0
back
 

diskuze k tématu: Nissan X-TRAIL 2.2 dCi Columbia

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.01.2007 10:43, schizofrenie
možná se mi to jenom zdá, ale proč na většině českých motoristických serverů za poslední rok vyšlo 2/3 článků (recenze, testy, zkušenosti, spotřeba, poradna) o dieselu, zatímco benzín, LPG atd. pomalu ale jistě mizí? přijde mi to jako nějaká masáž na čtenáře, čímž nesnižuju hodnotu práce jednotlivých redaktorů, jen mám občas takový pocit.......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.01.2007 10:59, RE: schizofrenie
Maxx posted by:
možná se mi to jenom zdá, ale proč na většině českých motoristických serverů za poslední rok vyšlo 2/3 článků (recenze, testy, zkušenosti, spotřeba, poradna) o dieselu, zatímco benzín, LPG atd. pomalu ale jistě mizí? přijde mi to jako nějaká masáž na čtenáře, čímž nesnižuju hodnotu práce jednotlivých redaktorů, jen mám občas takový pocit.......
Je to otázka trhu a ten ovlivňuje především poptávka - po dieselu a samozřejmě pružně na to zereagovaly čerpací stanice cenou nafty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.01.2007 11:50, Chyby
Takove mnozstvi preklepu a chyb uz jste v textu dlouho nemeli.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.01.2007 13:30, RE: schizofrenie
Maxx posted by:
možná se mi to jenom zdá, ale proč na většině českých motoristických serverů za poslední rok vyšlo 2/3 článků (recenze, testy, zkušenosti, spotřeba, poradna) o dieselu, zatímco benzín, LPG atd. pomalu ale jistě mizí? přijde mi to jako nějaká masáž na čtenáře, čímž nesnižuju hodnotu práce jednotlivých redaktorů, jen mám občas takový pocit.......
Myslím, že například v testech se rovnoměrně věnujeme vznětovým i zážehovým motorům. Za posledních pár měsíců jsme testovali benzínovou verzi u těchto aut: Roomster 1.4 16V, Accord 2.4, Civic 1.8, Aveo 1.2, P-207 1.4, BMW 745iL a 320i, Note 1.4i, Magentis 2.0i, Megane 1.6 16V, Hondu City 1.4, SantaFe 2.7 V6, Getz 1.4i nebo Yaris 1.0 ...
V ČR se prodá 64,41 % aut s benzínovým motorem a již 33,53% se vznětovým.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.01.2007 14:40, RE: schizofrenie
Petr - TipCars.com posted by:
Myslím, že například v testech se rovnoměrně věnujeme vznětovým i zážehovým motorům. Za posledních pár měsíců jsme testovali benzínovou verzi u těchto aut: Roomster 1.4 16V, Accord 2.4, Civic 1.8, Aveo 1.2, P-207 1.4, BMW 745iL a 320i, Note 1.4i, Magentis 2.0i, Megane 1.6 16V, Hondu City 1.4, SantaFe 2.7 V6, Getz 1.4i nebo Yaris 1.0 ...
V ČR se prodá 64,41 % aut s benzínovým motorem a již 33,53% se vznětovým.
děkuji za tyto statistiky.. nemám to přesně spočítané, proto jsem psal, že je to jen můj pocit, případně moje schizofrenie... mějte hezký den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.01.2007 14:51, RE: schizofrenie
Maverick posted by:
Je to otázka trhu a ten ovlivňuje především poptávka - po dieselu a samozřejmě pružně na to zereagovaly čerpací stanice cenou nafty.
no, občas se právě zamýšlím nad tou kauzalitou... jestli je zájem lidí o diesel příčinou toho, že se o nich hodně píše nebo naopak ... z hlediska získání přehledu (ze zkušeností jiných) bych si třeba přečetl více článků o kombinaci benzín + plyn, podle mě to má docela budoucnost, ale i díky malé informovanosti (průměrných) lidí u nás je těchto vozidel v ČR relativně málo, takže našinec se s tím tolik nesetká a každý kvalitní článek k tématu ho může jen obohatit (bez ohledu na tržní trendy)... zrovna tak vítám občasné články o různých alternativních pohonech, i když zatím nehýbou trhem... shrnuto: to, že se něco hodně prodává, neznamená, že by jiné věci, které se prodávají méně byly také méně zajímavé..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.01.2007 17:12, RE: schizofrenie
Maxx posted by:
no, občas se právě zamýšlím nad tou kauzalitou... jestli je zájem lidí o diesel příčinou toho, že se o nich hodně píše nebo naopak ... z hlediska získání přehledu (ze zkušeností jiných) bych si třeba přečetl více článků o kombinaci benzín + plyn, podle mě to má docela budoucnost, ale i díky malé informovanosti (průměrných) lidí u nás je těchto vozidel v ČR relativně málo, takže našinec se s tím tolik nesetká a každý kvalitní článek k tématu ho může jen obohatit (bez ohledu na tržní trendy)......
