0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Qashqai - zkušenosti po 30 tis. km a roce provozu

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 05:50, kvalita Nissanů
Nissany dlouho platily za jedny z nejkvalitnějších automobilů. Porce, které jsou schopné zvládnout stará Micra, Almera nebo Primera, jsou pro mnohé jiné automobily zcela mimo jejich možnosti. Obávám se ale, že spojení s Renaultem jim na kvalitě rozhodně nepřidalo :( Držím Vám tedy palce, abyste si všechnu smůlu vybrali v záruce, a pak si už jen užívali japonskou kvalitu.

Včera jsem zrovna měnil bezpečnostní pás u naší Micry (2000) a lebedil jsem si, že auto ze segmentu "nákupní taška" v sociální výbavě má o poznání kvalitnější a lépe vyřešené vnitřní plastové díly než naše Volvo 850 v jedné z nejlepších výbav. A vada byla v pásu, který je vyráběn ve Španělsku a jsou na něm německé popisky – hádejte, v jakých dalších automobilech byste ten na první pohled špatně konstruovaný bazmek našli ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 06:41,
Jen se směji. Oktávka neprošla sítem kvaliyt?? No, tak japonský Renault jí,m určitě prošel, jak majitel naspal. BIG ROFL!
Pane, o autech se člověk pořád má co učit a hlavěn - nejlepší jsou osobní zkušenosti. V otázce kvality a spolehlivosti konkretně Š Octávie budu s Vámi rád a dlouze polemizovat a věřte, že mám pro to dost argumentů, což ovšem vy asi nemáte, jinak byste nemohl naspat v prvním odstavci to, co jste napsal
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 08:10, Polemizovat
Zdeny60 posted by:
Jen se směji. Oktávka neprošla sítem kvaliyt?? No, tak japonský Renault jí,m určitě prošel, jak majitel naspal. BIG ROFL!
Pane, o autech se člověk pořád má co učit a hlavěn - nejlepší jsou osobní zkušenosti. V otázce kvality a spolehlivosti konkretně Š Octávie budu s Vámi rád a dlouze polemizovat a věřte, že mám pro to dost argumentů, což ovšem vy asi nemáte, jinak byste nemohl naspat v prvním odstavci to, co jste napsal
se dá o každým autě.Kámoš 15 let preferuje jen Citroen od CX?MX a C5-který teď má.Já po negativech zrovna u Škody F1,S a O2-i když ta je povedenější,už Škodu nechci.Opět jsem skončil u Mazdy a Renaultu.Kámoš Z Patrola do Teracanu a teď hobluje Humara.Co řidič to názor a to na vše.Pan má s Nissanem smůlu,ale tu mají i jiní majitelé např. u Škody.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 08:31, RE: bez předmětu
Zdeny60 posted by:
Jen se směji. Oktávka neprošla sítem kvaliyt?? No, tak japonský Renault jí,m určitě prošel, jak majitel naspal. BIG ROFL!
Pane, o autech se člověk pořád má co učit a hlavěn - nejlepší jsou osobní zkušenosti. V otázce kvality a spolehlivosti konkretně Š Octávie budu s Vámi rád a dlouze polemizovat a věřte, že mám pro to dost argumentů, což ovšem vy asi nemáte, jinak byste nemohl naspat v prvním odstavci to, co jste napsal
Takovou sunku jako je Skodovka?Nerikam,ze to s Nissanem vyhral,ale kvalita Skodovek je hrozna,mame jich 5 a nikdy vice.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 08:34, No nevím,
u auto závad jako much, ale hlavně že se za ním lidi rádi otočí, to by mě fakt taky hřálo na srdci, to je hrozně důležitý....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 08:35, RE: bez předmětu
martilulin posted by:
Takovou sunku jako je Skodovka?Nerikam,ze to s Nissanem vyhral,ale kvalita Skodovek je hrozna,mame jich 5 a nikdy vice.
nesmíš porovnávat stodvacítky s dnešníma autama
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 08:43, komplex z oktavky
pan ma asi komplex z oktavky, asi to je nejaka nevyzrala osobnost
hlavne ze ten japonskej slizoun slouzi a je skoro bez zavad
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 08:48, RE: bez předmětu
Zdeny60 posted by:
Jen se směji. Oktávka neprošla sítem kvaliyt?? No, tak japonský Renault jí,m určitě prošel, jak majitel naspal. BIG ROFL!
