0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 306 - hned tak se neokouká

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 11:19, Autore
Tak ta problikávající kontrolka Airbagu bude s vysokou mírou pravděpodobnosti některým z kabelů pod předními sedačkami (k předepínačům pásů). Setkal jsem se s tím u jiného Peugeota ze stejné doby. Předepínač je na sedadle (zámek pásu), z podběhu vede kabel, uprostřed sedáku (zespodu) je připevněný konektor k patroně. Závada nemusí být přímo v kabelu ale jen v konektoru, který umístěním trpí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 11:39, RE: Autore
anonym posted by:
Tak ta problikávající kontrolka Airbagu bude s vysokou mírou pravděpodobnosti některým z kabelů pod předními sedačkami (k předepínačům pásů). Setkal jsem se s tím u jiného Peugeota ze stejné doby. Předepínač je na sedadle (zámek pásu), z podběhu vede kabel, uprostřed sedáku (zespodu) je připevněný konektor k patroně. Závada nemusí být přímo v kabelu ale jen v konektoru, který umístěním trpí.
ANO, TAKÉ SE NÁM TO STALO. SICE XANTIE, ALE TO BUDE OBDOBNÉ.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 12:40, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Nikomu nic nevyčítám, at si jezdí čím chce, je to prostě můj názor, to auto je prostě šunt, ostatně jako většina Francouzů, až jich budete mít ve svý firmě 10 a bude odcházet po roce jeden za druhým, tak si rozmyslíte co o takové francouzské kvalitě budet mít za mínění.
Otázkou zůstává, zda li by se našla auta, která by vašim zaměstnamců sloužila bez poruchy, když vidím, jak služební auta v naší firmě trpěj díky řidičskému "umění" některých kolegů. A je úplně jedno, jestli to je Peugeot, Škoda nebo Mazda.

Jen tak pro zajímavost, mám též 306 150tkm a jezdí bez poruch, takže ono to s tou pověstnou francouzkou (ne)kvalitou nebude zas až tak horký...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 12:44, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Je to můj názor............A opravdu bych byl rád, kdybych měl ještě uhrovatou tvář..........Každý svého štěstí strůjce.......
hehe, dobre, uhrovatou tvar... :)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 13:14, Autore
anonym posted by:
Tak ta problikávající kontrolka Airbagu bude s vysokou mírou pravděpodobnosti některým z kabelů pod předními sedačkami (k předepínačům pásů). Setkal jsem se s tím u jiného Peugeota ze stejné doby. Předepínač je na sedadle (zámek pásu), z podběhu vede kabel, uprostřed sedáku (zespodu) je připevněný konektor k patroně. Závada nemusí být přímo v kabelu ale jen v konektoru, který umístěním trpí.
Super auto tá 306-ka.presne tie isté problémy-kontrolka Airbagu,prekrivanie motora.Spotreba 6L.Auto nenáročné na údžbu.Vrele odporúčam
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 13:43, RE: bez předmětu
anonym posted by:
co že vlastníš za auto? Značku typ? Prozrať jaké že to preferuješ vozidlo
se neříká.... stejně nebudete věřit, tak co....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 13:46, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Otázkou zůstává, zda li by se našla auta, která by vašim zaměstnamců sloužila bez poruchy, když vidím, jak služební auta v naší firmě trpěj díky řidičskému "umění" některých kolegů. A je úplně jedno, jestli to je Peugeot, Škoda nebo Mazda.

