0
back
 

diskuze k tématu: Větší auto do 30ti tisíc.

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla
moucan
number of posts14
date of registration30.10.2014
Saturday 01.11.2014 19:58, dost
To je jedno, nepřišel jsem tady kvůli srovnání pojištění ale kvůli rádám ohledně aut.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Saturday 01.11.2014 21:00, ford
Já bych vzal to mondeo, sice už je to taky dědek ale je aspon nějaký výběr v té ceně. Hnít budou všechny za ty peníze, japonci trochu víc.
Pokud bys chtěl velmi pohodlné svezení a kufr jako blázen mrkni i na omegu B, ale ta bude zrezlá taky a možná víc než ten ford. A díly levnější rozhodně nebudou. A je to minimálně dvoulitr.
On tu kolega vypíchnul jeden levnější díl, ale je téměř jistota že v průměru to bude levnější na evropské auto. Třeba ta primera má vepředu 4 ramena, mondeo jen dvě...
Z exotů by možná šlo sehnat i staré volvo 740 kombi, ale to tě sežere. Nebo sierra. Ale to už je spíš pro fandu a pro radost, ne jako dělník.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Saturday 01.11.2014 22:17, RE: ford
PetrT posted by:
Já bych vzal to mondeo, sice už je to taky dědek ale je aspon nějaký výběr v té ceně. Hnít budou všechny za ty peníze, japonci trochu víc. Pokud bys chtěl velmi pohodlné svezení a kufr jako blázen mrkni i na omegu B, ale ta bude zrezlá taky a možná víc než ten ford. A díly levnější rozhodně nebudou. A je to minimálně dvoulitr. On tu kolega vypíchnul jeden levnější díl, ale je téměř jistota že v průměru to bude levnější na evropské auto. Třeba ta primera má vepředu 4 ramena, mondeo jen dvě...Z exotů by možná šlo sehnat i staré volvo 740 kombi, ale to tě sežere. Nebo sierra. Ale to už je spíš pro fandu a pro radost, ne jako dělník.


Ad drahé ceny dílů na japonce: Přední brzdový kotouč Starline. Passat 900 kč, Mondeo 800kč, Mazda 626 484kč (aktuálně v akci). Opět Auto Kelly a rok výroby auta 2000. Jinak proč trvat zrovna na Primeře pokud má složitou přední nápravu.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Saturday 01.11.2014 22:32, RE: dost
moucan posted by:
To je jedno, nepřišel jsem tady kvůli srovnání pojištění ale kvůli rádám ohledně aut.


Srovnávat výše pojistek jste tu v diskusi začal jako první vy a argumentoval přitom zavádějícími čísly. Proto jsem reagoval.
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Saturday 01.11.2014 22:47, Auto
Dle mě je koupě auta za 30 000 Kč nesmysl. Prostě to nemůže fungovat. Kdyby se dalo pořídit spolehlivé auto za 30 000 Kč, koupil by ho každý. Hlavně když si porovnáte celkové náklady na auto, tak zjistíte, že pořizovačka by pal tvořila méně než náklady na vlastnictví auta za rok. Nechápu pak, že si takový člověk to auto pořídí, protože když nemá na auto alespoň 70000 Kč (a i to je minimum), tak ať jezdí busem nebo vlakem. Ročně při nájezdu 10000 Km a spotřebě kolem 7 litrů na sto spotřebujete 700 litrů benzínu za 35 Kč litr. To je 24 500 Kč jen za benzín. Pak musíte vyměnit olej a filtry. To vyjde minimálně na 1000 Kč, pokud si to uděláte sám. Po koupi budete muset pořídit zimní pneu, protože ty k tomu 100% nebudou. Pokud půjdete nejlevnější cestou a pořídíte Vraníky za 700 Kč kus (jak který rozměr, většina je dražší) a budete přezouvat disky, tak vás to stále vyjde na 3500 Kč i s prací v servisu. Dál bych si vyhradil rezervu 5000 Kč na nějaké závady, 100% přijdou a ta částka je minimální, doslova absurdní, spíše to bude 10000 Kč. Pak ta pojistka, bez bonusů tedy kolem 7000 Kč. No a teď si to sečteme a zjistíme: 41000 Kč. To je cena za vlastnictví auta za rok a to je to totálně ošulené. Opravdu si ho ještě chcete pořídit?
respond
lukas.zajicek.
number of posts26
date of registration27.10.2014
Saturday 01.11.2014 23:12, ..
Nesouhlasím s vámi, auto do 30 tisíc se dá v pohodě sehnat a provozovat, aniž bych dalších 30 tisíc musel do auta vložit. Mluvím z vlastní zkušenosti a to jsem ani nemusel číst celý váš příspěvek.

