výjimkou města je výkon nedostatečný. Naopak 1,6 Hdi 80kw je velmi příjemný a spolehlivý, jen se musí hlídat "odborníci v montérkách", kteří při provádění servisních prací rádi zapomínají čistit olejové sítko před turbodmychadlem. Otázkou jen zůstává celkový roční nájezd a jízdní profil - to je klíčové a souhlasím s autorem článku, že při nájezdu nad 10 tisíc bych si koupil Hdi.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Friday 29.03.2013 11:40, RE: sem si to myslel.
Pavlik posted by:
Pepe posted by:
kralici79 posted by:
Mistr na učňáku češtinu neřeší (aspoň toho našeho zajmalo spíš, jak kdo dělá). Celkově si myslím, že si v trochu jiným světě, ikdyž občas nosíš montérky. Holt na to aby ses udržel v realitě studovat nestačí, takže jestli mám problémy s češtinou, je mi líto. Ale pokud něco můžu poradit ohledně aut, nepotřebuju bejt manažer u Peugeotu, Ale vyučenej automechanik(Z češtiny se tam zkoušky nedělaj).
Což je evidentně dobře. Ony se totiž některé věci automaticky předpokládají (mylně zřejmě). Ale zůstává tak schopnost pobavit (byť asi nechtěně). Mě to fakt žíly netrhá. Tak ale co, mechaniku - naftu, nebo benzín? Já jsem pro benzín...z VLASTNÍ zkušenosti...
Já jsem pro naftu - z vlastní zkušenosti. Motor 1,6 80kw benzín byl dostatečný pro model 306, ale 307 je o dost těžší a s výjimkou města je výkon nedostatečný. Naopak 1,6 Hdi 80kw je velmi příjemný a spolehlivý, jen se musí hlídat "odborníci v montérkách", kteří při provádění servisních prací rádi zapomínají čistit olejové sítko před turbodmychadlem. Otázkou jen zůstává celkový roční nájezd a jízdní profil - to je klíčové a souhlasím s autorem článku, že při nájezdu nad 10 tisíc bych si koupil Hdi.

Tak manža ho měla na popojížďky po městě a na chalupu s dětma, ideální kompromis. Dál se jezdilo mým 2,2 Hdi... Jinak tenhle 16V motor se do 306 nedával, tam byl osmiventil 65 a 72kW. Ten silnější jsem měl v 306Breaku, slušný svezení s rozumnou spotřebou, bez investic (kromě přední lambdy někdy ve 140tkm). Kupováno nové...
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Friday 29.03.2013 14:38, RE: sem si to myslel.
Pepe posted by:
Pavlik posted by:
Pepe posted by:
kralici79 posted by:
Mistr na učňáku češtinu neřeší (aspoň toho našeho zajmalo spíš, jak kdo dělá). Celkově si myslím, že si v trochu jiným světě, ikdyž občas nosíš montérky. Holt na to aby ses udržel v realitě studovat nestačí, takže jestli mám problémy s češtinou, je mi líto. Ale pokud něco můžu poradit ohledně aut, nepotřebuju bejt manažer u Peugeotu, Ale vyučenej automechanik(Z češtiny se tam zkoušky nedělaj).
Což je evidentně dobře. Ony se totiž některé věci automaticky předpokládají (mylně zřejmě). Ale zůstává tak schopnost pobavit (byť asi nechtěně). Mě to fakt žíly netrhá. Tak ale co, mechaniku - naftu, nebo benzín? Já jsem pro benzín...z VLASTNÍ zkušenosti...
Já jsem pro naftu - z vlastní zkušenosti. Motor 1,6 80kw benzín byl dostatečný pro model 306, ale 307 je o dost těžší a s výjimkou města je výkon nedostatečný. Naopak 1,6 Hdi 80kw je velmi příjemný a spolehlivý, jen se musí hlídat "odborníci v montérkách", kteří při provádění servisních prací rádi zapomínají čistit olejové sítko před turbodmychadlem. Otázkou jen zůstává celkový roční nájezd a jízdní profil - to je klíčové a souhlasím s autorem článku, že při nájezdu nad 10 tisíc bych si koupil Hdi.
