0
back
 

diskuze k tématu: Nový roomster měl raketový start

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.10.2006 11:30, RE: Neber uplatky
petr posted by:
Tak to je goool. Napis mi alespon jednu vec, ve které je Astra lepší.
Nic proti opelům nemám, už vůbec né proti astře, ale to porovnání mě fakt zajímá. Ať ti slouží.
No proti Octavii ma Astra vsechny prednosti:Vetsi rozvor,jizdni vlastnosti,je modernejsi,tvrdsi perovani,lepsi brzdy.mam motor 1.8 16V 85kw a ten je vybornej,spotreba super a pruznost vyborna!
Octavia ma snad lepsi jen pohodli (mekke perovani a naklaneni v zatackach,nedrzi stopu a je dost nedotaciva) a kufr,ale pri ostrejsim prijizdeni zatacek zadek dost ujizdi!
Znam to z vlasnich zkusenosti,protoze co ja projedu s Astrou na hrane,tam Octavia ujizdi ve smyk!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.10.2006 11:32, RE: Neber uplatky
A4 posted by:
No jo, Zigi a Kolega ze Slovenska, měli byste si podat ruce. Superb je na hovno, ale Astra G a 15 stará Primera, to jsou superkáry, co? Jste oba se svojí "objektivitou" vůči Škodě fakt k smíchu.
To A4:Ja si nebudu podavat ruku s nejakym slovakem,nemam je rad a uz vubec ne Nissan!Jedine 350Z))
Hele podivej se naskodovku,nic extra nedelaj,zadny kompromin,trochu se od koncernu odlisit,udelat neco pekneho,nejake coupe,cabrio!Nic,jen usedlosti!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.10.2006 13:08, pre anonyma
anonym posted by:
Drahý kolego, my v žádnem snu nežijeme, to bohužel ty. Podle tebe je nisan nejlepší auto na světě a nad něj není. My pouze reagujeme na tvoje příspěvky, které stojí za h.... Pořád vychvaluješ tu super nápravu, ale nadávno testovali almeru, o podvozku hovořili velice negativně. Něco jako že může řidiče až vyděsit, svým špatným chováním v zatáčkách, takže to bude asi podprůměr, že?
Neviem fakt neviem odkiaľ máš takú píčovinu, že podľa mňa je Nissan najlepšia automobilka na svete. To som nikdy netvrdil. Som zastáncom všetkých japonských áut, nie len Nissanu.
Ak myslíš to s pánom Tomášom Lachoutom s AAA auto (autosalon na prime), tak ten nie prvý krát dokázal, že trepe somariny a nevie o čom rozpráva. Prečítaj si testy s Almerou a až potom tu napíš že nemá výborny podvozok jo. Ti garantujem, že zatáčku s Almerou prejdem o 20km/h viac ako ty s Octávou. Ty budeš už dávno v poli, keď ti ta veľká prdel Octavie s vlečnými ramenami ujde do šmyku. Nemôžeš porovnávať Octaviu s Almerou, ktorá ma víceprvek vzadu. O podvozku Primery GT ani nehovorím. (Keby si čítal Tipcars pravidelne, tak by si vedel, že aj podľa pána redaktora Martina Vaculíka, bola Primera GT vzorom jazdných vlastností a už niekoľko krát podvozok Mult- link vychválil., narozdiel od Octavie.) Napríklad v 90tych rokoch si páni vývojári z Fordu, brali Primeru ako vzor, pri vývoji Mondea I (1993) (hlavne jeho podvozku).
Ešte raz, netvrdím že Nissany sú najlepšie a že majú najlepší podvozok na svete, avšak hlavne v 90tych rokoch patrili v tomto k špičke.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.10.2006 13:09, RE: Neber uplatky
Zigi posted by:
To A4:Ja si nebudu podavat ruku s nejakym slovakem,nemam je rad a uz vubec ne Nissan!Jedine 350Z))
Hele podivej se naskodovku,nic extra nedelaj,zadny kompromin,trochu se od koncernu odlisit,udelat neco pekneho,nejake coupe,cabrio!Nic,jen usedlosti!
To Zigi: S kolegou ze Slovenska máte prostě prakticky stejný názory na Škodu = všechny škodovky jsou hrozný, stojí za hovno atd.
Každý model každé automobilky má podle mě plusy i mínusy. A řekl bych, že takhle to vidí většina lidí. Vždycky se ale najde pár jedinců, který mají nejlepší auto (málem) na světě, a na Škodovku jen plivou. Jako třeba ten chytrák ze Slovenska, kterej asi v jiným autě než ve svý starý Primeře nejel, tak si tady léčí svoje komplexy, chudáček.
