0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 306 nebo Citroen Xsara, Picasso?

category of topic classification: francouzská vozidla, francouzská vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 09:15, RE: čověče
anonym posted by:
vzbuď se, jestli si koupíš francouze, tak to si rovnou můžeš koupit angličáka z hračkářství na který se budeš dívat (v servise) :)
Zase nějakej kokot, co zaspal dobu a v dnešním globalizovaném světě hodnotí kvalitu aut podle toho, kde sídlí automobilka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 09:20, RE: čověče
anonym posted by:
no to je přímo de nebes volají kokotina. Proč se pořád fluše na francouze? Já teda nemám po 300 tkm ani jeden problém, nic mimořádného. Na druhé žabákovi -160 tkm- taky vše v normě. Spíš bych řekl lepší průměr.
Asi to bude kus od kusu, padesatilety kolega v praci ma C3 kupovanou jako novou.
Ted po ctyrech letech provozu a cca 50 tisici km: V prvni roce provozu mu odesla zapalovaci lista, auto skoncilo na odtahovce do autorizovaneho servisu.
Nasledne se mu na konci roku auto po rozjezdu samo zacalo zamykat, coz nechapal proc. V citroenu mu rekli: pane, ale takhle to ma fungovat. Ze se to ale doposud nezamykalo, to nejak neresili.
V druhem roce zivota auto opet dojezdilo, odeslo mu vstrikovani motoru. Opet absolvoval jizdu pres brno na odtahovce. nasledne se auto zamykat prestalo. To ale neresil do dalsi servisni rpohlidky.
Po techto dvou problemech se rozhodl priplatit si nekolik tisic za prodlouzeni zarucni doby (na doporuceni citroenu), coz se mu oplatilo, protoze v tretim roce mu za jizdy prasklo koleno v chladici soustave, takze pri jizde po Brne prisel o vodu a skoncil opet na odtahovce. V autorizovanem servisu mu problem v zaruce opravili, ze servisu odjel, ale jaksi mu soustavu zapomneli odvzdusnit, takze ujel asi 1 km a motor se prehral. Cekal tedy, ze pro nej ten km dojedou a problem opravi, oni mu ale rekli, at ten km dojede zpet (bez vody v chlazeni!) a oni se na to podivaji. Problem pak vyresili na pockani.
Nedavno prisel na to, proc se auto samo zamykalo a odemykalo, auto ma na palubovce tlacitko, kterym muzete auto cele zamknout/odemknout. A kdyz to tlacitko podrzite dele jak jednu sekundu, funkci automatickeho zamykani aktivujete/deaktivujete. Tohle ale v manualu popsano neni a autorizovany servis to nevedel taky.
Ted ma auto 4 roky. Auto jezdi, ale uz mu neveri. Kdyz do nej sednete, vrze v nem pri jizde palubovka jak v nasi sluzebni oktavce co ma za sebou 240 tisic. Uz si na to zvykl a neresi to a tesi se, az za rok po ukonceni leasingu auto proda. Obcas vzpomina na jeho fabii s obycejnym motorem 1.4 z roku 2000, tu po 4 letech a 60 tisicich km prodal a koupil si C3. Jedine co ho na fabii potkalo byl vadny motorek na steracich, ktery mu v zarucni oprave vymenili. Jinak jen pravidelny servis. Dalsi žabožroutské auto už nechce, přemýšlí, že opet koupí škodovku, byl s ní prostě více spokojen jak po stránce spolehlivosti, tak po strance zpracování interiéru. Fabia vypadala vevnitř jak auto, ta C3 je spíše hračka.
Německá technika je stále německá technika, ať si každý říká co chce.
Petr.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 09:33, RE: čověče
anonym posted by:
Asi to bude kus od kusu, padesatilety kolega v praci ma C3 kupovanou jako novou.
Ted po ctyrech letech provozu a cca 50 tisici km: V prvni roce provozu mu odesla zapalovaci lista, auto skoncilo na odtahovce do autorizovaneho servisu.
Nasledne se mu na konci roku auto po rozjezdu samo zacalo zamykat, coz nechapal proc. V citroenu mu rekli: pane, ale takhle to ma fungovat. Ze se to ale doposud nezamykalo, to nejak neresili.
V druhem roce zivota auto opet dojezdilo, odeslo mu vstrikovani motoru....
Je to uz vseobecne znamy fakt, ze u francouzskych vyrobcu to chce mit stesti na kus. S vyberem auta bych se ale neomezoval jen na okruhy Francie, nebo Skoda. Existuje i rada dalsich vyrobcu produkujicich mala auta - treba bych se vubec nebal noveho Grande Punta, neceho z Japonska, nebo v pripade nemecke techniky Fiesty ci Corsy. Ani nova Ibiza nemusi byt spatna - ale to se teprve uvidi. Navic na nove Fabii me silne odpuzuje design, ale uznavam, ze to je subjektivni (i kdyz popravde neznam nikoho, komu by se vylozene libila - v nejlepsim pripade nechava nektere lidi lhostejnymi).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 09:33, RE: čověče
anonym posted by:
Zase nějakej kokot, co zaspal dobu a v dnešním globalizovaném světě hodnotí kvalitu aut podle toho, kde sídlí automobilka.
Kokot jsi ty, protože nabádáš lidi aby si tyto šmejdy koupili!!! IDIOTE sedlácký
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 09:41, RE: Omluva
anonym posted by:
Fungl chlapče. Jenže to netačím do makovice na každém webu.
A kde jsi toho medvěda odchytil? Na Slovensku? Kolik masa denně sežere? Nechceš radši Osla?