Tak manža ho měla na popojížďky po městě a na chalupu s dětma, ideální kompromis. Dál se jezdilo mým 2,2 Hdi... Jinak tenhle 16V motor se do 306 nedával, tam byl osmiventil 65 a 72kW. Ten silnější jsem měl v 306Breaku, slušný svezení s rozumnou spotřebou, bez investic (kromě přední lambdy někdy ve 140tkm). Kupováno nové...


v 306ce byl taky vynikající dvoulitrovej šestnáctiventil... na tu váhu fantastický svezení.
jinak tu 1.6 shodnou s BMW 1 potvrzuju jako hnus-ráno to jede na tři válce, když je zima, nedrží to volnoběh, při rozjezdu chcípne, řetěz chrastí. nevím čím to ale je to jen v některých-hlavně starších-jedničkách. jo a při vyšším nájezdu konzumuje olej asi jako 1.6 AEH nebo AKL z Oktávky. chtěl jsem to koupit ženě do města ale zápůjčka od známého mě z toho vyléčila.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Saturday 30.03.2013 01:52, RE: Obligátní doplňující...
Pepe posted by:
...otázka zní - kolik km za rok tedy najedete?307 Bk 1,6 16V (2004) měla manža skoro 9 let na ježdění po městě, celkem najeto cca 92tkm. Bez jakýchkoliv mech a el. závad (až na jedno samovolné stažení zad. okna), koncem období začal blbnout com přepínačů blinkrů (cca 3.500,-Kč, prodalo se bez opravy). Jinak jen výměna zad. dílu výfuku (blbě konstrukčně řešeno). Ve městě obligátních 9-10l, mimo 7,5l. Motor na r.2004 poměrně živý, dobře se vytáčel, s rostoucím obsazením mu docházel dech. Takže na poskoky do práce 7km benzín, na výlety v plném obsazení naftu. 1,6HDI má stařík v C5. Pro klidnou jízdu to stačí, ale to je tak všechno. Však je taky C5 docela cvalík, v 307 si povede určitě lépe. V C5 spotř. do 7l, najeto přes 140tkm bez všímání se FAPu, ve 130 odešel EGR ventil. Takže za mě spíš ten benzín...


Pokud jezdí do práce 14 km ve všedních dnech, tak do té práce najede tak 3.5 tkm ročně. S výletama o víkendech udělá tak 2000-5000 navíc? Na to bych osobně naftu taky nekoupil. Ani kvúli spodnímu zátahu jak doporučuje -MŠ-

Manželka taky ze začátku měla velkou spotřebu. Tak jsem jí poradil ať pořád netočí motor nad 3000 a její spotřeba se docela zlepšila. U Mazdy 6, se kterou jezdí teď už hlavně ona (krátké trasy s dětma) snížila můj dosavadní dlouhodobý průměr z cca 8.1 na 7,8
respond
kralici79
number of posts43
date of registration16.01.2013
Saturday 30.03.2013 08:28, .
Za mně vyhrává 1,6 benzín 80kW. Naftu bych odepsal vzhledem k předpokládanému nájezdu. Pak už jde jenom o to aby se dotyčný každou verzí, kterou má v hledáčku svezl, protože pocit z auta jako celku je podle mně taky dost důležitej. A samozřejmě o konkrétní stav vozu.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Saturday 30.03.2013 13:19, RE: sem si to myslel.
tomaskrtek posted by:
Pepe posted by:
Pavlik posted by:
Pepe posted by:
kralici79 posted by:
Mistr na učňáku češtinu neřeší (aspoň toho našeho zajmalo spíš, jak kdo dělá). Celkově si myslím, že si v trochu jiným světě, ikdyž občas nosíš montérky. Holt na to aby ses udržel v realitě studovat nestačí, takže jestli mám problémy s češtinou, je mi líto. Ale pokud něco můžu poradit ohledně aut, nepotřebuju bejt manažer u Peugeotu, Ale vyučenej automechanik(Z češtiny se tam zkoušky nedělaj).
Což je evidentně dobře. Ony se totiž některé věci automaticky předpokládají (mylně zřejmě). Ale zůstává tak schopnost pobavit (byť asi nechtěně). Mě to fakt žíly netrhá. Tak ale co, mechaniku - naftu, nebo benzín? Já jsem pro benzín...z VLASTNÍ zkušenosti...
