0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 306 1.9TD

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 06:43, To jsme se toho dozvěděli....
Povedená, vyčerpávající, čtivá recenze. Už se těším na recenze typu: měl jsem auto XX a jezdilo, koupil bych si ho asi znovu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 06:52,
od kdy kroutící moment vykazuje dlouhou životnost....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 07:46, RE: To jsme se toho dozvěděli....
KKK posted by:
Povedená, vyčerpávající, čtivá recenze. Už se těším na recenze typu: měl jsem auto XX a jezdilo, koupil bych si ho asi znovu.
Ale dozvěděli: ujel 2x 1800 km na dovolenou bez jediné poruchy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 08:01, peugeot
106 1,1 r.v 93 odtahal stavbu, řidič zvíře a pozor 400 000 km, prodám a dále jezdí. Rez nikde ( a to nepoznal garáž ), vrchol opravy byly ložiska v předních kolech a výfuk ( trubky nahrazeny vlastní výrobou z pozinku ). Neuvěřitelnej vůz. Mrňavej, ale výdrž jako kráva. Jestlipak by to dokázaly dnešní Peugeoty???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 08:22, Peugeota NIKDY ! !
Dneska si kupovat peugeota je trochu na hlavu. Je to snad nejmene spolehlive auto ktere se tu u nas bezne pohybuje. Treba takova 407...nejenom ze misto skvostu,co slibovali se nakonec ukazala jako uplne obycejny auto, ktery nedokaze konkurovat ani Mondeu, ktere je 5 let ve vyrobe a bude koncit¨ale se svoji spolehlivosti se radi na chvost. Kdyz auto po pul roce provozu resi vaznou technickou zavadu (po najeti 10.000km) je to opravdu sila. A takovy je kazdy peugeot. 206, 307 - extrem cislo "2" snad jeste horsi jak 407. 207 zatim nevim, je to tak predrazeny ze to nikdo nekupuje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 08:32, RE: Peugeota NIKDY ! !
David_Logins posted by:
Dneska si kupovat peugeota je trochu na hlavu. Je to snad nejmene spolehlive auto ktere se tu u nas bezne pohybuje. Treba takova 407...nejenom ze misto skvostu,co slibovali se nakonec ukazala jako uplne obycejny auto, ktery nedokaze konkurovat ani Mondeu, ktere je 5 let ve vyrobe a bude koncit¨ale se svoji spolehlivosti se radi na chvost. Kdyz auto po pul roce provozu resi vaznou technickou zavadu (po najeti 10.000km) je to opravdu sila. A takovy je kazdy peugeot. 206, 307 - extrem cislo "2" sna...
No jo, ale 607, a to ňákej kočár, pořídíš jetou za pár šušňů. Sice kupuju funglovky a Peugeota jsem do výběru nikdy nezařadil, ale ta cena, to je lákadlo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 08:49, Stary dobry Peugeot
Tohle je jeden z poslednich dobrych peugeotu, ktery se vyplati koupit, 306 a 406 jsou posledni auta, ktera nejsou nejak moc poruchova, daji se sehnat za rozumne penize. Bohuzel vse co ma na konci 7 je dost nespolehlive a rizikove. Je to skoda, protoze peugeot ma jinak velmi krasna auta zevnitr i zvenku. Dotahnout tu spolehlivost alespon na prumer, jako treba ted Fiat, tak se bude prodavat jedna basen. Ja nevim, kdyz to automobilce dojde, ze vzhled a povest je dlouho zivit nebudou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 08:54, RE: Stary dobry Peugeot
mufik.martin posted by:
Tohle je jeden z poslednich dobrych peugeotu, ktery se vyplati koupit, 306 a 406 jsou posledni auta, ktera nejsou nejak moc poruchova, daji se sehnat za rozumne penize. Bohuzel vse co ma na konci 7 je dost nespolehlive a rizikove. Je to skoda, protoze peugeot ma jinak velmi krasna auta zevnitr i zvenku. Dotahnout tu spolehlivost alespon na prumer, jako treba ted Fiat, tak se bude prodavat jedna basen. Ja nevim, kdyz to automobilce dojde, ze vzhled a povest je dlouho zivit nebudou
čoveče asi máš recht. Přesně opačný vývoj. Peugeot od řady x06 upadá, zatímco Fiat se záhadně s Puntem zvedl. Vypadá to, že dnes koupit Peugeota je stejně moudré, jako koupit Fiata před Puntem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 10:40, RE: Stary dobry Peugeot
edmund posted by:
čoveče asi máš recht. Přesně opačný vývoj. Peugeot od řady x06 upadá, zatímco Fiat se záhadně s Puntem zvedl. Vypadá to, že dnes koupit Peugeota je stejně moudré, jako koupit Fiata před Puntem.
