0
back
 

diskuze k tématu: Ojetý Opel Omega - slouží i po čtvrt milionu kilometrů

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 12:02, RE: Dotaz na autora
anonym posted by:
Nejsem autor recenze ale zkusím poradit. Je to nejvetší opel, navíc ve vrcholném, či vrcholu blížícím se provedení. Ceny budou určitě výšší než u nějakého základního modelu. Už jen díky motoru. Oleje, věci kolem rozvodů. Auto s V6 je rychlé a těžké - namáhání podvozku, převodovky, spojky, brzd...... Navíc si ho nekupují lidi (tedy za nova) co mají hluboko do kapsy. Takových aut nejezdí po silnicích tolik co bílých či stříbrných ŠF 1.2 HTP (nic ve zlém), tj. díly je třeba objednat, počkat si na ...
Hele neblbněte, není to rarita. Možná je problém V6 motor, ale brzdy a pérování a ostatní je naprostá konfekce. Navíc je to starý auto než aby na to dával někdo díly nakoupené přímo s vervisním místě Opel. Existuje spousta kvalitních náhrad. Třeba zrovna brzdy a pérování mají ceny naprosto směšné a výfuky taky. A Opelů jezdí docela dost a spoustu konstrukčních prvků mají shodnou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 12:02, Omega
Jezdím naprosto stejnou omegou, 2.5i V6, i s podobným počtem km. Potkali mě i stejné závady, ale nic co by se nedalo zvládnout. Motor i po těch km běží výborně, spotřeba je podobná jako u 2.0 16V, kterou jsme měli před tím. Upřímě pro mě je též důležitý prostor, takže mezi novější fabií a starší omegou bych volil právě omegu. Krom toho mám rád zadní pohon a omega je jedna z těch levnějších variant. V každém případě panuje s omegou spokojenost a to jak s vozem kupovaným jako novým, tak s ojetinou. Vlastně krom jedné věci a to jsou intervali výměny rozvodového řemene. 60 000 km, to je strašlivě málo, může to znamenat čtyři roky nebo taky rok provozu.

Pro autora článku: Omega C bohužel není a ikdyž byly zprávy o připravovaném nástupci, nemyslím, že ho opel dotáhne dokonce. Ta hranatější omega vyráběná od r. 1999 sice bývá označována jako "C", ale je to omega B 2000. Je to pouhý facelift.

Pokud přemýšlím o dalším voze, protože omega do roka či dvou doslouží (s nájezdem kolem 300 tis km), a chci zadní pohon, tak již krom bmw a m-b, žádná alternativa nezbývá (obě zmíněné značky ani nechi). Asi se přeorientuji na čtyřkolky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 12:06, RE: Dotaz na autora
David V posted by:
Hele neblbněte, není to rarita. Možná je problém V6 motor, ale brzdy a pérování a ostatní je naprostá konfekce. Navíc je to starý auto než aby na to dával někdo díly nakoupené přímo s vervisním místě Opel. Existuje spousta kvalitních náhrad. Třeba zrovna brzdy a pérování mají ceny naprosto směšné a výfuky taky. A Opelů jezdí docela dost a spoustu konstrukčních prvků mají shodnou.
Faktem je, že opel není z těch nejdražších, u mé značky je tomu (bohužel) trochu jinak. Příspěvek byl míněn obecněji, rozhodně nechci někoho strašit či odradit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 12:16, RE: Sněhulák ještě jednou radí
anonym posted by:
Při koupi každého byť ojetého vozu se každý musí rozmyslet, k jakému účelu bude auto používat.
Do města převážně? Pak jistě menší auto s nízkoobsahovou motorizací. Kvůli parkování a spotřebě, která je ve městě největší.
Převážně na dálnice? Pak větší pohodlnou káru s vyšším obsahem. Tam ten užitek ocení
občas pom dalnici vetsinou po meste jojojo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 12:17, Už jsem tam měl dvojku, 6 000 ot./min a 120 km/h! TEN ZVUK!
Nemam sice Omegu ale tipujem ze pri 120km/h budes mat na dvojke asi 8500ot./min mozno aj 9000ot./min :)))))

