0
back
 

diskuze k tématu: BMW 525 Tds nebo Opel Omega?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 03:30, E34
No měl jsem E34 a děkuji, ale bez toho auta si život dokážu představit velmi snadno. U velkých aut je totiž nákup jen počátkem investic, meboť km, které mají povětšinou za sebou již zanechali své stopy a přesvědčil jsem se, že auto nad 3 roky je již za zenitem své životnosti. Takže již raději platit každý měsíc nějakou tu částku za leasing a jezdit, než platit za servis a nejezdit. E34 je starej pekáč, do kterého bude majitel vždy jen sypat a dříve či později neštvanost nesmaže ani ten jakobykomfort 90. let který BMW nabízí. Ledaže by si majitel chtěl užívat pětkového bavora na cestu pro rohlíky, neboť doba toho auta k účelu, pro který byl stvořen ( dlouhé cesty ), je již dávno za ním.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 08:16, RE: E34
edmund posted by:
No měl jsem E34 a děkuji, ale bez toho auta si život dokážu představit velmi snadno. U velkých aut je totiž nákup jen počátkem investic, meboť km, které mají povětšinou za sebou již zanechali své stopy a přesvědčil jsem se, že auto nad 3 roky je již za zenitem své životnosti. Takže již raději platit každý měsíc nějakou tu částku za leasing a jezdit, než platit za servis a nejezdit. E34 je starej pekáč, do kterého bude majitel vždy jen sypat a dříve či později neštvanost nesmaže ani ten jakobykom...
Máš pravdu. Jediné řešení by asi bylo vyměnit celý spodek a vyhnout se dieselu. Pak by toto auto zřejmě stálo za to, ale investice na kompletní GO podvozku a částečnou GO motoru určitě přesahuje cenu vozu, čili rozumný člověk si radši koupí něco novějšího. To se vyplatí možná u vozu ze 60. let, ne u E34.Omlouvám se tímto fandům značky či modelu, v 90. letech to bylo jistě bezkonkurenční vozidlo !!! - bez ironie !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 10:28, RE: E34
Tomáš posted by:
Máš pravdu. Jediné řešení by asi bylo vyměnit celý spodek a vyhnout se dieselu. Pak by toto auto zřejmě stálo za to, ale investice na kompletní GO podvozku a částečnou GO motoru určitě přesahuje cenu vozu, čili rozumný člověk si radši koupí něco novějšího. To se vyplatí možná u vozu ze 60. let, ne u E34.Omlouvám se tímto fandům značky či modelu, v 90. letech to bylo jistě bezkonkurenční vozidlo !!! - bez ironie !!!
hm...bohužel mi taky asi nezbývý nic jiného než souhlasit. E34 jsou i na dnešní dobu(můj názor) moc hezké vozy a určitě se super technikou, např. benzíny 520i 110kw...super výkon a rozumná spotřeba..., ale je fakt, že pokud budete kupovat vůz třeba z roku 92, tak ať počítám, jak počítám, při průměru 30tis. km za rok a to si myslím, že u těchto vozů jsem hodně při zemi, musejí mít tato auta v sobě bez mála půl milionu kilometrů...neříkám, že je to tak u všech vozů, ale myslím, že u většiny asi ano... no a teď záleží, proč si to auto člověk kupuje...na běžné denní užívání je to už myslím kasička( ale nechci křivdit, třeba se šeredně mýlím), ale já bych si třeba koupil pro radost 535i a měl ho jako mazlíka pro svezení o víkendu, jenže mít takového mazlíka a platit pojistku na 3,5 je pořád k zamyšlení...jinak auta podle mého fakt super a pětka byla vždy můj sen...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 10:30, RE: E34
Tomáš posted by:
Máš pravdu. Jediné řešení by asi bylo vyměnit celý spodek a vyhnout se dieselu. Pak by toto auto zřejmě stálo za to, ale investice na kompletní GO podvozku a částečnou GO motoru určitě přesahuje cenu vozu, čili rozumný člověk si radši koupí něco novějšího. To se vyplatí možná u vozu ze 60. let, ne u E34.Omlouvám se tímto fandům značky či modelu, v 90. letech to bylo jistě bezkonkurenční vozidlo !!! - bez ironie !!!
