0
back
 

diskuze k tématu: Malé MPV v ceně do 350 tisíc

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, americká vozidla, americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 14:47, RE: bez predmetu
anonym posted by:
a co takhle nová alhambra?
A to je aká ta nová Alhambra? Nemyslíš starú s retušou? Asi si nepochopil, ale pánovi ide o priestranné auto a nie o veľké auto so sedením s kolenami pod bradou!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 14:55, RE: LPG
anonym posted by:
Sada na lepení může být jen s indikací tlaku v pneumatikách.
Taky to nechapu proc jsou vsichni vysrany z TDI atd. Jednoznacne 2,5benzin kvuli pojistce + LPG, nebo turbobenzin plynak
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 14:59, RE: Bludy
anonym posted by:
Já nevím, co tady vychylujete s VW group. O té ve článku řeč nebyla.
C-max je možná vůz s dobrým podvozkem, ale až tak malý kufr bych zase mít nemusel. Čím to je, že do menšího a levnějšího Fusionu se naloží víc do kufru a pět cestujících tam prostorově nestrádá? Zafira a Scénic (zejména Grand) jsou prostorově někde trochu jinde.
Ovšem autor původního dotazu by asi měl upřesnit, co s tím MPV hodlá dělat- jestli často vozí hodně věcí, kolik ročně najede (tj. jestli nafta nebo benzín), jak velké ...
Na ten Fusion jsem osobně zvědavý. Táta právě odložil Mondeo 2.0 16V GLX hatchback r.v. 1996 a koupil si na důchod nový Fusion Ebony 1.4, tak jestli nebude nadávat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 15:06, scenic ne
Proč se neřeší Range bych viděl v tom, protože jich jezdí málo. Je lepší udělat recenzi co osloví 1000 lidí, než tu co osloví 20. I kdyby byla lepší. Jinak Scenic myslím že na zadních sedadlech víc místa než Oktavka nemá. Ty mají místo na hlavu, ale to je tak všecko. Důležitý je i půdorysný rozměr auta. Třeba místo Oktávky kombi, bych za 300-350 vzal Mondeo kombi 2000+
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 15:07, RE: padla kosa na kamen
anonym posted by:
konecne poprve nekdo napsal ze prevodovky rencku jsou neco otresneho!!!!! Muzu potvrdit z vlastni zkusenosti! Mam lagunu 1.9 dci rok 2003 6 kvaltu, pri 70 tisicich najeteho uz skoro neslo vůbec radit!! Servis po dlouhych vytackach prevodovku rozhodil a udajne menil loziska. Autu zbyvalo posledních pár mesicu zaruky, takze to pokryl. Co jsem se bavil s lidma co rencka v sestikvaltu maj, nebyl jsem ojedinely pripad! V servisech o tom normalne vedi, mechanik me uplne v klidu rekl ze zvlast ty sesti...
Jak psal autor článku - s kvalitou je to kus od kusu a ne jenom u rencka. Ty problémy s převodovkama, taky jsem to slyšel, že si na to někdo stěžoval. Já mám zkušenost s dvouma Scenicama. První Scenic 1.5dCi r.v. 2004 - 5kvalt, má najeto málo cca 60.000,- a převodovka jde krásně jak nová, druhej kousek Scenic Grand 1.9dCi 88kW, 6-ti kvalt r.v.2005, 122.000 km najeto a převodovka taky švícary. Hold jsou dobry a špatny kusy a někdo má smůlu. Já můžu jen doporučit...Mimochodem ten Grand je teď na prodej
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 15:20, RE: VZHLED
anonym posted by:
Co je to za blbost,jak někdo může napsat o C-maxu že je to proti scenicu strohý a nenápadný vůz vždyť já bych řekl že má nejhezčí vzhled z týhle kategorie alespoň mě se vždycky líbil a doufám že mi dá někdo za pravdu.Ten novej renaulťáckej styl se mi moc nelíbí třeba ten modus to je fakt hnus.A zafira je podle mě oproti všem porovnávaným vozům už docela koncepčně zastaralá tím se nechci dotknou opláků.