Ty jsi podle mě na tom asi podobně, teda aspoň podle tvých příspěvků. Řekl bych, že i kdyby Škodovka vyrobila nějaký coupe nebo cabrio, jak ty sám píšeš, takovým lidem jako ty a kolega ze SR by se stejně nezavděčila.
Nejsem fanatický zastánce škodovky a ani v ní nejezdím, ale tvrdit, že oktávka, fabie, superb i roomster jsou na hovno, může jen člověk, kterej je dost mimo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.10.2006 13:16, RE: Neber uplatky
Zigi posted by:
No proti Octavii ma Astra vsechny prednosti:Vetsi rozvor,jizdni vlastnosti,je modernejsi,tvrdsi perovani,lepsi brzdy.mam motor 1.8 16V 85kw a ten je vybornej,spotreba super a pruznost vyborna!
Octavia ma snad lepsi jen pohodli (mekke perovani a naklaneni v zatackach,nedrzi stopu a je dost nedotaciva) a kufr,ale pri ostrejsim prijizdeni zatacek zadek dost ujizdi!
Znam to z vlasnich zkusenosti,protoze co ja projedu s Astrou na hrane,tam Octavia ujizdi ve smyk!
Neznám jedinou věc, včem je astra modernejší! Jízdní vlastnosti astry bych tu taky moc nevyzdvyhoval, určitě nejsou lepší než u octavie. Motor 1.8 16V neznám, mám zkušenost pouze s 1.4 16V. Neříkam, že je špatný, to ne. Ale na nerovnostech to v autě rachotí, řazení je nepřesné a gumové, dílenský zpracování taky žádný zázrak. Při zavírání dveří hrozný pazvuk atd. A s tím tvrdším podvozkem, no nevím nevím. Trochu si opel s G astrou pomohol co se týče antikorozní ochrany. Když porovnám auta z mého hlediska, tak mě lépe vychází Octavia, jednoznačně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.10.2006 13:19, RE: Neber uplatky
A4 posted by:
To Zigi: S kolegou ze Slovenska máte prostě prakticky stejný názory na Škodu = všechny škodovky jsou hrozný, stojí za hovno atd.
Každý model každé automobilky má podle mě plusy i mínusy. A řekl bych, že takhle to vidí většina lidí. Vždycky se ale najde pár jedinců, který mají nejlepší auto (málem) na světě, a na Škodovku jen plivou. Jako třeba ten chytrák ze Slovenska, kterej asi v jiným autě než ve svý starý Primeře nejel, tak si tady léčí svoje komplexy, chudáček.
Ty jsi podle mě na tom asi p...
Naprostý souhlas s A4. Tyhle lidi ve Škodovce ani neseděli a pořád jen kritizujou. Pokud já vím, tak i na těchto stránkách bylo napsáno, že fabia patří ve své třídě k tomu nejlepšímu. To je divný, že vy tvrdíte opak. Kde se teda stala chyba?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.10.2006 13:20, RE: pro kolegu ze SR
Kolega zo Slovenska posted by:
Neviem fakt neviem odkiaľ máš takú píčovinu, že podľa mňa je Nissan najlepšia automobilka na svete. To som nikdy netvrdil. Som zastáncom všetkých japonských áut, nie len Nissanu.
Ak myslíš to s pánom Tomášom Lachoutom s AAA auto (autosalon na prime), tak ten nie prvý krát dokázal, že trepe somariny a nevie o čom rozpráva. Prečítaj si testy s Almerou a až potom tu napíš že nemá výborny podvozok jo. Ti garantujem, že zatáčku s Almerou prejdem o 20km/h viac ako ty s Octávou. Ty budeš už dávno v pol...
Ach jo, tady je někdo fakt nepoučitelnej. Prostě pochop, že ne každej musí mít v autě multi-link, a ne každýmu záleží na tom, jestli projede zatáčku o 20 km/h rychlejc než ty se svým nissanem. Jsou i lidi, který si radši koupí např. octavii tdi a jezdí za pět litrů na sto. Takovej člověk pak na benzínce zaplatí za palivo o polovinu míň než ty a vůbec ho nesere, že jsi k té benzínce dojel o něco dřív, protože jsi mohl jet v zatáčkách o 20 km/h rychlejc. Takže si se svým nissanem vymetej zatáčky jak chceš, ale bacha, aby se jednou nestalo, že tě přitom nezachrání ani ten tvůj zbožňovanej multilink.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.10.2006 13:40, pre A4 a Petra
A4 posted by:
No jo, Zigi a Kolega ze Slovenska, měli byste si podat ruce. Superb je na hovno, ale Astra G a 15 stará Primera, to jsou superkáry, co? Jste oba se svojí "objektivitou" vůči Škodě fakt k smíchu.
