0
back
 

diskuze k tématu: Prostorné a spolehlivé auto na LPG do 50 000Kč

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla, ostatní, typ vozidla, osobní
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Tuesday 14.10.2014 13:05, RE: lze
David V posted by:
BMW528i posted by:
capslock posted by:
BMW528i posted by:
... jedna známá ... po dvou letech klekl motor, 2 roky ježdění ji stálo asi 100tis kč ....
Není chyba auta ani značky, že si někdo koupí zanedbanou stočenou vraždu. Odsoudit kvůli tomu všechny korejce, to chce metál. Za 5 Kč/km u velkého benzínového auta ve špatném stavu může být vysmátá. Malej papírovej fiat určitě nepůjde pod 4 Kč a bourat v tom bych nepřál ani nepříteli.
No radši budu bourat ve stilu než v clarusu :D co je dvoulitr za velký benzín? vždyt má jen 4 válce a 2 litry... mám víc zkušeností s korejci... ona nejezdila za 5 kč na km, ona měla jen servis a ztrátu na ceně za 100 tis plus pov a phm (asi 10l na 100km), jinak nekoupila stočenou vraždu, ale auto dovezené z kia z A známým.... brácha jezdil s Puntem II za 6l a rok ježdění asi 10 tkm ho včetně komplet servisu eko daně přepisu a pov vyšel na 10tis....
Bez paliva


Jo samozřejmě bez paliva, ale vč. oleje rozvodů ložiska, př brzd stk atd... opravdu finančně nenáročné auto, bylo z roku 2001 a prodávali jsme ho před rokem za nějakých 25 tis po servisu (brácha šel na vš do prahy a když přijede na víkend, tak si nějaké auto půjčí) a nevzal si ho nikdo známý, zrovna nikdo nesháněl malé levné přibližovadlo, takže se dají i v inzerci nebo bazaru taková auta sehnat. Je jich ale málo.
respond
capslock
number of posts354
date of registration28.07.2007
Tuesday 14.10.2014 13:56, RE: lze
BMW528i posted by:
No radši budu bourat ve stilu než v clarusu .... brácha jezdil s Puntem II ....


Autor dotazu shání velké levné auto pro převoz spousty věcí. Stilo za ty peníze neseženeš a Punto je miniauto, takže jsi mimo mísu.
Kia (Mazda) 1.8 vs Fiat 1.8: oba motory jedou stejně, žerou stejně, fiat chce dražší olej, výměna rozvodů 2x tolik, protože variátor bude mrtvý + riziko poruchy elektroinstalace, kterými jsou staré fiaťácké škopky pověstné. Marea je menší, kratší. Výhoda starých korejí je ta, že jsou ošklivé a tudíž laciné vzhledem k tomu, co nabízejí.
Mít člověk na výběr a shánět "velké za málo", musel by tak být fanda fiatů nebo blázen.
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Tuesday 14.10.2014 14:18, RE: lze
capslock posted by:
BMW528i posted by:
No radši budu bourat ve stilu než v clarusu .... brácha jezdil s Puntem II ....
Autor dotazu shání velké levné auto pro převoz spousty věcí. Stilo za ty peníze neseženeš a Punto je miniauto, takže jsi mimo mísu. Kia (Mazda) 1.8 vs Fiat 1.8: oba motory jedou stejně, žerou stejně, fiat chce dražší olej, výměna rozvodů 2x tolik, protože variátor bude mrtvý + riziko poruchy elektroinstalace, kterými jsou staré fiaťácké škopky pověstné. Marea je menší, kratší. Výhoda starých korejí je ta, že jsou ošklivé a tudíž laciné vzhledem k tomu, co nabízejí. Mít člověk na výběr a shánět "velké za málo", musel by tak být fanda fiatů nebo blázen.