Já jsem pro naftu - z vlastní zkušenosti. Motor 1,6 80kw benzín byl dostatečný pro model 306, ale 307 je o dost těžší a s výjimkou města je výkon nedostatečný. Naopak 1,6 Hdi 80kw je velmi příjemný a spolehlivý, jen se musí hlídat "odborníci v montérkách", kteří při provádění servisních prací rádi zapomínají čistit olejové sítko před turbodmychadlem. Otázkou jen zůstává celkový roční nájezd a jízdní profil - to je klíčové a souhlasím s autorem článku, že při nájezdu nad 10 tisíc bych si koupil Hdi.
Tak manža ho měla na popojížďky po městě a na chalupu s dětma, ideální kompromis. Dál se jezdilo mým 2,2 Hdi... Jinak tenhle 16V motor se do 306 nedával, tam byl osmiventil 65 a 72kW. Ten silnější jsem měl v 306Breaku, slušný svezení s rozumnou spotřebou, bez investic (kromě přední lambdy někdy ve 140tkm). Kupováno nové...
v 306ce byl taky vynikající dvoulitrovej šestnáctiventil... na tu váhu fantastický svezení. jinak tu 1.6 shodnou s BMW 1 potvrzuju jako hnus-ráno to jede na tři válce, když je zima, nedrží to volnoběh, při rozjezdu chcípne, řetěz chrastí. nevím čím to ale je to jen v některých-hlavně starších-jedničkách. jo a při vyšším nájezdu konzumuje olej asi jako 1.6 AEH nebo AKL z Oktávky. chtěl jsem to koupit ženě do města ale zápůjčka od známého mě z toho vyléčila.


To vysvětluje, proč je u modelů Peugeotu stažena z ceníku. Já měl půjčenou na víkend 5008 s HDI 110kW - úžasný svezení. Potřeboval jsem to v praxi vyzkoušet hlavně z hlediska prostornosti, což obstálo. Tak jsem to objednal v benzínu (adekvátně silným), čili 1,6 THP. Zatím najeto 6tkm, všechno funguje, jak má... Aby ne, že jo . Mám přikoupenej Optiway servis na 5let - pro jistotu...
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Saturday 30.03.2013 13:22, RE: sem si to myslel.
tomaskrtek posted by:
Pepe posted by:
Pavlik posted by:
Pepe posted by:
kralici79 posted by:
Mistr na učňáku češtinu neřeší (aspoň toho našeho zajmalo spíš, jak kdo dělá). Celkově si myslím, že si v trochu jiným světě, ikdyž občas nosíš montérky. Holt na to aby ses udržel v realitě studovat nestačí, takže jestli mám problémy s češtinou, je mi líto. Ale pokud něco můžu poradit ohledně aut, nepotřebuju bejt manažer u Peugeotu, Ale vyučenej automechanik(Z češtiny se tam zkoušky nedělaj).
Což je evidentně dobře. Ony se totiž některé věci automaticky předpokládají (mylně zřejmě). Ale zůstává tak schopnost pobavit (byť asi nechtěně). Mě to fakt žíly netrhá. Tak ale co, mechaniku - naftu, nebo benzín? Já jsem pro benzín...z VLASTNÍ zkušenosti...
Já jsem pro naftu - z vlastní zkušenosti. Motor 1,6 80kw benzín byl dostatečný pro model 306, ale 307 je o dost těžší a s výjimkou města je výkon nedostatečný. Naopak 1,6 Hdi 80kw je velmi příjemný a spolehlivý, jen se musí hlídat "odborníci v montérkách", kteří při provádění servisních prací rádi zapomínají čistit olejové sítko před turbodmychadlem. Otázkou jen zůstává celkový roční nájezd a jízdní profil - to je klíčové a souhlasím s autorem článku, že při nájezdu nad 10 tisíc bych si koupil Hdi.