A4 Určite ťa to poteší. Drahšie Audi TT 3.2 s pohonom quattro prehralo súboj s Nissanom 350Z. Test Autocar únor 2004.
Alebo načo test, tu máš video z magazínu Fifth gear. Nissan 350Z zo zadným pohonom vyhral na okruhu o celé 4 sekundy nad štvorkolkou Audi TT 3.2 Quattro.
http://www.youtube.com/watch?v=CEMG5FcuBWM
Ty si tu argumnetuješ ako chceš vole. Tak buť sa diskutuje o podvozku, alebo o spotrebe, alebo o spoľahlivosti. Porovnávaš TDi s 2.0 benzínom. Jasne že Tdi ma mänšiu spotrebu. Porovnajme, ja mám priemer 7.5l a TDi má priemer 6.0L. Ale to o koľko je TDi predražené, o koľko ho preplatíš proti autu s benzínovým motorom už nebereš do úvahy čo chytráku.
Petr v Škode som išiel niekoľko krát, šoferoval som Superb 1.9 TDi, Octáviu I a II, Fabiu s benzínom aj s TDi a samozrejme aj Favorit a 120. Sú to obyčajné priemerné alebo podprimerné autá, ničim výnimočné. Ja si skôr myslím, že ty Petre a väčšina škodovkárov v inom aute ako Škoda ešte nesedela.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.10.2006 13:41, RE: pro kolegu ze SR
A4 posted by:
Ach jo, tady je někdo fakt nepoučitelnej. Prostě pochop, že ne každej musí mít v autě multi-link, a ne každýmu záleží na tom, jestli projede zatáčku o 20 km/h rychlejc než ty se svým nissanem. Jsou i lidi, který si radši koupí např. octavii tdi a jezdí za pět litrů na sto. Takovej člověk pak na benzínce zaplatí za palivo o polovinu míň než ty a vůbec ho nesere, že jsi k té benzínce dojel o něco dřív, protože jsi mohl jet v zatáčkách o 20 km/h rychlejc. Takže si se svým nissanem vymetej zatáčky j...
Teda kolego zo slovenska, to jsi borec! Nevím včem je ta síla, jestli v tomě nebo v nisanu, ale určitě bys to mě zkusit někde u WRC.
Takže když někdo veřejně pohaní nisana, tak je to podle tebe blábol, ale když někdo pohaní škodovku, tak je to podle tebe svatá pravda, že? Sáhni si na hlavu. Ne, raději na multi-link, pak budeš určitě zpracovávat minimálně o 20 informací za minutu víc než my všichni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.10.2006 13:46, RE: pre A4 a Petra
Kolega zo Slovenska posted by:
A4 Určite ťa to poteší. Drahšie Audi TT 3.2 s pohonom quattro prehralo súboj s Nissanom 350Z. Test Autocar únor 2004.
Alebo načo test, tu máš video z magazínu Fifth gear. Nissan 350Z zo zadným pohonom vyhral na okruhu o celé 4 sekundy nad štvorkolkou Audi TT 3.2 Quattro.
http://www.youtube.com/watch?v=CEMG5FcuBWM
Ty si tu argumnetuješ ako chceš vole. Tak buť sa diskutuje o podvozku, alebo o spotrebe, alebo o spoľahlivosti. Porovnávaš TDi s 2.0 benzínom. Jasne že Tdi ma mänšiu spotrebu. Porovnaj...
no jezdit s tdi za 6 litrů, tomu odpovídá svižná jízda, ale jezdit za 7,5 l s primerou, tak to je stryl brzda provozu na cyklistické ztesce.
Na rozdíl od tebe jsem jezdil v mnoha autech, já mám totiž auta jako koníčka a nikdy nepohrdnu svezením v nějakém autě. Takže jestli jsi už opravdu jezdil v tolika škodovkách jak píšeš, tak si určitě trháš vlasy, že ti v garáži (nebo před barákem) stojí taková srágora!!!
Jen si u toho testu s audi TT zapopměl napsat, že audi jezdilo pozadu
Čus
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.10.2006 15:02, RE: pro Kolegu ze SR
petr posted by:
no jezdit s tdi za 6 litrů, tomu odpovídá svižná jízda, ale jezdit za 7,5 l s primerou, tak to je stryl brzda provozu na cyklistické ztesce.
Na rozdíl od tebe jsem jezdil v mnoha autech, já mám totiž auta jako koníčka a nikdy nepohrdnu svezením v nějakém autě. Takže jestli jsi už opravdu jezdil v tolika škodovkách jak píšeš, tak si určitě trháš vlasy, že ti v garáži (nebo před barákem) stojí taková srágora!!!
