0
back
 

diskuze k tématu: Opel Omega B - jaký je stav po pěti letech?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.06.2008 20:02, RE: Motor
anonym posted by:
Co jsem tak slysel o techto motorech, tak by meli byt velmi dobre. Do starych (starsich 94-22) se dávali tyto motory, ale stávalo se ze praskala hlava. Od faceliftu si hlavu daval jiz Opel a bylo to v poradku. Jinak je to motor od BMW. Omlouvam se, pokud je tam nepresnost v datech, ale jinak je to tak jak pisu.
pardon myslel jsem 94-00
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.06.2008 20:02, RE: amor
anonym posted by:
Ano, to bude zřejmně velmi trefné...

Já tady tyto reakce asi nikdy nepochopím, tady je diskuze na úplně jiný téma, než je psaná forma projevu, pokud se rozhodnu, že někde budu publikovat, nějaký svoje názoru, či zkušenosti, určitě to napíšu jinak. Já myslel, že nás tady je většina dospělých lidí, a pokud se budu na toto téma bavit s kolegou, či kamošem, budeme určitě mluvit podobně. O intelektu a vzdělání se nehodlám s nikým bavit. Jsem celkem namustrovanej a hodně vzdělanej frajírek, takže by ...
Pak ovšem nevím namustrovanej a hodně vzdělanej (s)prosťáčku, o čem se tady chceš bavit. O autech to asi nebude, ty jsou ti, jak jsi nám několikrát zdůraznil, u prdele, což Tvůj rádoby chytrý příspěvek víc než potvrdil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.06.2008 20:12, Amor
Jsem uhrovitej chlapík a vím toho opravdu mnoho, nejsem jen nějakej hnup jak si myslíte, jsem vzdělaný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.06.2008 06:36, RE: amor
anonym posted by:
Pak ovšem nevím namustrovanej a hodně vzdělanej (s)prosťáčku, o čem se tady chceš bavit. O autech to asi nebude, ty jsou ti, jak jsi nám několikrát zdůraznil, u prdele, což Tvůj rádoby chytrý příspěvek víc než potvrdil.
No tak podívej se, já sem jenom chtěl vyjádřit svou náklonost, k tomuto auto. To je vše. Velmi lituji toho, že sem vůbec něco psal. Ale můžu Tě mravokárče ujistit, že sem to udělal naposled.

Já nechápu, jak vůbec můžeš někoho odsoudit, jenom kůli tomu, že si nepamatuje scela přesně, v jakéže to popelnici jezdil před nějakejma 14-15 járama?! To je fakt trága jako kráva.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.06.2008 06:38, RE: Amor
anonym posted by:
Jsem uhrovitej chlapík a vím toho opravdu mnoho, nejsem jen nějakej hnup jak si myslíte, jsem vzdělaný.
To mluví za vše blbe.
navždy Tvůj
(s)prosťáček
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.06.2008 07:40, RE: Amor
anonym posted by:
To mluví za vše blbe.
navždy Tvůj
(s)prosťáček
ackova omega je prostornejsi nez beckova, protoze ma tensi vyplne dveri a polstrovani, byvalo to ve sve dobe jedno z nejtissich aut s velmi dobrym soucinitelem aerodynamickeho odporu a ani ty brzdy nejsou u vykonnych verzi poddimenzovane. 150kW c30se se povazuje za nejlepsi benzinovy motor od opla vubec (po zasadni uprave i v lotus omega). Rozmery auta nejsou male a dulezite je, ze mai velky rozvor kol, cimz je dan i ten komfort mista na zdanich sedadlech, dnesni auta maji nafouklou karoserii na malym podvozku, takze na rozdil od nich omega opravdu patri do vyssi tridy. Byl to sveho casu marny pokus opla proniknout mezi lepsi auta. Ackova byl jeste dost velky uspech, beckova uz byl propadak. Ten naftak je sice puvodem od BMW ale upraveny oplem a original BMW je holt lepsi, ja bych bral benzin a prekopal jej na lpg, mopmentalne asi nejlevnejsi varianta jezdeni. 3JInak omeg jsem mel celkem 4+jednu na dily, takze mohu posoudit, ze je to opravdu pohodlne svezeni za smesny penize
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.06.2008 08:02, RE: Amor
anonym posted by:
ackova omega je prostornejsi nez beckova, protoze ma tensi vyplne dveri a polstrovani, byvalo to ve sve dobe jedno z nejtissich aut s velmi dobrym soucinitelem aerodynamickeho odporu a ani ty brzdy nejsou u vykonnych verzi poddimenzovane. 150kW c30se se povazuje za nejlepsi benzinovy motor od opla vubec (po zasadni uprave i v lotus omega). Rozmery auta nejsou male a dulezite je, ze mai velky rozvor kol, cimz je dan i ten komfort mista na zdanich sedadlech, dnesni auta maji nafouklou karoserii na...
