0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Primera SLX - slouží i po patnácti letech

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 18:51, RE: 15 let??
David V posted by:
Mluvíme tady o poloose ne o homokinetickém kloubu, to jso dvě naprosto různé součástky. Poloosa právě necvaká - to dělá odcházející homokineťák v rejdu často v důsledku porušené manžety - kdy se do něj dostane prach a voda a zničí jej během relativně krátké doby.
Primera P11 ma nekolik bolistek - typicky jsou to horni ramena (kvalitni stoji cca 1500kc ), tady omilane poloosy, cidla ABS nebo treba i panty dveri.
Nejvhodnejsim motorem pro Primeru je urcite 2.0 - ma jen o kousek vyssi spotrebu nez 1.6 a jede daleko lepe. Primera P10 jeste celkem rezne, P11 se to jiz netyka (ale ma dve mistecka kde precejenom rezne - vzadu pod znackou a zezpodu kapoty). Podvozek maji obe generaci skvely, je radost je ridit. Navic mivaji solidni vybavu a cena ojetych vozu neni vysoka....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 23:19, RE: Legrační
Kolodмj posted by:
Tady nejsme na Krétě, slunko nesmahne tak moc seshora.
OK, u nas nebude svitit slunko na hlavu primo me, ale treba cestujicim na zadnich sedackach nebo bude rozpalovat palubku. Sibr proste patri do minuleho stoleti
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 23:45, RE: ooo
anonym posted by:
Pokud člověk bude dodržovat předpisy a jezdit úměrně stavu českých silnic tak je těch 66kw v 1600cm3 motoru ažaž.Pokud budete předpisy porušovat a chtít jezdit rychle jako většina lidí v tomto státě tak je 66kw nedostatečných.Další věcí je , zatížení vozu.Jestli jezdí majitel sám, tak mu těch 66kw stačí .Až naloží 3 spolujezdce tak zjistí, že 66kw je málo.To je moje zkušennost.Mám 1,6ku 66kw i když ne primeru.
Pokud ovsem vyjizdim z dalnicniho odpocivadla a ostatni (v cele s nasima politikama) to tam smazi 200km/h, tak mam co delat abych se stihl zapojit do leveho pruhu a nemusel drit svodidla.
Proto treba nekdo preferuje silnejsi vuz.
Ovsem souhlas, na skakani do kauflandu a zpatky staci moji matce punto 1.2
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 08:52, RE: tlumiče
Kolodмj posted by:
Netušíte jak byl recenzovaný vůz doposud používán a kde jezdil, tak o ničem neujišťujte. Jestli někdo najezdí 200 tisíc km komplet po D1 v levém pruhu, tak budou čepy jako nové. Pokud to ale bude po okreskách (a tomu odpovídá motorizace a chudá výbava) pak čepy odejdou klidně po 100 tisících. To samé tlumiče a spojka.
No pokud by to odjezdil po tankodromu D1, urcite by ten podvozek sel do kytek driv, nez pri mnohem nizsi rychlosti po peknych okreskach, ktere se u nas, svete div se, taky obcas najdou. A pokud vezmeme v uvahu o neco mene deravy levy pruh na D1, zase by za kratsi dobu odkragloval ten slabsi motor. Ale jsou u nas i pekne dalnice - useky otevrene v poslednich rekneme 10 letech a tam by auto vydrzelo bezesporu nejdele.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 19:04, RE: :)
anonym posted by:
Jednoznačně. Závady, které autor popisuje, se u japonských aut této generace (a většina jap. automobilek používá stejné komponenty) objevují až po ujetí několika set kilometrů. Přední čepy většinou vydrží i déle, u spojky záleží na zacházení.
cca 120000km je na čepy přední nápravy dost dobrý nájezd. Primera bohužel na toto trpí. Jak P10 tak i P11.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 19:15, RE: 15 let??
anonym posted by:
Primera P11 ma nekolik bolistek - typicky jsou to horni ramena (kvalitni stoji cca 1500kc ), tady omilane poloosy, cidla ABS nebo treba i panty dveri.