Pane, o autech se člověk pořád má co učit a hlavěn - nejlepší jsou osobní zkušenosti. V otázce kvality a spolehlivosti konkretně Š Octávie budu s Vámi rád a dlouze polemizovat a věřte, že mám pro to dost argumentů, což ovšem vy asi nemáte, jinak byste nemohl naspat v prvním odstavci to, co jste napsal
Tak tohle by mě docela zajímalo. Osobně si myslím, že polemizovat jde o detailech, které sice tvoří celek, ale o O1 i O2 vznikl celek naprosto průměrný a ničím nezajímavý, ani nikterak jinak než průměrně spolehlivý (Dle TÜV a jiných)ale je to zbytečné, protože vyloženě katastrofální modely neexistují (každá automobilka má nějaký pranýř a tradiční slabinu - váhy vzduchu, elektroniku...). Stejně jako s jinak průměrným Nissanem tak i průměrnou škodovkou můžete vyžrat takovej kousek, že se i logu značky budete bát přiblížit. Čili v tomto ohledu bych přibrzdil. Z hlediska Franty uživatele je zajímavé spíše než statistika spolehlivosti (kdy průměr od nadprůmeru tvoří desetiny až jednotky procent=pche) především cena a pro něj užitečnost plechovky, za kterou ráčí uvalit balík. A to se asi budu opakovat: zde je Škodovka (tedy především na českém trhu) poněkud mimo zeměkouli (pokles podílu prodeje na vlastím trhu z více než 50% na méně než 25% během 7 let při současném rozšíření nabídky vozů, může brát jako úspěch jen idiot)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 08:50, RE: komplex z oktavky
rudastraka posted by:
pan ma asi komplex z oktavky, asi to je nejaka nevyzrala osobnost
hlavne ze ten japonskej slizoun slouzi a je skoro bez zavad
Už ses dneska pomiloval s měkčenými plasty a vypustil pár briket ze svého kouzelného PD?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 08:58, RE: komplex z oktavky
rudastraka posted by:
pan ma asi komplex z oktavky, asi to je nejaka nevyzrala osobnost
hlavne ze ten japonskej slizoun slouzi a je skoro bez zavad
Je pravda, že toho shazování Oktávky jsem si taky všiml a recenzi to trochu degraduje, přitom to podle mě není o kvalitě Oktávky, ale spíš o její ceně. Co se týká Nissana, tak tam bude asi velký vliv Renaultu a podle kolegy jsou některé popisované závady typické (třeba ty zadní tlumiče). Po těchto informacích mě ta recenze vlastně nijak nezaskočila.
Je smutné, že si člověk dnes musí dělat kvalitativní průzkum, i když kupuje nový vůz, jehož výrobce měl ještě donedávna vysoký kredit, protože Primery a Almery byly hodnoceny jako vysoce spolehlivé, i když nějaké své chronické bolesti taky mají.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 09:01, RE: komplex z oktavky
typek posted by:
Už ses dneska pomiloval s měkčenými plasty a vypustil pár briket ze svého kouzelného PD?
Pán v článku napsal,že měl zkušenosti s Passatem a pro jeho podprůměrnou kvalitu už nikdy více.O2 je vlastně passat takže se nemůžem divit že nechce dvakrát vstoupit do jedné řeky.Komplexi by jsem v tom určitě nehledal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 09:21, RE: komplex z oktavky
hubby posted by:
Pán v článku napsal,že měl zkušenosti s Passatem a pro jeho podprůměrnou kvalitu už nikdy více.O2 je vlastně passat takže se nemůžem divit že nechce dvakrát vstoupit do jedné řeky.Komplexi by jsem v tom určitě nehledal.
jeste mel napsat ze ten passat byl z poloviny devadestach let a mel najeto 400tis.
i kdyz - samozrejme - na tahometru necelych 100tis
tohle jsou typicky komplexy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 09:33, RE: komplex z oktavky
rudastraka posted by:
jeste mel napsat ze ten passat byl z poloviny devadestach let a mel najeto 400tis.
i kdyz - samozrejme - na tahometru necelych 100tis
tohle jsou typicky komplexy
Ano, ano. Nebyl z něčím spokojen, tak to byl vylítanej sajrajt. Je to tak, Passat a Octavia jsou nejlepší auta na světě a pokud někdo tvrdí něco jiného po zkušenostech tak:
A) má komplexy
B) má komplexi
C) koupil vylítanej třikrát bouranej křáp s utočeným tachometrem v posledním tažení.
Se divím, že někdo kromě WV vyrábí káry, když je to úplně zbytečný...

