0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 206 SW - zkušenosti po 130 tis. km.

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 17:32,
Velice pěkná recenze, nasmál jsem se příšerně a ještě sem si udělal hezký názor na 206ku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 17:40, RE: francouzská auta
anonym posted by:
No tak škoda 100 mně vůbec naopak nezlobila. A když už, tak to bylo tak jednoduchý auto, že jsem si to opravil vždycky sám. Zlatý stováč! Nemluvě o terénu, prostě bezkonkurenční, to samé v zimě i na sjetých.
V zimě na sjetých???? Jak může někdo jezdit na sjetých gumách? A jak to na takových gumách zatáčelo a brzdilo? Vás bych teda nechtěl potkat.......a spolehlivost těchto starých Škod? ) Po kolika km se musela dělat GO motoru?........Pochybuju,že tenkrát na těch autech někdo najel 130000 km za čtyři roky-to by asi vydržela málokterá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 17:59, na co je vám internet
Na netu je moře hodnocení a myslím,že si každý může vybrat co ho zajímá.Rizika některých značek jsou všeobecně známa.Skoro každému je známo,co může po 100 tis. očekávat.Kvalitní vozidla se přece již dávno vyprofilovala a není zapotřebí sedět na zadku před hezkým kabátem.Stačí ,nebýt pohodlný a vyhledat si co koho zajímá a co je potřeba vědět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 18:39, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Dlouho spokojenej nebudeš vtipálku, je to jen otázka několika set km., max. pár tisíc a uvidíš až se ti to totálně rozsype a tobě se budou jen protáčet panenky až uslyšíš ty astronomické ceny dílů.
svatá pravda!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 18:45, RE: bez předmětu
anonym posted by:
koupil jsem přítelkyni z německého autohausu Peugeotu 206CC. Auto mělo najeto 1500 km, po jedné sezóně. V 1800 km jsme měnili poprvé nějaké čidlo za 4000. Od té doby pokoj, ale tohle mně šokovalo. První závada na autě v 1800 km!
Já měl P206 1.1najeto 160000.-nového a za 6let závady: větrák před chladičem za cca 2200,- kotouče a destičky nepočítam,a na 120000 zadní náprava-přetěžoval jsem to auto-oprava stála i s prací cca11500.-
a byla z 306 z vrakáče a pak to i líp sedělo a to je vše přátelé,takže spokojenost
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 19:15, RE: francouzská auta
TOM posted by:
V zimě na sjetých???? Jak může někdo jezdit na sjetých gumách? A jak to na takových gumách zatáčelo a brzdilo? Vás bych teda nechtěl potkat.......a spolehlivost těchto starých Škod? ) Po kolika km se musela dělat GO motoru?........Pochybuju,že tenkrát na těch autech někdo najel 130000 km za čtyři roky-to by asi vydržela málokterá.
no, to prostě nezatáčí a nebrzdí... z barrandovského kopce to bylo o život. byl jsem rád, že jsem v tom nemusel moc dlouho jezdit. rámus, že po 50 km jste měli hlavu jako pátrací balon, uvnitř fičel vítr na kolena (díru jsem nenašel). tyhle plečky patří do šrotu, jsou totiž životu nebezpečné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 19:17, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Nedá mi, abych si také nepřisadil. Možná se dostanu pod palbu kritiky zdejších přispěvatelů. Vlastním totiž pravěký model Š Felicia 1,3 a to ve dvou exemplářích, obě cca 10 let staré, najeto asi jako majitel P206SW. Tato auta mají všechny známé nectnosti, bez posilovače, hlučné, rezatí atd., ale mají jednu zajímavou vlastnost : jezdí . Kromě pravidelné údržby se vyskytly samozřejmě také závady, ale vždycky jsem dojel a tyto závady byly jednoznačně vyřešeny. Spotřeba v létě 7 l, v zimě 8 l. O něj...