Tak ja se pridam Z uvedene trojice se mi take nejvic libi C-Max, za nejusedlejsi povazuji Zafiru a design Scenicu mi nesedi vubec ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 15:25, RE: scenic ne
Ráďa posted by:
Proč se neřeší Range bych viděl v tom, protože jich jezdí málo. Je lepší udělat recenzi co osloví 1000 lidí, než tu co osloví 20. I kdyby byla lepší. Jinak Scenic myslím že na zadních sedadlech víc místa než Oktavka nemá. Ty mají místo na hlavu, ale to je tak všecko. Důležitý je i půdorysný rozměr auta. Třeba místo Oktávky kombi, bych za 300-350 vzal Mondeo kombi 2000+
Tak to si asi neseděl nikdy ve Scenicu když napíšeš takovou volovinu že má mín místa než oktávka, měl bysis to prvně vyzkoušet než to napíšeš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 16:14, Alhambra
Ja bych se taky priklonil, ze pokud tazatei octavia vyhovovala motorem a ostatnim krome mista, tak by klidne ohl zkusit Alhambru, Sharan nebo Galaxy. Za cca 300 - 350 se da sehnat pekny kousek a muze mit opet motor TDI. Jinak spousta lidi voli naftaky, protoze nechteji prestavovat auto, vozit rezervu, jezdit na zvlastni prohlidky, dodrzovat stupidni omezeni do garazi atd atd. A pak nekdo nerad hleda LPG stanice i kdyz jich v CR je hodne, nekdo proste rad natankuje kdekoliv je pumpa. Jinak jaknekdo zminil, tazatel muze koupit ni nejake velke kombi typu Mondeo, Citroen C5 nebo Mazda 6. U forda se vyhnout nafte a jid radsi do prestavby na LPG a u mazdy a citroena klidne naftaka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 16:23, RE: Range Rover
M. Oborník posted by:
Dobrý den, myslím že jsem Váš dotaz našel v seznamu, momentálně ale nemám dostatečně relevantní informace a podklady pro nějakou kloudnou odpověď. Těch vozů není tady u nás tolik, aby se dal o jejic spolehlivosti udělat nějaký rozumný obrázek. Ojetý RR láká, ostatně prodávají se za velice příznivé ceny (někdy až nápadně). Počítejte s tím, že provozní náklady budou dosahovat astronomické výše. Pokud tohle téma nepřevezme časem některý z kolegů, pokusím se zjistit více a pak bychom dali něco dohr...
Dik, aspon neco ... Jezdim momentalne s E38 750iL, takze me spotreba u Range Roveru asi az tak nevyleka:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 16:23, Jedině opel
Rozhodně kup opela, nejkvalitnější auta na trhu. Renaulty jsou šroty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 17:24, Ondra
Taky jsem psal asi před půl rokem dotaz, které auto si mám vybrat. Jestli Hondu Accord poslední generace nebo Nissan Primera také poslední generace a který motor do něj. Samozřejmě taky žádná odezva, protože těch aut jezdí asi málo a každý si raděj na diskusi pokecá o frantíkách, skopčákách apod....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 18:53, RE: Jedině opel
anonym posted by:
Rozhodně kup opela, nejkvalitnější auta na trhu. Renaulty jsou šroty.
A ja by som auto z trhu nekúpil, ja radšej také z obchodu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 19:19, RE: diesly v C-Maxu
anonym posted by:
Který z dieslů v C-maxu je lepší (1,6 nebo 2,0)? 2,0 má určitě více než dostatečný výkon, ale nestačí na běžné ježdění v max 4 lidech ten 1,6TDCi? Ta 1,6 má 80kW a 240Nm (Oct. II. 1,9TDi 77kW má 250Nm a nepřipadá mi slabá). Ve spotřebě by asi byl lepší 1,6, povinné ručení má taky nižší. U 2,0 je 6 kvalt - supr na dálnici, zase se musí častěji řadit, ve městě pakárna.. Jak jsou na tom 2,0 a 1,6 TDCi se spolehlivostí? Přemýšlím o C maxu a nejsem si jistý, který motor.. Jestli máte někdo zkušenost,...