Naprosto souhlasím. Taky bych si rád přečetl něco o lpg ale narazit na kvalitní článek je docela problém poslední o kterém vím vyšel loni ve světě motorů. Doufám že si tohle přečte i nějaký majitel plynového auta a napíše svoji recenzi. Předem dík.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.01.2007 22:44, RE: schizofrenie
David CR-V 2.0i posted by:
Naprosto souhlasím. Taky bych si rád přečetl něco o lpg ale narazit na kvalitní článek je docela problém poslední o kterém vím vyšel loni ve světě motorů. Doufám že si tohle přečte i nějaký majitel plynového auta a napíše svoji recenzi. Předem dík.
Souhlas, o LPG toho orpavdu neni moc, ve svete motoru tam bylo naspano dost, ale je to uz nejaky patek, byl tam i test naftoveho Renaultu spalujiciho repkovy olej, bez jakekoli upravy motoru. Vetsina lidi sahne radeji po nafte nez lpg, zaprve je tady vetsi vyber nafty nez LPG, prestavba se jen tezko vyplati kdyz kvalitni stoji pres 30 tis (pokud mluvime o aute okolo roku 2000) a pak dalsi vec, nekdo nechcem mit bombu nebo rezervu v kufru, a mit dve nadrze, a jezdit an prohglidky- TEd nemluvim za sebe, me jde o to usetrit, ale za vetsinu lidi , kteri maji radeji jedno palivo, jedny starosti, zadne prepinani, opravy a vymeny soucastek, filtru atd navic, navic prohlidky, omezene parkovani (i dyz by se melo brzy rusit) atd. Takze naftak je dobra alternativa. Podle me idelani diesel pro ceskou rodinu je 1,6TDCI/HDI od PSA a Forda, pomerne velice slusny vykon vzheldem k obemu a rpo beznou rodinu perfektni, nizky obejm pojistka, malo zere, slusne jede, az se objevi casem na bazarech bude po nich hlad. Sam bych si ho koupil, ale jsou zatim moc drahe. Ale stejne si myslim, ze nejvetsi budoucnost pro pristich par let bude hybrid, motory treba toyoty 1,5 benzin plus elektro, zerou malo a jedou velice slusne. Nez se vymysli neco lepsiho je to idelani, skdoa ze tak drahe
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 00:06, Plyn
Plyn je dobrý tak akorát na topení a ne do auta.
Degraduje to celý motor na sporák a auto na obyčejnou spotřební věc.
Kam se poděla radost z jízdy?!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 05:59, RE: schizofrenie
Martin posted by:
Souhlas, o LPG toho orpavdu neni moc, ve svete motoru tam bylo naspano dost, ale je to uz nejaky patek, byl tam i test naftoveho Renaultu spalujiciho repkovy olej, bez jakekoli upravy motoru. Vetsina lidi sahne radeji po nafte nez lpg, zaprve je tady vetsi vyber nafty nez LPG, prestavba se jen tezko vyplati kdyz kvalitni stoji pres 30 tis (pokud mluvime o aute okolo roku 2000) a pak dalsi vec, nekdo nechcem mit bombu nebo rezervu v kufru, a mit dve nadrze, a jezdit an prohglidky- TEd nemluvim za...
Jeste jsou vyborne motory 1.3 MJET (CDTI u Opla) od Fiatu,coz taky vyborne jezdi a ve vyhodne pojistce taky 1.7CDTI u Opla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 07:21, RE: Plyn
Petr posted by:
Plyn je dobrý tak akorát na topení a ne do auta.
Degraduje to celý motor na sporák a auto na obyčejnou spotřební věc.
Kam se poděla radost z jízdy?!
Právě naopak! Ta radost tu zůstala, protože se nebojím šlápnot na plyn a koukat úzkostlivě na spotřebu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 09:00, RE: Plyn
Petr posted by:
Plyn je dobrý tak akorát na topení a ne do auta.
Degraduje to celý motor na sporák a auto na obyčejnou spotřební věc.
Kam se poděla radost z jízdy?!
radost z jízdy se přece neztratila, ale díky tomu, že je to benzín + LPG, tak se dá přes týden ve městě jezdit na plyn a o víkendu vyrazit mimo město a třeba to projet na benzín, přičemž celkové náklady budou stále uspokojivé
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 10:33, RE: Plyn
Petr posted by:
Plyn je dobrý tak akorát na topení a ne do auta.
Degraduje to celý motor na sporák a auto na obyčejnou spotřební věc.
Kam se poděla radost z jízdy?!