plně souhlasím!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.06.2008 09:16, RE: obrovská hromada rezavých plechů
zigi posted by:
No pokud byste se o tu korozi opravdu "staral", tak bude zachovalá ještě dnes...
haha zigi ty ses asi korunovanej vid, vul, ja se staral a bylo to k hovnu..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.07.2008 23:14, RE: Motor
anonym posted by:
Zdarec chlapi ....Uvažuji o koupi kombi , nafta .....Tento model Omegy mi celkem padl do oka - poměr cena x výkon.Jenže z deseti tázaných mi 5 doporučilo a 5 nedoporučilo .... Nemáte někdo dlouhodobější zkušenost s motorem 2.5 TD rv 2000 - 2001 - na co si třeba dát pozor apod. Díky ....
Ahoj
chtel jsi dlouhodobejsi zkusenosti, tak te muzu odkazat na muj pripevek v sekci zkusenosti uzivatelu s nazvem Opel Omega CAravan - odstavi ho jen koroze. Mam stejnou motorizaci a jezdim s ni 5 let, najel jsem s ni uz 160.000 km a zadne vaznejsi problemy jsem nemel. Nevim co tady furt maji kecalisti s tim prostorem, ale s tema rozmerama je to ve skutecnosti takhle - délka 4,9 metrů (s prehledem vyssi stredni trida), sirka 1770 cm, coz je sice prumer, ale uvnitr je toho mista na sirku v porovnani s ostatnima autama rekneme na pomezi stredni a vyssi stredni docela dost, treba s oktavkou je to nesrovnatelne.... a diky rozvoru 1770 cm je vzadu mista fakt hodne.... hlavni vyhoda je samozrejme obrovska delka , ktera dela z kufru jeden z nejvetsich co jsem kdy videl...vsechno jsem jiz popisoval ve sve recenzi.... za ty penize je to auto fakt super.... az ted pri 260.000 najetych KM me zacina trochu zlobit motor, ztraci vykon, zrejme je problem s elektrikou, vypadava turbo, nebo je saptna vaha vzduchu.... ale jinak jsem za tech pet let menil jen spotrebni veci (dily podvozku, tlumice, brzdy atd)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.07.2008 23:16, RE: Motor
Kepo posted by:
Ahoj
chtel jsi dlouhodobejsi zkusenosti, tak te muzu odkazat na muj pripevek v sekci zkusenosti uzivatelu s nazvem Opel Omega CAravan - odstavi ho jen koroze. Mam stejnou motorizaci a jezdim s ni 5 let, najel jsem s ni uz 160.000 km a zadne vaznejsi problemy jsem nemel. Nevim co tady furt maji kecalisti s tim prostorem, ale s tema rozmerama je to ve skutecnosti takhle - délka 4,9 metrů (s prehledem vyssi stredni trida), sirka 1770 cm, coz je sice prumer, ale uvnitr je toho mista na sirku v porov...
pardon, ten rozvor jsem samozrejme myslel 2770 cm
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.07.2008 18:25, RE: Opět přeháněcí recenze...
anonym posted by:
"...dozadu se usadí pohodlně 3 urostlí chlapi..."
Ha ha ha, při podprůměrné šířce omegy cca 177 cm??? Což je na vyšší střední třídu naprosto směšná hodnota?