Jak je to sprevodovane ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 12:19, RE: Omega 2.5 V6
anonym posted by:
Tak si kup Feldu a nepiš sem zcestné příspěvky.
co je na nioch zcestného? Tohle je akorát žrout peněz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 12:36, RE: né špatná recenze
anonym posted by:
Nechápu tvrzení prvního reagujícího. Když už zaujímá takové stanovisko, mohl ho alespoň zdůvodnit.
Recenze je slušně napsaná, nechybí ani špetka humoru a kritického pohledu na vlastní počin. Sám jsem se kdysi rozhodoval mezi "nebouranou máloletou feldou od prvního majitele" a jen o trochu dražší ojetinou made in france s SK a skoro plnou výbavou. Vůbec nelituji koupi většího "cizáka". Škoda jen že mi tehdy přišel šestiválec příliš. Dneska bych ho bral všemi deseti. Jednašestka mi sice oplácí sk...
100 % souhlas.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 12:37, RE: Omega 2.5 V6
anonym posted by:
co je na nioch zcestného? Tohle je akorát žrout peněz
Nejde o žroutství paliva, ale o pocit silného vozu. Vím, dnes všichni mají hrůzu z cen pohonných hmot, ale radost si přeci může dopřát každý...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 12:41, RE: Už jsem tam měl dvojku, 6 000 ot./min a 120 km/h! TEN ZVUK!
anonym posted by:
Nemam sice Omegu ale tipujem ze pri 120km/h budes mat na dvojke asi 8500ot./min mozno aj 9000ot./min :)))))

Jak je to sprevodovane ?
Opel má dlouhé převody. Já mám s motorem C18NZ (1.8i) ne Vectře na 20-ku při stovce cca 5500 rpm, čili 120 by teoreticky bylo na 6600 rpm. Věřím tomu, že Omega s motorem 2.5 V6 má převody ještě těžší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 12:42, RE: Už jsem tam měl dvojku, 6 000 ot./min a 120 km/h! TEN ZVUK!
David V posted by:
Opel má dlouhé převody. Já mám s motorem C18NZ (1.8i) ne Vectře na 20-ku při stovce cca 5500 rpm, čili 120 by teoreticky bylo na 6600 rpm. Věřím tomu, že Omega s motorem 2.5 V6 má převody ještě těžší.
na 2-ku při 100 km/h
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 12:54, Omega C
No pokud majitel bude chtít přejít na Omegu C, šel bych asi do nafty a to do 2.5DTi, je to motor BMW a něco by snad mohl vydržet, jeho výkon 110kw by mohl být dostačující a spotřebu bych odhadl dlouhodobě na cca 8l.

PS: tohle je jen má teorie, není ověřená praxí!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 12:56, RE: Omega 2.5 V6
anonym posted by:
No, tak tohle bych si nekoupil, spotřeba jako kráva a náhardní díly drahý jako sfiň. Vydělávat jen na auto......
Recenzi jsem nečetl, takže nevím kolik autor najede, ale kdybych neměl peníze a najezdil do 20 000 ročně, tak bych koupil radši Felicii.
A význam slova komfort je vám asi cizí, že... Když budu jezdit na kole, ušetřím jak za benzín tak i za "drahé" náhradní díly. Takhle jste to myslel s tou felicií?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 13:58, RE: Omega 2.5 V6
anonym posted by:
co je na nioch zcestného? Tohle je akorát žrout peněz
To je otázka, co je žrout peněz, jestli drahá Felicie s levnými ND nebo levná Omega s relativně levnými ND. Není lepší koupit 120-ku. Sem tam je nějaká zachovalá a ND jsou úplně za hubičku popřípadě si je zmuchlám z alobalu. Mám nájezd poloviční něco přes 10 kkm, ale ani tak jsem se nerozhodl trápit se ve Felicii a náklady na cestování mám cca 4 Kč/km a z toho je přes 2 Kč/km benzín. Nevěřím, že by mi toto číslo Felicie nějak významně stlačila. Nemluvě o výbavě: ABS, 2x SRS, centrál, servo, šíbr, výškově stavitelná sedačka, klima, a 550 litrů kufr. Takovou Filcku bych hledal dlouho. Jo a pozor všechno mi funguje, není to žádnej vrak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 14:01, RE: Už jsem tam měl dvojku, 6 000 ot./min a 120 km/h! TEN ZVUK!
anonym posted by:
Nemam sice Omegu ale tipujem ze pri 120km/h budes mat na dvojke asi 8500ot./min mozno aj 9000ot./min :)))))

Jak je to sprevodovane ?
Omega je zprevodovana hodne do "tezka". Pri 130 km/h ma 3200 otacek na petku. Ta 120 na dvojku je prehnana, me tuka omezovac na tom samym motoru nekde tesne za 105 km/h.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 14:14, RE: Pěkná recenze, pravil Sněhulák
anonym posted by:
Taková auta se kupují pro nedostatek financí a nechuť k módnímu zadlužování. Inu ne každý má chuť na setkání s exekutorem, že?