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 10:00, RE: komplex z oktavky
hubby posted by:
Pán v článku napsal,že měl zkušenosti s Passatem a pro jeho podprůměrnou kvalitu už nikdy více.O2 je vlastně passat takže se nemůžem divit že nechce dvakrát vstoupit do jedné řeky.Komplexi by jsem v tom určitě nehledal.
no hlavně že si teda pomohl tímhle Nissanem...,ale já vím, hlavně že se za ním lidi rádi otočí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 10:10, RE: komplex z oktavky
typek posted by:
Ano, ano. Nebyl z něčím spokojen, tak to byl vylítanej sajrajt. Je to tak, Passat a Octavia jsou nejlepší auta na světě a pokud někdo tvrdí něco jiného po zkušenostech tak:
A) má komplexy
B) má komplexi
C) koupil vylítanej třikrát bouranej křáp s utočeným tachometrem v posledním tažení.
Se divím, že někdo kromě WV vyrábí káry, když je to úplně zbytečný...

Ty seš zas ve formě )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 10:28, RE: komplex z oktavky
A4 posted by:
no hlavně že si teda pomohl tímhle Nissanem...,ale já vím, hlavně že se za ním lidi rádi otočí...
Nikdo z nás neví jaké měl pán problémy s Passatem a mohli být daleko většího rázu než zde u Nissanu .I já jsem odešel od VW kvůli nespokojenosti k Japoncům.Ano je to neuvěřitelné ale i s VW můžete být nespokojeni :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 10:34, RENAULT QASHQAI
Nissany ještě z přelomu tisíciletí jsou právem označovány jako etalon kvality. Od té doby ovšem uteklo hodně vody. Globalizace, přesuny výroby, spolupráce napříč automobilkami atd. jsou natolik rozsáhlé, že již nelze hovořit o "kvalitní značce" a "nekvalitní značce". Nissany z posledních let nejsou z pohledu kvality ničím extra. Prostě průměr.
Že má pisatel VW Group-komplex, resp. Octavia-komplex dává v textu zřetelně najevo. Dost ho to shazuje.
Ať si pisatel spokojeně jezdí v QQ (i když 4x ročně do servisu). Hlavně že je se svým autem spokojen a šťasten.
U mne vždy vítězí Silverado '89 2v1.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 10:34, RE: komplex z oktavky
A4 posted by:
no hlavně že si teda pomohl tímhle Nissanem...,ale já vím, hlavně že se za ním lidi rádi otočí...
Taky nechápu tuhle volbu (s autorovými požadavky bych volil jiný segment vozů, qashqai se mě osobně vůbec nelíbí, všechno je to moc pseudo a rádoby), ale vkus a preference mnohdy vítězí nad ostatními parametry... Spíše bych se pozastavoval nad faktem, že autor s těmito chronicky opakujícími se závadami ještě auto dobrovolně provozuje (v záruce) a nezastavil se v renaultu pro svoje peníze....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 10:42, RE: kvalita Nissanů, vliv Renaultu
hroch32 posted by:
Nissany dlouho platily za jedny z nejkvalitnějších automobilů. Porce, které jsou schopné zvládnout stará Micra, Almera nebo Primera, jsou pro mnohé jiné automobily zcela mimo jejich možnosti. Obávám se ale, že spojení s Renaultem jim na kvalitě rozhodně nepřidalo :( Držím Vám tedy palce, abyste si všechnu smůlu vybrali v záruce, a pak si už jen užívali japonskou kvalitu.

