0
back
 

diskuze k tématu: Opel Astra Caravan 1,8i po 200 tis. km

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 05:31, Antikorozní ochrana
S tou antikorozní ochranou si snad pan recenzent dělá srandu,viděl jsem Aster docela dost a ačkoli poslední ročníky s tím už nemají takový problém,tak stále hnijou spodky dveří a taky prahy pod plastem,kde to samozřejmě není vidět a na spodku to docela často odprýskává,ale to není problém,je tam toho několik vrstev,ale stačí si rukou projet mezeru mezi nádrží a nosníkem karoserie a pochopíte o čem mluvím
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 09:26, Nájezd KM
Tímto příspěvkem bych se rád vrátil k článku o přetáčení tacho. Opět jasný příklad, jak i po 2,5 letech může mít auto "nalítáno" kolem 150 000. Zajímavé jak tyto čísla mají bazarech auta i 10 let stará, že?? Při výběra auta v bazaru se člověk nesmí dívat první na tacho, ale na skutečný stav auta. V takovém případě bych osobně koupil i auto s 200 000 km, když bude v dobré kondici a můj mechanik mi řekne, že je vhodné ke koupi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 12:38, RE: Nájezd KM
Filip Němec posted by:
Tímto příspěvkem bych se rád vrátil k článku o přetáčení tacho. Opět jasný příklad, jak i po 2,5 letech může mít auto "nalítáno" kolem 150 000. Zajímavé jak tyto čísla mají bazarech auta i 10 let stará, že?? Při výběra auta v bazaru se člověk nesmí dívat první na tacho, ale na skutečný stav auta. V takovém případě bych osobně koupil i auto s 200 000 km, když bude v dobré kondici a můj mechanik mi řekne, že je vhodné ke koupi.
No vidíš. Mám auto, shodou okolností taky skoro 2,5 roku staré a má na tachu teď cca 25 tkm. Ale nepíšu to proto, že bych ho chtěl prodat <br>
Ne každý je obchoďák. A osobně se divím proč ten Opel nebyl v naftě, když měl nájezd 63 tisíc ročně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 12:50, RE: Nájezd KM
Petr S posted by:
No vidíš. Mám auto, shodou okolností taky skoro 2,5 roku staré a má na tachu teď cca 25 tkm. Ale nepíšu to proto, že bych ho chtěl prodat <br>
Ne každý je obchoďák. A osobně se divím proč ten Opel nebyl v naftě, když měl nájezd 63 tisíc ročně.
Já se vůbec nedivím - když to auto prodává po 2,5 letech a 160 tisících km, tak by mu ten diesel neušetřil rozdíl v ceně mezi naftou a benzínem, což je okolo 60 litrů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 13:25, RE: Nájezd KM
Koloss posted by:
Já se vůbec nedivím - když to auto prodává po 2,5 letech a 160 tisících km, tak by mu ten diesel neušetřil rozdíl v ceně mezi naftou a benzínem, což je okolo 60 litrů.
zdravím, mě vychází při rozdílu spotřeby 2l/100km cca 96000kč. Takže nafta by se docela vyplatila
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 13:33, RE: Nájezd KM
ivan2 posted by:
zdravím, mě vychází při rozdílu spotřeby 2l/100km cca 96000kč. Takže nafta by se docela vyplatila
No, to vychází z rozdílu spotřeby 2 litry. Když to bude méně, což je můj předpoklad, tak to vyjde jinak. Už rozdíl spotřeby 1,5 litru a menší znamená setření rozdílu mezi cenama. O komfortu a dalších vedlejších nákladech nemluvě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 14:12, RE: Nájezd KM
Koloss posted by:
No, to vychází z rozdílu spotřeby 2 litry. Když to bude méně, což je můj předpoklad, tak to vyjde jinak. Už rozdíl spotřeby 1,5 litru a menší znamená setření rozdílu mezi cenama. O komfortu a dalších vedlejších nákladech nemluvě.
Zbytečný, spotřeba je modla na kterou se u diesela nesahá a když auto naftu rovnou nevyrábí (TDI) tak všechny nafťáky žerou prostě a jednoduše do 5 litrů i když jezdí každodenní kanónbalrejs na D1 a z některých vypadávají při fůlthrotlu rovnou celé grilovací brikety.