Koukám, že pořád se tu řeší Mondeo vs. Primera.
Ačkoliv jsem zastánce Primery, tak pokud majitel hledá jen vyloženě auto s velkým prostorem, pohodlím a levnými ND, volil bych Mondeo.

Pokud budoucího majitele baví řídit, očekává od vozu precizní vedení stopy atd.. Volil bych jednoznačně Primeru, i když zrovna Mondeo je v tomhle taky velice dobré.

Takže asi tak.

respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Saturday 01.11.2014 23:38, japonci
Jinak tedy k té "neprůstřelné" spolehlivosti japonců - osobně mám katastrofální zkušenost s japoncem, byla to dodávka v naftě. Nissan Vanette, 1998, koupeno nové právě kvuli té legendární japonské dokonalosti. Levné to rozhodně nebylo. Nic poruchovějššího jsem nikdy neměl a to jsem měl i Renaulta v dobách jeho největších průserů. Auto po ujetí 130t km nemělo tlaky v motoru, to že už po dvou letech hnilo netřeba dodávat. Byla to 2,3d bez turba.
Soused zase u japonského offroadu (opět Nissan) poměrně nedávno 2x v záruce měnil motor, ted má jiného velkého japonce a už ho také odtahovali. Vše kupuje nové.
Tím nechci nic paušalizovat, jen dodat že ta legendární spolehlivost může taky být ošidná, kor u takového střepu co se za 30t dá koupit. Chce to vybrat konkrétní dobrý kus a tam je u toho forda rozhodně větší šance.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Saturday 01.11.2014 23:58, RE: japonci
PetrT posted by:
Jinak tedy k té "neprůstřelné" spolehlivosti japonců - osobně mám katastrofální zkušenost s japoncem, byla to dodávka v naftě. Nissan Vanette, 1998, koupeno nové právě kvuli té legendární japonské dokonalosti. Levné to rozhodně nebylo. Nic poruchovějššího jsem nikdy neměl a to jsem měl i Renaulta v dobách jeho největších průserů. Auto po ujetí 130t km nemělo tlaky v motoru, to že už po dvou letech hnilo netřeba dodávat. Byla to 2,3d bez turba.Soused zase u japonského offroadu (opět Nissan) poměrně nedávno 2x v záruce měnil motor, ted má jiného velkého japonce a už ho také odtahovali. Vše kupuje nové.Tím nechci nic paušalizovat, jen dodat že ta legendární spolehlivost může taky být ošidná, kor u takového střepu co se za 30t dá koupit. Chce to vybrat konkrétní dobrý kus a tam je u toho forda rozhodně větší šance.


Japonci se v naftě přeci zásadně nekupujou Japonci dělají diesly snad jen kvůli Evropě. V USA a japonsku nedokážou splnit emisní normy skutečných škodlivin (ne CO2). A Nissan je už nějakou dobu poloviční Renault.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Sunday 02.11.2014 00:03, RE: japonci
Petr S posted by:
PetrT posted by:
Jinak tedy k té "neprůstřelné" spolehlivosti japonců - osobně mám katastrofální zkušenost s japoncem, byla to dodávka v naftě. Nissan Vanette, 1998, koupeno nové právě kvuli té legendární japonské dokonalosti. Levné to rozhodně nebylo. Nic poruchovějššího jsem nikdy neměl a to jsem měl i Renaulta v dobách jeho největších průserů. Auto po ujetí 130t km nemělo tlaky v motoru, to že už po dvou letech hnilo netřeba dodávat. Byla to 2,3d bez turba.Soused zase u japonského offroadu (opět Nissan) poměrně nedávno 2x v záruce měnil motor, ted má jiného velkého japonce a už ho také odtahovali. Vše kupuje nové.Tím nechci nic paušalizovat, jen dodat že ta legendární spolehlivost může taky být ošidná, kor u takového střepu co se za 30t dá koupit. Chce to vybrat konkrétní dobrý kus a tam je u toho forda rozhodně větší šance.
Japonci se v naftě přeci zásadně nekupujou Japonci dělají diesly snad jen kvůli Evropě. V japonsku a USA nedokážou splnit přísné emisní normy skutečných škodlivin (ne CO2). Nissan je už nějakou dobu poloviční Renault.