Včera jsem zrovna měnil bezpečnostní pás u naší Micry (2000) a lebedil jsem si, že auto ze segmentu "nákupní taška" v sociáln...
Zajímá mě vliv Renaultu na kvalitu Nissanů a zřejmě je značný. Recenzentem popisované závady jsou téměř shodné s těmi, které se projevují na našem služebním Renaultu. Takové to 100x nic umořilo vola. Tady něco chrastí, rozvrzalo se sedadlo a přestalo vyhřívat, palubka zase nesvítí, sem tam si zabliká nějaká kontrolka a i přehrávání softwaru jsme za ty 2 a půl roku poznali...
Pak bych se ještě zastavil u diskuze o ceně např. Oktávky, tohoto Nissanu a Renaultu. Zatímco Renault je mezi srovnatelnými auty levný (otázkou je, nakolik za to může jeho image), tento Nissan rozhodně k tomu levnějšímu nepatří a jestli se k tomu přidá i takováto kvalita...vychází ta Oktávka při srovnání jako vítěz. Procento zmetků je u ní rozhodně menší než u Renaultu a cena servisu je taky úplně jinde.
To je další renaulťácká specialita a zajímalo by mě, jak je to u toho Nissanu, levný auto - drahý servis. Když si na Zličíně v Renaultu za opravu vyhřívání sedadla řekli o cca 7 a půl tisíce, za výměnu oleje 4300 a hodina práce tam stojí 600Kč, je to až nemravný. Mimochodem neznáte někdo nějaký slušnější servis pro Renaulty v dostřelu Prahy?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.09.2009 10:45, RE: komplex z oktavky
hubby posted by:
Nikdo z nás neví jaké měl pán problémy s Passatem a mohli být daleko většího rázu než zde u Nissanu .I já jsem odešel od VW kvůli nespokojenosti k Japoncům.Ano je to neuvěřitelné ale i s VW můžete být nespokojeni :o)
Spatny kus se da chytit skoro i kazdeho vyrobce, trochu zvlastni je ale reakce ze kdyz mel problem s Passatem, tak je proste VW naveky spatne a uz nikdy nebrat (fakt by me zajimalo co to byl za typ, kolik mel najeto a jaky mechanicky problem podvozku s tim mel?!). Zato kdyz koupi nepovedeny kus od japonce, tak nerika ze Nissan uz nikdy ale auto porad chvali, tomu rikam vyvazeny pohled na vec.

Co me ale fakt pobavilo bylo odborne zhodnoceni "Octavia efekt" na zadnich sedadlech - prostor pro hlavu :oD Mam pocit ze autor Octavii videl tak maximalne na prospektu, ale rozhodne v ni nesedel, jinak by takovou blbost neplacnul.

Celkove vzato recenze dobra, jeste by me zajimalo jak je spokojeny s nastupovanim na zadni sedadla pres ty ultrauzke dvere a minimalni prostor mezi B sloupkem a zadnim sedadlem. Tomu rikam QQ efekt, ktery hned tak nejake auto nema. V recenzi by to melo asi zaznit.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.