Punto jsem uváděl ohledně spolehlivosti Fiatu. Stilo za 50 se dá sehnat v pohodě. horší to bude aby bylo v plynu. marea v plynu bude bezproblémů za ty peníze v pěkným stavu. Fiat je pověstný špatnou elektrikou díky žvanilům, jako jste vy, co ho nikdy neměli, nikdo z majitelů fiatu co znám nemá problémy s elektrikou. Fiat chce dražší olej, ale zase ho mín sežere. Nevím proč by měl být variátor mrtvý a 1,6 ho ani nemá a 1,8 slabší taky ne a rozvody jsou za pár korun kvalitní skf 3150kč celá sada na clarus 3500 no name... a jinak nevím z jaké mazdy je ten motor v clarusu???

respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Tuesday 14.10.2014 14:43, mazda
Koukal jsem že do 50t se dá také sehnat Mazda MPV, dvoulitr benzín. To je velké auto a celkem spolehlivé. Jen bude už dost orezlé.
Starého korejce opravdu ne, díly drahé a kvalita podprůměrná. Jízdní vlastnosti většinou tragické.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Tuesday 14.10.2014 14:47, RE: lze
BMW528i posted by:
capslock posted by:
BMW528i posted by:
No radši budu bourat ve stilu než v clarusu .... brácha jezdil s Puntem II ....
Autor dotazu shání velké levné auto pro převoz spousty věcí. Stilo za ty peníze neseženeš a Punto je miniauto, takže jsi mimo mísu. Kia (Mazda) 1.8 vs Fiat 1.8: oba motory jedou stejně, žerou stejně, fiat chce dražší olej, výměna rozvodů 2x tolik, protože variátor bude mrtvý + riziko poruchy elektroinstalace, kterými jsou staré fiaťácké škopky pověstné. Marea je menší, kratší. Výhoda starých korejí je ta, že jsou ošklivé a tudíž laciné vzhledem k tomu, co nabízejí. Mít člověk na výběr a shánět "velké za málo", musel by tak být fanda fiatů nebo blázen.
Punto jsem uváděl ohledně spolehlivosti Fiatu. Stilo za 50 se dá sehnat v pohodě. horší to bude aby bylo v plynu. marea v plynu bude bezproblémů za ty peníze v pěkným stavu. Fiat je pověstný špatnou elektrikou díky žvanilům, jako jste vy, co ho nikdy neměli, nikdo z majitelů fiatu co znám nemá problémy s elektrikou. Fiat chce dražší olej, ale zase ho mín sežere. Nevím proč by měl být variátor mrtvý a 1,6 ho ani nemá a 1,8 slabší taky ne a rozvody jsou za pár korun kvalitní skf 3150kč celá sada na clarus 3500 no name... a jinak nevím z jaké mazdy je ten motor v clarusu???


Fakt strašný jak se ty pověsti o fiatech táhnou... vzniklo to v době Uno/Tipo a drží se ho to zuby nehty. Jediný co bych řekl že je pravda že jim moc nedrží podvozek a díly na něj bývají dost drahé, respektivě je nutné měnit celá ramena. Výfuk u Brava stál tuším k 10t, ale nevím jestli si to pamatuji dobře.
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Tuesday 14.10.2014 15:06, RE: lze
PetrT posted by:
BMW528i posted by:
capslock posted by:
BMW528i posted by:
No radši budu bourat ve stilu než v clarusu .... brácha jezdil s Puntem II ....
Autor dotazu shání velké levné auto pro převoz spousty věcí. Stilo za ty peníze neseženeš a Punto je miniauto, takže jsi mimo mísu. Kia (Mazda) 1.8 vs Fiat 1.8: oba motory jedou stejně, žerou stejně, fiat chce dražší olej, výměna rozvodů 2x tolik, protože variátor bude mrtvý + riziko poruchy elektroinstalace, kterými jsou staré fiaťácké škopky pověstné. Marea je menší, kratší. Výhoda starých korejí je ta, že jsou ošklivé a tudíž laciné vzhledem k tomu, co nabízejí. Mít člověk na výběr a shánět "velké za málo", musel by tak být fanda fiatů nebo blázen.
Punto jsem uváděl ohledně spolehlivosti Fiatu. Stilo za 50 se dá sehnat v pohodě. horší to bude aby bylo v plynu. marea v plynu bude bezproblémů za ty peníze v pěkným stavu. Fiat je pověstný špatnou elektrikou díky žvanilům, jako jste vy, co ho nikdy neměli, nikdo z majitelů fiatu co znám nemá problémy s elektrikou. Fiat chce dražší olej, ale zase ho mín sežere. Nevím proč by měl být variátor mrtvý a 1,6 ho ani nemá a 1,8 slabší taky ne a rozvody jsou za pár korun kvalitní skf 3150kč celá sada na clarus 3500 no name... a jinak nevím z jaké mazdy je ten motor v clarusu???
Fakt strašný jak se ty pověsti o fiatech táhnou... vzniklo to v době Uno/Tipo a drží se ho to zuby nehty. Jediný co bych řekl že je pravda že jim moc nedrží podvozek a díly na něj bývají dost drahé, respektivě je nutné měnit celá ramena. Výfuk u Brava stál tuším k 10t, ale nevím jestli si to pamatuji dobře.


