0
back
 

diskuze k tématu: Opel Vectra A - jakou je ojetinou?

category of topic classification: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.11.2008 22:48, RE: Jen bych zdůraznil...
rohYpnol posted by:
... že vůz je opravdu hodně za zenitem. Soused ji má garážovanou jen na lepší ježdění, a stejně je prohnilá (jak bylo popsáno - zadní lemy a prahy). Viděl jsem také crash na křižovatce. Tento Oplík to trošku nedobrzdil a nacpal se do Alhambry. Alhambra nevykazovala v zadní části žádné výraznější zdeformování (samozřejmě na první pohled). Vectra byla naprosto rozšklebená, kapota jak harmonika, nebál bych se to nazvat totálkou (při porovnání ceny vozu k ceně opravy). Tím bych jen rád zdůraznil, že...
To je taky diskutabilní. Jeho nejmladší kusy jsou mladší než je automobilový průměr v České republice, tak jakýpak za zenitem. Pro lidi, kteří do Vectry přesednou ze starých Škodovek, kterých ještě nedávno snad bylo registrováno přes 1/2 mio, to bude výrazný skok dopředu, jak v kvalitě jízdy, tak s ohledem na bezpečnost. 2 základní faktory snižují riziko úrazu ve vozidle. Pasivní bezpečnost vozu a doba strávená za volantem. Pokud někdo jezdí málo, tak mu třeba takový vůz stačí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.11.2008 00:07, RE: Jen bych zdůraznil...
David V posted by:
To je taky diskutabilní. Jeho nejmladší kusy jsou mladší než je automobilový průměr v České republice, tak jakýpak za zenitem. Pro lidi, kteří do Vectry přesednou ze starých Škodovek, kterých ještě nedávno snad bylo registrováno přes 1/2 mio, to bude výrazný skok dopředu, jak v kvalitě jízdy, tak s ohledem na bezpečnost. 2 základní faktory snižují riziko úrazu ve vozidle. Pasivní bezpečnost vozu a doba strávená za volantem. Pokud někdo jezdí málo, tak mu třeba takový vůz stačí.
To nepopírám a souhlasím s vámi. Ale jde jen o to, že bezpečnost tohoto vozu je opravdu mizerná. Těžko posuzovat rozdíl mezi 120kami a tímto. Ono totiž to, jestli z vás zbude jedna celistvá fašírka, nebo několik cárů, je ve svém důsledku de facto jedno. Jen mi šlo o to upozornit, že pokud to situace jen trochu umožňuje, pak bych vybíral jinde. (Tzn. pokud někdo chce koupit svůj první vůz, pak bych raději přišetřil a koupil vůz později). Ono službu splní i takovéto auto, ale život má každý jen jeden. A člověk bohužel nikdy neví, kdy potká nějakého kok*ta. To, jak člověk jede sám, lze ovlivnit. Ale to, jak jede někdo jiný, jen stěží ovlivníte. Já bych prostě v takovém autě asi měl strach vyjet. Když ale nic jiného nezbýva, pak bohužel. Samozřejmě je jasné, že ani 10 airbagů člověka nezachrání.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.11.2008 12:06, C5 x Superb
Tomi posted by:
koukám,že to s tím podvozkem Accordu a C5 tě nadzvedlo,že židle :) nemyslel jsem to zle,ale je těžký to sem nenapsat když denně čteme o Citroenech tolik info.
To je v pořádku, jen mne až "zaráží" jak "odfláknutý může být (snad ani ne test, spíše popis vozů). Zatímco v textu je snad až "zdůrazněn" delší vnitřní prostor v superb - což je pravda (vysvětlení PROČ a souvislosti - to uznávám, to je na takový článeček opravdu asi ..); prostor na šířku - ni slovo (v reálu je považován za ještě důležitější, neb v reálu jede řidič mnohem častěji se spolujezdcem, než např. ve 4) - přitom je superb v tomto parametru jeden z nejhorších vůbec (i "malá" laguna je prostornější) - tak TAKOVÉTO věci mi vadí, to jsem měla na mysli (a popravdě, i přes občasné odůvodněné kritiky vůči německým časopisů - to se NEstává!). Cítím to asi jako porovnání škoda a mercedes. I když mercedes můžete vyčíst to a ono - je prostě "lepší"
PS: Prostě tenhle testík/netestík v českém AutoTip není napsán moc dobře (krom závěrečné věty - ta docela "sedí")
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.11.2008 20:51, RE: Testy
Kylie posted by:
Na kuří oko bych doporučovala šlápnout některým novinářům ,-)
Četl jste ty testy, tedy "odlišnosti" v nich?
Jenom dotaz, proč tedy Svět motorů čtete??? Opravdu nejjednodušším způsobem jak vyjádřit nesouhlas s určitým periodikem je přeci přestat jej kupovat. To, že Váš názor sdílí většina lidí poznáte podle toho, že časopis zanikne. Pakliže je na trhu 25 + let, tak asi zas tak špatný nebude. Je zajímavé, že pány novináře očerňujete a přesto neberete v potaz, že testy neprobíhají souběžně, při stejných podmínkách, na stejné silnici, apod. Ve Španělsku přeci nemusí nutně zvítězit ten samý vůz jako v Rusku už jen z důvodu různých nároků té dané země.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.11.2008 20:59, RE: Testy
i posted by:
Jenom dotaz, proč tedy Svět motorů čtete??? Opravdu nejjednodušším způsobem jak vyjádřit nesouhlas s určitým periodikem je přeci přestat jej kupovat. To, že Váš názor sdílí většina lidí poznáte podle toho, že časopis zanikne. Pakliže je na trhu 25 + let, tak asi zas tak špatný nebude. Je zajímavé, že pány novináře očerňujete a přesto neberete v potaz, že testy neprobíhají souběžně, při stejných podmínkách, na stejné silnici, apod. Ve Španělsku přeci nemusí nutně zvítězit ten samý vůz jako v Rusk...