Felicii máme jako druhé auto v rodině.Jezdí s ním tedy každý den do práce moje žena.Kupoval jsem jí novou r.v.01/2001 1.6 GLX a i když mám vlastní auto poněkud vyšší kategorie a o 300 tis dražší než byla felicie nemám k mému autu takovou důvěru jako právě k té felicii.Neříkám,že nebyly závady,ale nic tak divokého,aby to bylo na tisíce za opravu.
Jinak můj švagr má peugeot 306 1.8 16V 2001 a jezdí v pohodě,takže je to kus od kusu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 20:10, focus
no myslim ze tyhle "bezny-komzumni" znacky si muzou podat ruku v NEkvalite, na rok starym focusu menen alternator, nasledne cely motor (rupla hlava po 12tKm), pak nake drobnosti typu prelepeni celniho skla, pac ve fabrice ho nalepili blbe... uz se nicemu nedivim a malo co me dokaze prekvapit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 20:44, Honza
Moc se mi libi prispevky typu Francouzske sracky atd , kolik z vas ma tohle auto ze ho tak odborne posuzujete ? Ja koupil v roce 2002 novou 206 , zavady byly 1 v ovladani blinkru , menili to ze zaruky , a jednou to neslo to natocit , pry povysunuta patice . jinak to ma najeto 98 000 km. jo a jednou kosti , taky ze zaruky ,
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 21:17, frantík
Problem frantíků je že až moc záleží na kuse. Soukromě jsem měl megana, r.99, 1,6 Clasic. Katastrofa. Dost jsem tenkrát ušetřil za benzin, žena se s nim bála jezdit dál než do nejblžšího marketu. Odtah prakticky vždy jistý. Soused má o rok starší dodnes a bojí se koupit něco jiného-prý spolehlivější auto už nesežene. Ve firmě jsem měl stará berlinga, perfektní držák a dříč, motory 1,9d bez jediné závady najeto cca. 250t. na každám.. No a ted mám to samé jenže nový model a hdi a je to taky průser jakn ten megan. Pořád v servisu. Za rok doplatim leasing a už nikdy francouze nechci, nemam na to nervy. Jinak ještě horší byla dodávka nissan, ale to je už skoro taky frantík. Jo a u golfa V v 9t km výměna obou ložisek vpředu, ale od té doby klid a vůbec žádný problem. Motor 2,0 fsi, najeto 112t. km jako firemní pekáč s celkem drsným přístupem řidičů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 21:49, spotřeba
máme 1.4 16V a spotřebu dlouhodobou pod 6, to máš furt plnej kufr cementu?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 22:56, RE: Honza
anonym posted by:
Moc se mi libi prispevky typu Francouzske sracky atd , kolik z vas ma tohle auto ze ho tak odborne posuzujete ? Ja koupil v roce 2002 novou 206 , zavady byly 1 v ovladani blinkru , menili to ze zaruky , a jednou to neslo to natocit , pry povysunuta patice . jinak to ma najeto 98 000 km. jo a jednou kosti , taky ze zaruky ,
No já vlastnil zrovna dva renaulty a již nikdy více. Jeden koupen nový druhý jetý. Zlatí němci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 00:33, Francouzská loterie
jestli to auto šroubovali v pondělí, nebo ve středu, se projeví až za chvíli. Já to s něma ani nezkouším, mám medvěda už 3 roky bez návštěvy v servisu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 07:22, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Dlouho spokojenej nebudeš vtipálku, je to jen otázka několika set km., max. pár tisíc a uvidíš až se ti to totálně rozsype a tobě se budou jen protáčet panenky až uslyšíš ty astronomické ceny dílů.
To si vážně někdo myslí,že se ty auta sypou po pár stech či několika málo tisících km?To asi ne.Navíc pán psal,že má francouze tři-5,11 let a jeden rok,takže už jistě ňáký km najel a je stále spokojený.A tvrdit něco o astronomických částkách bez konkrétních čísel,je plácání do větru.Napiš teda kolik co stojí v porovnání s konkurencí,zda je to takový rozdíl.Já uvedu např. Piccaso 2,0 HDI-zadní díl výfuku:1700 Kč,destičky:1000 Kč,kotouče 1000 Kč/ks,pravidelná servisní prohlídka : 2500-3000 Kč(po 20 000 km),rozvody ve zn. servisu 8000Kč(po 160000 km). U Fabky TDI se jezdí na garančky po 15000km,rozvody se dělají po 90 000km a stojí o něco víc....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 10:50, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Dlouho spokojenej nebudeš vtipálku, je to jen otázka několika set km., max. pár tisíc a uvidíš až se ti to totálně rozsype a tobě se budou jen protáčet panenky až uslyšíš ty astronomické ceny dílů.