Hýk, hýk

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 10:50, Xsara
Jsem majitelem Xsary Break, tak bych přidal pár postřehů, které by se případnému zájemci mohly hodit. V prvé řadě bych se poohlédl po autě na západě. Jestli Německo, Švýcarsko nebo Francie, to už je asi jedno. Moje je ze Švýcarska, kupováno se 100tis km (serviska) nabouraný, teď má 130 a podvozek je pořád ok. Co tim chci říct je jasný. Máte tam velkou šanci koupit auto s jasnym původem a zachovalé, protože naše servisy a silnice jsou v porovnání s jejich zoufalé...
Taky bych doporučil poohlédnout se po faceliftované verzi a výbavě exclusive. Má sedačky a volant z C5. Může se to zdát jako prkotina ale hlavně ty sedačky (křesla) jsou znát...
Dále se dost o xsaře píše v souvislosti s nestabilitou. Nevim jak na tom bude 1,4ka na 14" kolech, já mam 2.0 16V na 15" a ani v opravdu vysokých rychlostech nestabilní neni. Určitě se s ní jede příjemněji než s octavkou 1 TDI.
Bál jsem se spotřeby ale je to příjemné překvapení. Běžně 7,5 l, dálky ještě spotřeba trochu klesne. Jen město se jí nelíbí, to je tak 10...
Ze závad snad jen jedna. Utrhlo se mi čidlo tlaku oleje serva. Nové v citroenu 1200 Kč. teď měním výfuk, ale to už má nárok rv. 2001 .
Takže tohle auto nenáročnému řidiči, který požaduje komfort a prostor za pár peněz doporučuju....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 10:57, RE: Omluva
anonym posted by:
A kde jsi toho medvěda odchytil? Na Slovensku? Kolik masa denně sežere? Nechceš radši Osla?

Hýk, hýk

Osel
Novyyyy naaam chciiiipllll Mercedes-Benz....
3 mile v keši... v košiii.....
Z oleje flekk... z motoru vztek....

Tak si dejte lahev 117 lety whisky, pane rediteli!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 11:18, RE: Xsara
anonym posted by:
Jsem majitelem Xsary Break, tak bych přidal pár postřehů, které by se případnému zájemci mohly hodit. V prvé řadě bych se poohlédl po autě na západě. Jestli Německo, Švýcarsko nebo Francie, to už je asi jedno. Moje je ze Švýcarska, kupováno se 100tis km (serviska) nabouraný, teď má 130 a podvozek je pořád ok. Co tim chci říct je jasný. Máte tam velkou šanci koupit auto s jasnym původem a zachovalé, protože naše servisy a silnice jsou v porovnání s jejich zoufalé...
Taky bych doporučil poohlédnou...
s timto mohu jen souhlasit, prvniho citroena jsem mel BX - v te dobe jsem v nicem tak pohodlnem nejel.Po nem jsem koupil VW polo a myslel jsem, ze mi upadne telo - auto to bylo v pohode a s litrovym motorem ma najeto pres 200 000 km, ale pohodlnosti se s citroenem neda srovnat. No a ted mam Xsara Picasso a to je opravdu kocar - vzadu 3 samostatne sedacky, takze dite je v sedacce a jeste v pohode 2 dospele osoby si k nemu sednou.motor 1.6 Hdi - to je proste parada i s nalozenym autem a rakvi na strese se spotreba drzi tesne nad 5 litru, takze z me strany naprosta spokojenost. je to klasicke rodinne auto a na nic jineho si nehraje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 11:37, RE: Jaký auto?
anonym posted by:
sím sím sím! já vím!