Jo drží se to hrozně, nevím co s tím všichni mají... ale vlastní zkušenost určitě ne :D Podvozek nevydrží extremy a nejlevnější není, ale zase tragedie to není, rameno stojí jako na jiná auta, ale je litinové, proto taky tak nemlátí na hrbolech obě ramena je cca 6000, ale těch 100tkm dají v pohodě, kamarád na nich najel 70 po městě a byly ok, ale auto skončilo na díly po nehodě. Japonci jezdí dobře spolehlivě a levně, ale až je problém, tak je velký a drahý. jinak ten výfuk je komplet od katu dál za 4 a koncový díl co odchází za 1000 na mareu combi
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Tuesday 14.10.2014 15:42, RE: lze
BMW528i posted by:
PetrT posted by:
BMW528i posted by:
capslock posted by:
BMW528i posted by:
No radši budu bourat ve stilu než v clarusu .... brácha jezdil s Puntem II ....
Autor dotazu shání velké levné auto pro převoz spousty věcí. Stilo za ty peníze neseženeš a Punto je miniauto, takže jsi mimo mísu. Kia (Mazda) 1.8 vs Fiat 1.8: oba motory jedou stejně, žerou stejně, fiat chce dražší olej, výměna rozvodů 2x tolik, protože variátor bude mrtvý + riziko poruchy elektroinstalace, kterými jsou staré fiaťácké škopky pověstné. Marea je menší, kratší. Výhoda starých korejí je ta, že jsou ošklivé a tudíž laciné vzhledem k tomu, co nabízejí. Mít člověk na výběr a shánět "velké za málo", musel by tak být fanda fiatů nebo blázen.
Punto jsem uváděl ohledně spolehlivosti Fiatu. Stilo za 50 se dá sehnat v pohodě. horší to bude aby bylo v plynu. marea v plynu bude bezproblémů za ty peníze v pěkným stavu. Fiat je pověstný špatnou elektrikou díky žvanilům, jako jste vy, co ho nikdy neměli, nikdo z majitelů fiatu co znám nemá problémy s elektrikou. Fiat chce dražší olej, ale zase ho mín sežere. Nevím proč by měl být variátor mrtvý a 1,6 ho ani nemá a 1,8 slabší taky ne a rozvody jsou za pár korun kvalitní skf 3150kč celá sada na clarus 3500 no name... a jinak nevím z jaké mazdy je ten motor v clarusu???
Fakt strašný jak se ty pověsti o fiatech táhnou... vzniklo to v době Uno/Tipo a drží se ho to zuby nehty. Jediný co bych řekl že je pravda že jim moc nedrží podvozek a díly na něj bývají dost drahé, respektivě je nutné měnit celá ramena. Výfuk u Brava stál tuším k 10t, ale nevím jestli si to pamatuji dobře.
Jo drží se to hrozně, nevím co s tím všichni mají... ale vlastní zkušenost určitě ne :D Podvozek nevydrží extremy a nejlevnější není, ale zase tragedie to není, rameno stojí jako na jiná auta, ale je litinové, proto taky tak nemlátí na hrbolech obě ramena je cca 6000, ale těch 100tkm dají v pohodě, kamarád na nich najel 70 po městě a byly ok, ale auto skončilo na díly po nehodě. Japonci jezdí dobře spolehlivě a levně, ale až je problém, tak je velký a drahý. jinak ten výfuk je komplet od katu dál za 4 a koncový díl co odchází za 1000 na mareu combi