Další věci, jako hluk, náhradní díly, pohodlí a chod motoru nikoho nezajímá, páč když vyrábíš naftu, tak máš beztak špunty v uších, klapky na na očích a zisk z výroby nafty vždy přesahuje vklady do výrobních zařízení. Tento fakt my co jezdíme na náplň do zapalovačů a při tom žereme i trávu kolem cest a omračujeme okolí fujCO2 nemůžeme nikdy pochopit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 14:43, RE: Nájezd KM
Koloss posted by:
No, to vychází z rozdílu spotřeby 2 litry. Když to bude méně, což je můj předpoklad, tak to vyjde jinak. Už rozdíl spotřeby 1,5 litru a menší znamená setření rozdílu mezi cenama. O komfortu a dalších vedlejších nákladech nemluvě.
Nechci se nijak zastávat dieslů (které fakt nerad v kolonách na magistrále čuchám). <br>
Ale kdyby se bral rozdíl 1,5L/100 při ceně 30 kč/L, tak to dělá cca 45 kč/100 km. <br>
Zhruba 5 tisíc za každých 10 tkm. V součtu tedy asi 80 tisíc. <br>
Nevím jak Opel, ale třeba Mazda 6 mívala rozdíl cen mezi benzínem a dieslem jen 30 tisíc (u nových aut samozřejmě).<br>
Další věc jsou dražší garančky, kterých za 160 tkm absolvuje cca 8.<br>
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 15:17, RE: Nájezd KM
Petr S posted by:
Nechci se nijak zastávat dieslů (které fakt nerad v kolonách na magistrále čuchám). <br>
Ale kdyby se bral rozdíl 1,5L/100 při ceně 30 kč/L, tak to dělá cca 45 kč/100 km. <br>
Zhruba 5 tisíc za každých 10 tkm. V součtu tedy asi 80 tisíc. <br>
Nevím jak Opel, ale třeba Mazda 6 mívala rozdíl cen mezi benzínem a dieslem jen 30 tisíc (u nových aut samozřejmě).<br>
Další věc jsou dražší garančky, kterých za 160 tkm absolvuje cca 8.<br>
Na to poukazuju neustále. Nechápu proč všichni oddělují u auta náklady na pořízení a náklady na provoz. Vždyť je to jedna suma. Dobře, u benzínového auta zaplatím průměrně za km o 50 hal více než u naftového se stejným výkonem. Vyplatí se mi to, když je třeba rozdíl v pořizovací ceně v neprospěch nafty? Ano, možná ano. A vyplatí se to všem těm řidičům chrocht nebo takové dalekosáhlé ekonomické rozbory nedělají a spokojí se s nižší cifrou u spotřeby. Copak je tady každej majitel chrocháku obchoďák, s nájezdem 50 tisíc?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 15:42, RE: Nájezd KM
David V posted by:
Na to poukazuju neustále. Nechápu proč všichni oddělují u auta náklady na pořízení a náklady na provoz. Vždyť je to jedna suma. Dobře, u benzínového auta zaplatím průměrně za km o 50 hal více než u naftového se stejným výkonem. Vyplatí se mi to, když je třeba rozdíl v pořizovací ceně v neprospěch nafty? Ano, možná ano. A vyplatí se to všem těm řidičům chrocht nebo takové dalekosáhlé ekonomické rozbory nedělají a spokojí se s nižší cifrou u spotřeby. Copak je tady každej majitel chrocháku obchoďá...