Tak manža ho měla na popojížďky po městě a na chalupu s dětma, ideální kompromis. Dál se jezdilo mým 2,2 Hdi... Jinak tenhle 16V motor se do 306 nedával, tam byl osmiventil 65 a 72kW. Ten silnější jsem měl v 306Breaku, slušný svezení s rozumnou spotřebou, bez investic (kromě přední lambdy někdy ve 140tkm). Kupováno nové...
v 306ce byl taky vynikající dvoulitrovej šestnáctiventil... na tu váhu fantastický svezení. jinak tu 1.6 shodnou s BMW 1 potvrzuju jako hnus-ráno to jede na tři válce, když je zima, nedrží to volnoběh, při rozjezdu chcípne, řetěz chrastí. nevím čím to ale je to jen v některých-hlavně starších-jedničkách. jo a při vyšším nájezdu konzumuje olej asi jako 1.6 AEH nebo AKL z Oktávky. chtěl jsem to koupit ženě do města ale zápůjčka od známého mě z toho vyléčila.


A k tý 306 - ten 2litr je ještě tuším euro 3, měl jsem ho chvíli ve 406 (1999), od 2000 ubyla agilita - prostě e4 udušenec. Dobře se ještě jevila 1,8 16V, ta ale žrala olej, co vím...
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Saturday 30.03.2013 14:32, RE: sem si to myslel.
Pepe posted by:
tomaskrtek posted by:
Pepe posted by:
Pavlik posted by:
Pepe posted by:
kralici79 posted by:
Mistr na učňáku češtinu neřeší (aspoň toho našeho zajmalo spíš, jak kdo dělá). Celkově si myslím, že si v trochu jiným světě, ikdyž občas nosíš montérky. Holt na to aby ses udržel v realitě studovat nestačí, takže jestli mám problémy s češtinou, je mi líto. Ale pokud něco můžu poradit ohledně aut, nepotřebuju bejt manažer u Peugeotu, Ale vyučenej automechanik(Z češtiny se tam zkoušky nedělaj).
Což je evidentně dobře. Ony se totiž některé věci automaticky předpokládají (mylně zřejmě). Ale zůstává tak schopnost pobavit (byť asi nechtěně). Mě to fakt žíly netrhá. Tak ale co, mechaniku - naftu, nebo benzín? Já jsem pro benzín...z VLASTNÍ zkušenosti...
Já jsem pro naftu - z vlastní zkušenosti. Motor 1,6 80kw benzín byl dostatečný pro model 306, ale 307 je o dost těžší a s výjimkou města je výkon nedostatečný. Naopak 1,6 Hdi 80kw je velmi příjemný a spolehlivý, jen se musí hlídat "odborníci v montérkách", kteří při provádění servisních prací rádi zapomínají čistit olejové sítko před turbodmychadlem. Otázkou jen zůstává celkový roční nájezd a jízdní profil - to je klíčové a souhlasím s autorem článku, že při nájezdu nad 10 tisíc bych si koupil Hdi.
Tak manža ho měla na popojížďky po městě a na chalupu s dětma, ideální kompromis. Dál se jezdilo mým 2,2 Hdi... Jinak tenhle 16V motor se do 306 nedával, tam byl osmiventil 65 a 72kW. Ten silnější jsem měl v 306Breaku, slušný svezení s rozumnou spotřebou, bez investic (kromě přední lambdy někdy ve 140tkm). Kupováno nové...
v 306ce byl taky vynikající dvoulitrovej šestnáctiventil... na tu váhu fantastický svezení. jinak tu 1.6 shodnou s BMW 1 potvrzuju jako hnus-ráno to jede na tři válce, když je zima, nedrží to volnoběh, při rozjezdu chcípne, řetěz chrastí. nevím čím to ale je to jen v některých-hlavně starších-jedničkách. jo a při vyšším nájezdu konzumuje olej asi jako 1.6 AEH nebo AKL z Oktávky. chtěl jsem to koupit ženě do města ale zápůjčka od známého mě z toho vyléčila.
To vysvětluje, proč je u modelů Peugeotu stažena z ceníku. Já měl půjčenou na víkend 5008 s HDI 110kW - úžasný svezení. Potřeboval jsem to v praxi vyzkoušet hlavně z hlediska prostornosti, což obstálo. Tak jsem to objednal v benzínu (adekvátně silným), čili 1,6 THP. Zatím najeto 6tkm, všechno funguje, jak má... Aby ne, že jo . Mám přikoupenej Optiway servis na 5let - pro jistotu...


