0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 206

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.05.2006 00:46, Francuzi
no ja som uz pocul od niekolkych dealerov roznych znaciek v blizkom okoli Trnavy (zavod Peugeotu) ze viaceri Francuzi na velke pocudovanie si prisli kupit ako svoje sukromne auto nie Peugeoty ale ine znacky. Zacinam tomu aj verit )) P.S. Francuzi sa zrejme sami privadzaju k problemom... No mne po viacerych skusenostiach radsej FR auto do domu nepojde...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.05.2006 01:39, Souhlas
Taky jsem tohoto zázraka měl. Kupoval jsem ho v roce 2003 nového, pouze to bylo s motorem 1,1 . Kupodivu to docela jelo. Měl jsem ho rok,najel na něm asi 25000 km, a pak šel z domu. Podobné podivnosti jsem s ním taky zažil. Pravidelně po 5.000 km se mi stalo, že motor najednou zdechnul a nešel natočit, když se to povedlo tak neudržel volnoběh. Musel jsem asi 5 minut počkat, pak to najednou normálně jelo. Asi po 15000 km, ráno když jsem vyrazil do práce, se rozsvítila kontrolka motoru a pípalo to na mne. Sice se zdálo, že to jede normálně, ale radši jsem vyrazil k 9 km vzdálenému aut. servisu. Napíchli to na komp, chvíli se v tom šťourali a nic. Technik resetnul ŘJ a řekl, že hlásila lambda nějaký nesmysly a že to musím občas prohnat. Načež jsem mu odpověděl, že se s autem moc nemazlím a denně najedu min. 100 km. To že mi odešel sdružený přepínač pro směrovky a dálková světla už mě ani nepřekvapilo, prý jde o klasiku u Peugeotů, sousedovi u 307 se stalo také. Tolik má zkušenost s 206 . Po roce jsem se jí ještě za dobrý peníze zbavil ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.05.2006 08:53, jen jednou
Velmi časté, jen hlupák se spálí 2x o stejná kamna, recenzent naštěstí hlupák není, takže vyvodil správný závěr. Hezký design-to musím mít a pak to vystřízlivění. Že to mechanici nezvládli je normální-francouzké vozy žijí vlastním životem, každý je strašně rád opravuje-všude bomba přístup . V benzínu jedině Japonec, v dieselu Němec (u nových aut i Japonec)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.05.2006 10:32, RE: Souhlas
Tom posted by:
Taky jsem tohoto zázraka měl. Kupoval jsem ho v roce 2003 nového, pouze to bylo s motorem 1,1 . Kupodivu to docela jelo. Měl jsem ho rok,najel na něm asi 25000 km, a pak šel z domu. Podobné podivnosti jsem s ním taky zažil. Pravidelně po 5.000 km se mi stalo, že motor najednou zdechnul a nešel natočit, když se to povedlo tak neudržel volnoběh. Musel jsem asi 5 minut počkat, pak to najednou normálně jelo. Asi po 15000 km, ráno když jsem vyrazil do práce, se rozsvítila kontrolka motoru a pípalo to...
Znamy co dela obchodaka kupuje stale nova auta jeho posledni byl Peugeot 307 SW a tvrdil ze vetsi vrak este nemel. Je to porad v servisu a hrka to vsude jak ve starejch hodinach. Musel to prodat. Francouzi jsou podle me peknej odpad.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.05.2006 10:37, 307
Přátelé, Peugeota už nikdy. Měl jsem 307 v benzínu. Pane bože, toho sraní s tim. Pořád v servisu, spotřeba jak tank. Přepínače blinkrů, neustálé praskání žárovek, centrál, tekl z toho volej. A to sem to měl 2 roky a nejeto 50000. Hezký desing, ale to je všechno. Známěj si teď koupil 407, no nenechal si poradit a už lítá do Autospolu. Peugeota už nikdy!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.05.2006 12:05, asi jediná dobrá skúsenosť
Milí prispievatelia,

čítajúc Vaše príspevky, začínam mať dojem, že som asi jediný, čo som s týmto autom spokojný. Mám Peugeot 206, na rozdiel od Vás ale 1.4HDi a som absolútne spokojný. Auto ide ako hrom, nie je problém valiť permanentne 150 km/h, nízka spotreba, žiadne poruchy - resp. tu by som klamal, lebo pred rokom som musel vymeniť snímač teploty paliva. Inak nič, bezproblémové. Troška sa čudujem kolegovi, ktorý dal meniť žiarovku do servisu, ja som to urobil sám. Svietim celoročne, všetko funguje, treba si aj povedať, že sa o neho starám, pravidelne chodím na kontroly ( u HDi je to 20 tisíc km) a verte, že nie som nedeľný šofér - nalietam týždenne 1000 km! Je to ročník 2003, už lámem stotisícovú hranicu v počte najazdených km a myslím, že pokiaľ sa neobjavia skryté vady (ktoré by sa už dávno mali objaviť, ak sú..), toto auto si ponechám pre ženu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.05.2006 12:42, servis
Karchee posted by:
Milí prispievatelia,