Stará auta mohou sloužit, a to skutečně za pár korun. Kdysi jsem měl BMW 520 6vál patnáct let stáří - a jezdil naprosto v pohodě. Když to porovnám s novou felicií, kterou jsem také kdysi vlastnil, tak jízda byla nesrovnatelně pohodlnější a pořizovací náklady 1/4.

Pokud člověk nemá Žaponce, musí se sem tam smířit s nějakými náklady na opravy, ale stále je na tom lépe, ...
Velká pravda,přesně tak...každý na to nemá a ten pokles cen u nových aut je jen pro bohaté nebo blázny a tím jak se honí ekologie,výkon,spotřeba a auta se dělají čím dál rychleji jsou to větší zmetci až na vyjímky.Nové auto je často jedna z nejhorších investic...navíc až po letech provozu se mnohdy ukáže,které auto a s kterým motorem je skutečně kvalitní,a které je od začátku jen kasička na problémy,ikdyž vypadá krásně:o)Shodou náhod mám dodnes taky šestiválec BMW 520,poprvé budu měnit střední díl výfuku a to má taky přes 15 let,karoserie pozink až oboustranný pozink,dodnes ochranný tuk,nádherný chod motoru.Náhradní díly za pakatel,velká bezpečnost i na dnešní dobu.Mám tři auta a tohle mne snad přežije a navíc vezme i za srdce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 14:19, RE: Pěkná recenze, pravil Sněhulák
anonym posted by:
Ona investice do nového auta je z hlediska finančního vždy ztrátová. Když si koupím dům, dlouhodobě roste jeho cena (pokud jsem nekoupil vyloženě zmetek), u auta klesá ať jezdím nebo ne.
Známej má Omegu, tuším že s 2,5 litrem v dehtu z roku 96 nebo 97. Koupil ji jakou bouchlou, nechal dotáhnout z Mocnářství a opravit. Nijak nenaříká, sem tam rez kolem lemů, ale u víc než 10 let starýho auta... . Stejně stará Felda tchána (koupená jako nová za větší peníze) je prorezlá mnohem víc. Ono to s tou kv...
Jestli to nebude tím,že Opel svého času kupoval do Omeg 85kW motor od BMW TDs.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 14:25, RE: Omega 2.5 V6
anonym posted by:
A význam slova komfort je vám asi cizí, že... Když budu jezdit na kole, ušetřím jak za benzín tak i za "drahé" náhradní díly. Takhle jste to myslel s tou felicií?
Né, on to myslel tak, že sice recenzi nečetl, ale vyjádřit se potřeboval. Panenko Mariá Podsrpenská, vidíš to?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 14:42, RE: Pěkná recenze, pravil Sněhulák
anonym posted by:
Jestli to nebude tím,že Opel svého času kupoval do Omeg 85kW motor od BMW TDs.
To nevím. Ale podle obecných teorií by se na Omeze mělo všechno už rozpadnout a ono u té kamarádovy nic. Jenom spotřební materiál a běžné věci úměrné kilometrům. Největší junda je vážně ta, že tchánova Felda (96 nebo 97), která byla o dražší než dovoz a oprava téhle Omegy už mele z posledního. Ne motoricky ale kastlí. Komfort je nesrovnatelný, náklady na provoz u Omegy větší, ale ty se zaplatí ve větší životnosti.

Osel

PS: A mě se chce něco říct a já to asi řeknu.... .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 16:07, RE: Proč Omegu?
anonym posted by:
A proč si za ty prachy nekoupil jetou Felinu? Trochu by přitlačil a došáhl by na ni!
Felda je plecharinka, blbecku!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.04.2008 16:24, RE: Pěkná recenze, pravil Sněhulák
anonym posted by:
Velká pravda,přesně tak...každý na to nemá a ten pokles cen u nových aut je jen pro bohaté nebo blázny a tím jak se honí ekologie,výkon,spotřeba a auta se dělají čím dál rychleji jsou to větší zmetci až na vyjímky.Nové auto je často jedna z nejhorších investic...navíc až po letech provozu se mnohdy ukáže,které auto a s kterým motorem je skutečně kvalitní,a které je od začátku jen kasička na problémy,ikdyž vypadá krásně:o)Shodou náhod mám dodnes taky šestiválec BMW 520,poprvé budu měnit střední d...
Ono je uz vubec dost divne pouzivat ve spojeni s nakupem auta slovo INVESTICE. Protoze ta to neni uz z podstaty toho slova, kdy ma jit o zhodnoceni vlozenych penez, i kdyz ne vzdy nutne financni. To bych mohl zacit rikat, ze dnes vecer budu investovat do pulky chleba, deseti deka salamu a flasky mlika )).
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.