No a kolik "nových" P. máte (všichni dohromady)? Vsadím se, že ani jednoho... A moudra, nasbíraná někde v putyce, mají jistou vypovídací schopnost.... Kamarád povídal, strejda říkal, mechanici nadávali.... A jedna paní povídala.... Jelikož pár Peugeotů ve firmě stále provozuju - jak osobní, tak dodávky - tak mám trošku vlastních, a kupodivu jiných poznatků. Osobně jezdím v 306 Bk, r.2001, 1,6 8ventil - po 100 tis km oprava zadní nápravy pro obnovení specifických jízních vlastností. Kromě překlesaného kablíku od AB pod sedačkou jenom pravidelné výměny oleje a spotř. mat. Kolega jednatel (otec) má 406 2,0i, Bk. Vše původní, kromě spojky a náboje zadního kola. Najeto 226 tkm. A nakonec - manželka má 307 bk, 1,6 16v, 3 roky, kromě tyček stabilizátoru nic... Asi bych se podle vás měl už dávno nejméně 3x oběsit, 4x skočit z Nuseláku, a alespoň 2x se zastřelit. Jo - třeba renaultů (měli jsme 3 kusy) jsem se po pár letech rád zbavil... Ale peugeoty a fiaty jezdí (navzdory brutálnímu zacházení zaměstnanců) dál...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 11:25, RE: Stary dobry Peugeot
Pepe posted by:
No a kolik "nových" P. máte (všichni dohromady)? Vsadím se, že ani jednoho... A moudra, nasbíraná někde v putyce, mají jistou vypovídací schopnost.... Kamarád povídal, strejda říkal, mechanici nadávali.... A jedna paní povídala.... Jelikož pár Peugeotů ve firmě stále provozuju - jak osobní, tak dodávky - tak mám trošku vlastních, a kupodivu jiných poznatků. Osobně jezdím v 306 Bk, r.2001, 1,6 8ventil - po 100 tis km oprava zadní nápravy pro obnovení specifických jízních vlastností. Kromě překles...
No vidíš. A o tom o také je. Ale proč tedy ceny Peugeotů tak děsně klesají??? Se jich bojím jen kvůli tomu. Jinak už by mi 607 stála před barákem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 11:48, RE: Stary dobry Peugeot
Pepe posted by:
No a kolik "nových" P. máte (všichni dohromady)? Vsadím se, že ani jednoho... A moudra, nasbíraná někde v putyce, mají jistou vypovídací schopnost.... Kamarád povídal, strejda říkal, mechanici nadávali.... A jedna paní povídala.... Jelikož pár Peugeotů ve firmě stále provozuju - jak osobní, tak dodávky - tak mám trošku vlastních, a kupodivu jiných poznatků. Osobně jezdím v 306 Bk, r.2001, 1,6 8ventil - po 100 tis km oprava zadní nápravy pro obnovení specifických jízních vlastností. Kromě překles...