Problém fiatů je že je na nich náročnější používání víc vidět. Třeba doblo vypadá po 200t znatelně hůř než caddy, ale mechanicky drží pořád dobře. Prostě jen vypadá hrozně, hlavně interier. Tam na to italové dost kašlou.
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Tuesday 14.10.2014 15:59, RE:
U těch fiatů té pověsti taky nerozumím, spousta známých to má různé modely a nejsou s nimi problémy, sám mám stilo jtd a bez problémů. S tím olejem to taky až tak není pravda. Dá se do toho lít olej normální dle specifikace, nemusí to být jen selenie, ale chce to měnit pravidelně cca max 15 tis. pokud se jezdí krátké vzdálenosti, tak spíš po 10 a je po problémech. myslím si spíš, že to je o tom, jak se kdo k autu chová. Nicméně problémy s elektrikou jsem nezaznamena ani já ani nikdo se známých a to už je docela početný vzorek a ne náhoda. Opravdu to asi vychází z toho, že jedna paní povídala. Kamarád loni sháněl Stilo v kombi v bezínu, tuším, že tam má 1.6. Dal za něho 55 tis, deset do prvního servisu a je spokojený jak želva, takže dá se sehnat i to stilo, ale je potřeba vybírat
respond
capslock
number of posts354
date of registration28.07.2007
Tuesday 14.10.2014 18:12, xy
Tvůj fiat je možná v pořádku, ale stačí se podívat na recenze uživatelů. U korejce se řeší hnusný interiér a hlučný motor, u italů je to samý termostat, ložiska, podvozek, centrál, občas i zapalovací kabely, alternátor, startér ... hlavně, že jsou na to levné díly...
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Tuesday 14.10.2014 18:38, RE: xy
capslock posted by:
Tvůj fiat je možná v pořádku, ale stačí se podívat na recenze uživatelů. U korejce se řeší hnusný interiér a hlučný motor, u italů je to samý termostat, ložiska, podvozek, centrál, občas i zapalovací kabely, alternátor, startér ... hlavně, že jsou na to levné díly...


Jestli to nebude tím že fiatů jezdí řádově víc a taky trochu tím že majitel starého korejce je méně náročný a neřeší každou prkotinu, případně ji na autě vůbec nemá.
respond
Michal 22
number of posts51
date of registration09.10.2008
Tuesday 14.10.2014 18:40, RE: xy
capslock posted by:
Tvůj fiat je možná v pořádku, ale stačí se podívat na recenze uživatelů. U korejce se řeší hnusný interiér a hlučný motor, u italů je to samý termostat, ložiska, podvozek, centrál, občas i zapalovací kabely, alternátor, startér ... hlavně, že jsou na to levné díly...


posuzovat spolehlivost podle recenzí uživatelů? Takže když si někdo koupí super naleštěnou plečku, do které za posledních 6 let nikdo nevrazil ani korunu (nebo euro) a včas se jí zbavil - a nový majitel samozřejmě musí vyměnit termostat, ložiska, repasovat alternátor... Tak vlastně za to může nespolehlivý Fiat.

Sám mám ještě Tipo, s kterým jezdím kolem komína a huntuju jej na stavbě. Letos jsem do něj po dlouhé době hodně investoval - jedno rameno, postupně dvě manžety, ložisko zadního ramene... To je vlastně vše. Bych se měl nad tou nespolehlivou plečkou zamyslet. A servisák, kam s takovými prkotinami jezdím je vždy hotový, že na povolení šroubů na podvozku není třeba autogen tak jako na o 15 let mladším prémiovém Audi...
respond
capslock
number of posts354
date of registration28.07.2007
Tuesday 14.10.2014 19:59, RE: xy
Michal 22 posted by:
...servisák, kam s takovými prkotinami jezdím je vždy hotový, že na povolení šroubů na podvozku není třeba autogen tak jako na o 15 let mladším prémiovém Audi...


Protože ti asi podvozek opravuje častěji než šrouby stíhají zareznout.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Tuesday 14.10.2014 21:56, RE: xy
PetrT posted by:
capslock posted by:
Tvůj fiat je možná v pořádku, ale stačí se podívat na recenze uživatelů. U korejce se řeší hnusný interiér a hlučný motor, u italů je to samý termostat, ložiska, podvozek, centrál, občas i zapalovací kabely, alternátor, startér ... hlavně, že jsou na to levné díly...
Jestli to nebude tím že fiatů jezdí řádově víc a taky trochu tím že majitel starého korejce je méně náročný a neřeší každou prkotinu, případně ji na autě vůbec nemá.