Já už nekupuju japonce vůbec, raději . A ani jedno z těch aut o kterých jsem psal se u nás v benzínu vůbec neprodávalo.

respond
moucan
number of posts14
date of registration30.10.2014
Sunday 02.11.2014 08:28, RE: Auto
brin posted by:
Dle mě je koupě auta za 30 000 Kč nesmysl. Prostě to nemůže fungovat. Kdyby se dalo pořídit spolehlivé auto za 30 000 Kč, koupil by ho každý. Hlavně když si porovnáte celkové náklady na auto, tak zjistíte, že pořizovačka by pal tvořila méně než náklady na vlastnictví auta za rok. Nechápu pak, že si takový člověk to auto pořídí, protože když nemá na auto alespoň 70000 Kč (a i to je minimum), tak ať jezdí busem nebo vlakem. Ročně při nájezdu 10000 Km a spotřebě kolem 7 litrů na sto spotřebujete 700 litrů benzínu za 35 Kč litr. To je 24 500 Kč jen za benzín. Pak musíte vyměnit olej a filtry. To vyjde minimálně na 1000 Kč, pokud si to uděláte sám. Po koupi budete muset pořídit zimní pneu, protože ty k tomu 100% nebudou. Pokud půjdete nejlevnější cestou a pořídíte Vraníky za 700 Kč kus (jak který rozměr, většina je dražší) a budete přezouvat disky, tak vás to stále vyjde na 3500 Kč i s prací v servisu. Dál bych si vyhradil rezervu 5000 Kč na nějaké závady, 100% přijdou a ta částka je minimální, doslova absurdní, spíše to bude 10000 Kč. Pak ta pojistka, bez bonusů tedy kolem 7000 Kč. No a teď si to sečteme a zjistíme: 41000 Kč. To je cena za vlastnictví auta za rok a to je to totálně ošulené. Opravdu si ho ještě chcete pořídit?


Koukám že asi patříte mezi ty pro které je dolní polovina národa s čistým příjmem kolem 15 tisíc prostě póvl co nemá na auto nárok. OK, každého věc. Já větší problémy s auty do 40 tisíc nikdy neměl, dokonce ani s těmi do 20ti (2x Felicie, 1x Astra F). Pokud má člověk něco v hlavě a nevybere největší šrot široko daleko není problém s takovým autem pár let vydržet bez větších investic. Na věci okolo auta si vydělám a auto uživím, dost věcí si pak udělám i sám. Toť celé ohledně Vašeho neustáleho odrazování.


