0
back
 

diskuze k tématu: Koupit BMW 3 Compact, Opel Tigra, nebo Ford Puma?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, americká vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 06:37, Z této trojice
bych doporučil asi jedině Forda Pumu s motorem 1.7 Zetec 92kw, na tohle autíčko je dobrej.
Jinak Tigru s motorem 1.6 16V neberte, motor X16XEL není moc povedenej a 1.4 16V zase nemá dostatek síly na sportovní svezení.
Na BMW zapoměňte, vyhnete se tím spoustě starostí.

Jinak zkuste mrknout na Fiat Coupé 2.0 20V Turbo z posledních roků výroby, motor velmi spolehlivý a o jeho výkonu netřeba polemizovat.
A nebo třeba Calibru 2.0 16V turbo 4x4, pokud bude zachovalá a z D, bude velmi příjemný společník, i když Cali je spíš takové GT, tj na dlouhé cesty příjemný společník, do zatáček se moc nehrne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 07:45, RE: Z této trojice
zigi posted by:
bych doporučil asi jedině Forda Pumu s motorem 1.7 Zetec 92kw, na tohle autíčko je dobrej.
Jinak Tigru s motorem 1.6 16V neberte, motor X16XEL není moc povedenej a 1.4 16V zase nemá dostatek síly na sportovní svezení.
Na BMW zapoměňte, vyhnete se tím spoustě starostí.

Jinak zkuste mrknout na Fiat Coupé 2.0 20V Turbo z posledních roků výroby, motor velmi spolehlivý a o jeho výkonu netřeba polemizovat.
A nebo třeba Calibru 2.0 16V turbo 4x4, pokud bude zachovalá a z D, bude velmi příjemný společn...
Jj.. taky si myslim, ze Fiat Coupe bude lepsi volba, 2.0 20V Turbo je dabel a hybe to s tim malym fiatkem neskutecne - pro priznivce Tuningu / jsou borci, z coupe tahaji i 350 koni. Podvozek je taky pomerne solidni, Brzdy brembo jsou v zakladu pro Turbo, takze netreba se bat... Kazdopadne mi prijde jako daleko lepsi nez zobludnele 3 compact..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 07:51, RE: Z této trojice
Miky posted by:
Jj.. taky si myslim, ze Fiat Coupe bude lepsi volba, 2.0 20V Turbo je dabel a hybe to s tim malym fiatkem neskutecne - pro priznivce Tuningu / jsou borci, z coupe tahaji i 350 koni. Podvozek je taky pomerne solidni, Brzdy brembo jsou v zakladu pro Turbo, takze netreba se bat... Kazdopadne mi prijde jako daleko lepsi nez zobludnele 3 compact..
Přesně, brzdy Brembo, dobrý podvozek, silný motor v základu 220PS (škoda to zvyšovat, už tak má 0-100 cca 6,5s) a navíc je spolehlivý!
Když se zadaří, dá se sehnat i se 6-ti kvaltem!
Jinak BMW Compact je nepovedené a ví se to, ten zadek auta je otřesný, jinak podvozky BMW na našich silnicích trpí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 09:28, RE: Z této trojice
zigi posted by:
Přesně, brzdy Brembo, dobrý podvozek, silný motor v základu 220PS (škoda to zvyšovat, už tak má 0-100 cca 6,5s) a navíc je spolehlivý!
Když se zadaří, dá se sehnat i se 6-ti kvaltem!
Jinak BMW Compact je nepovedené a ví se to, ten zadek auta je otřesný, jinak podvozky BMW na našich silnicích trpí...
Tigra byla dobrá když byla nová.pak začala žrát olej a začala koroze lemů.Jinak motor šlapal skvěle a spotřeba byla do 7 litrů.Jinak podvozek bych nekritizoval-měli jsme tam origo elektony a nízkoprofily a seděla na tom jak přibitá.Jo a hodně silnějších aut se hodně divilo zrychlení té malé žaby.Dneska už bych ji ale nekoupil.Ta puma má skvělý motor jak bylo psáno ale ten prostor vevnitř je fakt ještě menší než v tigře.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 11:57, RE: Z této trojice
zigi posted by:
bych doporučil asi jedině Forda Pumu s motorem 1.7 Zetec 92kw, na tohle autíčko je dobrej.
Jinak Tigru s motorem 1.6 16V neberte, motor X16XEL není moc povedenej a 1.4 16V zase nemá dostatek síly na sportovní svezení.
Na BMW zapoměňte, vyhnete se tím spoustě starostí.

