Vectra B, taky jsem ji hledal ovšem s motorem V6. Motor z recenze označený jako X18XE patří ktěm nejpovedenějším motorům od Opela. Sice jej občas potrápí prasklé výfukové svody, jak autor popisuje, ale lze je prý zavařit a pokud ještě nepraskly, tak vyřazením EGR ventilu lze prasknutí předejít (praskají údajně v místě odvodu spalin do recirkulace). Po FL v roce 1999 už Opely výrazně méně trpí na korozi, ale stále ji ještě úplně prosty nejsou. Řekl bych, že koroze je asi tak nejvýraznější technickou slabinou Vecter B (tedy ovšem pouze s benzínovými motory, nafta za moc nestála).
CO se týká kilometrového proběhu, tak jsou u nás velice těžce prodejná auta nad 200 tisíc, takže tohle auto půjde prodat asi jen na ND. Po pravdě řečeno ani já bych se do koupě takového auta už moc nehrnul, nevím, jaká by tomu musela odpovídat cena. Ideální bude s ním jezdit do milion sto padesát tisíc, to pak bude na tacho o5 lákavá cifra
Tak já přeji, aby ten milion Vectra najezdila, už teď je to auto, které najezdilo víc km, než byla v korunách jeho pořizovací cena (myslím v novotě), a to se asi moc vozidlům nepodaří, protože je nám neustále přpomínáno, že auto do 4. let ztratí 90% svých vlastností a je tedy potřeba se jej zbavit a pořídit novější, na kterém se podařilo ještě více ušetřit na nákladech.