SaM je na světě minimálně 35 let ale spíš víc. Někde mám schováno číslo, které je celé věnováno novince Š 105/120. Já ho nekupoval, měl jsem 4.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 00:17, RE: Testy
i posted by:
Jenom dotaz, proč tedy Svět motorů čtete??? Opravdu nejjednodušším způsobem jak vyjádřit nesouhlas s určitým periodikem je přeci přestat jej kupovat. To, že Váš názor sdílí většina lidí poznáte podle toho, že časopis zanikne. Pakliže je na trhu 25 + let, tak asi zas tak špatný nebude. Je zajímavé, že pány novináře očerňujete a přesto neberete v potaz, že testy neprobíhají souběžně, při stejných podmínkách, na stejné silnici, apod. Ve Španělsku přeci nemusí nutně zvítězit ten samý vůz jako v Rusk...
Milý "i"! Ono to "očerňujete" zní docela "NEpěkně" - doporučuji si například ten test v AutoTip přečíst a až pak "očerňovat". To nemyslím nijak zle, ale pokud si "blondbubka", co toto jen jako "zábavu" č. 2 ve svém životě má, docela HRUBEK všimne - něco nebude v pořádku. Nejsem "nezaujatá" (já bych "fandila" C5 ,-), ale autor test (popravdě spíše "popis") buď poněkud "odflákl", nebo ... (něco horšího), v každém případě "dokazatelné" chyby udělal.
PS: Ano, v Rusku asi zvítězí "klasický" sedan, něco jiného je hodnocení konstrukce či brzd či naměřené hodnoty (pokud "levné" řešení konstrukce poráží dražší, pokud motor s vyvažovacími hřídeli prohrává s "obyč" konstrukcí,pokud motor s jedním turbem má "lepší" křivku točivého momentu než ten plněný dvěma, pokud je u vozu superb na jeho největší mínus (parametr v kterém je vůči konkurenci snad nej-horší vůbec "zapomenuto, pokud je jinak "ohodnocen" "zvuk motorů" pod obrázkem a jinak (opačně) v textu ...
Proč toto "chválit"? Vy tomu říkáte "očerňovat" - trochu nechápu proč.
Jinak VĚTŠINA lidí můj názor evidentně nesdílí - svět motorů byl a je nejprodávanějším auto-moto periodikem v česku (i když KRITIKY na jejich hlavy na těchto stránkách docela "padají" - ne(jen) ode mne.
Nechci se vás dotknout, ale o "testování" vozů maličko něco vím ,-) tady bych si tipla že o level nebo spíš o "příští generaci hry" napřed jsem ...
Pokud nejhlavnějším kritériem většiny čechů je zavazadlový prostor a "drobnosti" jako motor či brzdy se jeví nepříliš důležité - pak máte s "různými nároky" pravdu. Já myslím, že to je trochu jinak. Na prvním místě VŽDY musejí být ty podstatné věci, "dodatky" dle "místního" vkusu" mohou samozřejmě mít vliv, ale jen "dodatkový"
Já kritizovala poměrně HRUBÉ chyby autora AutoTip - ostatně CO na ten test (nejde o "výsledek"!), tedy "přehlédnutí, nedostatky, chyby" říkáte vy? Nějak opravdu nevím PROČ to NEkritizovat?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 19:30, RE: Testy
Kylie posted by:
Milý "i"! Ono to "očerňujete" zní docela "NEpěkně" - doporučuji si například ten test v AutoTip přečíst a až pak "očerňovat". To nemyslím nijak zle, ale pokud si "blondbubka", co toto jen jako "zábavu" č. 2 ve svém životě má, docela HRUBEK všimne - něco nebude v pořádku. Nejsem "nezaujatá" (já bych "fandila" C5 ,-), ale autor test (popravdě spíše "popis") buď poněkud "odflákl", nebo ... (něco horšího), v každém případě "dokazatelné" chyby udělal.
PS: Ano, v Rusku asi zvítězí "klasický" se...
Dané testy jsem nečetl. Ale musím dát zapravdu této zde mnohými nenáviděné (mimochodem nechápu proč?) osůbce. Testy u nás (všeobecně) jsou velmi velmi popisné a povrchní. Vyjímkou jsou některé české internetové servery, ale koupit na stánku časák (ne jen co se aut týče), kde bych si početl, je celkem nemožné (Chip je jedna z mála vyjímek). Svět motorů jsem přetal kupovat dávno dávno a pochybuji, že se jeho úroveň zvedla.
A proč je NAPŘ. SM tak kupovaný? Jestli ono to není tím, že píše to, co většina lidí žádá. Pak se také dobře prodává. No a aby se dobře prodával, tak nutně budou psát to, co lidé chtějí číst. Takové začarované kolečko.
Čtenář se vždy ujistí, že Škoda je prostě nejlepčí. Nebo takový faucvágn, že to je koráb jak hrom. Pak tady všude lítají splašené tříhrnky a TDi kamna. A jejich majitelé si při prvním podezření, že jejich koráb není nej letí koupit SM na ujištění, že i v dalším testu to jistá značka těm ostatním pořádně vohulí.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.