Jinak zkuste mrknout na Fiat Coupé 2.0 20V Turbo z posledních roků výroby, motor velmi spolehlivý a o jeho výkonu netřeba polemizovat.
A nebo třeba Calibru 2.0 16V turbo 4x4, pokud bude zachovalá a z D, bude velmi příjemný společn...
Z této trojice bych bral určo PUMU,ikdyž to je strašně malý nautilus!Jináč motor 1.7 je super,jedeto,sedíto!!! Mám osobní slabost na italky,takže fiat coupé,nebo ar gtv 2.0 Tb,proč né,ale radši bych šel do toho fiatu,než do ar gtv. Já osobně radši velké prostorné kočáry! Třeba Lybra apod!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 11:57, RE: Z této trojice
zigi posted by:
bych doporučil asi jedině Forda Pumu s motorem 1.7 Zetec 92kw, na tohle autíčko je dobrej.
Jinak Tigru s motorem 1.6 16V neberte, motor X16XEL není moc povedenej a 1.4 16V zase nemá dostatek síly na sportovní svezení.
Na BMW zapoměňte, vyhnete se tím spoustě starostí.

Jinak zkuste mrknout na Fiat Coupé 2.0 20V Turbo z posledních roků výroby, motor velmi spolehlivý a o jeho výkonu netřeba polemizovat.
A nebo třeba Calibru 2.0 16V turbo 4x4, pokud bude zachovalá a z D, bude velmi příjemný společn...
Z této trojice bych bral určo PUMU,ikdyž to je strašně malý nautilus!Jináč motor 1.7 je super,jedeto,sedíto!!! Mám osobní slabost na italky,takže fiat coupé,nebo ar gtv 2.0 Tb,proč né,ale radši bych šel do toho fiatu,než do ar gtv. Já osobně radši velké prostorné kočáry! Třeba Lybra apod!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 11:57, RE: Z této trojice
zigi posted by:
bych doporučil asi jedině Forda Pumu s motorem 1.7 Zetec 92kw, na tohle autíčko je dobrej.
Jinak Tigru s motorem 1.6 16V neberte, motor X16XEL není moc povedenej a 1.4 16V zase nemá dostatek síly na sportovní svezení.
Na BMW zapoměňte, vyhnete se tím spoustě starostí.