PEPE: Ja taky psal, ze peugeoty co maji na konci 5 nebo 6 jsou dobry, presne tak jak pises 306 a 406, ale ty co maji 7 je to obrovske riziko, ja osobne nemam peugeota, chtel bych 307 SW, da se sehant za velmi slusne penize, ale ty prvni rocniky dost trpeli na elektriku, mechanicky nejsou peugeoti na tom spatne, skoda jen te elektriky, a je pravda, ze Peugeot ma obrovsky propad ceny prave u vsech modelu koncicich 7, samozrejmne, ne vsechny kusy jsou spatny, jde dost o stesti prave kvuli te elektrice. Je pravda, ze prave napriklad fiat modelem Punto II. generace a Stilem (melo smulu, ze se neprodavalo) tak tyto dve auta odstartovaly u Fiatu novou eru, zacali byt velmi hezci, a hlavne mnohem kvlaitnejsi, nema to sice na preciznost VW, i ten peugeot je na tom lepe, ale jsou pomerne spolehlivy, naopak bohuzel, peugeot si prihorsil spolehlivosti, a jak rikam, udela auta alepson jako Fiat spolehliva, tak si myslim ze prodejni uspechy pujdou zavratne nahoru, a udela spolehlivost jako maji nemci, tak je to nejprodavanejsi znacka vubec, prtoze design a ovladani peugeotu je orpavdu velmi prijemne, i interier je velmi hezky, sedacky pohodlne, treba v 307 co jsem jel tak vzadu bylo opravdu velmi hodne mista
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 11:51, RE: Stary dobry Peugeot
edmund posted by:
No vidíš. A o tom o také je. Ale proč tedy ceny Peugeotů tak děsně klesají??? Se jich bojím jen kvůli tomu. Jinak už by mi 607 stála před barákem.
Jinak 607 by se me hodne moc libila a take bych ji chtel, jen se proste bojim, stejne jak jako budem kupvoat mondeo, chtel bych naftu ale TDCI se proste obavam, muze to vyjit a mit stesti, ale kdyz budu mit smulu tak se nedopaltim, takze volba padla na jistotu, 2.0 benzin 107 kw a bud to necham na benzin nebo tma dam primovstrik LPG a bude klid
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 12:10, RE: Stary dobry Peugeot
mufik.martin posted by:
Jinak 607 by se me hodne moc libila a take bych ji chtel, jen se proste bojim, stejne jak jako budem kupvoat mondeo, chtel bych naftu ale TDCI se proste obavam, muze to vyjit a mit stesti, ale kdyz budu mit smulu tak se nedopaltim, takze volba padla na jistotu, 2.0 benzin 107 kw a bud to necham na benzin nebo tma dam primovstrik LPG a bude klid
Pokud dobre pohodlne sportovni auto doporuciji BMW 320, 323i.....spolehlive, tiche, dobre vybavene bezpecne auto a image jako hrom....a servis a ND zadna tragedie, pokud neberete original a znackovy servis - k ojetemu autu na bezny servis zbytecnost....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 12:11, RE: Stary dobry Peugeot
mufik.martin posted by:
PEPE: Ja taky psal, ze peugeoty co maji na konci 5 nebo 6 jsou dobry, presne tak jak pises 306 a 406, ale ty co maji 7 je to obrovske riziko, ja osobne nemam peugeota, chtel bych 307 SW, da se sehant za velmi slusne penize, ale ty prvni rocniky dost trpeli na elektriku, mechanicky nejsou peugeoti na tom spatne, skoda jen te elektriky, a je pravda, ze Peugeot ma obrovsky propad ceny prave u vsech modelu koncicich 7, samozrejmne, ne vsechny kusy jsou spatny, jde dost o stesti prave kvuli te elektr...