stříbrnou koktu na hlínách? s křídlem? v dehtu? Co božsky táhne vocpodu? A jezdí za 3.2 na 200?
ovšem pozor, tady chybí ješte... f kombajnu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 11:40, RE: Xsara
anonym posted by:
Jsem majitelem Xsary Break, tak bych přidal pár postřehů, které by se případnému zájemci mohly hodit. V prvé řadě bych se poohlédl po autě na západě. Jestli Německo, Švýcarsko nebo Francie, to už je asi jedno. Moje je ze Švýcarska, kupováno se 100tis km (serviska) nabouraný, teď má 130 a podvozek je pořád ok. Co tim chci říct je jasný. Máte tam velkou šanci koupit auto s jasnym původem a zachovalé, protože naše servisy a silnice jsou v porovnání s jejich zoufalé...
Taky bych doporučil poohlédnou...
Skoro každý dvoulitr ve městě žere jako kyselina.
A na místě tazatele bych šel do Xsary. Protože velikostně a technicky je to podobné jako 306 a vypadá o dost líp (i když Xsara je nejhezčí v liftbacku).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 11:43, RE: Xsara
anonym posted by:
Jsem majitelem Xsary Break, tak bych přidal pár postřehů, které by se případnému zájemci mohly hodit. V prvé řadě bych se poohlédl po autě na západě. Jestli Německo, Švýcarsko nebo Francie, to už je asi jedno. Moje je ze Švýcarska, kupováno se 100tis km (serviska) nabouraný, teď má 130 a podvozek je pořád ok. Co tim chci říct je jasný. Máte tam velkou šanci koupit auto s jasnym původem a zachovalé, protože naše servisy a silnice jsou v porovnání s jejich zoufalé...
Taky bych doporučil poohlédnou...
mel jsem tu cest s xsarou 2,0hdi 66kw 5dver. auto jsem dostaval jako novy (sluzebni na jeden rok. Je to jedno velky nestesti motor zral na dalnici pri 160km/h 10litru a po 100km uz jsem nevedel jak si v tom mam sednout.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 11:58, RE: Xsara
anonym posted by:
s timto mohu jen souhlasit, prvniho citroena jsem mel BX - v te dobe jsem v nicem tak pohodlnem nejel.Po nem jsem koupil VW polo a myslel jsem, ze mi upadne telo - auto to bylo v pohode a s litrovym motorem ma najeto pres 200 000 km, ale pohodlnosti se s citroenem neda srovnat. No a ted mam Xsara Picasso a to je opravdu kocar - vzadu 3 samostatne sedacky, takze dite je v sedacce a jeste v pohode 2 dospele osoby si k nemu sednou.motor 1.6 Hdi - to je proste parada i s nalozenym autem a rakvi na...
Ach jo, dalsi, kteremu plne nalozene auto a jeste s rakvi na strese spotrebuje jen 5 litru...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 12:18, Rada
Toho Golfa jeste na srotak neodvazej. Myslim, ze ho, pokud koupis neco z tehle aut, budes jeste potrebovat!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 14:16, RE: Xsara
anonym posted by:
mel jsem tu cest s xsarou 2,0hdi 66kw 5dver. auto jsem dostaval jako novy (sluzebni na jeden rok. Je to jedno velky nestesti motor zral na dalnici pri 160km/h 10litru a po 100km uz jsem nevedel jak si v tom mam sednout.
Hele z toho si nic nedelej, ja posledni tri roky (letos uz jsem zmenil praci) furt cestoval praha-brno-ostrava a vystridal jsem Passat, Audi a3, Mondeo a Laguna a muzu rict ze prdel mne bolela ve vsech
pro rejpalky - tolik aut sem vystridal pac nas nakupci autoparku byl neskutecnej trotl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 15:40, RE: čověče
anonym posted by:
Kokot jsi ty, protože nabádáš lidi aby si tyto šmejdy koupili!!! IDIOTE sedlácký
Kdo koho nábádá ty pšouku? Jsi ztracenej případ, vrať se zpátky do léčebny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 17:38, RE: Picasso
edmund posted by:
Picasso má manželka a obecně ho užíváme, když jedeme s dětma. Ne že by bylo ta úžasné, ale děti se do něj skládají absolutně perfektně a jízda je díky vyššímu posazu velmi klidná. prostě nedovolí řidiči jakoukoli míru rizika. nastupování a vystupování také s klasickým autem nesrovnatelně pohodlnější. Kufr asi odpovídající, ale menší než u kdejakého kombiku.
Proč by měla být jízda klidná díky vyššímu posazu nechápu, a pasáž o nedovolení řidiči jakoukoliv míru rizika taky, zkus to ještě jednou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 17:46, RE: Xsara
anonym posted by:
Ach jo, dalsi, kteremu plne nalozene auto a jeste s rakvi na strese spotrebuje jen 5 litru...
Tak nejak, bez rakve za 4 a nenalozeny za 3....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 20:20, HDI
Pane Hrdlička jaké máte zkušenosti s HDI motory že je kritizujete?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 20:50, RE: čověče
anonym posted by:
vzbuď se, jestli si koupíš francouze, tak to si rovnou můžeš koupit angličáka z hračkářství na který se budeš dívat (v servise) :)
Mám xsaru model 2000 už třetí rok, najeto 90tis (z toho přes 20tis. já) a s klidným svědomím můžu říct, že není o nic míň spolehlivá než třeba koncernové auta. Za opravy mimo běžné údržby jsem za celou dobu dal cca 3000,- a vše z důvodu závad elektroinstalace, toť asi jediné slabé místo francouze, kterého někdo srovnává s angličákem. Tak si myslím, že tady není pouze jeden Osel, ale asi dva...... :) více info o xsaře vč. závad atd na xsara.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 21:25, RE: Jaký auto?
David V posted by:
ovšem pozor, tady chybí ješte... f kombajnu
a v čipu
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.