respond
moucan
number of posts14
date of registration30.10.2014
Sunday 02.11.2014 08:31, kufr - mondeo
K Mondeu tedy. Ví někdo zda se dájí v kombíku složit zadní sedačky do roviny s podlahou kufru?
respond
Excalibur
number of posts36
date of registration16.07.2013
Sunday 02.11.2014 11:59, Peugeot 406 / Citroen Xantia
Nabídl bych jinou alternativu - Peugeot 406 nebo Citroen Xantia s 1,8 benzín. Do 30 tisíc se dají sehnat relativně slušné (protože o ně není zájem), přitom to jsou průměrně spolehlivá auta, jenom zlobí elektronika. Nejsou tak oblíbené jako Mondeo nebo Primera, ale mají jednu velkou výhodu - nereznou. Pokud by stačil kombík nižší střední třídy, tak se nabízí 306 nebo Xsara.
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Sunday 02.11.2014 13:04, Vtipné
Ne, kupte si co chcete. Opravdu nehodnotím člověka podle toho, kolik vydělává. Pouze se snažím upozornit, že pro splnění všech předpokladů bezpečnosti a silničních norem a pravidel se těm nákladům nevyhnete. Sám vím, na kolik mě vyjde údržba dvou aut z přelomu tisíciletí tak, aby byla ve vynikajícím stavu a já se nebál je půjčit manželce nebo kamarádům. A s podobným rozpočtem je to v podstatě nemožné.
respond
lukas.zajicek.
number of posts26
date of registration27.10.2014
Sunday 02.11.2014 13:44, RE: japonci
PetrT posted by:
Jinak tedy k té "neprůstřelné" spolehlivosti japonců - osobně mám katastrofální zkušenost s japoncem, byla to dodávka v naftě. Nissan Vanette, 1998, koupeno nové právě kvuli té legendární japonské dokonalosti. Levné to rozhodně nebylo. Nic poruchovějššího jsem nikdy neměl a to jsem měl i Renaulta v dobách jeho největších průserů. Auto po ujetí 130t km nemělo tlaky v motoru, to že už po dvou letech hnilo netřeba dodávat. Byla to 2,3d bez turba.Soused zase u japonského offroadu (opět Nissan) poměrně nedávno 2x v záruce měnil motor, ted má jiného velkého japonce a už ho také odtahovali. Vše kupuje nové.Tím nechci nic paušalizovat, jen dodat že ta legendární spolehlivost může taky být ošidná, kor u takového střepu co se za 30t dá koupit. Chce to vybrat konkrétní dobrý kus a tam je u toho forda rozhodně větší šance.



Petře, koupit japonce v naftě je ta největší blbost jakou jste mohl udělat při výběru auta. Japonské vznětové motory z 90.let bych nechtěl ani zadarmo, dnes je to s nimi jiné, ale i kdybych si měl náhodou koupit naftu, tak bych šel do nějakého evropského výrobce VW atd.. I když to se asi nikdy nestane.
Japonsko má nejspolehlivější benzínové motory na světě a vždycky první příčky ve spolehlivosti zabírají Japonci a VW atd.. Jsou až někde ke konci.
Japonsko dělalo naftu v podstatě pro Evropu, aby tady mělo taky nějaký prodejní úspěch. V Japonsku a USA se v pohodě prodává benzín a taky mají rozum :)

A Nissana bych si po roce výroby 2002+ taky nikdy nekoupil, jak už tu někdo zmínil, od toho roku +- se Nissan spojil s Renaultem a to byla asi největší blbost jakou kdy Nissan mohl udělat. Kvalita šla hodně dolů. Takže jestli zrovna nissana, tak jedině z 90.let.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Sunday 02.11.2014 14:33, RE: japonci
lukas.zajicek. posted by:
PetrT posted by:
Jinak tedy k té "neprůstřelné" spolehlivosti japonců - osobně mám katastrofální zkušenost s japoncem, byla to dodávka v naftě. Nissan Vanette, 1998, koupeno nové právě kvuli té legendární japonské dokonalosti. Levné to rozhodně nebylo. Nic poruchovějššího jsem nikdy neměl a to jsem měl i Renaulta v dobách jeho největších průserů. Auto po ujetí 130t km nemělo tlaky v motoru, to že už po dvou letech hnilo netřeba dodávat. Byla to 2,3d bez turba.Soused zase u japonského offroadu (opět Nissan) poměrně nedávno 2x v záruce měnil motor, ted má jiného velkého japonce a už ho také odtahovali. Vše kupuje nové.Tím nechci nic paušalizovat, jen dodat že ta legendární spolehlivost může taky být ošidná, kor u takového střepu co se za 30t dá koupit. Chce to vybrat konkrétní dobrý kus a tam je u toho forda rozhodně větší šance.
Petře, koupit japonce v naftě je ta největší blbost jakou jste mohl udělat při výběru auta. Japonské vznětové motory z 90.let bych nechtěl ani zadarmo, dnes je to s nimi jiné, ale i kdybych si měl náhodou koupit naftu, tak bych šel do nějakého evropského výrobce VW atd.. I když to se asi nikdy nestane.Japonsko má nejspolehlivější benzínové motory na světě a vždycky první příčky ve spolehlivosti zabírají Japonci a VW atd.. Jsou až někde ke konci.Japonsko dělalo naftu v podstatě pro Evropu, aby tady mělo taky nějaký prodejní úspěch. V Japonsku a USA se v pohodě prodává benzín a taky mají rozum :)A Nissana bych si po roce výroby 2002+ taky nikdy nekoupil, jak už tu někdo zmínil, od toho roku +- se Nissan spojil s Renaultem a to byla asi největší blbost jakou kdy Nissan mohl udělat. Kvalita šla hodně dolů. Takže jestli zrovna nissana, tak jedině z 90.let.