Myslím že ekonomicky uvažuje většina lidí co se týče aut, jen to nechce hned navenek přiznat. Přeci jen je to jedna z těch větších investic hned po bydlení. <br>
I ten kdo říká že mu líp sedne projev turbodiesla, nebo že jen v dieslu sežene originální dotykovou navigaci, z toho jen tak mimochodem nakonec vyleze, že má vysoký nájezd, viz. třeba muffik <br>
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 15:50, RE: Nájezd KM
Petr S posted by:
Myslím že ekonomicky uvažuje většina lidí co se týče aut, jen to nechce hned navenek přiznat. Přeci jen je to jedna z těch větších investic hned po bydlení. <br>
I ten kdo říká že mu líp sedne projev turbodiesla, nebo že jen v dieslu sežene originální dotykovou navigaci, z toho jen tak mimochodem nakonec vyleze, že má vysoký nájezd, viz. třeba muffik <br>
Jsou i vyjimky jako kámoš co toho zas tak moc nenajezdí. Sehnal od tchána 5-leté mondeo v dieslu s 200 tkm. Sice jen s ABS a on chtěl ESP, ale nekup to jen za 80 tisíc a s jasným původem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 15:55, RE: Nájezd KM
Petr S posted by:
Myslím že ekonomicky uvažuje většina lidí co se týče aut, jen to nechce hned navenek přiznat. Přeci jen je to jedna z těch větších investic hned po bydlení. <br>
I ten kdo říká že mu líp sedne projev turbodiesla, nebo že jen v dieslu sežene originální dotykovou navigaci, z toho jen tak mimochodem nakonec vyleze, že má vysoký nájezd, viz. třeba muffik <br>
O tom právě nejsem tak hluboce přesvědčen. Jezdit se totiž dá za různé peníze. Lze si koupit 10 let starou ojetinu, jako je třeba Nissan Primera za pár babek s tím, že sice tu a tam něco opravím, ale budu i s 2.0 benzínem jezdit v součtu za hubičku. Nebo si lze koupit nový vůz střední třídy dnes průměrně 10-15x dražší než Primera a bude v dehtu, takže ušetřím svůj oblíbený padesátník na km, ale neušteřím nic, neboť ho budu mít havarijně pojištěný a ještě na lízu, protože si chci vozit zadek v autě, na který vlastně nemám prachy. Které řešení je ekonomičtější?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 16:00, RE: Nájezd KM
Petr S posted by:
Nechci se nijak zastávat dieslů (které fakt nerad v kolonách na magistrále čuchám). <br>
Ale kdyby se bral rozdíl 1,5L/100 při ceně 30 kč/L, tak to dělá cca 45 kč/100 km. <br>
Zhruba 5 tisíc za každých 10 tkm. V součtu tedy asi 80 tisíc. <br>
Nevím jak Opel, ale třeba Mazda 6 mívala rozdíl cen mezi benzínem a dieslem jen 30 tisíc (u nových aut samozřejmě).<br>
Další věc jsou dražší garančky, kterých za 160 tkm absolvuje cca 8.<br>
Já se na ty ceny samozřejmě podíval. Tenhle model se už prodává jen v omezeném množství variant jako Astra Classic a rozdíl mezi 1.6 a nejlevnější naftou je přes 60 tisíc. Takže to vychází nakonec ekonomika (pořizovačka + provoz při rozdílu spotřeby 1,5 litru) přibližně nastejno. Jinak vychází komfort a spolehlivost.

Další otázkou je následný prodej, ale když to není vymodlené TDI, které se skoro prodá dráž než nové, tak je otázka, jestli se dráž prodá Astra s benzínem nebo naftou. Mezi lidmi se už pomalu začíná šuškat, že potenciální problémy moderních dieslů jsou drahé. Tedy pokud nemají i po deseti letech najeto 120 tisíc, pak přežijí všechno a vyplatí se je koupit i dvakrát dráž.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 16:15, RE: Nájezd KM
David V posted by:
O tom právě nejsem tak hluboce přesvědčen. Jezdit se totiž dá za různé peníze. Lze si koupit 10 let starou ojetinu, jako je třeba Nissan Primera za pár babek s tím, že sice tu a tam něco opravím, ale budu i s 2.0 benzínem jezdit v součtu za hubičku. Nebo si lze koupit nový vůz střední třídy dnes průměrně 10-15x dražší než Primera a bude v dehtu, takže ušetřím svůj oblíbený padesátník na km, ale neušteřím nic, neboť ho budu mít havarijně pojištěný a ještě na lízu, protože si chci vozit zadek v au...