Nechtěl bych být tím třetím uprostřed...
Je dobré si někdy do takového auta sednout a potom se dají komentovat příspěvky druhých, jinak jsem přesvědčen, že Omega je solidní, pohodlné velké auto .
Petr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.07.2008 16:09, RE: Motor
Kepo posted by:
pardon, ten rozvor jsem samozrejme myslel 2770 cm
i to je trochu moc - 27 metru to auto pri nejlepsi vuli nema
ale prostorne je - da se sedet vzadu uprostred i kdyz jsou tam 2 detske sedacky. To treba v mondeu (asi i kvuli tvarovani sedacek) nejde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.08.2008 01:25, náhodou...
té mojí je teď čtrnáct let. ( B s motorem 2.0i 16V ).
Koupil jsem ji zmasakrovanou, takže během pěti let mne vyšla s údržbou na 150 tisíc včetně katastrof typu těsnění pod hlavou, ucpaný chladič ( debil majitel přede mnou co moc kouká na teleshoping a nalil tam "zaručené těsnidlo" přičemž mu ve skutečnosti čural ventil topení ). Soudím na + 100 000 km stočenejch, takže jsme na 268 tisících.
Za ty peníze větší pohodlí prostě nekoupíte kdybyste se rozkrojili. Velká, těžká ( dveře Vám při neopatrné manipulaci useknou prsty, jsou nejen tlusté, ale i těžké ) a s kufrem, kterej jsem si kdysi vyzkoušel na svojí 190 cm postavě tak, že jsem si do ní vlez a nechal se zabouchnout ( a to mám sedana ). V pětimetrové garáži je od zdi k vratům na cm, neprotáhnu se, což je jediné NEPOHODLÍ v tomto smyslu slova. Má nepopiratelné výhody ( vyloženě za levno luxus a prostor ), je ve srovnání s prckama hodně bezpečná ( na traverzy a systém deformačních prostor je radost pohledět), kdysi řekl náš závodník rallye Kvajzar, že každý cm, který máte před sebou hraje roli, nikdy bych nešel třeba do modelů typu Scenic a vůbec MPV...a má taky spoustu nevýhod. Přesto je to miláček ( a to máme v rodině , ještě dvě další slušná auta ). Pro estéta je smutné, že miláčkovi dříve či později ohnijou rohy dveří a vyplázne v karosárně. To je obecná vada starších Oplů péče nepéče. Pak, už se zde zmiňovalo, slabší brzdy. Chtělo by to prostě kotouče ze sedmičky bavoráka. V rychlosti přes 170 - 180 už máte vyloženě pocit, že neubrzdíte, je to prostě urychlená obrovská hmota bez speciální výbavy...Tak jezdím celoročně na zimních piánko podle předpisů ( víc než 130 je koneckonců i zbytečné ) a vzorek ani nesjíždím... Na závěr motor. Za ty roky jsem s kolegy majiteli prodrbal snad všechny motorizace Omeg ( nejvíc se brání majitelé šestiválců 3.0 ) a nedám dopustit na svůj 16V , dvoulitr, 136 koní. Ta ventilace ovšem znamená, že musíte podle toho jezdit, takže ploužíte-li se na pětku 90 km/h při 2000 ot. , tak Váš motor vlastně chrápe a natře Vám to rozjetá tříválcová Fabie. Chcete-li slyšet, že Vám motor funguje, tak pěkně podřadit, oroštovat a při 3500 ot a více ho uslyšíte jak bručí. Jen pozor, při čísle kolem pěti už jedete moc rychle ( a taky to bumbá !). Zkrátka, 16V nejlíp zrychluje na pětku od těch 130 ti km/h vejš, točit můžete zdravý motor i do šesti tisíc...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.08.2008 01:26, jo, zapoměl jsem...
nevýkonná klimoška Vám bere docela výrazně dech, nezapomenout ji při spěchu vypnout!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.12.2011 06:40, nVLGgYZGXPbZa
More posts of this quality. Not the usual c***, palese
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.12.2011 04:12, ENdHngeqVEbixVGPAI
It's wnodreful to have you on our side, haha!
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.