0
back
 

diskuze k tématu: Opel Vectra B - Perfektní svezení, průměrná spolehlivost

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.09.2005 23:44, Kde bere autor zkušenosti ?
Zajímalo by mne,kde pan Vaculík bere zkušenosti pro tyto hodnocení.Jak může vychválit např.Fabii a takto schodit nejprodávanější vozidlo své třídy v Evropě.Vlastním totiž první ročník Vectry B(2.0 16V CDX r.v.1995) a pracuji jako technik ve značkovém servisu Škoda.Myslím že v hodnocení závad Fabie chybí výčet dalších mnoha klasických závad,zatímco u Vectry mě nepotkala ani jedna z výše jmenovaných.No,asi mám velké štěstí,najezdil jsem zatím jen 60 000km,auto má "pouze" 256 000km(z fabie je po 150 000 km vrak !!).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.04.2006 20:01, RE: Kde bere autor zkušenosti ?
Zdeněk posted by:
Zajímalo by mne,kde pan Vaculík bere zkušenosti pro tyto hodnocení.Jak může vychválit např.Fabii a takto schodit nejprodávanější vozidlo své třídy v Evropě.Vlastním totiž první ročník Vectry B(2.0 16V CDX r.v.1995) a pracuji jako technik ve značkovém servisu Škoda.Myslím že v hodnocení závad Fabie chybí výčet dalších mnoha klasických závad,zatímco u Vectry mě nepotkala ani jedna z výše jmenovaných.No,asi mám velké štěstí,najezdil jsem zatím jen 60 000km,auto má "pouze" 256 000km(z fabie je po 150 000 km vrak !!).
Já se připojuji ke Zdeňkovi, máme v práci Vectru 2.0i 16V z roku 97 a má našlapáno úctyhodných 360 tis. km. Snad kromě toho, že občas zazlobí ten volnoběh, tak to auto nemá problém a jede jak drak. Musím teda dodat, že už se začíná trochu tlačit koroze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.11.2006 10:54, Trefná recenze
Já se naopak připojuji k panu Vaculíkovi. To co píše není daleko od pravdy. Auto jsem využíval jako služební a mohu potrvrdit slova autora. Jízdní vlastnosti nebyli špatné, ovšem spolehlivost na bodu mrazu a to hned od počátků. Používal jsem vůz s motorem 1.8 16V, čili ten který autor článku nejvíce doporučuje. Motor jezdil skvěle........asi do 50 000km a potom vše začlo. Zřejmě pan Vaculík doporučuje tento motor jako nejlepší, protože je nejspolehlivější a nejpružnější, ovšem pokud ne ze všech nabízených nejspolehlivější, pak si nedovedu představit ty méně spolehlivé. Auto jezdilo od uvedených 50 000km často v nouzovém režimu a každou chvíli se něco sra....... Nebyl to problém jen tohoto vozu, ve firmě jsme jich měli víc - zaplaťpánbůh, že je to dávná minulost.Pravdou je, že všechny byli r.v. 97-98, čili první roky výroby. Tímto bych chtěl vzkázat všem fanouškům německé ,,poctivosti" že vozy Opel bych zařadil někam po bok Škody 120 (poruchovostí). Když jsem před lety měl zánovní ,,stodvácu" (první polovina 80.let), tak do nějakých 50 000km, sloužila podstatně lépe! Tímto pochopitelně nechci srovnávat jízdní vlastnosti Š120 a Vectry B - jen spolehlivost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 07:26, motor 1,7 TD (Isuzu)
Nesúhlasím, že používaný motor 1,7 TD 60kW od Isuzu je hlučný a má nekultivovaný chod. Pružnosť motora síce začína až od 2000 otáčok, ale je podstatne tichší ako motor v Š-Octavii 1,9 TDI.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 26.01.2007 18:45, RE: Trefná recenze
Tomáš posted by:
Já se naopak připojuji k panu Vaculíkovi. To co píše není daleko od pravdy. Auto jsem využíval jako služební a mohu potrvrdit slova autora. Jízdní vlastnosti nebyli špatné, ovšem spolehlivost na bodu mrazu a to hned od počátků. Používal jsem vůz s motorem 1.8 16V, čili ten který autor článku nejvíce doporučuje. Motor jezdil skvěle........asi do 50 000km a potom vše začlo. Zřejmě pan Vaculík doporučuje tento motor jako nejlepší, protože je nejspolehlivější a nejpružnější, ovšem pokud ne ze všech ...
Jak můžete srovnávat Š.120 s Opelem Vectra.Trochu na hlavu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.05.2007 22:22, RE: Trefná recenze
David posted by:
Jak můžete srovnávat Š.120 s Opelem Vectra.Trochu na hlavu.
Připojuji se k názoru.... Jinak jsem vlastníkem ještě starší Ve-A, je to starší kousek, ale slouží mi dva roky a je naposto bezrpoblémový a bezporuchový, jeduiné co jsem musel měnit je náplň do ostřikovačů a olej/ale mám známého, který s tím jezdil o dost déle(6let) a měnilo se pár dílů...lemy blatníků, tlumiče,pérování,brzdové destičky, výfuk..ovšem považuji to za naprosto normální a běžné... záleží hodně na tom, jak se kdo o to stará a na jaký trefíte kus... co se týče Ve-Becka, tak jí má opravdu hafo známých a o žádných extra vážných problémech nikdo nic neví...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.10.2010 14:19, RE: Trefná recenze
Tomáš posted by:
Já se naopak připojuji k panu Vaculíkovi. To co píše není daleko od pravdy. Auto jsem využíval jako služební a mohu potrvrdit slova autora. Jízdní vlastnosti nebyli špatné, ovšem spolehlivost na bodu mrazu a to hned od počátků. Používal jsem vůz s motorem 1.8 16V, čili ten který autor článku nejvíce doporučuje. Motor jezdil skvěle........asi do 50 000km a potom vše začlo. Zřejmě pan Vaculík doporučuje tento motor jako nejlepší, protože je nejspolehlivější a nejpružnější, ovšem pokud ne ze všech ...
Já nevím jak ostatní, ale já mám Opel Vectra B, jsem 2 majitel a moje Vectra má přes 200 000km...Nicméně je to spolehlivé a bezproblémové vozidlo. Samozřejmě jako každé auto vyžaduje servis, ale nemohu absolutně říci, že by se jednalo o špatný automobil. Jasně s odstupem času bych si představoval něco silnějšího, ale poměr náklady/výkon je u tohoto motoru naprosto v pořádku. Co se týče podvozku je bezproblémový. Měnil jsem silentbloky a je jak nový. Možná jste tu narazili na špatné kusy nebo jen já mám štěstí, ale beru Opel Vectra B 1,6 16V jako spolehlivé a konfortní vozidlo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.02.2011 17:05,
potrebuji poradit,chci koupit opel vectra combi benzin 1.6,1.8 nebo naftu2.0,nebo jit do octavie,jasny zalezi na zak.poj.ale taky konfortni vlastnosti,dekuji
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.