Jen si u toho testu s audi TT zapopměl napsat, že audi jezdilo pozadu
Čus
Ale copak, docházejí argumenty, že už se vzmůžeš pouze na "vole"? Já argumentuju jen tím, že někdo má ve starý primeře multi-link a jezdí s ní za 7,5 l (to bude styl asi jak napsal Petr - brzda provozu). A někdo má zase oktávku, dokáže jezdit i bez multilinku a vůbec ho to nesere. A navíc s poloviční spotřebou. Každý má prostě svoje. Takže si užívej tu svoji vychvalovanou primeru. Já dám určitě radši přednost oktávce nebo superbu, ale to ty prostě nemůžeš pochopit, protože tohle jsou pro tebe podprůměrný auta. Vymlouvat ti to nebudu, tvůj mozeček by to stejně nepobral. A že jsou škodovky podle tebe obyčejná a ničím výjimečná auta, to mě vůbec netrápí. Mě spíš hřeje vědomí, že si zase (možná) přečtu nějakej tvůj další "inteligentní" příspěvek a hodně se tím pobavím. Takže piš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.10.2006 18:30, v tejto diskusii naposledy pre Petra a A4
A4 posted by:
Ale copak, docházejí argumenty, že už se vzmůžeš pouze na "vole"? Já argumentuju jen tím, že někdo má ve starý primeře multi-link a jezdí s ní za 7,5 l (to bude styl asi jak napsal Petr - brzda provozu). A někdo má zase oktávku, dokáže jezdit i bez multilinku a vůbec ho to nesere. A navíc s poloviční spotřebou. Každý má prostě svoje. Takže si užívej tu svoji vychvalovanou primeru. Já dám určitě radši přednost oktávce nebo superbu, ale to ty prostě nemůžeš pochopit, protože tohle jsou pro tebe p...
Tak teraz som sa pobavil ja. Príspevky od Petra a A4 ma fakt rozosmiali. Toľko nezmyslov naraz pod sebou, to som ešte nevidel ani tu na Tipcarse. A4 a Petr na Vášom mieste o inteligencii mlčím. Len tak ďalej hoši, každým Vašim príspevkom mi dokazujete že to s Vami nemá cenu. Takže adios!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.10.2006 21:48, RE: Neber uplatky
petr posted by:
Neznám jedinou věc, včem je astra modernejší! Jízdní vlastnosti astry bych tu taky moc nevyzdvyhoval, určitě nejsou lepší než u octavie. Motor 1.8 16V neznám, mám zkušenost pouze s 1.4 16V. Neříkam, že je špatný, to ne. Ale na nerovnostech to v autě rachotí, řazení je nepřesné a gumové, dílenský zpracování taky žádný zázrak. Při zavírání dveří hrozný pazvuk atd. A s tím tvrdším podvozkem, no nevím nevím. Trochu si opel s G astrou pomohol co se týče antikorozní ochrany. Když porovnám auta z mého ...
Tak to bych neřekl, stačí se podívat na použitou techniku, např u přední nápravy má astra pomocnej rám, jak luxusní vozy, zatím-co octavie malinkou nápravnici, takže v komfortu a přesnosti vedení určitě vítězí Opel. pro mě je prostě Škodovka autem pro lidi bez fantazie. Mně třeba vadí, že ji má každej idiot tady v republice, přitom za stejné peníze může mít opravdu tucty lepších aut a nejde jen o tu rychlost v zatáčkách, ale i o motory. Stará octavie kroně 1,8T a 1,9 TDI je zoufalá. Ostatní pohonné jednotky jsou jak z 80 týcj let (žádné DOHC a 4 ventily, vyvažovcí hřídele apod). ještě že má 1,6 SR aspon proměnnou délku sacího potrubí s rezonátorem, tan to trochu zachranuje.... Neříkám, že je to špatné auto, to vůbec, sám jezdím mnohem horším, ale nekoupil bych si jí a ani třeba Golfa MK4.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.12.2006 15:02, RE: Neber uplatky
Zigi posted by:
Neboj,neni to zigul!
Skodovka je davno zkryplena!Podivej se na starou ochcafku,proc davali karoserii stredni tridy na podvozek nizsi stredni?No proste bez komentare.To same superb,ten stoji uplne za hovno!Proste nemam slov...jo a fobie,tak to je fakt fobie!
pravda je taková,že škodovka dělá z lidí blbce!!!kdyby se ty jejich výtvory jmenovali např. Ford či Fiat tak to nekoupí nikdo a ještě to budou pomlouvat,ale škodovka může vyrobit cokoli a zblblí lidi to budou kupovat!!!
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.