Korejské auto bych si výhledově nekoupil. Nicméně táta měl kdysi Lantru z roku 1990. Interiér byl dost hrozný (některá tlačítka skoro odpadávaly), posilovač dával pocit že jedu v autíčku na pouti. Jinak s autem problémy nebyly. Mělo to 4 okna v elektrice. Motor 82kW 16V tuším 1,8 byl v pohodě, olej nežral a jel jako z praku. Motor tuším tehdy Hyundai vyvinul ve spolupráci s Mitsubishi, tak asi proto :) Převodovka byla volnější, ale rychlosti se daly trefovat celkem v pohodě.
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Tuesday 14.10.2014 22:38, RE: xy
capslock posted by:
Tvůj fiat je možná v pořádku, ale stačí se podívat na recenze uživatelů. U korejce se řeší hnusný interiér a hlučný motor, u italů je to samý termostat, ložiska, podvozek, centrál, občas i zapalovací kabely, alternátor, startér ... hlavně, že jsou na to levné díly...


Jak jsem psal výše, těch fiatů je v mém okolí docela dost a pokud má auto relativně pravidelnou údržbu tak to je v pohodě, je to jen o majiteli. Ale pokud na to někdo kašle, tak se nemůže divit, že se to sere, ať je to jakákoliv značka. Takže pořád netuším co máš s fiaty za problém, já osobně žádný, ale díky takovým jako ty, co šíří tady ty zvěsti se to auto dá sehnat mnohem levněji v dobrém stavu za rozumný peníz s menšími nájezdy a mladší třeba proti koncernu. Takže klidně ať si študák splaší stilo v benzinu, ale musí počítat s prvním servisem a zapomenout na plyn. A při nájezdu tisíc je ten plyn k ničemu, pokud by ho měl dodělávat.
respond
Michal 22
number of posts51
date of registration09.10.2008
Wednesday 15.10.2014 00:23, Past vedle pasti
Dotaz jaké auto za 50 (60, 70, ...) tisíc je svým způsobem nezodpověditelný.

Existují 2 cesty.

Lepší varianta je, že na auto nespěchám. Počkám si, až bude na prodej auto příbuzných nebo známých. V menších městech se v místním bazaru může objevit v komisi auto někoho místního a snáze tak ověříte jeho historii (takhle mi o chlup uniklo garážované Stilo za 40.000,- Kč s reálnýma 67.000 km na tachometru). Pokud je servisní historie doložitelná, není volba dieslu tolik riziková - za předpokladu, že už v minulosti nějaká repas vstřiků a vysokotlakého čerpadla proběhla.

Druhá varianta - velký anonymní bazar nebo cizí majitel je vždy riziková. Člověk musí zavřít oči a říct si, buď to vyjde nebo ne. Na diesel zapomenout. Na druhou stranu, prodávají se takhle denně stovky aut a rozhodně všechny nejsou zralá na vrakoviště.

Obecně - jedná se o starší povozy za cca desetinovou cenu nového auta. V první řadě je třeba mít peníze i na první servis. Rozvody, dvě nové pneu, brzdové desky, nějaká drobnost a hned jste na deseti tisících. V obou případech je třeba znát průserové motorizace vybraných modelů a těm je třeba se vyhnout. V Auto - Diskontu jsem takhle viděl krásnou Vectru C jen za 55.000,- Kč. Přijdu blíž a bylo mi to jasné - motor 2,2CDTI beztak opravený aby přežil cestu hejla domů. Taky znám příběh hezkého Focusu TDCI za 50.000,- Kč na splátky. Jenom trošičku kouřil "to víte, tak nový to není, ale je to držák". Držák se za půl roku zastavil a diesel servis vystavil verdikt. 24.000,- Kč repase vstřikovačů, ale radši by zrepasovali i čerpadlo a to dohromady za 40.000,- včetně slevy a bez DPH. Focus skončil rozprodán za 12.000,- Kč na náhradní díly.
Obecně se doporučuje spíše benzín, ale pozor, taky se umí pokazit. Zapalovací rampa, potenciometr škrtící klapky, krokový motorek nastavení vačkové hřídele (za 8.000,- Kč - motor 1,6 16V v Meganu II), lambda sonda. Ale zpravidla to nabývá taková raketa jako u dieslu. Pokud se vám bude znát zvuk motoru nějaký hrubý a prodejce řekne, že jen trochu probublává výfuk, zbystřete. První díl s katalyzátorem stojí docela ranec a k tomu se vám možná nepodaří vypreparovat původní lambda sondu. Taky můžou být prasklé svody. Dále třeba koncernová 1,6 MPI (Octavie I) začne po 200.000 km papat olej. Nebo PSA 1,8 a částečně i dvoulitr. Není to pravidlo, ale je třeba být na to připraven.
respond
capslock
number of posts354
date of registration28.07.2007
Wednesday 15.10.2014 01:43, RE: xy
driver111 posted by:
díky takovým jako ty, co šíří tady ty zvěsti se to auto dá sehnat mnohem levněji