Nejvhodnejsim motorem pro Primeru je urcite 2.0 - ma jen o kousek vyssi spotrebu nez 1.6 a jede daleko lepe. Primera P10 jeste celkem rezne, P11 se to jiz netyka (ale ma dve mistecka kde precejenom rezne - vzadu pod znackou a zezpodu kapoty). Podvozek maji obe generaci skvely, je radost je ridit. Navic mivaji solidni vybavu a cena ojetych vozu neni vysoka....
...a taky zarezávající uložení stěračů je běžné u p11. Není to nic kritického, ale vrže to potom hrozně. s praskajícími poloosami se potýká i VW (Sharan a Passat s nejsilnějšími TDI).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.07.2008 06:52, servis
Doporučoval bych autorovi servisní prohlídku u nisanu,možná pak upraví článek ve výčtu nutných investic,ale taky stavu tachometru..Celkově všem doporučuji před koupi zajet do autorizovaného servisu dané značky,protože většina aut se servisuje po dobu záruky ve značce,takže víte kolik to najelo minimálně za dva až čtyři roky provozu,což bývá 90-130tkm,což jakožto bývalý zaměstnanec značkového servisu na pozici příjmacího technika vam můžu zaručit na 99% aut má nad 100tkm po čtyřech letech(pracoval jsem u Nisanu,Oplu,a Škody)a nejméně mívají ti slavní japonci.Ale chci všem potenciálnim zájemcům o japonce říct,at si dávají pozor na karoserie,dělají to z tenkých plechu,ktré rády hnijou i u 4-5let starých aut.Ale výhody bych viděl spíš ve větši šanci koupit lepší kus,protože ikony podnikatelu (a firem)ve své době Astry,Corsy a později Octavie a Fabie,ktrých je na trhu ojetin hromada a vybrat z nich nevyhrkaný kus vidím jako problém pro běžného smrtelníka.Ale poctivě udržovat japonce dá peněžence zabrat,nedej bože 14let starému.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.07.2008 11:23, RE: :)
anonym posted by:
cca 120000km je na čepy přední nápravy dost dobrý nájezd. Primera bohužel na toto trpí. Jak P10 tak i P11.
Nissan používá stejné subdodavatele jako Toyota a u té vydrží běžně půl milionu i na našich silnicích.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.07.2008 08:36, pane Bože
Proboha kupte si něco novějšího, tohle je rakev na silnici....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.07.2008 21:35, RE: pane Bože
anonym posted by:
Proboha kupte si něco novějšího, tohle je rakev na silnici....
Pánové až teď jsem si přečetl vaše reakce na můj článek a s politováním musím konstatovat, že už sem žádnou recenzi na další svoje auto psát nebudu. Ano, auto mělo při koupi opravdu tolik najetých KM, protože vím od koho jsem to kupoval, žádný inzerát z Annonce ani dovoz do bazaru. Jestli spojka a tlumiče a čepy na ty najeté km vydržely málo nebo hodně je asi otázka toho, kde to auto jezdilo a vaše debilní poznámky a trom, že je výkon auta dostačující nebo malý atd atd. No jednoduše, polovina z vás jsou UREJPANÝ DEMENTI. Nejde vám ani o to co je tam napsáno a že se s tím někdo psal, aby to pomohlo ostatním při koupi auta, ale jenom si debilně rýpnout, že to někdo nenapsal tak jak byste chtěli.. Jinak všem majitelům toho auta i jiných japonců přeji hodně štatstných najetých km
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.07.2008 00:39, RE: pane Bože
anonym posted by:
Pánové až teď jsem si přečetl vaše reakce na můj článek a s politováním musím konstatovat, že už sem žádnou recenzi na další svoje auto psát nebudu. Ano, auto mělo při koupi opravdu tolik najetých KM, protože vím od koho jsem to kupoval, žádný inzerát z Annonce ani dovoz do bazaru. Jestli spojka a tlumiče a čepy na ty najeté km vydržely málo nebo hodně je asi otázka toho, kde to auto jezdilo a vaše debilní poznámky a trom, že je výkon auta dostačující nebo malý atd atd. No jednoduše, polovina z ...