Bohuzel Martine, To grande punto jsem si prohlizel a neni to v kvalite materialu a zpracovani zadny velky skok...palubka vypada hodne levne, jako u punta2. Vnitrni hlucnost taky spatna, a vzhled sice na prvni pohled zajimavy, ale okouka se a zadna krasa v detailu. Predek me pride az moc jednoduchej a lacinej
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 12:29, Kvalita a spolehlivost
Máte pravdu, starý peugeoty celkem ujdou, ale některý závady mi přijdou při nejmenším divný. Měl jsem asi půl roku 306 sedan Saint Tropez, r.v. 99, a po měsíčním odstavení v garáži v zimě(v mrazu) bez zatažené ruční brzdy se mi při opětovném rozjezdu povedlo utrhnout třmeny v bubnech zadních brzd, prý mohli bejt lehce přichycený destičky, ale že by se kvůli tomu muselo urvat všechno, to sem ted nečekal, zvlášť když sem to při tom rozjezdu ani nezaregistroval, ale po pár kilometrech sem měl "hranatá kola"..a můj mechanik, specialista na francouze, věděl hned o co jde. Je to třeba blbost, ale u Formana se mi tohle nikdy za stejných podmínek nestalo. Jinak motor 1.4 55 kW u peugeota absolutně nedoporučuju, do 4000ot. člověk ani neví, že jede, prostě aby to aspoň trochu jelo tak se to musí šíleně točit, a v létě s klimou spotřeba nijak oslnivá na tak slabý motor. Když už tak fakt aspoň tu 1.6ku, a nebo TD.
Jo a s tou kvalitou fiatů..uznávám, že šla nahoru, ale kamarád prodává nové Fiaty a např. Pandy, který jsou mj. nejprodávanější vozidla, nejsou sice špatné, ale překvapilo mě, že tam z ničeho nic odpadávají některé plasty, ale to sou prkotiny, horší je to s cenovou politikou, takový nesmysly co tam jsou, to je neuvěřitelný. Chcete el. okna, ale bohužel, jsou jen s paketem s el. zrcátky, ale ten se dodává jen ve verzi Active nebo jak se to jmenuje, a ejhle, jste o 40tis. dráž..je tam toho spousta, kdo si jen letmo prostuduje prospekty, nestačí se divit..a ty ceny nejsou zrovna lidové..jo, ty nejlevnější verze třeba, ale ty slaboučké motory..nejsem vyloženě fanda škodovky, docela dlouho jsem byl vyhraněn proti Fabiářům a Octávkářům, ale pomalu mi začíná docházet, proč si ty lidi ty fábie kupují, kupují si určitý standart kvality, byť za "vyšší cenu".
Samozřejmě, jsou kusy, které i se slabým motorem(Fiaty) i s velkým proběhem kilometrů jsou bezproblémové, to je fakt, a je jich spousta.
Ale že třeba Doblo nejde koupit jako rodinné aniž by si člověk musel zaplatit asi 17tis. za přepážku, ačkoliv si ho s ní potom stejně nemůže dát do daňového základu..to sou prostě hovadiny..Co model, to nějaká specialita..mj. argumenty, že Grande Punto je vlastně konkurent oktávky jsou sice pravdivé z hlediska rozvoru, ale jinak je oktávka minimálně sedan..a hlavně při pohledu do ceníku na grande punto s normálním motorem (Multijet) a nějakou výbavou už jde okolo 500tis...
Jinak motory multijet (u panda +60000) jsou fakt výborné, např. 1.3 90koní jede velmi slušně, je cítit menší kroutící moment, který je dán menším objemem, ale jízda s ním je někde na pomezí dieslu a benzínu..
Možná moje postřehy nedávájí moc smysl, je pravda, že dneska už z hlediska pohledu systému jakosti nemůžete koupit vyloženě špatné auto, u všech už je implementován určitý standard kvality, ale s těmi peugeoty je to bohužel více či méně pravda, viz nekonečné svolávací akce 307, který ale fakt jsou dost rozdílný..je to fakt kus od kusu. Je pravda, že peugeotu nemůže nikdo upřít design..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 13:58, RE: Stary dobry Peugeot
mufik.martin posted by:
PEPE: Ja taky psal, ze peugeoty co maji na konci 5 nebo 6 jsou dobry, presne tak jak pises 306 a 406, ale ty co maji 7 je to obrovske riziko, ja osobne nemam peugeota, chtel bych 307 SW, da se sehant za velmi slusne penize, ale ty prvni rocniky dost trpeli na elektriku, mechanicky nejsou peugeoti na tom spatne, skoda jen te elektriky, a je pravda, ze Peugeot ma obrovsky propad ceny prave u vsech modelu koncicich 7, samozrejmne, ne vsechny kusy jsou spatny, jde dost o stesti prave kvuli te elektr...