Rád pomůžu když můžu.

driver111 posted by:
... ať si študák splaší stilo v benzinu, ale musí ... zapomenout na plyn....je ten plyn k ničemu, pokud by ho měl dodělávat.

Autor dotazu chce prostorného spolehlivého kombíka na LPG za 50. Vše co tvrdím je, že s odřenýma ušima se mu ten sen může splnit koupí korejce - s fiatem žádný problém nemám, ale ekvivalentní fiatí modely splňující požadavky mi nejsou známy.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 15.10.2014 09:02, RE: xy
Petr S posted by:
PetrT posted by:
capslock posted by:
Tvůj fiat je možná v pořádku, ale stačí se podívat na recenze uživatelů. U korejce se řeší hnusný interiér a hlučný motor, u italů je to samý termostat, ložiska, podvozek, centrál, občas i zapalovací kabely, alternátor, startér ... hlavně, že jsou na to levné díly...
Jestli to nebude tím že fiatů jezdí řádově víc a taky trochu tím že majitel starého korejce je méně náročný a neřeší každou prkotinu, případně ji na autě vůbec nemá.
Korejské auto bych si výhledově nekoupil. Nicméně táta měl kdysi Lantru z roku 1990. Interiér byl dost hrozný (některá tlačítka skoro odpadávaly), posilovač dával pocit že jedu v autíčku na pouti. Jinak s autem problémy nebyly. Mělo to 4 okna v elektrice. Motor 82kW 16V tuším 1,8 byl v pohodě, olej nežral a jel jako z praku. Motor tuším tehdy Hyundai vyvynul ve spolupráci s Mitsubishi, tak asi proto :) Převodovka byla volnější, ale rychlosti se daly trefovat celkem v pohodě.


Hyundai v té době bral motory od Mistubishi, až do konce devadesátých let, souběžně na jejich základě vyvíjel svoje. a i některé modely z minulé dekády jsou jen Miciny s Háčkem ve znaku, ale ty se sem nevozily nebo jen okrajově (Centennial apod.) já měl korejce někdy před dvanácti letry-Daewoo Nubira, s dvoulitrem od Opelu, a nebylo to špatné auto. a teď jsem chvilku jezdil se sedmimístnou H1 z roku 99 s benzínovou 2.4 právě od Mitsubishi-a za ty peníze (25k) to byla bomba. ano, to dát do plynu tak by byl studentík nadšený, v tom se dalo i souložit hromadně
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Wednesday 15.10.2014 09:36, RE: xy
capslock posted by:
driver111 posted by:
díky takovým jako ty, co šíří tady ty zvěsti se to auto dá sehnat mnohem levněji
Rád pomůžu když můžu.
driver111 posted by:
... ať si študák splaší stilo v benzinu, ale musí ... zapomenout na plyn....je ten plyn k ničemu, pokud by ho měl dodělávat.
Autor dotazu chce prostorného spolehlivého kombíka na LPG za 50. Vše co tvrdím je, že s odřenýma ušima se mu ten sen může splnit koupí korejce - s fiatem žádný problém nemám, ale ekvivalentní fiatí modely splňující požadavky mi nejsou známy.


Já chápu, že autor chce kombi - nebo velké auto s plynem za 50, ale než riskovat nějakou vranu za 50 s plynem, tak koupím raději za tu cenu auto bez plynu v lepším stavu a plyn na 15 tis ročně oželím. Na sílu koupit auto, jen protože to má plyn a zbytek je katastrofa, tak to je krok do pekel, ale může se podařit koupit v dobrém stavu, ale to by byla velká náhoda, aby to splňovalo vše co študák potřebuje.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.