Ten motor 3,0dti je původní vývoj nissanu, v tom renault prsty vůbec nemá. To je kompletní japonský průser. Znovu opakuji že patrol ani vanette tu v jiné motorizaci koupit nešlo. Ten vanette byla chyba, ale líbil se mi. Ten motor bych i pochopil, je to vykopávka, ale zbytek auta se i přes jednoduchost konstrukce sypal taky. Od té doby mám jen transportery a naprostá spokojenost.
Nissan s tím spojením moc na výběr neměl, byl před krachem a Renault ho zachránil. Asi tak.
Jediná japonská automobilka co neměla dlouhodobě problémy je Toyota, jinak všechny ostatní zachranoval někdo jiný.

respond
moucan
number of posts14
date of registration30.10.2014
Sunday 02.11.2014 19:42, RE: Peugeot 406 / Citroen Xantia
Excalibur posted by:
Nabídl bych jinou alternativu - Peugeot 406 nebo Citroen Xantia s 1,8 benzín. Do 30 tisíc se dají sehnat relativně slušné (protože o ně není zájem), přitom to jsou průměrně spolehlivá auta, jenom zlobí elektronika. Nejsou tak oblíbené jako Mondeo nebo Primera, ale mají jednu velkou výhodu - nereznou. Pokud by stačil kombík nižší střední třídy, tak se nabízí 306 nebo Xsara.



Peugeot určitě nechci. Citroenu bych se celkém bál. Přecejen Francouzi celkově nepatří mezi zrovna spolehlivá auta. Samozřejmě to může být kus od kusu ale raději se chci držet "jistějších" značek. Už na Scenic koukám trochu přes prsty ale možná bych byl ochoten ho risknout v krajní nouzi.
respond
Excalibur
number of posts36
date of registration16.07.2013
Sunday 02.11.2014 21:02, RE: Peugeot 406 / Citroen Xantia
moucan posted by:
Excalibur posted by:
Nabídl bych jinou alternativu - Peugeot 406 nebo Citroen Xantia s 1,8 benzín. Do 30 tisíc se dají sehnat relativně slušné (protože o ně není zájem), přitom to jsou průměrně spolehlivá auta, jenom zlobí elektronika. Nejsou tak oblíbené jako Mondeo nebo Primera, ale mají jednu velkou výhodu - nereznou. Pokud by stačil kombík nižší střední třídy, tak se nabízí 306 nebo Xsara.
Peugeot určitě nechci. Citroenu bych se celkém bál. Přecejen Francouzi celkově nepatří mezi zrovna spolehlivá auta. Samozřejmě to může být kus od kusu ale raději se chci držet "jistějších" značek. Už na Scenic koukám trochu přes prsty ale možná bych byl ochoten ho risknout v krajní nouzi.


