0
back
 

diskuze k tématu: Opel Astra G Caravan - problémy ve velkém balení

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 17:57, RE: Reakce
David V posted by:
Nedostane, ale já si při psaní příspěvku nebyl jist, jestli to víčko tam máš, tak jsem to napsal opatrněji. Pokud tam ten dekl je, tak bych oddělal jen to hlavní víčko přímo na trubce do nádrže.
To přece stačí hned jak to začne cukat, nádrž otevřit, vyrovnat tlaky a zase zavřít. V tu chvíli by se to mělo srovnat a na dalších 70 km by měl být klid. Pokud ne, je závada jinde. Na to není potřeba dělat díru do víka nádrže.

Jinak - trochu mě to zaráží, palivo by mělo podávat palivový čerpadlo a to by mělo něco utáhnout i přes podtlak. Já když dojedu k benzínce a otevřu nádrž, vždycky to nacucne vzduch a někdy mi přijde, že poměrně dost a problémy s vhodem motoru nemám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 18:17, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Kdyby do toho předchozí majitel aspon maličko investoval, neřešil by jsi takový problémy. Typický příklad, jak se u nás auta prodávají- zamaskovat a narafičit a prodat. Tu závadu co popisuješ bude opět to čidlo, co jsi už jednou měnil, Aspon u vectry teda byly dvě, tak možná to druhé to může být(vadné)- čidlo otáček motoru.
Souhlasím s kolegou může to být čidlo otáček klikového hřídele, v každém případě doporučuji změnit servis
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 18:37, Nissan?
To chce teda Primeru, tak 1-3 roky starou , je na 112 místě ve statistikách TUV - rok zveřejnění 2008, kategorie 1-3 roky. Už je vidět ta spolupráce s Renaultem, za ní Laguna a Espace a přední Kangoo .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 19:24, RE: Zvláštní
David V posted by:
Ještě mě napadlo, že to ujetí 70 km a stop skoro odpovídá, že motor jede v nouzovém režimu. Nevím, jestli je automobilový software natolik sefistikovaný, že po ujetí přípustné vzdálenostli prostě vypne motor, ale faktem je že konkrétně Opel (v mém manuálu doma) píše, že na nouzový režim by se mělo ujet tak max 50 km. Otázkou pak je, jestli kontrolka elektroniky motoru se chová tak, jak má - čili při zapnutí zapalování se rozsvítí a po naskočení motoru zhasne. Pokud se nerozsvítí, tak no nebude p...
V nouzovém režimu motor nejede, myslim že v nouzovem režimu točí snad jen do třech tisíc, nebo možná ani to ne, tahle závada se projevuje náhle bez předchozího varování a v kterékoliv rychlosti a otáčkách motoru. Těch 70km je můj odhad, ale celkem to sedí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 19:34, RE: Reakce
anonym posted by:
To přece stačí hned jak to začne cukat, nádrž otevřit, vyrovnat tlaky a zase zavřít. V tu chvíli by se to mělo srovnat a na dalších 70 km by měl být klid. Pokud ne, je závada jinde. Na to není potřeba dělat díru do víka nádrže.