Sohlasím,
člověk s průměrným platem, co si to koupí pak nemá na cenově nadprůměrné opravy. Řeší se to pak díly z vrakoviště a to je jako z bláta do louže.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 12:31, E39
A aky mate nazor na E39? To by sa este mohlo oplatit kupit...Nemusime hovorit len o 2.5 diesely.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 12:47, TDS NEBRAT
edmund posted by:
No měl jsem E34 a děkuji, ale bez toho auta si život dokážu představit velmi snadno. U velkých aut je totiž nákup jen počátkem investic, meboť km, které mají povětšinou za sebou již zanechali své stopy a přesvědčil jsem se, že auto nad 3 roky je již za zenitem své životnosti. Takže již raději platit každý měsíc nějakou tu částku za leasing a jezdit, než platit za servis a nejezdit. E34 je starej pekáč, do kterého bude majitel vždy jen sypat a dříve či později neštvanost nesmaže ani ten jakobykom...
BMW jako samotne rady 5 neni vubec spatne ale rozhodne ne s motorem 2.5 TDS. Motor samotny mozna by az tak mizerny nebyl ale je velmi choulostivy na zachazeni a vzhledem ke stari pochybuji ze se da koupit jeste solidni kousek. Znamy TDS ma r.92 a porad mu to stoji neustale problemy s motorem, ztraci se mu voda uz od pocatku, zrejme ma prasklou hlavu, trochu zamrzne a uz to nestartuje, auto jede celkove mizerne nad 3000 na 5ku uz vubec nezrychluje, vsechno je to rozhaseny elektronika a nikdo to uz neni schopen dat dohromady, tece z toho olej, porad neco, ma to najeto 280tis. a to si neberte iluze ze sezenete nejake vyrazne mene jete TDS... hlavne ze je v kuzi s M paketem ale nekoupil bych to ani za 20 tis. Pokud tuhle karu tak jedine 2.5 24V 142kw ta jede a celkem nezere. S TDS jezdi naprosto bezne za 9-10l nafty
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 13:47, RE: TDS NEBRAT
RomikX posted by:
BMW jako samotne rady 5 neni vubec spatne ale rozhodne ne s motorem 2.5 TDS. Motor samotny mozna by az tak mizerny nebyl ale je velmi choulostivy na zachazeni a vzhledem ke stari pochybuji ze se da koupit jeste solidni kousek. Znamy TDS ma r.92 a porad mu to stoji neustale problemy s motorem, ztraci se mu voda uz od pocatku, zrejme ma prasklou hlavu, trochu zamrzne a uz to nestartuje, auto jede celkove mizerne nad 3000 na 5ku uz vubec nezrychluje, vsechno je to rozhaseny elektronika a nikdo ...
Nevím jaké zkušenosti má pisatel článku s omegou ale objevili se tam některé nejasnosti.To že omega nestartuje za tepla většinou může vytahaný rozvodový řetěz-dá se seřídit.Cukání v tahu u rozjezdu dělá u 50% ojetých omeg tzv.elektro.hlava vstřik.čerpadla-výměna kolem 18tis.kč.Jinak o výborných jízdních vlastnostech bych moc nepsal-auto je velmi pohodlné ale taky se v zatáčkách dost naklání a celkově se pohupuje.není to sporťák.Jinak souhlasím že motor do 2500tis se nechce pohnout z místa a ve 3tis začne táhnout a zrychlovat.Vzhledem ke stavu dnešních BMW z té doby bych v těchto cenách raději volil Omegu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 14:11, RE: TDS NEBRAT
bruno posted by:
Nevím jaké zkušenosti má pisatel článku s omegou ale objevili se tam některé nejasnosti.To že omega nestartuje za tepla většinou může vytahaný rozvodový řetěz-dá se seřídit.Cukání v tahu u rozjezdu dělá u 50% ojetých omeg tzv.elektro.hlava vstřik.čerpadla-výměna kolem 18tis.kč.Jinak o výborných jízdních vlastnostech bych moc nepsal-auto je velmi pohodlné ale taky se v zatáčkách dost naklání a celkově se pohupuje.není to sporťák.Jinak souhlasím že motor do 2500tis se nechce pohnout z místa a ve 3...