Peugeot 406 patří mezi průměrně spolehlivá auta, Xantia dokonce mezi nadprůměrně spolehlivá. Nemyslím si, že by Mondeo bylo spolehlivější, jedna věc je ale jistá - Mondeo do 30 tisíc bude zrezlé na paštiku, 406 na tom bude daleko líp. Máme v rodině 406 s najetými 250 000 km. Koroze téměř žádná, s motorem za celou dobu nic nebylo, ani s převodovkou, spojka pořád původní. Akorát výměna tlumičů, prasklé pružiny, občas stávkující elektronika (tachometr). Pokud ale francouzské auto nechcete, nutit Vám ho nebudu, jen přidávám svůj názor.
respond
Excalibur
number of posts36
date of registration16.07.2013
Sunday 02.11.2014 21:09, RE: Peugeot 406 / Citroen Xantia
Excalibur posted by:
moucan posted by:
Excalibur posted by:
Nabídl bych jinou alternativu - Peugeot 406 nebo Citroen Xantia s 1,8 benzín. Do 30 tisíc se dají sehnat relativně slušné (protože o ně není zájem), přitom to jsou průměrně spolehlivá auta, jenom zlobí elektronika. Nejsou tak oblíbené jako Mondeo nebo Primera, ale mají jednu velkou výhodu - nereznou. Pokud by stačil kombík nižší střední třídy, tak se nabízí 306 nebo Xsara.
Peugeot určitě nechci. Citroenu bych se celkém bál. Přecejen Francouzi celkově nepatří mezi zrovna spolehlivá auta. Samozřejmě to může být kus od kusu ale raději se chci držet "jistějších" značek. Už na Scenic koukám trochu přes prsty ale možná bych byl ochoten ho risknout v krajní nouzi.
Peugeot 406 patří mezi průměrně spolehlivá auta, Xantia dokonce mezi nadprůměrně spolehlivá. Nemyslím si, že by Mondeo bylo spolehlivější, jedna věc je ale jistá - Mondeo do 30 tisíc bude zrezlé na paštiku, 406 na tom bude daleko líp. Máme v rodině 406 s najetými 250 000 km. Koroze téměř žádná, s motorem za celou dobu nic nebylo, ani s převodovkou, spojka pořád původní. Akorát výměna tlumičů, prasklé pružiny, občas stávkující elektronika (tachometr). Pokud ale francouzské auto nechcete, nutit Vám ho nebudu, jen přidávám svůj názor.


Pro zajímavost:
http://auto.idnes.cz/specialni-priloha.aspx?y=automoto/tuv-report-2010.htm
respond
moucan
number of posts14
date of registration30.10.2014
Sunday 02.11.2014 21:45, RE: Peugeot 406 / Citroen Xantia
Excalibur posted by:
Excalibur posted by:
moucan posted by:
Excalibur posted by:
Nabídl bych jinou alternativu - Peugeot 406 nebo Citroen Xantia s 1,8 benzín. Do 30 tisíc se dají sehnat relativně slušné (protože o ně není zájem), přitom to jsou průměrně spolehlivá auta, jenom zlobí elektronika. Nejsou tak oblíbené jako Mondeo nebo Primera, ale mají jednu velkou výhodu - nereznou. Pokud by stačil kombík nižší střední třídy, tak se nabízí 306 nebo Xsara.
Peugeot určitě nechci. Citroenu bych se celkém bál. Přecejen Francouzi celkově nepatří mezi zrovna spolehlivá auta. Samozřejmě to může být kus od kusu ale raději se chci držet "jistějších" značek. Už na Scenic koukám trochu přes prsty ale možná bych byl ochoten ho risknout v krajní nouzi.
Peugeot 406 patří mezi průměrně spolehlivá auta, Xantia dokonce mezi nadprůměrně spolehlivá. Nemyslím si, že by Mondeo bylo spolehlivější, jedna věc je ale jistá - Mondeo do 30 tisíc bude zrezlé na paštiku, 406 na tom bude daleko líp. Máme v rodině 406 s najetými 250 000 km. Koroze téměř žádná, s motorem za celou dobu nic nebylo, ani s převodovkou, spojka pořád původní. Akorát výměna tlumičů, prasklé pružiny, občas stávkující elektronika (tachometr). Pokud ale francouzské auto nechcete, nutit Vám ho nebudu, jen přidávám svůj názor.
Pro zajímavost:http://auto.idnes.cz/specialni-priloha.aspx?y=automoto/tuv-report-2010.htm


Tyto testy jsou vesměs nic neříkající. V těchto testech je do poruchovosti počítána i taková "závada" jako je prasklá žárovka ve světlometu a podobné malichernosti. U některých aut to pak způsobylo celkem katastrofu i když celkově tak poruchová nebyla.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Sunday 02.11.2014 23:04, aukro
Na aukru je ted k mání modrá primera 1999, 1,6 kombi za 15t, nikdo nepřihazoval. Schválně jsem se tam díval co se dá za 30 sehnat.
Té 406 v benzínu bych se ale nebál, je to dobré auto. Kluk co u mě dělá ji má 1,8 v plynu a jezdí s tím denně už leta. Bez problémů. U citroena záleží víc než jinde jak se o to auto kdo staral, navíc už vypadá opravdu hodně staře.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.