Jinak - trochu mě to zaráží, palivo by mělo podávat palivový čerpadlo a to by mělo něco utáhnout i přes podtlak. Já když dojedu k benzínce a otevřu nádrž, vždycky to nacucne vzduch a někdy mi přijde, že poměrně dost a problémy s vhodem motoru nemám.
Problém je, že jakmile při závadě zastavim a nebudu držet otáčky motoru v chodu manuálně, tak mi to klekne a hrozí že nějakou dobu nenastartuju! Nevim jestil jsem to psal v recenzi, ale je zvláštní že po nějaké době se to srovná a jede normálně, třeba při jízdě na dálnici se to projeví tím, že cítíte jakoby lehký úbytek výkonu motoru a na přidání plynu reaguje divně (pokud bych v tu dobu zastavil, vyřadil, nebo vymáčkl spojku tak mi auto chcípne(klidně i ve 140km/h)), ale když se s tim nějakou dobu jede tak to po několika km přejde a jede to normálně dál.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 19:42, RE: Zvláštní
anonym posted by:
V nouzovém režimu motor nejede, myslim že v nouzovem režimu točí snad jen do třech tisíc, nebo možná ani to ne, tahle závada se projevuje náhle bez předchozího varování a v kterékoliv rychlosti a otáčkách motoru. Těch 70km je můj odhad, ale celkem to sedí.
Jo, s těmi otáčkami je to pravda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 19:43, RE: pepa
anonym posted by:
jo tak to ja u vectry dolejvam na kazdych 1000 min. 0,5 litru
1.6 16V ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 20:01, RE: Japonci
anonym posted by:
uz taky nejsou, co to bejvalo. Letos jsem musel na sve Almere N15 menit baterii (po 10 letech), ted zarovky v hlavnich svetlometech (taky 10 let) a loni jsem zavaroval spoj predposledniho a posledniho dilu vyfuku. Halt, nejak se to po tech 10 letech a 150 k km zacina srat. A jeste tam furt musim lejt benzin, jinac to, mrcha, nechce jet. A pak si vyberte Japonce ...
voe DDDDDDDDDDDDDDDDD
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 20:08, RE: Franta:)
anonym posted by:
A další známej!!! Nevěděl jsem, že máš takovou smůlu s tou Astrou, zdála se mi OK. David D.
Zdarec, ale ona je pořád OK :) Tyhle srandy sem s ní měl v úvodu, pak se dala jakž takž dohromady, jen to chcípání tam mám pořád, už sem si na to zvyknul :)) Teď jen čekám kdy mi ji znovu vykradou a kdy mi upadne vejfuk, ale novej už je na cestě.Písni když tak na mail.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 20:25, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Souhlasím s kolegou může to být čidlo otáček klikového hřídele, v každém případě doporučuji změnit servis
Mohlo by to být čidlo, ale taky kabel k tomu čidlu. Velmi podobně se chovala kamarádova Vectra (sice 1,8, ´98) a bylo to porušeným kabelem právě k tomuto čidlo. Diagnostika samozřejmě nic neukázala....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 21:05,
nemůžu si pomoct,ale na takové auto platí asi jediné: kanystr benzínu a zápalky zn.SOLO !!! P.S......mohou být i neznačkové
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 21:37, autor
Astra Combi 1,4 kupovaná před 3 lety - nyní 8 let, 162000 km (podle tachometru, já myslím, že má min. 200tk). Závada za celou dobu jen jedna - prasklé těsnění od hlavou. Jinak do ní jen leju kapaliny, měním gumy, nedávno tlumiče, sem tam nějakou manžetu, zrezlý výfuk, prostě samý spotřebák a jezdím a jezdím a....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 22:05, astra 14 let
no tak asi si mel fakt smulu mam astru 14 let a nemam stim zadne vetší problem ano jedna se o astru F. naje to už mam 280tisic a pořád šlape dobre. Je sice na tak mlade auto zavad požehnane asi bych patral taky potom zda auto nebylo nekdy vytopene! A co se tice oktavky tak bych si uplne jistej nebyl ze je to tak bezporuchové auto akorát se o tom tolik nemluví.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 22:16, Opel astra 1,7 TD
Ahoj.
koupil jsem Astru Karavan 1,7 Td před rokem. Byla 10let stará a na tachometru nějakých 130 000 (poku mu bylo možno věřit). Je to lenoch to je recht, ale nalítal jsem na něm nějakých 20 000 a to jen s jednou vážnější závadou...prasklým perem tlumiče přední nápravy. Výměnu baterie, zimní obutí a výměnu střední části výfuku považuji za standart. Takže zatím nadmíru spokojenost. Co bych také za 55 000 chtěl........
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 22:34,
abyste se píše dohromady
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.05.2008 23:29, RE: Trochu moc
anonym posted by:
Ty jsi nějakej astrolog? Ty znáš budoucnost každého jednotlivého vozu? Nebo jsi jen žvanil, hladící si škodobrko? Co bys říkal ke koupi mé fábie, která mě stála 70 táců na opravách (prasklé topení, 2x výměna stabilizátorů, prasklá vodní pumpa, cca 20 žárovek do světel atd. atd.) během 5-ti let od nového do 70 tis km? Doporučil bys mi nekoupit fábii? Asi těžko co
A kolikrát jsi s tím vymetl škarpy?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.05.2008 00:13, RE: Trochu moc
anonym posted by:
A kolikrát jsi s tím vymetl škarpy?
proč škarpy? Jsem klidný šofér, nepotřebuju si hojit s malým slabým autem ego Nebo ty jo?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.05.2008 06:22, RE: Opel astra 1,7 TD
anonym posted by:
Ahoj.
koupil jsem Astru Karavan 1,7 Td před rokem. Byla 10let stará a na tachometru nějakých 130 000 (poku mu bylo možno věřit). Je to lenoch to je recht, ale nalítal jsem na něm nějakých 20 000 a to jen s jednou vážnější závadou...prasklým perem tlumiče přední nápravy. Výměnu baterie, zimní obutí a výměnu střední části výfuku považuji za standart. Takže zatím nadmíru spokojenost. Co bych také za 55 000 chtěl........
Koupit do Géčkový Astry motor 1.7TD, tak to je zoufalství. To není motor, to ani nevím jak nazvat. Zlatej 1.7DTi nebo 2.0Di, ti jsou proti 1.7TD "rakety" :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.05.2008 07:36, RE: Opel astra 1,7 TD
zigi posted by:
Koupit do Géčkový Astry motor 1.7TD, tak to je zoufalství. To není motor, to ani nevím jak nazvat. Zlatej 1.7DTi nebo 2.0Di, ti jsou proti 1.7TD "rakety" :)
Nevim jak sou na tom ze spolehlivostí, a vim že ty 1.7dti mají výbornou spotřebu paliva, ale výkon je příšerně žalostnej, neumim si to vůbec představit jet v plně naloženym autě. Nevim jestli to dělali ještě do G nebo už do H ale řídil sem i 1.7Dtci a žádnej větší rozdíl jsem nepocítil, jen bych se ještě navíc bál o vstřikovače :) 2.0Dti už prý celkem slušnej, má někdo zkušenosti s 2.2Dti, nebo se dává jen do Vecter?Tam prý šlape dobře.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.05.2008 08:22, RE: Opel astra 1,7 TD
anonym posted by:
Nevim jak sou na tom ze spolehlivostí, a vim že ty 1.7dti mají výbornou spotřebu paliva, ale výkon je příšerně žalostnej, neumim si to vůbec představit jet v plně naloženym autě. Nevim jestli to dělali ještě do G nebo už do H ale řídil sem i 1.7Dtci a žádnej větší rozdíl jsem nepocítil, jen bych se ještě navíc bál o vstřikovače :) 2.0Dti už prý celkem slušnej, má někdo zkušenosti s 2.2Dti, nebo se dává jen do Vecter?Tam prý šlape dobře.
Tak o motorech si můžeme klidně pokecat, o těch něco vím )