čítajúc Vaše príspevky, začínam mať dojem, že som asi jediný, čo som s týmto autom spokojný. Mám Peugeot 206, na rozdiel od Vás ale 1.4HDi a som absolútne spokojný. Auto ide ako hrom, nie je problém valiť permanentne 150 km/h, nízka spotreba, žiadne poruchy - resp. tu by som klamal, lebo pred rokom som musel vymeniť snímač teploty paliva. Inak nič, bezproblémové. Troška sa čudujem kolegovi, ktorý dal meniť žiarovku do servisu, ja som to urobil sám. Svietim celoročne, všetko...
- ja nemam rad francuzske auta a vobec si nedovolim tvrdit ze su spolahlive, ale moznoze ma na tom svoj podiel viny aj autorizovany servis. Bohvie ci tam nevymienaju naschval nejake smejdy, aby sa to furt kazilo a aby zarabali prachy.... mozno je to odvratena strana obchodnej politiky peugeotu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.05.2006 12:48, RE: asi jediná dobrá skúsenosť
Karchee posted by:
Milí prispievatelia,

čítajúc Vaše príspevky, začínam mať dojem, že som asi jediný, čo som s týmto autom spokojný. Mám Peugeot 206, na rozdiel od Vás ale 1.4HDi a som absolútne spokojný. Auto ide ako hrom, nie je problém valiť permanentne 150 km/h, nízka spotreba, žiadne poruchy - resp. tu by som klamal, lebo pred rokom som musel vymeniť snímač teploty paliva. Inak nič, bezproblémové. Troška sa čudujem kolegovi, ktorý dal meniť žiarovku do servisu, ja som to urobil sám. Svietim celoročne, všetko...
Jsi tedy vyjímka, která potvrzuje pravidlo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.05.2006 19:19, Peugeot 206 HTP? :-)
Zdravím autora!

Nebud´te smutný, že Vám to fičí jen na 3 válce!

Fabie HTP taky jezdí na 3 a nic se neděje! )))))))))))))))))
A jak se Fabie prodávají!!! Třeba máte hardcore verzi pro východní trhy )))))))

Ne, vážně, je to smutné, co dnes lze koupit. Je mi to líto. Ale pokud se poučíte, a já věřím, že ano, tak Vás nespokojených bude asi více co si už druhého Pažouta nekoupí a až potom s tím bude firma Peugeot nucena něco dělat. Ví se, že dnes prodává hlavně design. A 206-ka hezká je. Ale ví se, že má např. katastrofální řazení (nepřesné) a pořád se s tím nic neděje, auto se vesele prodává dál.

Kupte si příště japonce a budete mít po starostech.

Mějte se, přeju spoustu Km bez nehody!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.05.2006 19:22, RE: Souhlas
Tom posted by:
Taky jsem tohoto zázraka měl. Kupoval jsem ho v roce 2003 nového, pouze to bylo s motorem 1,1 . Kupodivu to docela jelo. Měl jsem ho rok,najel na něm asi 25000 km, a pak šel z domu. Podobné podivnosti jsem s ním taky zažil. Pravidelně po 5.000 km se mi stalo, že motor najednou zdechnul a nešel natočit, když se to povedlo tak neudržel volnoběh. Musel jsem asi 5 minut počkat, pak to najednou normálně jelo. Asi po 15000 km, ráno když jsem vyrazil do práce, se rozsvítila kontrolka motoru a pípalo to...
Mám 206 1.4 r.v.2000 a měl jsem ten samej problém auto jelo dobře ale někdy začalo cukat nebo nešlo do otáček a nedrželo volnoběh a zničeho nic chcíplo a nešlo nastartovat,samo od sebe si přidávalo otáčky nikdo si stím nevěděl rady diagnostika byla v pořádku a v servisu mi pořád tvrdily že to musí být palivem.Nakonec jsem našel servis kde vyměnily krokovej motůrek za 3000kč a od tý doby 15000km bez jedinýho problému,ale velice mě překvapilo že to opravil neznačkovej servis ve značkovym si tímto druhem závady vůbec nevěděli rady
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.05.2006 23:21, RE: asi jediná dobrá skúsenosť
Karchee posted by:
Milí prispievatelia,