mám najeto 11000km investice 0kč mimo ojeje a filtru a dělám u náhradních dílů takže nemusíte mít strach že ste mě nějak vystrašili.ZA TĚCH 80000 tisíc co sem ušetřil při koupi oproti ceně Golfa nebo Octavky můžu spravovat asi tak 15 let a budu na tom pořád líp nebudu nasranej nebojte.Já sem věděl co chci v garáži a to byl francouz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 14:32, RE: Francouzská loterie
anonym posted by:
jestli to auto šroubovali v pondělí, nebo ve středu, se projeví až za chvíli. Já to s něma ani nezkouším, mám medvěda už 3 roky bez návštěvy v servisu.
no a o Medvědech se taky vedou řeci že to neni co to bývalo.Já si hlavně myslím ,že to špatný lidi hrozně rádi rozšiřují na všechny strany a když máme u nás dejme tomu 65% škodovkářů plus koncernystů kteří to svoje budou vynášet do nebe a rádi namnoží řeči typu francouzký sračky a jedině Fábia htp to je skvost tak se neni radši o čem bavit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 15:35, RE: bez předmětu
anonym posted by:
mám najeto 11000km investice 0kč mimo ojeje a filtru a dělám u náhradních dílů takže nemusíte mít strach že ste mě nějak vystrašili.ZA TĚCH 80000 tisíc co sem ušetřil při koupi oproti ceně Golfa nebo Octavky můžu spravovat asi tak 15 let a budu na tom pořád líp nebudu nasranej nebojte.Já sem věděl co chci v garáži a to byl francouz.
Dva amatéři, co plácají pi.....y. Chlapci, vy neznáte mapu, francouzi stojí za hovno a mají vůbec jedny z nejdražších dílů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 15:38, RE: Francouzská loterie
anonym posted by:
no a o Medvědech se taky vedou řeci že to neni co to bývalo.Já si hlavně myslím ,že to špatný lidi hrozně rádi rozšiřují na všechny strany a když máme u nás dejme tomu 65% škodovkářů plus koncernystů kteří to svoje budou vynášet do nebe a rádi namnoží řeči typu francouzký sračky a jedině Fábia htp to je skvost tak se neni radši o čem bavit.
Je to tak, prostě francouzský sračky. Není nad japonce a němce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 18:08, Recenzia ako noha
No to je zas recenzia...kto to písal, majiteľ zeleno-bieleho domčeku? (t.j. showroom škoda pre neznalých)
V rodine máme Peugeot 205 1,8D a to je krásne nenáročné autíčko, jazdí skoro zadarmo, mám naňho aj recenziu tu na tipcars. Ďalším rodinným približovadlom je Peugeot 206 1,1 a ten tiež slúži spoľahlivo, iba občas bezdôvodne bliká kontrolka airbagu (ale to už má za sebou slušnú havárku-bez ujmy na zdraví)...
Čiže suma sumárum nevravím že peugeoty a francúzske autá všeobecne sú najspoľahlivejšie, no táto recenzia a niektoré príspevky pod ňou smrdia debilitou, čus
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.02.2008 19:52, RE: Francouzská loterie
anonym posted by:
Je to tak, prostě francouzský sračky. Není nad japonce a němce.
no loterie to možná je, ale pořád jsem svoji xsaru koupil o hodně levněji než třeba fabii a o výbavě ani nemluví,... za 20tis. km co jsem s ní zatím najel zazlobilo akorát pár kabelu ve dveřích, jinak spokojenost :) ...takže spíš záleží na stavu při koupi a trochu toho štěstí na ten ,,lepší" kousek, než na tom jestli frantík nebo němec
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.