0
back
 

diskuze k tématu: BMW 3 (E36) nebo Opel Calibra?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 00:31, Jedině opel
Rozhodně opla, krásné auto a kvalitní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 00:34, jasne bmw
oplem tam a bmw zpet
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 06:14, RE: jasne bmw
anonym posted by:
oplem tam a bmw zpet
Kdyz anonym,tak debilni kecy!
Calibru s motorem 2.0 8V,to je dobrej motor!A nebo 2.0 16VT nemusi byt spatny i kdyz nefunguje 4x4!
Jinak kdyz BMW,tak jedine 6ti valec!Ja bych se rozhodoval asi pro 323i,ma 170PS
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 06:43, Opel
Asi bych šel do Opla,překvapilo mě jaký má velký zavazadlový prostor a i ve 4 lidech jsem v něm absolvoval delší trasu a v pohodě.Ale výběr na trhu bude dlouhý,sehnat opravdu kvalitní kousek bude velký oříšek.Hlavně bych se nedíval po červených,tato barva se nejlépe prodávala a tudíž většina těchto aut bude po smrti.Už vidím jak mě tady někdo osočí že vybírám podle barvy.Ale vsadím se,že když najdete v bazaru bílého nebo zeleného a vedle něj bude Calibra v červené barvě tak bude o poznání opotřebovanější.A šel bych do 2,0 16v.Jinak BMV je krásné auto,ale případné opravy se u tohoto modelu budou šplhat určitě do velkých výšek než opravy Opla na kterého jde sehnat hodně neznačkových dílů a na vrakovištích i dost celých aut na rozebrání,ale většinou po čelním nárazu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 10:02, BMW vs CALIBRA
Tak já bych zase ze své vlastní zkušenosti doporučoval BMW a hledal bych zachovalý diesl 525TDS (pokud předchozí majitel po nastartování jel "normálně" alespoň 5 - 10 min a naopak, před vypnutím motoru vydržel na volnoběh aspoň 30 sec + další známe faktory zde na tipcars co se týče turbodieslů...). Chce to mít při koupi někoho kdo se vyzná v dieslech, protože stále se u nás dají nalézt kousky, které i když mají najeto 250 tis. stále budou jezdit jako drak, navíc tento motor se velice dobře chipuje. Pokud člověk dupe na plyn často, dá se jezdit kolem 8 - 9 litrů, při klidné dálniční jízdě kolem 140 kmh se dá jet i za 5 litrů. Mám zkušenosti, že kombinovaná spotřeba se pohybuje kolem 7 litrů, což při možném výkonu kolem 170 kobyl (po chipu no problem) je velice úctyhodné. Důležité je, jak se s ním dříve zacházelo a také jak s ním zachází nynější majitel. A třeba jízdní vlastnosti tohoto BMW a Calibry tu doufám nikdo nebude probírat, protože BMW drží jako přilepené k asfaltu.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 10:02, RE: BMW vs CALIBRA
Honzin posted by:
Tak já bych zase ze své vlastní zkušenosti doporučoval BMW a hledal bych zachovalý diesl 525TDS (pokud předchozí majitel po nastartování jel "normálně" alespoň 5 - 10 min a naopak, před vypnutím motoru vydržel na volnoběh aspoň 30 sec + další známe faktory zde na tipcars co se týče turbodieslů...). Chce to mít při koupi někoho kdo se vyzná v dieslech, protože stále se u nás dají nalézt kousky, které i když mají najeto 250 tis. stále budou jezdit jako drak, navíc tento motor se velice dobře chipu...
oprava, zachovalý 325 TDS
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 10:23, Měl jsem oboje, mohu srovnat !
Měl jsem Opel Callibra 2.0 16V a teď mám BMW E36 328i Coupe a musím říct, že Callibra je opravdu povedené auto, ale BMW E36 je mnohem mnohem lepší ... z motorů bych vybral 328i (spotřeba srovnatelná s 320i), ale je tam vyšší pov.ručení takže alternativa je 323i (2500 ccm) ... má papírově jen 170PS, ale má hliníkový blok motoru a klapku ve výfuku, takže jde lépe za plynem už od nízkých otáček a jede lépe než starší 325i (s litinovým blokem a 192PS) ... 328i je podle mě nejrozumější, ale někomu chybí i ty 2 tis. Kč na pov.ručení takže je to na vás, ale Callibru už opravdu ne ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 10:28, Calibra?