Bohužel se panu Kosovi ta část o omeze moc nepovedla.Dělá to na mě dojem,že o tomto typu prakticky nic neví.Možná by si stačilo přečíst na netu některé fórum týkající se této značky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 14:24, RE: TDS NEBRAT
RomikX posted by:
BMW jako samotne rady 5 neni vubec spatne ale rozhodne ne s motorem 2.5 TDS. Motor samotny mozna by az tak mizerny nebyl ale je velmi choulostivy na zachazeni a vzhledem ke stari pochybuji ze se da koupit jeste solidni kousek. Znamy TDS ma r.92 a porad mu to stoji neustale problemy s motorem, ztraci se mu voda uz od pocatku, zrejme ma prasklou hlavu, trochu zamrzne a uz to nestartuje, auto jede celkove mizerne nad 3000 na 5ku uz vubec nezrychluje, vsechno je to rozhaseny elektronika a nikdo ...
hmmm, tak z popisovaných závad by mi to stálo taky...:o))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 15:27, RE: TDS NEBRAT
bruno posted by:
Nevím jaké zkušenosti má pisatel článku s omegou ale objevili se tam některé nejasnosti.To že omega nestartuje za tepla většinou může vytahaný rozvodový řetěz-dá se seřídit.Cukání v tahu u rozjezdu dělá u 50% ojetých omeg tzv.elektro.hlava vstřik.čerpadla-výměna kolem 18tis.kč.Jinak o výborných jízdních vlastnostech bych moc nepsal-auto je velmi pohodlné ale taky se v zatáčkách dost naklání a celkově se pohupuje.není to sporťák.Jinak souhlasím že motor do 2500tis se nechce pohnout z místa a ve 3...
No nevim co chcete seřizovat na vytahaném řetězu, to mi vážně nenapadá. Prakticky Omegu neznám, to je pravda, ale zase kdo zná prakticky všechny auta. S těma fórama, kolik lidí, co má Omegu TD chodí na forum? Asi moc ne, Spousta lidí to auto má a auta je vůbec nezajímají, tak proč by měli chodit na nějaký fóra? Fórum je podle mě občas takové to ,,jedna paní povídala" )). To, že někomu určitá věc odejde neznamená, že je to pravidlem. S tím chováním na silnici vycházím z vyspělosti podvozku, který má třeba zadní nápravu s proměnnou osou kývání (tak jako Omega A), oproti ní má ještě přídavná příčná ramena na korekci sbíhavosti( U Omegy A to měla jen verze 3000 s řadovým 6 válcem 3,0) a rovněž přední náprava s velkým pomocným rámem má elastokinematické uložení spodních ramen. Jasně nemá chování sportovního coupé, ale to od ní nikdo ani nečeká. Omega je na cestování na dlouhé cesty a v tom její podvozek exceluje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 16:16, Starý krámy
Jsem zaritý opelista, ale starý krámy nekupuj. Kup si auto tak max 5-6 let staré. 12-15 let starý auto je na pořádný investice a nemáš jistotu kdy ti upadne kolo atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 16:53, Stare vozy
Ono s temi starsimi vozy je to trosku komplikovanejsi. Je sice pravdou, ze starsi vozy mohou trpet stareckymi neduhy, ale zase na druhou stranu ta auta jsou kvalitou uplne nekde jinde nez stavajici vozy. Devadesata leta bylo obdobi kdy se delala nejkvalitnejsi auta, technologie uz byla docela na vysi a jeste neprislo obdobi setreni za kazdou cenu, ktere poznamenalo auta z naseho stoleti.
Ja znam napriklad jednu BMW 730 E32, byla to jedna z prvnich vyrobena jeste v roce 1989, dodnes najeto pres 300.000km poslednich minimalne pet let ciste pracovni auta prevazejici material, tahajici dvoutunovy bagr, to vse s minimalni udrzbou. To auto je stale schopne velice slusne jezdit a servisni naklady jsou nizsi nez na mnohe zanovni auto nizsi stredni tridy. Nemam iluze, ze dnesni E65tka neco takoveho najede a vydrzi.
Takze solidni E34rka (coz bude tak 5% vozu na nasem trhu) muze stale jeste spokojene mnoho let velmi dobre slouzit se vcelku minimalnimi naklady.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 16:55, Problemy s korozi
No tvrzeni, ze Opel je jeden z poslednich evropskych aut s problemy s korozi je trosku silne tvrzeni. Takovy Ford ma problemy s korozi do dneska, jak o tom svedci zarucni vymeny dveri u stale aktualniho modelu Mondea a predchozich Focusu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 18:26, RE: TDS NEBRAT
Laďa posted by:
Bohužel se panu Kosovi ta část o omeze moc nepovedla.Dělá to na mě dojem,že o tomto typu prakticky nic neví.Možná by si stačilo přečíst na netu některé fórum týkající se této značky.