Jen tak pro zajímavost, mám též 306 150tkm a jezdí bez poruch, takže ono to s tou pověstnou francouzkou (ne)kvalitou nebude zas až tak horký...
trpí po roce? nájezd maj tak 60000Km a ku...ví se kde můžou, ale tak patří mi to, když jsem chtěl šetřit a koupil rencky místo .....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 14:25, RE: bez předmětu
anonym posted by:
se neříká.... stejně nebudete věřit, tak co....
stydíš se za něj, co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 15:18, RE: bez předmětu
anonym posted by:
stydíš se za něj, co?
To vážně neee........íáááh italia
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 16:35, RE: bez předmětu
anonym posted by:
nic proti ale ja myslim ze je na kazdem vcem jezdi but na to nema a nebo se nechce zadluzit na 6 let a preplatit 200 tisic ,jinak ktem starym autum kazdemu se libi neco jine a nektere auta nestarnou podleme treba stare audi 200,v8,s2 maji kouzlo ktere nove auta nemaj nebo mercedes w124,190 sou krasny auta pokud jsou v dobrem stavu
Přesně tak, pro mně stále má větší kouzlo Xantie i když už jezdím v C5.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 17:16, Co to meleš?
anonym posted by:
tou stou sestrickou opravdu duchaplne mas velky cerveny bot ty blbce
Jsi ňák mimoň, ne? :o))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 09:06, RE: Autore
anonym posted by:
Tak ta problikávající kontrolka Airbagu bude s vysokou mírou pravděpodobnosti některým z kabelů pod předními sedačkami (k předepínačům pásů). Setkal jsem se s tím u jiného Peugeota ze stejné doby. Předepínač je na sedadle (zámek pásu), z podběhu vede kabel, uprostřed sedáku (zespodu) je připevněný konektor k patroně. Závada nemusí být přímo v kabelu ale jen v konektoru, který umístěním trpí.
Souhlas, to samé jsem řešil ve 100 tkm (306 bk, 1,6, r.v. 2001), nyní najeto 142 tkm a toto byla jediná "závada". Kdo překousne archaický interiér a sežene opečovávané auto, nebude mít problém. Jen je třeba kontrolovat zadní nápravu, spec. jehlová ložiska a mazničky. Odměnou budou na předohrab zábavné zážitky, není problém utrhnout to do přetáčivého smyku, nebo projíždět zatáčky až neuvěřitelně pohodově. U kombi to kazí mírné kroucení karoserie, jinak ok. Mám motor z posledních let výroby (1,6 8v, 72 kW), krásně a plynule táhne z nízkých otáček - díky tomu lze v kombinaci udržet spotřebu mezi 7 - 8 l/100km. Sorry za tapetu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 09:17, RE: bez předmětu
anonym posted by:
To vážně neee........íáááh italia
žeby punto?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 09:29, RE: bez předmětu
anonym posted by:
žeby punto?
takéto buzny nikdy nepovedia čím jazdia, v trinástich rokoch totiž moc na výber nemajú
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 09:31, RE: drahý Peugeot
anonym posted by:
306 na svoji dobu nebylo špatné auto, ale za 110tis? To bys koupil ty pežoty pomalu 2.. Za ty peníze je spousta lepších aut (co třeba Primera P11 nebo Astra G od r. 1998).
Hej dva, ale keby si chcel spoľahlivo jazdiť tak by si ich musel poskladať dokopy na jeden...jasne že sa dá zohnať 306 aj za 50tácov ale v akom stave? Myslite hlavou ľudia
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 09:33, radšej v nafte
Tieto klasické peugeoty sa vyplatí kúpiť skôr v nafte, pre benzín by som kúpil radšej japonca
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 11:07, RE: bez předmětu
anonym posted by:
takéto buzny nikdy nepovedia čím jazdia, v trinástich rokoch totiž moc na výber nemajú
buzna si akorát ty a to jedno z aut co mi říká pane si viděl tak akorát na obrázku a možná chodíš slintat přes sklo do autosalonu.......jak vypadá skákající černý koník ve žlutém znaku......deeb.le
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 12:25, RE: radšej v nafte
anonym posted by:
Tieto klasické peugeoty sa vyplatí kúpiť skôr v nafte, pre benzín by som kúpil radšej japonca
Myslím, že vůbec nejde o to, zda li je to peugeot nebo japonec, ale o konkrétních požadavcích na jízdu. někdo najezdí několik desítek tkm za rok a tam asi bude nafta samozřejmostí, já osobně najedu 5 až 10tkm a raději si dopřeju příjemný zvuk benzínu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 14:56, RE: radšej v nafte
anonym posted by:
Myslím, že vůbec nejde o to, zda li je to peugeot nebo japonec, ale o konkrétních požadavcích na jízdu. někdo najezdí několik desítek tkm za rok a tam asi bude nafta samozřejmostí, já osobně najedu 5 až 10tkm a raději si dopřeju příjemný zvuk benzínu.
Ide o to vyberať si to najlepšie- čiže v peugeote diesle, v japonských autách benzíny....ale keď to slúži aj takto, je dobre
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.04.2008 14:58, RE: bez předmětu
anonym posted by:
buzna si akorát ty a to jedno z aut co mi říká pane si viděl tak akorát na obrázku a možná chodíš slintat přes sklo do autosalonu.......jak vypadá skákající černý koník ve žlutém znaku......deeb.le
ak máš na mysli limitovanú edíciu bicyklov ferrari tak je to možné, len musíš mať zazobaného otca ;-D...ale neboj, jedného dňa to dotiahneš aj na auto
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.