Také bych šel spíše do Calibry,i když jejich spolehlivost je rozporuplná,ne ve všem,ale jako o držácch se o nich rozhodně mluvit nedá...Měl jsem Calibru 2.0 TURBO 150kW,spotřeba dobrých 8,7l na 100km,na sporťáčka v poho,svezeníčko krásné,6ti kvalt,ale od nějakých 130tis.úniky oleje ať už z motoru,tak i z převodovky,občas se sem tam něco pokakalo v elektrice,na nerovnostech pazvuky v interiéru,což nepotěší,a nejhorší byly brzdy,pář prudších sešlápnutí,což u sporťáku není nic neobvyklého,a brzdy totálně vadly. Ale na druhou stranu,výkon motoru paráda,jízdní vlastnosti i komfort vynikající (až na ten hluk při vyšších rychlostech),dost prostorný interiér a dodnes tohle autíčko vypadá na pohled dobře,a mnoho lidí se se zájmem za ním pootočí. Ale myslím,že 6válce od Báva taky nebudou k zahození,asi bych tazateli poradil,aby se řídil srdcem a podle stavu daného vozidla.Obě auta jsou ale furt lepší,než třeba Mazda MX 6,která byla celkem rozežraný lenoch i s 2.5 V6 pod kapotou,ovšem se super výbavou na svoji dobu. Možná bych do vývěru zařadil i Toyotu Celicu a Hondu Prelude,které také nejsou špatná nářadíčka pro potěchu dušičky motoristyjenže se obtížně schánějí jako ojetá v dobrém stavu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 10:30, RE: Jedině opel
Pola posted by:
Rozhodně opla, krásné auto a kvalitní.
nikdy Calibru! Mám jen e30 320i a Calibře jsem pokaždé ujel a navíc v zatáčkách Calibra plave... Calibra je pro frajírky co chcou machrovat před holkama... BMW 4ever!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 10:40, Calibra - sportovní vůz?!
od kdy mají sportovní vozy náhon na pření kola? Calibra se jen tváří a hraje si na sportovní vůz... auto pro amatéry a blondýny...
nejvíce mě baví ti týpci co na TUNING srazech gumujou s předníma kolama.... :)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 10:42, RE: Jedině opel
Skarab320o posted by:
nikdy Calibru! Mám jen e30 320i a Calibře jsem pokaždé ujel a navíc v zatáčkách Calibra plave... Calibra je pro frajírky co chcou machrovat před holkama... BMW 4ever!!!
Věřím,že na osmiventil ,který má výkon 85kW,nebo na 100kW dvoulitr házíš ramena a ukazujše záď...ale silně pochybuju,že na Turbo bys stačil se chccípáčkem 320i )))) Nikdy jsem neměl problém ukázat zadek i BMW 328i,o výkonu 142kW,a to jsme s kámarádem,který ho měl,chofdili pravidelně na Masarykův okruh,a stejně neměl šanci...to já jen tak,abych vnesl do idylky trochu pochyb. Leda M3,ta by mě dala bez větších problémů,to obektivně přiznávám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 10:49, RE: Calibra - sportovní vůz?!
Skarab320i posted by:
od kdy mají sportovní vozy náhon na pření kola? Calibra se jen tváří a hraje si na sportovní vůz... auto pro amatéry a blondýny...
nejvíce mě baví ti týpci co na TUNING srazech gumujou s předníma kolama.... :)))
Kdybys nebyl zaslepen do Bavoráků,tak bys věděl,že Turbo byla čtyřkolka (mj.zrychlení nějakých 6,7s a maximálka 250km/h,má takové parametry ta Tvoje chvíplinka 320i ?)...asi o Calibrách víš prdlačku,takové zaslepence mám nejraději,jen to jejich auto,a zbytek je shit,co? :o)))...a ještě řekni,že třeba Subaru Impreza STi nebo Mišák Lacner EVO nejsou sporťáčci,když mají náhon na všechna čtyři :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 11:24, jaké auto?