Pan Kos je bohužel mimo poměrně často. Nejspíš je to člověk, který si někde něco přečte a pak bez jakýchkoliv vlastních zkušeností vstoupí do děje. No uvidíme, co se ještě od pana Kose dozvíme.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 18:44, 90. leta
Šakal posted by:
Pan Kos je bohužel mimo poměrně často. Nejspíš je to člověk, který si někde něco přečte a pak bez jakýchkoliv vlastních zkušeností vstoupí do děje. No uvidíme, co se ještě od pana Kose dozvíme.
Mam ackovou omegu 3.0 dualram 204 koni (1992)a beckovou omegu 2,5i V6. (1996) a mel jsem jeste ackovou 2.4i (1989), neni to sice nafta ale benzin, ale dle mych zkusenosti novejsi beckova omega ac krasnejsi a mozna bezpecnejsi (airbagy) a mene rezava nesaha co se tyce komfortu (vnitrni prostor) s spolehlivosti (s beckovou je furt neco), jizdnimi vlastnostmi starym omegam ani po kotniky. Prekomplikovane a lagricove oproti stare rade. Dovela mne to vylecilo z touhy vlastnit novejsi vuz znacky Opel. Tolik vselijakych kurvitek, co jich maji novejasi auta ve starych autech proste nejsou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 19:26, bmw vs omega
do příchodu 530d jedině benzín.když je bavor v dobrém stavu malokteré srovnatelné auto se mu vyrovná.už sem měl 3.e34,e39 a tedˇ e38 a neumím si představit jezdit v něčem jiném.i když mají o něco vyšší spotřebu a dražší pojistku nevymněnil bych.a i když měla e34 najetých při koupi asi 280000 km šlapala špičkově a neměl jsem strach s ní jet kamkoliv.záleží opravdu jenom na tom,kdo ji měl a jak se o ni staral.stačí nezanedbávat kilometrové prohlídky a běžnou udržbu.jestli někdo jezdí od poruchy k poruše tak se nemůže divit kolik to stojí.není
a můj názor na oply-dostaly se ke mě 2 omegy asi 96 a vectra 99,ale všechno jenom na chvilku,svezení vcelku slušné<s bavorem se nedá srovnat>,ale všechny šílené žraly olej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 23:56, Vrakoviště evropy
Lidi neblbněte a nekupujte staré krámy. Už takhle jsme autovrakoviště evropy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.01.2007 07:16, RE: TDS NEBRAT
Šakal posted by:
Pan Kos je bohužel mimo poměrně často. Nejspíš je to člověk, který si někde něco přečte a pak bez jakýchkoliv vlastních zkušeností vstoupí do děje. No uvidíme, co se ještě od pana Kose dozvíme.
Zato od Vás jsem ještě nic moudrého neslyšel. Tak až něco napíšete sám, tak prosím někoho kritizujte. Díky pane Šakal ))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.01.2007 07:17, RE: Vrakoviště evropy
Sprint posted by:
Lidi neblbněte a nekupujte staré krámy. Už takhle jsme autovrakoviště evropy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale kupujte nove a predrazene auta nejlepe fabia htp a jine vykriky nejmodernejsi techniky, ne? Co mam zkusenosti s poslednimi vyrobky a nejen auty, tak jsou spocitany a navrzeny dost dobre aby vydrzeli prave tak zarucni dobu a co se tyka aut, tak aby z vas vysaly co nejvice penez v servisech, pokud si po dvou a trech letech nekoupite nove. A to stare auta tak nejak nnemely ve zvyku. A ikdyz potrebui diky veku vetai peci, tak zpravidla i s opravama nestoji to , co porizeni auta noveho
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.01.2007 08:38, RE: Vrakoviště evropy
Sprint posted by:
Lidi neblbněte a nekupujte staré krámy. Už takhle jsme autovrakoviště evropy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jdu si pro funglovku Volvo XC 90 Sport, je v akci. Kam ti mám přeposlat splátkovej kalendář od leasingovky????????????????? Že sis nešel radši včas lehnout......
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.