Važený pane,ocenuji vaši snahu napsat recenzi,všechna čest,ale zkuste být více oběktivní.Když jsem ji četl ,tak jsem jsi říkal,naco se vlastně vyrábějí nové vozy,když mémé špičkové Nisany,Hondy a další japonce ve věku 10let a více.Ale musím podotknout,že viz článek servis(ob jeden výše)vlastně vystihuje povahu vozu z východu jako vozidel spíše soukromých.Bude na trhu jistě méně těch vyšlehaných firemních,než těch ze západu(renault,opel,audi,vw),nebo škodovek....Jinak osobně chápu majitele jakéhokoli vozu,že na ten svůj nedá dopustit a myslím,že je dobře ,že si dnes můžeme vybírat,jaký vůz si chceme koupit a neřešíme úplatek vedoucímu v Mototechně... Mně osobně zůstalo jedno vozidlo,které jsem kupoval jako nové a po nějaké době,když mnělo najeto tak asi 80tkm jsem jezdil v novějším stejném modelu,pak zpátky senul do své "novky"a konstatoval hrozný stav podvozku,který mi do té doby připadal jako Top...Tak vozidlo putovalo do servisu a pak po investici asi 20tis(čepy,tlumiče,silentbloky,kosti stab.,ložiska,to vše na přední a zadní nápravě-mám nezávislé zavěšení) jsem získal zpět ten pocit novějšího vozu(tedy aspon od podvozku),ale muselo se vyměnit vše co se hýbe na nápravách...hold jezdim po diravých cestách())
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 23:08, RE: pane Bože
anonym posted by:
Pánové až teď jsem si přečetl vaše reakce na můj článek a s politováním musím konstatovat, že už sem žádnou recenzi na další svoje auto psát nebudu. Ano, auto mělo při koupi opravdu tolik najetých KM, protože vím od koho jsem to kupoval, žádný inzerát z Annonce ani dovoz do bazaru. Jestli spojka a tlumiče a čepy na ty najeté km vydržely málo nebo hodně je asi otázka toho, kde to auto jezdilo a vaše debilní poznámky a trom, že je výkon auta dostačující nebo malý atd atd. No jednoduše, polovina z ...
Já mám taky P10 z r. 94 a článek jsem si rád přečetl. Ne všichni jsou urejpaní dementi, ti jsou pouze nejvíc vidět. Jinak já to koupoval jako 6 let starý a najeto údajně 83 t.km, stav subjektivně odpovídal. Poruchy nebyly žádný vážný, jen ty typický. Přepínač světel (opravu jsem zvládl sám), pletenka na výfuku 1400,- s prací, spojkový lanko (ulomenej plastovej držák), prolíná servo. Destičky+brzdovka+oleje a filtry jsou samozřejmostí. Spokojenost je za celých cca 8 let co to mám, hlavně sportovní jízda (mám 92 kW 2,0) a spolehlivost. Nespokojenost byla zezařátku velká se spotřebou po městě, v zimě i 13, v létě 11, mimo město 6,6) ale to už dávno neřeším. Předchozí vůz Renault 18 1,4 žral kolem 10 l a to měl mizernej výkon, takže jsem si na úsporu nikdy ani nezvykl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 23:39, RE: pane Bože
anonym posted by:
Já mám taky P10 z r. 94 a článek jsem si rád přečetl. Ne všichni jsou urejpaní dementi, ti jsou pouze nejvíc vidět. Jinak já to koupoval jako 6 let starý a najeto údajně 83 t.km, stav subjektivně odpovídal. Poruchy nebyly žádný vážný, jen ty typický. Přepínač světel (opravu jsem zvládl sám), pletenka na výfuku 1400,- s prací, spojkový lanko (ulomenej plastovej držák), prolíná servo. Destičky+brzdovka+oleje a filtry jsou samozřejmostí. Spokojenost je za celých cca 8 let co to mám, hlavně sportovn...
Ještě dodám-manžety na homo kloubech (1038,- s prací), AKU vydržela přes 7 let, občas se sám zamkne centrál (prý relátko ve dveřích), el. anténa se nevysouvá a orig. stojí cca 8000,- tak poslouchám jen mp3, H4 odešla jediná za celou dobu, žárovky pod SPZ se často mění vč. patice (nateče tam po mytí auta), klín. řemeny jsem měnil sám. Největší problém je koroze konců prahů, hlavně levá zadní strana, to jsem viděl na víc kusech. Najeto mám cca 125 tis., spojka, tlumiče a prakticky všechno důležitý je původní. Výměna za model 2002 by nebyla k zahození...
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.