Samozřejmě, i ten 1.6 TDCI je výborný motor, a pro běžné potřeby bohatě postačuje, navíc jak správně předpokládáte- dokáže být i mnohem úspornější. Ačkoliv C-Max má přece jen větší čelní plochu, stlačit spotřebu pod 6 litrů by mohl dokázat i průměrně nadaný jezdec. Vzhledem ke kvalitám podvozku jsem poukázal rovnou na razantní 2.0 TDCi, zvláště když jako ojetina bude k sehnání za stejnou cenu jako slabší 1.6. Je pravda, že s pětistupňovou převodovkou se nařadíte přece jen o trochu víc, a to i přes větší sílu dvoulitru. Je to těžká věc, někdo vyžaduje pouze 6 st., a 5 st odmítá už z principu. Kolikrát mám pocit, že kvalita celého auta se snad měří počtem stupňů v převodovce. Pružný motor si poradí i s pětist. převodovkou bez toho, aby to bylo na dynamice nějak výrazně poznat. A takový 1.6 TDCI je. Co se spolehlivosti týká, zatím jsou na tom přibližně stejně, tedy že na sebe nijak výrazněji neupozorňují. Uvidíme, jestli čas nepřichystá nějaké překvapení, ale zatím je příliš brzy. Hranice pro nějaké závěry je tak 5 let, pokud se poruchy objevují tak často, že je nelze považovat za náhodnou událost, pak samozřejmě i mnohem dřív (například 1.5 dCi od Renaultu o sobě dalo vědět poměrně brzy). Zatím tedy nic vyloženě chronického. Oba diesely jsou po uživatelské stránce příjemné, běžným nárokům vyhoví bohatě i ta 1.6 TDCi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 19:23, RE: diesly v C-Maxu
M. Oborník posted by:
Samozřejmě, i ten 1.6 TDCI je výborný motor, a pro běžné potřeby bohatě postačuje, navíc jak správně předpokládáte- dokáže být i mnohem úspornější. Ačkoliv C-Max má přece jen větší čelní plochu, stlačit spotřebu pod 6 litrů by mohl dokázat i průměrně nadaný jezdec. Vzhledem ke kvalitám podvozku jsem poukázal rovnou na razantní 2.0 TDCi, zvláště když jako ojetina bude k sehnání za stejnou cenu jako slabší 1.6. Je pravda, že s pětistupňovou převodovkou se nařadíte přece jen o trochu víc, a to i p...
mělo tam být samozřejmě " s tou šestistupňovou se nařadíte víc, i přes sílu dvoulitru"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 19:52,
mám taky dilema jeslti koupit oct 2 nebo C maxa ? oba raději s 2.0 dieslem. díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 13.08.2007 21:28,
Z téhle trojky bych šel do Opla. C max je malej a Renault je velká loterie. Já mám nejhorší zkušenosti právě s Renaultem a skoro stejný průser byl i partnerský Nissan. Opel má rozumně drahé díly, u rendla to je strašný co za to chtějí. Renaultem jezdila žena a dodnes dostává při pohledu na megany vztek.Kolikrát ji za 78t najetých kilometrů nechal stát byla fakt hrůza.Ted má Zafiru II benzin a za 2 roky bez závad. Mě se Renault líbí vzhledově, ale kvalita byla strašná. Přístup servisu ještě horší. U ojetiny bez záruky bych do rendla nešel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.08.2007 00:22, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Z téhle trojky bych šel do Opla. C max je malej a Renault je velká loterie. Já mám nejhorší zkušenosti právě s Renaultem a skoro stejný průser byl i partnerský Nissan. Opel má rozumně drahé díly, u rendla to je strašný co za to chtějí. Renaultem jezdila žena a dodnes dostává při pohledu na megany vztek.Kolikrát ji za 78t najetých kilometrů nechal stát byla fakt hrůza.Ted má Zafiru II benzin a za 2 roky bez závad. Mě se Renault líbí vzhledově, ale kvalita byla strašná. Přístup servisu ještě horší...
Jo, jo, mám podobné zkušenošti s cliem bylo koupeno nové a s expresem, ten byl už jetej, prostě rencka pro přítě ani náhodou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.08.2007 02:12, RE: Ondra
anonym posted by:
Taky jsem psal asi před půl rokem dotaz, které auto si mám vybrat. Jestli Hondu Accord poslední generace nebo Nissan Primera také poslední generace a který motor do něj. Samozřejmě taky žádná odezva, protože těch aut jezdí asi málo a každý si raděj na diskusi pokecá o frantíkách, skopčákách apod....
Myslim,ze obe auta tu byla. Podivej se do starsich prispevku. Ja se taky ptal na Nissan Primera vs Toyota Avensis a odpoved jsem dostal. Sice dost divnou a neuspokojivou, ale aspon nejakou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.08.2007 11:50, RE: Ondra
anonym posted by:
Myslim,ze obe auta tu byla. Podivej se do starsich prispevku. Ja se taky ptal na Nissan Primera vs Toyota Avensis a odpoved jsem dostal. Sice dost divnou a neuspokojivou, ale aspon nejakou.
ale jo, zvlášt tu jsou ale ne všechny motorové varianty
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.08.2007 12:44, Jízdní vlastnosti Ford C-Max verzus Š Octavia
Se služební Octavií (1,9TDi, 96 kW, kombi, 16" kola) jsem najezdil 140 tkm, sloužila samozřejmě i jako rodinný vůz. Žena chtěla také jezdit a jako druhý vůz jsme koupili před půl rokem zmiňovaného Forda C-Max v 2.0 v naftě. Jízdní vlastnosti dle mého subjektivního názoru nejsou u Octavie horší, řekl bych, že při naloženém autu jsou dokonce o chlup lepší. Je to ale prostě jen názor běžného uživatele a nikoli závodníka či specialisty.
Jirka
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.