Na konci roku (potažmo daňového období) jsem uvažoval o výměně právě té 306 za grande punto, 1,3 mjet, 90 k, 3 dveře, 5 míst, odpočet DPH, plná výbava vč aut. ac, ESP, atd - nové- cca 300 tKč bez DPH. Z hlediska jízdních vlastností a hlavně spotřeby a výbavy bych si pomohl, vnitřek (tvrdé plasty) mě ale rozladil. Tam bych si moc nepomohl. Když k tomu přičtu (zatím) bezporuchovost té 306, tak jsem si řekl: Proč? Vnitřek třeba u Cromy je úplně někde jinde, nebojím se říct srovnatelný s VW, ale po celodenním zkoušení jsem uznal, že to není pro mě. Cítilo se nejlépe na dálnici, do zatáček na robitých okreskách se tomu moc nechtělo, do města nepříliš pohodlné. Ale na té dálnici (ve srovnání s Passatem 96 kW) tiché, jisté a příjemné auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 14:48, RE: Stary dobry Peugeot
Pepe posted by:
Na konci roku (potažmo daňového období) jsem uvažoval o výměně právě té 306 za grande punto, 1,3 mjet, 90 k, 3 dveře, 5 míst, odpočet DPH, plná výbava vč aut. ac, ESP, atd - nové- cca 300 tKč bez DPH. Z hlediska jízdních vlastností a hlavně spotřeby a výbavy bych si pomohl, vnitřek (tvrdé plasty) mě ale rozladil. Tam bych si moc nepomohl. Když k tomu přičtu (zatím) bezporuchovost té 306, tak jsem si řekl: Proč? Vnitřek třeba u Cromy je úplně někde jinde, nebojím se říct srovnatelný s VW, ale po ...
Peugeoty byvaly solidni auta po 306 a 406, ale zazrak spolehlivosti to taky nebyl. Jejjich dobra povest vychazela hlavne z toho, ze Peugeot uz odpradavna pozinkovava karoserii, takze moc nerezavi a to se nekdy pred dvaceti lety hodnotilo obzvlast pozitivne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 15:00, RE: Stary dobry Peugeot
Gravedigger posted by:
Peugeoty byvaly solidni auta po 306 a 406, ale zazrak spolehlivosti to taky nebyl. Jejjich dobra povest vychazela hlavne z toho, ze Peugeot uz odpradavna pozinkovava karoserii, takze moc nerezavi a to se nekdy pred dvaceti lety hodnotilo obzvlast pozitivne.
A taky peugeot tezil z vybornych naftovych motoru, ktery tehdy nikdo jiny moc neumel, akroat MB s jeho nesmrtelnymi peti a sestivalci 250D a 300D, nebo dokonce jeste v turbu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 21:38, Čeština
Všichni jste úžasní znalci automobilů, zvláště francouzských. Snad ani jeden, nejste schopni napsat dvě věty česky. Takové hrubé chyby, co na člověka přímo vyskakují z textu, to je neuvěřitelné??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 06:52, RE: Čeština
Petr posted by:
Všichni jste úžasní znalci automobilů, zvláště francouzských. Snad ani jeden, nejste schopni napsat dvě věty česky. Takové hrubé chyby, co na člověka přímo vyskakují z textu, to je neuvěřitelné??
Nepovažuji se za znalce (ani nechci), jsem jen uživatel. Tohoto času Peugeot 5x, Renautl 1X. Za případné garm. chyby se omlouvám. Pa
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.