Obvykle nejsme ve sporu, ale přece jen je u toho nového auta ještě jeden argument - bezpečnost. V podstatě cokoli nového v této třídě bude mít lepší pasivní bezpečnost než ta stará Primera. Ne sice nějak brutálně, ale zdraví za to stojí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 16:48, provoz
hoši, jezděte si v čem chcete, nikoho nepřesvědčuju jestli je lepčí dýzl nebo benzín. Ale myslím, že kdybyste jezdili ročně 64000km, tak sahnete po naftě. No nic, já jezdim ročně cca 25tis, mám 4 roky focuse v LPG, zatim bez poruchy a spotřeba v penězích 1,2kč/km, takže maximální spokojenost
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 17:17, RE: Nájezd KM
Koloss posted by:
Obvykle nejsme ve sporu, ale přece jen je u toho nového auta ještě jeden argument - bezpečnost. V podstatě cokoli nového v této třídě bude mít lepší pasivní bezpečnost než ta stará Primera. Ne sice nějak brutálně, ale zdraví za to stojí.
V pořádku, já jen, že o ekonomice provozu to právě není, a to ani na tom příslovečném 1. místě, takže nechápu, proč se za tu ekonomiku provozu snaží neustále někdo schovat. Lze prostě jezdit levněji a bez nafty se to obejde. Vem si, že pro takové obchdní cestující se vyplatí do vozu střední třídy nechat namontovat LPG. Stejně jezdí buď sám a když ne, tak do kufru se těch pár šanonů vždycky vejde. Ale stejně si pořád myslím, že těch lidí, co se jim skutečně vyplatí nový diesel je relativně málo.
Mně osobně na té naftě vadí asi nejvíce to zdravotní hledisko a ten nesnesitelný smrad, a to ne proto, že bych se hlásil k nějaké organizované skupině lidí, ale prostě jen kvůli mně samému. Jinak samozřejmě je to každého válka, v čem si vozí zadek a hlavně, kolik za to nakonec zaplatí, já se jen divím těm lidem, že jsou ochotni si ten starý diesel koupit bez ohledu na stav tacho.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 18:17, nafta
Nejsem obchoďák, ročně ujedu cca 25tis km. I přesto jsem koupil 1,9Tdi ve Fabii Sedan. Důvodem nebyla spotřeba, ale stav a cena vozidla od dobrého známého, zaplatil jsem za to 70k a vozidlo je v perfektním stavu i po třech letech provozu. moje náklady na jeden kilometr jsou cca 5,40kč po ujetí 70tis km, vedu si deník ke každému autu a píšu do něj všechny částky od koupě vozidla po tankování paliva, kdybych prodal auto za jeho tržní hodnotu, tak budu na ceně cca 2,2kč za ujetý km, (amortizace pneu, pojistky servisy, palivo, provozní kapaliny atd) plánuju napsat o tomhle autě recenzi, kde to bude všechno podrobně popsané, člověk je opravdu jak slepej když uvádí, že mu jeden kilometr jízdy vyjde na 1,5kč, nevadí mu, že platí jak mourovatej za nákup auta, to se prostě nepočítá, hlavně aby se mohl vytáhnout..
Jinak Diesel má velké nevýhody, co se provozování týká, za dlouho topí, hluk, smrad, pokud člověk nemá opravdu skvělou nabídku jako se povedla mě, tak by měl přemýšlet víc než jen nad spotřebou o dva litry nižší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 20:02, RE: Nájezd KM
David V posted by:
V pořádku, já jen, že o ekonomice provozu to právě není, a to ani na tom příslovečném 1. místě, takže nechápu, proč se za tu ekonomiku provozu snaží neustále někdo schovat. Lze prostě jezdit levněji a bez nafty se to obejde. Vem si, že pro takové obchdní cestující se vyplatí do vozu střední třídy nechat namontovat LPG. Stejně jezdí buď sám a když ne, tak do kufru se těch pár šanonů vždycky vejde. Ale stejně si pořád myslím, že těch lidí, co se jim skutečně vyplatí nový diesel je relativně málo.
...
