0
back
 

diskuze k tématu: Opel Omega 2.0i automat - jaký je po dvanácti letech?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.07.2009 06:13, Omega
Spolehlivost za 2..,při tom všem co jsi tam napsal..???Měla by tam být tak 4....Mám Sonatu ,najeto přes 200 000t. a nikdy nic,žádná oprava
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.07.2009 12:46, Omega
Měl jsem něco podobného,Opel Senator,je to vlastně vylepšená Omega a blbnula hlavně elektrika a taky to docela slušně rezlo,ale jinak nic,mechanicky se to nedalo skoro zničit a kupodivu i ten automat pořád fungoval.Ovšem u senatora byla jiná věc pro kterou jsem ho nechal sešrotovat,měl výškově stavitelné tlumiče,jeden stál skoro 30 tisíc a jejich výměna za normální byla skoro nemožná.U mercedesu 320 cosworth to takový problém nebyl,ale bylo to tam jen vzadu.Jinak dobré auto,ale kdo neumí řídit,ať do toho raději nelze,koncepce opelu vše vpředu a náhon dozadu je opravdu jedovatá
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.07.2009 22:55, Omega, už za zenitem
Opla Omegu 2,5 V6 máme ve firmě. Od novýho jako ředitelský auto a pak dál na popojíždění.Přes celkem slušný zacházení (je nás málo a celkem v tomto směru rozumných) se ve svých asi 280tis. orginál km sype jako perník. Je to r.98, prvních asi 5-6 let a cca 180tis. km to šlo bez problémů, pak to začlo a od té doby bylo celkem:: 2x těsnění pod hlavou, 2x zablokovaná ruční brzda, ulomený péro pz kolo, 2x ložisko, asi 3x xenon a stejně je prd vidět - opravdu se vysvítí i ten, dále nespočet elektroniky, lambda sonda atd. Vevnitř si žije rádio vlastním životem, pc display ukazuje čaj a spoustu drobných pitomostí: světýlko u zrcátka někdy svítí jindy ne, sem tam se neodemknou jedny dveře atd. Ale nic moc v ní nechrastí a sedadla třeba ještě nejsou prosezená a ošoupaná. Shnilá taky ještě není, garážujeme ji.
Co se jízdních vlastností týká, je to velký, těžký, celkem pohodlný auto. Má to předpotopní automat, moc rychle neřadí a když za ni vezmete, jakoby přemýšlí co tam zařadí... a trápí se s tím autem i ten 6ti válec, na takový obsah žádnej zázrak. Jezdí to tak za 10l na dálku a 11-12 po městě, dolejvá se olej jako u každýho Oplu.
Domů rozhodně nedoporučuju.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 13.06.2010 13:19, RE: Omega, už za zenitem
MHr posted by:
Opla Omegu 2,5 V6 máme ve firmě. Od novýho jako ředitelský auto a pak dál na popojíždění.Přes celkem slušný zacházení (je nás málo a celkem v tomto směru rozumných) se ve svých asi 280tis. orginál km sype jako perník. Je to r.98, prvních asi 5-6 let a cca 180tis. km to šlo bez problémů, pak to začlo a od té doby bylo celkem:: 2x těsnění pod hlavou, 2x zablokovaná ruční brzda, ulomený péro pz kolo, 2x ložisko, asi 3x xenon a stejně je prd vidět - opravdu se vysvítí i ten, dále nespočet elektronik...
Olejový filtr stojí do automatu stojí 350 kč (aupetshop,zde seženete skoro na všechny automaty vše) jinak tyhle automaty patří mezi ty spolehlivější,klasika GM.Co se týče rezu tak od rorku 1999 se dělá celopozink.Jinak jsem viděl už hodně 5-kových bavoráku taky zrezlých v stejným stáří jako omega.Přijde mi,že tady se Skode,VW,BMW každá chyba odpustí.Ale o Opelu nebo Fordu tam s k pomluvám od druhých ještě něco přidá a pošle se to dál.Takovej hit čecháčků.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.