Plyn patri do kamen, nafta patri do kamen atd, japonec az na konec a vsichni tim padem budeme jezdit ve VW s benzinovym motorem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 11:06, RE: Plyn
Martin posted by:
Plyn patri do kamen, nafta patri do kamen atd, japonec az na konec a vsichni tim padem budeme jezdit ve VW s benzinovym motorem
Všechno super úvahy, ale k tématu jaksi ani omylem. Doufal jsem, že se dozvím reakci nějakého majitele testovaného vozu či někoho kdo má s ním zkušenosti a místo toho se tady řeší na co jezdit, já vám to povím, za pár let dojde ropa a bude se jezdit na koních a budem mít po srandě. Kůň bude vyšší střední třída a osel nižší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 12:28, RE: Plyn
Martin posted by:
Plyn patri do kamen, nafta patri do kamen atd, japonec az na konec a vsichni tim padem budeme jezdit ve VW s benzinovym motorem
VW s benzinakem?))))))
Pobavils!!
VW nikdy neumel benziny a dohanel to vzdy turbem!
Vsechny motory co se davaly treba do O 1 stali uplne za hovno a nemit 1.8 turbo, tak by vsechny benziny staly za starou belu!
Posledni dobou uz VW nestiha ani v nafte...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 13:26, RE: Plyn
Martin posted by:
Plyn patri do kamen, nafta patri do kamen atd, japonec az na konec a vsichni tim padem budeme jezdit ve VW s benzinovym motorem
Nestraš!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 21:44, RE: Plyn
zigi posted by:
VW s benzinakem?))))))
Pobavils!!
VW nikdy neumel benziny a dohanel to vzdy turbem!
Vsechny motory co se davaly treba do O 1 stali uplne za hovno a nemit 1.8 turbo, tak by vsechny benziny staly za starou belu!
Posledni dobou uz VW nestiha ani v nafte...
Podle me ma VW ze starsich motoru akroat tak 1,8T ktery orpavdu stoji za hrich ho vlastnit. Hlavn epo chipu ma vykon opravdu brutalni. Po chipu ma okolo 190 koni a skoro 300nm kroutici moment. Jinak dobre jssou ted FSI jinak jeste docela dobry motor je ve fabii 1,4 16V ten slabsi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.01.2007 22:09, RE: Plyn
Martin posted by:
Podle me ma VW ze starsich motoru akroat tak 1,8T ktery orpavdu stoji za hrich ho vlastnit. Hlavn epo chipu ma vykon opravdu brutalni. Po chipu ma okolo 190 koni a skoro 300nm kroutici moment. Jinak dobre jssou ted FSI jinak jeste docela dobry motor je ve fabii 1,4 16V ten slabsi
Po "chipu" ma ale ja mensiu zivotnost. Neviem, ci mi to za to stoji. Uz sa tu o tom vela popisalo...Kto chce väčší vykon, nech siahne po vacsom objeme a je to. uplne na smiech su typci co "chipuju" napr. 1,3ky vo Feldách a podobne a pridajú tam ešte nejaké špatné tuzingove narazniky+gumu na podlahu co sa tvari ako hlinikovy plech. Z takychto chiperov sa dobre smejem. Je to pičovina.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.01.2007 06:44, RE: Plyn
Martin posted by:
Podle me ma VW ze starsich motoru akroat tak 1,8T ktery orpavdu stoji za hrich ho vlastnit. Hlavn epo chipu ma vykon opravdu brutalni. Po chipu ma okolo 190 koni a skoro 300nm kroutici moment. Jinak dobre jssou ted FSI jinak jeste docela dobry motor je ve fabii 1,4 16V ten slabsi
1.8T je dobry motor do ty doby nez se ti posere turbo a ver ze s timto motorem lidi jezdi jak hovada!
Spotreba kolem 9-10l taky nic moc a chipovat ten motor vede k okamzite destrukci jiz vyse uvedeneho turba...
Kdyz chip,tak musis udelat hodne veci ohledne chlazeni turba!
Jinak ten 1.4 16V 55kw je dobrej motor,myslim idealni pro fabii z tech co se do ni davali
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.01.2007 10:11, RE: Plyn
zigi posted by:
1.8T je dobry motor do ty doby nez se ti posere turbo a ver ze s timto motorem lidi jezdi jak hovada!
Spotreba kolem 9-10l taky nic moc a chipovat ten motor vede k okamzite destrukci jiz vyse uvedeneho turba...
Kdyz chip,tak musis udelat hodne veci ohledne chlazeni turba!
Jinak ten 1.4 16V 55kw je dobrej motor,myslim idealni pro fabii z tech co se do ni davali
Kolega má Octavii Combi 4x4 1,8T. Anžto se v motorizmu vyžívá, vůz jako nový nechal poladit u firmy, která dělala motory pro škodovky na WRC. Dělali to profíci, ale většina dílů včetně turba zůstala stejná, brzda ukázala 203 koní. Nyní má najeto 195 000 Km, měnil jen cívky (klasika...), prý už to netáhne úplně jak kdysi, ale šlape to jak hodinky. A on to auto nijak nešetří.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.