Trosku rozvedu me tu original navigaci, je to i tom, ze clovek nema na nove, ma omezeny rozpocet, treba cca tech 200 tis a ted mate na vyber...super BMW 530D, ktere ale je treba 10 let stare, nebo muzu koupit uplne novy Hyundai i20....a nebo treba to moje oblibene mondeo....dobre pominu fakt, kdo co vyuzije za velikost a tak, ale ja treba mam rad v aute urcitou vybavu, nerikam ze je smrtelne dulezita, ale rad se nechavam rozmazlovat vyhrovanym celnim sklem, automatickou klima, tempomatem, v ESP mit takovou tu jistotu na snehu a vyhrivane sedacky, treba v kuzi nebo latce....a navigace? je to spise jen o vzhledu, mam jinak navigaci v mobilu, ale je to proste jen neco hezkeho a kdyz mate na vyber benzin 2.0 se zakladni vybavou a potom treba 2.2 TDCI v totalne plne vybave vcetne odvetravanych sedacek za stejnou cenu tak pak je pro me volba jasna....jinak k tomu smradu nafty...osobne mam ted accorda 2.2 Vtec, jak sjem rekl, benzin ma taky sve kouzlo, dokonce ji mam na LPG takze naklady mam nizsi nez s mondeem, ale treba co se tyce ovladani auta, pocit bezpeci, vybava, vzhled a proste vsechno tak radeji si koupim zpatky mondeo za 200 nez 4 hondy stare 13 let jako mam ted....neni to jen o nakladech, ktere u te hondy mam pomerne nizke, je to o vice vecech, auto se mi musi libit, byt bezpecne, mit nejakou vybavu a proste musim z nej mit dobry pocit....honda je super, ale je to proste uz 13 let stare auto....a mezi nami, lpg taky pekne smrdi stejne jako nafta :) a ze bych poznal podle smradu v kolene ze je predemnou nafta nemuzu potvrdit, bud mam nasavani na vzduch jinde nebo ty naftaky nesmrdi zas tak, jak se tady tvrdi....myslim fngujici naftaky, ne chipovane a spatne serizene motory....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 20:04, RE: nafta
Projectigi posted by:
Nejsem obchoďák, ročně ujedu cca 25tis km. I přesto jsem koupil 1,9Tdi ve Fabii Sedan. Důvodem nebyla spotřeba, ale stav a cena vozidla od dobrého známého, zaplatil jsem za to 70k a vozidlo je v perfektním stavu i po třech letech provozu. moje náklady na jeden kilometr jsou cca 5,40kč po ujetí 70tis km, vedu si deník ke každému autu a píšu do něj všechny částky od koupě vozidla po tankování paliva, kdybych prodal auto za jeho tržní hodnotu, tak budu na ceně cca 2,2kč za ujetý km, (amortizace pne...
Zdravím,ne každý diesel špatně topí. Mám Peugeot 307 2.0HDI a Citroen ZX 1.9D a oba topí výborně a velice brzy.Ale je pravda,že některé chrochty netopí skoro vůbec.Jinak je každého věc jestli se rozhodne pro benzín nebo naftu,mi vyhovuje průběh naftového motoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.11.2010 20:06, RE: Nájezd KM
David V posted by:
V pořádku, já jen, že o ekonomice provozu to právě není, a to ani na tom příslovečném 1. místě, takže nechápu, proč se za tu ekonomiku provozu snaží neustále někdo schovat. Lze prostě jezdit levněji a bez nafty se to obejde. Vem si, že pro takové obchdní cestující se vyplatí do vozu střední třídy nechat namontovat LPG. Stejně jezdí buď sám a když ne, tak do kufru se těch pár šanonů vždycky vejde. Ale stejně si pořád myslím, že těch lidí, co se jim skutečně vyplatí nový diesel je relativně málo.
...
a jeste k te reakci na Nissana Primeru v lpg.....kdbysme premysleli vsichni stejne tak pak si kazdy koupi skodu favorit nebo felicia v lpg, protoze ma nejnisi spotrebu a nejlevnejsi dily a vse se opravi doma na koleni za par korun....proste vyvoj jde dopredu....i presto jak byla primera vybornym autem tak dneska uz je davno za zenitem....nemyslim mrtve jako auto, ale proste uz stare, neni tak bezpecne, sposta lidi chce vybavu, ktera tehdy jeste neexistovala atd...proste vyvoj sel dopredu velmi rychle
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.