aby to 4 járy z těch pěti nestálo v servisu ))
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Saturday 30.03.2013 14:36, RE: sem si to myslel.
Pepe posted by:
tomaskrtek posted by:
Pepe posted by:
Pavlik posted by:
Pepe posted by:
kralici79 posted by:
Mistr na učňáku češtinu neřeší (aspoň toho našeho zajmalo spíš, jak kdo dělá). Celkově si myslím, že si v trochu jiným světě, ikdyž občas nosíš montérky. Holt na to aby ses udržel v realitě studovat nestačí, takže jestli mám problémy s češtinou, je mi líto. Ale pokud něco můžu poradit ohledně aut, nepotřebuju bejt manažer u Peugeotu, Ale vyučenej automechanik(Z češtiny se tam zkoušky nedělaj).
Což je evidentně dobře. Ony se totiž některé věci automaticky předpokládají (mylně zřejmě). Ale zůstává tak schopnost pobavit (byť asi nechtěně). Mě to fakt žíly netrhá. Tak ale co, mechaniku - naftu, nebo benzín? Já jsem pro benzín...z VLASTNÍ zkušenosti...
Já jsem pro naftu - z vlastní zkušenosti. Motor 1,6 80kw benzín byl dostatečný pro model 306, ale 307 je o dost těžší a s výjimkou města je výkon nedostatečný. Naopak 1,6 Hdi 80kw je velmi příjemný a spolehlivý, jen se musí hlídat "odborníci v montérkách", kteří při provádění servisních prací rádi zapomínají čistit olejové sítko před turbodmychadlem. Otázkou jen zůstává celkový roční nájezd a jízdní profil - to je klíčové a souhlasím s autorem článku, že při nájezdu nad 10 tisíc bych si koupil Hdi.
Tak manža ho měla na popojížďky po městě a na chalupu s dětma, ideální kompromis. Dál se jezdilo mým 2,2 Hdi... Jinak tenhle 16V motor se do 306 nedával, tam byl osmiventil 65 a 72kW. Ten silnější jsem měl v 306Breaku, slušný svezení s rozumnou spotřebou, bez investic (kromě přední lambdy někdy ve 140tkm). Kupováno nové...
v 306ce byl taky vynikající dvoulitrovej šestnáctiventil... na tu váhu fantastický svezení. jinak tu 1.6 shodnou s BMW 1 potvrzuju jako hnus-ráno to jede na tři válce, když je zima, nedrží to volnoběh, při rozjezdu chcípne, řetěz chrastí. nevím čím to ale je to jen v některých-hlavně starších-jedničkách. jo a při vyšším nájezdu konzumuje olej asi jako 1.6 AEH nebo AKL z Oktávky. chtěl jsem to koupit ženě do města ale zápůjčka od známého mě z toho vyléčila.
A k tý 306 - ten 2litr je ještě tuším euro 3, měl jsem ho chvíli ve 406 (1999), od 2000 ubyla agilita - prostě e4 udušenec. Dobře se ještě jevila 1,8 16V, ta ale žrala olej, co vím...


já měj na mysli dvoulitr co měl označení S16, 120kW. maso. mám pocit že byl i v 405ce, Mi16. no a potom oturbená 405 T16, zabiják ve čtyřkolce.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Saturday 30.03.2013 17:57, RE: sem si to myslel.
tomaskrtek posted by:
Pepe posted by:
tomaskrtek posted by:
Pepe posted by:
Pavlik posted by:
Pepe posted by:
kralici79 posted by:
Mistr na učňáku češtinu neřeší (aspoň toho našeho zajmalo spíš, jak kdo dělá). Celkově si myslím, že si v trochu jiným světě, ikdyž občas nosíš montérky. Holt na to aby ses udržel v realitě studovat nestačí, takže jestli mám problémy s češtinou, je mi líto. Ale pokud něco můžu poradit ohledně aut, nepotřebuju bejt manažer u Peugeotu, Ale vyučenej automechanik(Z češtiny se tam zkoušky nedělaj).
Což je evidentně dobře. Ony se totiž některé věci automaticky předpokládají (mylně zřejmě). Ale zůstává tak schopnost pobavit (byť asi nechtěně). Mě to fakt žíly netrhá. Tak ale co, mechaniku - naftu, nebo benzín? Já jsem pro benzín...z VLASTNÍ zkušenosti...