Co tak celicu? 2.0 16V, 115 nebo 129kw, mezi těmito auty opravdu sporťáček
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 11:36, calibra
Zhruba před týdnem jsme z kamarádem tankovaly na pumpě v H.K. U calibry cca. r.v.92 tam postávalo něco v teplákách, šustákovce, čapku na plešatý hlavě a namachrovaně pokuřoval petry. auto 39tis kč možná ještě na úvěr dělal machra CHUDÁK. JE MĚ HO OPRAVDU LÍTO ALE TAM JSEM SE DOCELA ZASMÁL. na výběr z vozu co se řeší v článku jsem jedině pro BMW 318 is 103kw dobre jede spotřeba rozumná nežer to trávu z příkopa když na to šlápnete, a rozumě se svezete. nemluvým o nejakým závodění to na silnici nepatří a už vůbec né z těmahle autama. To at si tůrujou bezmozci na tůning srazech někde na letišti a nelezou na silnice na to jsou AUTA NE POPELNICE. Určitě budete chtít vědět čím jezdím já mám 320d E46 touring 2001 příjemné cestování 100kw stačí a jízdní vlastnosti jsou nadstandartní, passat, A4, octávia, focus, vectra, atd. se tomu v žádném případě nemůžou rovnat. ps. všechny tyhle auta jsem měl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 11:51, Calibra Vs E36
Vlastnil jsem Calibru před 4mi lety asi rok, a teď vlastním E36 3 roky.U Calibry podvozek hrůza, častá koroze nosníků, motor a spotřeba taky nic moc.A to že má velký kufr tak to možná,ale žádný zázrak to není. Vzádu místa skoro vůbec pro pasažéry.To auto mě dostalo v době díky desingu.Ale praxe byla jiná.Měl jse 2.0 16v 150hp.
Nyní vlastním E36 a jsem max spokojen, podvozek super, jídní vlastnosti super, místa i kufr super.Prostě nádhera. to bmw jsem si zamiloval.Motoritaci doporučuji 323 nebo 328 spotřeba bude stejná jak s Calibrou ale jízdní vlastnosti asi o 500% lepší.
Opravdu na Calibru doporučuji zapomenout...................
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 11:55, RE: Calibra - sportovní vůz?!
Kukinek posted by:
Kdybys nebyl zaslepen do Bavoráků,tak bys věděl,že Turbo byla čtyřkolka (mj.zrychlení nějakých 6,7s a maximálka 250km/h,má takové parametry ta Tvoje chvíplinka 320i ?)...asi o Calibrách víš prdlačku,takové zaslepence mám nejraději,jen to jejich auto,a zbytek je shit,co? :o)))...a ještě řekni,že třeba Subaru Impreza STi nebo Mišák Lacner EVO nejsou sporťáčci,když mají náhon na všechna čtyři :o)
Souhlasim s Kukinem.... BMW je brutalni auto, ale jiné znacky taky existují... Takova 200 konova Honda Civic Type R je snad slabe auto?? Dokaze se vyrovnat 328i bavoraku.. 320i by tezko dobihal!!!
Skousel jsem. Myslim, že obe auta maji neco do sebe, jak BMW tak Calibra. Skoda velka, ze Calibra se uz nevyrabi!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 13:29, RE: calibra, je pro cikány
zby posted by:
Zhruba před týdnem jsme z kamarádem tankovaly na pumpě v H.K. U calibry cca. r.v.92 tam postávalo něco v teplákách, šustákovce, čapku na plešatý hlavě a namachrovaně pokuřoval petry. auto 39tis kč možná ještě na úvěr dělal machra CHUDÁK. JE MĚ HO OPRAVDU LÍTO ALE TAM JSEM SE DOCELA ZASMÁL. na výběr z vozu co se řeší v článku jsem jedině pro BMW 318 is 103kw dobre jede spotřeba rozumná nežer to trávu z příkopa když na to šlápnete, a rozumě se svezete. nemluvým o nejakým závodění to na silnici ne...
calibra je jen pro vylízaný blbečky v teplákách a pro cikány co se jim žígul nebo polák už pod tlustým černým zadkem ještě tlustčí starou taky černou jak bota a kupou dětí rozpadly. jen nevým jak se tam vejdou jejich boj. ale maj to z naších peněz podpora sociálka a přídavky na děti na to stačí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 13:31, RE: Jedině opel, ha ha
Pola posted by:
Rozhodně opla, krásné auto a kvalitní.
lepší žrát hovna než jet oplem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 14:01, RE: Jedině opel, ha ha
pepa posted by:
lepší žrát hovna než jet oplem
Tak ty jsi ubohy clovek!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.11.2006 14:16, RE: Jedině opel, ha ha
pepa posted by:
lepší žrát hovna než jet oplem
ajajaj, pepo, ty jsi ale vůl, co? Tys jich musel sežrat tuny když jsi jezdil autobusem, proto máš nasráno v hlavě a píšeš kraviny, že?
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.