Jinak zkuste mrknout na Fiat Coupé 2.0 20V Turbo z posledních roků výroby, motor velmi spolehlivý a o jeho výkonu netřeba polemizovat.
A nebo třeba Calibru 2.0 16V turbo 4x4, pokud bude zachovalá a z D, bude velmi příjemný společn...
Z této trojice bych bral určo PUMU,ikdyž to je strašně malý nautilus!Jináč motor 1.7 je super,jedeto,sedíto!!! Mám osobní slabost na italky,takže fiat coupé,nebo ar gtv 2.0 Tb,proč né,ale radši bych šel do toho fiatu,než do ar gtv. Já osobně radši velké prostorné kočáry! Třeba Lybra apod!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 12:08, bmw
dost dobre je tu popsana kvalita podvozku bmw kompact. Je to presne tak a jsem rad ze to konecne vubec nekdo napsal!!! Na nasich silnicich je jizda s kompactem utrpenim! Je to nejhorsi auto jake bmw udelal. Taky bych raci vlezl do pumy nebo treba do toho fiatu jak tu kdosi zminil!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 12:24, RE: bmw
anonym posted by:
dost dobre je tu popsana kvalita podvozku bmw kompact. Je to presne tak a jsem rad ze to konecne vubec nekdo napsal!!! Na nasich silnicich je jizda s kompactem utrpenim! Je to nejhorsi auto jake bmw udelal. Taky bych raci vlezl do pumy nebo treba do toho fiatu jak tu kdosi zminil!!!
Ja by som sa pozrel na Mazdu 323 F r.v.96-98. Mal som jeden kusok 3 roky s motorom 1.5 (65 kW) abolutne bez problemov. Je to podla mna este viac dizajnovo podarene auto ako Puma resp. Tigra, nehovoriac o spolahlivosti. Ceny sa pohybuju okolo 100 tis. Kč a maz to v komplet vybave. A ak chces sportovejsi motor, da sa zohnat aj 1.8 (84 kW) alebo 2.0 (106 kW), ale ten sa neodporuca. Dokonca tu najdes aj niekolko recenzii.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 12:33, RE: bmw
anonym posted by:
Ja by som sa pozrel na Mazdu 323 F r.v.96-98. Mal som jeden kusok 3 roky s motorom 1.5 (65 kW) abolutne bez problemov. Je to podla mna este viac dizajnovo podarene auto ako Puma resp. Tigra, nehovoriac o spolahlivosti. Ceny sa pohybuju okolo 100 tis. Kč a maz to v komplet vybave. A ak chces sportovejsi motor, da sa zohnat aj 1.8 (84 kW) alebo 2.0 (106 kW), ale ten sa neodporuca. Dokonca tu najdes aj niekolko recenzii.
a nebyl by tedy lepsi zrovna ten fokus? Urcite nejede hur jak mazda spis naopak-
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 13:20, RE: bmw
anonym posted by:
a nebyl by tedy lepsi zrovna ten fokus? Urcite nejede hur jak mazda spis naopak-
A ukáž mi focusa za 120 tácov.....?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 13:47, Fiat Coupe
Kdyz uz jsme u toho fiata, jaky je rozdil mezi 2,0 Turbo 190 a 220 koni? Je v jizde znat ten rozdil? Je tam nejaky mechanicky rozdil ci vylepseni v tom silnesjim motoru nebo je to jen otazka "chipu vyrobce" ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 14:01, RE: Fiat Coupe
mufik.martin posted by:
Kdyz uz jsme u toho fiata, jaky je rozdil mezi 2,0 Turbo 190 a 220 koni? Je v jizde znat ten rozdil? Je tam nejaky mechanicky rozdil ci vylepseni v tom silnesjim motoru nebo je to jen otazka "chipu vyrobce" ?
Rozdíl je v celém jiném motoru.
2.0 16V turbo je starý motor 4 válec, který trpý na zadření na klikovce i když můžeš mít dostatek oleje.
2.0 20V turbo je novější motor, 5 válec, turbo Garret a je mnohem spolehlivější.
V jízdě ten rozdíl musí být sakra poznat.
16V 0-100 cca 7,3s, 20V 0-100 cca 6,5s
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 15:05, Sportovní auto
OK, ovšem ani tazatel, ani rádce, a zatím ani nikdo v diskuzi ani slovem nezavadil o čistokrevné sportovní auto. Tohle všechno jsou pouze normální auta se kterýma se dá (snad) jezdit sportovně a některé z nich i výrobce označuje za sportovní. Ale ve skutečnosti všechny vycházejí z normálních verzí. Než tohle, tak to snad opravdu je lepší jakýkoliv spolehlivý normální sedan nebo hatchback se silnějším motorem, s výkonem > 100 kW a laděným podvozkem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 15:09, RE: bmw
gld posted by:
A ukáž mi focusa za 120 tácov.....?
Myslíte, že nejde sehnat Focus za 120 tisíc? Například Focus v benzínovém dvoulitru je reálně velice špatně prodejný, čehož si je také většina jeho majitelů vědoma. Kupující má v takovém případě dost velký prostor k tomu, aby si vyjednal velkou slevu. Majitel, který nabízí takové auto třeba za 150 tisíc, může být rád, že si ho po půl roce inzerování nakonec někdo odveze za 120... Jen je potřeba vhodně využít trendů trhu, na kterých se ojetý diesel pořídí mnohem méně výhodně než benzín, a šestnáctistovka méně výhodně než dvoulitr. Převis nabídky nad poptávkou je dnes velký, takže pravidla určují spíše kupující...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 15:45, MG
Co takhle trušku připlatit a koupit si MG skvělé jízdní vlastnosti i vzhled
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 18:41, RE: bmw
M. Oborník posted by:
Myslíte, že nejde sehnat Focus za 120 tisíc? Například Focus v benzínovém dvoulitru je reálně velice špatně prodejný, čehož si je také většina jeho majitelů vědoma. Kupující má v takovém případě dost velký prostor k tomu, aby si vyjednal velkou slevu. Majitel, který nabízí takové auto třeba za 150 tisíc, může být rád, že si ho po půl roce inzerování nakonec někdo odveze za 120... Jen je potřeba vhodně využít trendů trhu, na kterých se ojetý diesel pořídí mnohem méně výhodně než benzín, a šestná...
Jasne, jasne, to berem. Ja len narážam na skutočnosť že na tip carse nie je v ponuke ani jeden focus 2.0 do 120 tisíc
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 18:42,
Tak nevím ani jedno auto z těch třech není sportovní! A taky jsem rád, že už někdo napsal kritiku na BMW. Já měl E46 což je jiné kafe ale i tak bych to nechtěl. V cenové kategorii 120.000Kč bych bral jako sportovní auto 2.2VTi Honda Prelude r.v. 98 nejlépe 4WS nebo jaké to má označení ( natáčecí zadní náprava) Uvnitř pohodlný, tichý, držíto jak přibytí na silnici, spolehlivý, kultivovanej motor s kterým se dá jezdit za rozumnou spotřebu ale i dost sportovně!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.09.2007 23:10, Renault Mégane Coupé
A co takhle Renault Mégane Coupé (1999 a novější)? Třeba s motorem 1.6 16V nebo 2.0 16V. Sice nemá tak dobrý podvozek jako Puma, ale má mnohem lepší interiér, mnohem lepší sedačky, mnohem lepší výbavu, mnohem lepší bezpečnost a mnohem lepší design.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.09.2007 09:24, RE: Renault Mégane Coupé
anonym posted by:
A co takhle Renault Mégane Coupé (1999 a novější)? Třeba s motorem 1.6 16V nebo 2.0 16V. Sice nemá tak dobrý podvozek jako Puma, ale má mnohem lepší interiér, mnohem lepší sedačky, mnohem lepší výbavu, mnohem lepší bezpečnost a mnohem lepší design.
a mnohem mnohem vetsi marze pro servis Renault...
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.