0
back
 

diskuze k tématu: Opel Vectra B 2.0 DTI

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.03.2006 08:57, RE: POZOR - zkušenosti opravdového uživatele!!! - pro kaccerr
kaccerr posted by:
opel žádné diesly v té době neměl. A pár čepů na předku a silentbloky na zadku nikoho nezabijou. Kor když to jde měnit samostaně a ne v kupě s ramenama,tak jako u jiných a tzv lepších - třeba japonců. A reznou všechny auta,ale tady asi některým někdo polévá auto kyselinou,když mu i pozink rezne hned.
Moc vtipný komentář ke korozi, skoro jsem se potrhal smíchy! Dovol abych tě vytrhl z fantazií a vrátil zpět do reality. Auto se u mě dožilo stáří pěti let. Po celou dobu bylo garážované a nebyl vyvíjen žádný mimořádný tlak na karosérii. Přesto však, na jekémkoli místě, kde byl lak jen minimálně porušen, plechy okamžitě začaly kvíst! Jednalo se v podstatě o malé ďubky, mj. někdo mi při vystupování ťuknul dveřmi, ale během krátké doby to velmi výrazně začalo pracovat. Jsem přesvědčen, že u takhle nového auta by se toto dít nemělo!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 14:39, RE: POZOR - zkušenosti opravdového uživatele!!! pro martina
Martin posted by:
Hele blbečku, blbý kecy umí mít každej. Mluvím tu o osobních zkušenostech a ne o nějaké fikci. S autem jsem jezdil naprosto normálně a staral jsem se o něj velmi pečlivě (jsem automechanik ty blumo!). Nevím jestli jsi jeden z těch "leštěnkářů", co s sutem ročně najedou 5-10tis. km, nebo kde jezdíš, ale já jsem skoro všechno najel po Praze, která už se v dnešní době vskutku místy dá považovat za polňačku. Jinak benzín je podstatně spolehlivější než nafta. Je to totiž první nafta od Opla, do té do...
Ty seš ale vůl. Když jsi to tak kritizoval, proč jsi to nenapsal hned?, že většinu najezdíš po praze. To je jako by jsi najel 300 tis. Nebo to píšeš jen tak naoko, aby jsi zachránil situaci a nevypadal tady před těma chlapama jak šulínek? U mně zrovna jezdí z nákladákem 2 kluci, vyučení automechanici a ani jeden neumí zpravit, nebo odhalit běžnou prkotinu. A můžu ti říct, znám takových mraky.Samozřejmě ty se mezi takové řadíš, jinak bys psal zezačátku jako skutečný automechanik a ne jak úplný idiot, který dostal ve škole papír, že je automechanik a píše tady o autě s kterým najel 130 tis. Jak ho totálně zhuntoval, v první řadě seš na vině ty. Neříkám po praze to dostane záhul, to zas jo, ale takové čuráčky jako ty neberu, to vůbec nic neznamená že máš na to papír, musíš na to mít abys něco uměl a ne jen kecat hubou debile, nadávat na auto jaký je to krám, musíš mít prostě v hlavě a umět jezdit. Tak se to běž honem učit at tady příště zase neplácáš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 22:50, RE: POZOR - zkušenosti opravdového uživatele!!! - pro kaccerr
Martin posted by:
Moc vtipný komentář ke korozi, skoro jsem se potrhal smíchy! Dovol abych tě vytrhl z fantazií a vrátil zpět do reality. Auto se u mě dožilo stáří pěti let. Po celou dobu bylo garážované a nebyl vyvíjen žádný mimořádný tlak na karosérii. Přesto však, na jekémkoli místě, kde byl lak jen minimálně porušen, plechy okamžitě začaly kvíst! Jednalo se v podstatě o malé ďubky, mj. někdo mi při vystupování ťuknul dveřmi, ale během krátké doby to velmi výrazně začalo pracovat. Jsem přesvědčen, že u takhle ...
to jsi asi mechanik multikár. Každý ví,že garáž je pro auto,hlavně vytápěná a v zimě jistá smrt!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.03.2006 17:49, RE: recenze po ujetí 11tis.
autor příspěvku posted by:
Jsou to cesty především do německa, holandska a belgie, to znamená že průměrna cesta je 1500km a to za den takže ze života něco mám..
Jo jedna cesta za den, ale taky jednou za měsíc. Na tohle se nafta s turbem nevyplatí, ono náklady na palivo nejsou celkové náklady na provoz. Pořád je to v součtu 11 tkm za půl roku. Mirek má pravdu v tom že benál je v tomhle případě lepší volba. Naftové motory jsou totiž více citlivé na špatné zacházení než benzínové. A turbo - tak aby s tím člověk nikdy neměl problémy, tak s tím musí umět jezdit a neoddělat těsnění - aby mu tam necrkal olej - jako mnoha expertům, které lze potkat s modrým dýmem :o) Jinak myslím že u oplu je právě dost problematický snímač váhy vzduchu, ale nechci ho hanit, tato porucha se vyskytuje i u jiných značek a je docela drahá.