1.7DTi nemá výraznější problémy se spolehlivostí a je třeba s tím motorem neklesat pod 2000ot, tam je pak celkem mrtvej, každopádně jsem s tím jel ve třech a s plným kufrem a celkem to jelo, ale jak říkám, min 2000ot potřebuje. Spotřeba paliva je výborná, pokud jezdíte jen po městě nebo mimo město, na dálnici bude spotřeba kolem 6-7l, jelikož obsah motoru je jen 1,7l a na dálnici jsou lepší vyšší obsahy.

Do Géčka, než se přesunula výroba do Polska a začal se dělat jako Classic, se dával motor 1.7DTi, do polských se začala montovat common railová 1.7CDTi 59kw, která se ale výkonově může srovnávat s 1.7DTi.

Pak je zde motor 2.0Di ( má turbo, jelikož cca 186Nm z atmosféry nedáte :D ) a jeho 60kw sice nezní nějak extra přesvědčivě, ale je pohánět řetězem a nemá výraznou slabinu, je výkonově velice poddimenzovaný, ale čipem se dá velice oživit.

2.0DTi je dobrej motor, jeho 74kw už přece jen trochu jede, ale šel bych do něj až po roku 2003, kdy dostává nový čerpadlo VP44 typ psg16 ( psg15 je nespolehlivá, její ŘJ se často spálí z důvodu blbého umístění ), bohužel toho čerpadlo ( psg15 ) se montovalo do spousty naftových motorů i jiných značek. např. Audi 2.5TDi 110,114 a 132kw, BMW 320d 100kw, Superb....atd.
Navíc 2.0DTi s psg16 má vyšší krouťák, 230Nm.

no a 2.2DTi se v Géčkový Astře objevuje celkem zřídka, je jich jako šafránu, ale znám pár majitelů Aster s těmito motory a tyto motory jsou už velice dobré, mají turbodmychadlo s variabilní geometrií lopatek a na brzdě obvykle 2.2DTi 92kw ukáže přes 100kw. Samozřejmě opět brát jen modely 2003, 2002 mají ještě psg15.

Heh, trochu jsem se rozepsal...
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.