Já jsem pro naftu - z vlastní zkušenosti. Motor 1,6 80kw benzín byl dostatečný pro model 306, ale 307 je o dost těžší a s výjimkou města je výkon nedostatečný. Naopak 1,6 Hdi 80kw je velmi příjemný a spolehlivý, jen se musí hlídat "odborníci v montérkách", kteří při provádění servisních prací rádi zapomínají čistit olejové sítko před turbodmychadlem. Otázkou jen zůstává celkový roční nájezd a jízdní profil - to je klíčové a souhlasím s autorem článku, že při nájezdu nad 10 tisíc bych si koupil Hdi.
Tak manža ho měla na popojížďky po městě a na chalupu s dětma, ideální kompromis. Dál se jezdilo mým 2,2 Hdi... Jinak tenhle 16V motor se do 306 nedával, tam byl osmiventil 65 a 72kW. Ten silnější jsem měl v 306Breaku, slušný svezení s rozumnou spotřebou, bez investic (kromě přední lambdy někdy ve 140tkm). Kupováno nové...
v 306ce byl taky vynikající dvoulitrovej šestnáctiventil... na tu váhu fantastický svezení. jinak tu 1.6 shodnou s BMW 1 potvrzuju jako hnus-ráno to jede na tři válce, když je zima, nedrží to volnoběh, při rozjezdu chcípne, řetěz chrastí. nevím čím to ale je to jen v některých-hlavně starších-jedničkách. jo a při vyšším nájezdu konzumuje olej asi jako 1.6 AEH nebo AKL z Oktávky. chtěl jsem to koupit ženě do města ale zápůjčka od známého mě z toho vyléčila.
A k tý 306 - ten 2litr je ještě tuším euro 3, měl jsem ho chvíli ve 406 (1999), od 2000 ubyla agilita - prostě e4 udušenec. Dobře se ještě jevila 1,8 16V, ta ale žrala olej, co vím...
já měj na mysli dvoulitr co měl označení S16, 120kW. maso. mám pocit že byl i v 405ce, Mi16. no a potom oturbená 405 T16, zabiják ve čtyřkolce.


Aha. Tak ten jsem v 306 nepotkal, byť jsem v označení S16 nějaké zaznamenal - ale nabylo to jen o motoru, mělo to snad mít i upravený podvozek (snížený) - taková obdoba značení, jako u Cit VTS...
respond
Willow
number of posts1
date of registration12.01.2021
Tuesday 12.01.2021 17:23, Mam 307 benzin 1.6
Autor článku měl možnost porovnat obě motorizace pouze na dálnici, což neni zrovna šťastné, protože z toho samozřejmě benzín vyšel velice špatně. Mám 1.6 16V rv 2002 už 12 let a opravdu to není auto na dálnici, chybí šestej kvalt, takže otáčky kolem 3 až 3,5 tisíce. Nicméně za těch 12 let jsem s autem byl na dálnici asi 3x takže mě to moc netíží. Jezdím po městě, popojíždím a na to je benzín jak dělanej, je svižnej a hlavně neni prakticky cejtit, nesmrdí. Za těch 12 let sem neměl jedinou opravu motoru, totálně spolehlivej motor, na kterým se víceméně nemá co vysypat. Kromě uhnilýho chladiče jsem ohledně motoru nic neměnil. Normálně v diskusích nepíšu, ale když sem si přečetl článek, musim říct že je nutné auto volit podle používání a jestli pán jezdí každý den do práce jenom 7km, myslím, že benzín by pro něj byl vhodnější, protože za tu cestu se motor jen tak tak stihne zahřát.
respond
danet - redakce TipCars
number of posts562
date of registration16.11.2012
Wednesday 13.01.2021 08:54, RE: Mam 307 benzin 1.6
citation:
reakce na: Willow, 12.01.2021 17:23 (Autor článku měl možnost porov ...)


Dobrý den, máte-li chuť, napište na svůj vůz recenzi: https://www.tipcars.com/magazin/napsat-recenzi-na-muj-vuz/
Hezký den
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.