Ale jinak, když se k tomu motoru člověk chová slušně a nechá ho prohřát než ho začne honit, tak je to v pohodě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.04.2006 17:00, tripek
tripek: z tvýho příspěvku je jasně vidět že jsi omezenej idiot co musí mít vždycky pravdu, nechápu jak můžeš hodnotit něčí auto a jeho péči o něj když jsi ho neviděl. Navíc o něm ještě tvrdit že nic neumí. Je vidět že v Prahu jsi viděl tak možná na obrázku. Aby ti tady neodešel podvozek potřebuješ čistokrevnej offroad, takže když nevíš o čem je řeč tak radši drž pusu a nedělej chytráka. Jinak od sOPELa nemůžete čekat zázraky. Howg
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 29.10.2006 16:02, Opel Vectra 2.5i 6V 24v
prosím o radu ma vectra 2.5 i 6V na rozvodech řetěz nebo klinak?Diky vectra b 1996 12 mesic
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.12.2006 12:30, RE: Opel Vectra 2.5i 6V 24v
Marcel posted by:
prosím o radu ma vectra 2.5 i 6V na rozvodech řetěz nebo klinak?Diky vectra b 1996 12 mesic
Vectru 2,5V6 vlastím uz nějaký ten pátek Je to hodně slušná kára ale rozvody se mění pouze celá sada (řemen+kladky) v ceně 7,500kč(neoriginál) a to každých 60 000km!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.01.2007 21:41, vectra taxi
Jezdím s vectrou 2.0dti r.2000 combi na taxi v ostravě(dovoz Belgie),za rok nalítám +-60.000km,zpracování celkem dobré,spotřeba žádná sláva,něco málo pod 7litrů,ale zas nežere olej a to jsem ho jednou měnil po22.000km,rozvod řetěz super,jen to čerpadlo 180.000 a umřelo-klasika.Taky gumky na vstřikovačích.Jinak na to plivat asi nejde.Koroze žádná a tom mám oděrek spoustu.Tak si myslím,že vectru využívám dost,bez garáže a přebytečné péče a plivat na ni opravdu nemůžu.Zder a sílu. P.S.:Ale Fiat je lepší,o tom až příště...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.07.2007 16:37, RE: POZOR - zkušenosti opravdového uživatele!!!
Martin posted by:
Měl jsem Vectru 2.0 DTI 5 let a musím říci, že ten člověk vůbec neví o čem mluví. Vůz byl koupen jako nový v ČR, zde byl též po celou dobu využíván. Najel jsem s vozem 130.000 km. Byl to rok výroby 2000 a člověk by se mohl domnívat, že s faceliftem se odstranily i konstrukční vady, ale pozor dámy a pánové, Opel už nic dodatečně neodstraňuje!!! Pokud bych tu měl vyjmenovat seznam konstrukčních chyb a závad, se kterými jsem se za krátkou dobu užívání auta setkal, tak bychom tu byly do zítra. Vyjme...
Nechápu co jsi to měl za auto?
Já mám rok výroby 97 a koroze kromě (zadního stěrače) a cca 1cm na srřeše vedle hagusů žádná a to ani nemám zástěrky Auto mám 5 let a najezdil jsem s ním asi 120tis mk. Teď má asi 230. Trápí mně ucházející chladící medium v klimatizaci ( 1x ročně doplnit) , problémy se zámky, musel jsem vyměnit kablíky u 5. dveří (kombik) protože byly rozšmelcované a nesvitili některé světla+ nešla elektrika v zámku. Teď mi upadnul ještě původní výfuk. To vše jsou poměrně drobné závady, kterým se asi nikdo, kdo má 10 let staré auto nevyhne.
S těch větších to bylo upadnutí napínáků multiřemene, a upadnutí nějakých šroubů co drží motor (přeně nevím jaké)
Obje tyto poruchy byly závažnějíší, protože auto bylo s ohledem na nebezpečí dalšího poškození nepojízdné. Ale co je hlavní, ze každá z těchto dvou větších závad nebyla dražší než 500kč !!!
Spotřeba cca 8l/100km i když moje mladá s tím jela dokonce za 4,7 což se mi nikdy nepovedlo
Co mně ještě pěkně štve je zadní roleta, maras. Nová stojí okoli 11.tis.
Mám ho v červené barvě a ta si po 10. letech vyžaduje větší péči, protože má sklony k vyšisování.
Jinak je to super auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 25.12.2007 12:52, RE: vectra taxi
anonym posted by:
Jezdím s vectrou 2.0dti r.2000 combi na taxi v ostravě(dovoz Belgie),za rok nalítám +-60.000km,zpracování celkem dobré,spotřeba žádná sláva,něco málo pod 7litrů,ale zas nežere olej a to jsem ho jednou měnil po22.000km,rozvod řetěz super,jen to čerpadlo 180.000 a umřelo-klasika.Taky gumky na vstřikovačích.Jinak na to plivat asi nejde.Koroze žádná a tom mám oděrek spoustu.Tak si myslím,že vectru využívám dost,bez garáže a přebytečné péče a plivat na ni opravdu nemůžu.Zder a sílu. P.S.:Ale Fiat je ...
TAk ja mam tiez 2,0dti rv99 a to cerpadlo som menil tiez(riadiacu jednotku( pri140tis.Inak olej mi nemizne a s koroziou tiez problem nieje.Vykon auta za vela nestoji.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.