čítajúc Vaše príspevky, začínam mať dojem, že som asi jediný, čo som s týmto autom spokojný. Mám Peugeot 206, na rozdiel od Vás ale 1.4HDi a som absolútne spokojný. Auto ide ako hrom, nie je problém valiť permanentne 150 km/h, nízka spotreba, žiadne poruchy - resp. tu by som klamal, lebo pred rokom som musel vymeniť snímač teploty paliva. Inak nič, bezproblémové. Troška sa čudujem kolegovi, ktorý dal meniť žiarovku do servisu, ja som to urobil sám. Svietim celoročne, všetko...
Zdravim.Mam tiez 1,4 Hdi a aj jeden problem.Pri volnobehu kolisu otacky,niekedy to aj zhasne.Ako sa to prejavovalo vam?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.05.2006 07:13, RE: asi jediná dobrá skúsenosť
Peter posted by:
Zdravim.Mam tiez 1,4 Hdi a aj jeden problem.Pri volnobehu kolisu otacky,niekedy to aj zhasne.Ako sa to prejavovalo vam?
Jde o to ze znackovy servis vetsinou jen MENI DILY a NE OPRAVUJE .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.05.2006 08:46, Peugeot - zkušenosti z Francie
Kolega z Francie - kvalitář vyprávěl, jak koupil Peugeota. Problémy - viz ostatní příspěvky. Nenechal se jako správný patriot otrávit, prvního prodal a koupil druhého. Totéž. Ale protože dělá do kvality, tak ví, že podle zákona pravděpodobnosti nemůže mít smůlu na špatný vůz pořád - jednou to vyjít musí. Koupil třetího.
A ten už byl na odstřel totálně - ze všech jednoznačně nejhorší. Předpokládám, že už se v životě na značnu Peugeot ani nepodívá...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.05.2006 13:28, úplně jiná zkušenost
Jezdim od jara 2002 v Peugeotu 106, r.v.1996, 1,0l. Momentálně najeto nějakých 110.000 Km a naprosto bez problému, velice spolehlivé auto...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.05.2006 18:10, alternator...?
Kedze ste vymenili viackrat kratko po sebe tie iste elektricke diely ( ziarovky a tak), s pravdepodobnostou bliziacou sa istote sa jedna o vadny alternator, ktory prebija (pokazene regulatory napatia).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.05.2006 22:40, RE: Souhlas
RomikX posted by:
Znamy co dela obchodaka kupuje stale nova auta jeho posledni byl Peugeot 307 SW a tvrdil ze vetsi vrak este nemel. Je to porad v servisu a hrka to vsude jak ve starejch hodinach. Musel to prodat. Francouzi jsou podle me peknej odpad.
Neviem Peugeot som sicee nemal ale my v rodine kupujeme same Renaulty su to francuzy niesu uplne dokonale stane sa aj porucha ale je to sikovne mame Renault Espace 2,2td, Renault 21 Nevada 2,1d a posledne je japonec ale super Honda Civic 1,8 benzin. Ked mu venujete pozornost a pravidelny servis tak sa vie odvdacit ale 100 ludi 100 nazorov. Takze 100 aut 100 inych poruch
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.05.2006 09:18, Japonec na konec...
...to se řikalo dřív a řikali to hlavně lidi co o nich věděli úplně nejmíň. Dnes už se zaplať pánbůh obecně ví, že to jsou nejspolehlivější auta ze všech aut vůbec a na druhý konec se dostavají ti super dokonalí "tvůrci automobilů" a jiná francouzská verbež. Ti francouzi by měli přestat stále stávkovat a začít dělat pořádný auta, protože to co předváděj je katastrofa.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.05.2006 14:04, 206 1.1
Zdravím všechny.
Já mám 206 1.1 koupenou v květnu 2003. Nyní má najeto 120 tis km. Chodím na pravidelný servis, s autem jezdím denně. Mě naštěstí nic z předcházejících příspěvků nepotkalo. Pouze jednou jsem měnil žárovky, ale to je snad normální. Jinak nic víc než pravidelný servis v garančních prohlídkách. Já si nestěžuji. Jsem spokojený.

Mojmír
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.05.2006 14:08, RE: úplně jiná zkušenost
Kvápa posted by:
Jezdim od jara 2002 v Peugeotu 106, r.v.1996, 1,0l. Momentálně najeto nějakých 110.000 Km a naprosto bez problému, velice spolehlivé auto...
Mám to samé autíčko a naprosto souhlasím !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.05.2006 16:07, RE: Souhlas
Johny posted by:
Mám 206 1.4 r.v.2000 a měl jsem ten samej problém auto jelo dobře ale někdy začalo cukat nebo nešlo do otáček a nedrželo volnoběh a zničeho nic chcíplo a nešlo nastartovat,samo od sebe si přidávalo otáčky nikdo si stím nevěděl rady diagnostika byla v pořádku a v servisu mi pořád tvrdily že to musí být palivem.Nakonec jsem našel servis kde vyměnily krokovej motůrek za 3000kč a od tý doby 15000km bez jedinýho problému,ale velice mě překvapilo že to opravil neznačkovej servis ve značkovym si tímto ...
To že ve značkovém servisu závadu neodstraní a v neznačkovém ano je běžná věc. V autorizovaném servise totiž neopravují ale mění díly. Mají je na skladě, tak mění. Problém je že často mění zbytečně a na nesprávném místě, protože nedokáží diagnostikovat závady. Nepostupují podle zkušeností, ale podle servisních postupů. Nepoužívají motortestery, pouze vyčítají chyby z ecu. Atd atd. Neznačkový servis kde umí externí diagnostiku motoru a jsou tam zaměstnáni zkušení odborníci vždy opraví neobvyklé závady efektivněji. Občas se na takový servis oficiálně obrátí i autorizovaný servis.
Důležité je abyste si v autorizovaném servisu pokecali s mechanikem a on si před Vámi obhájil svůj úmysl vyměnit daný díl, většinou se ukáže že postupuje metodou pokus omyl, což pak vede ke zbytečné výměně funkčních dílů, necháte tam spoustu peněz a závadu třeba ani neodstraní.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.