0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Almera - výčet závad na 13 let starém voze

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.05.2010 12:10, Spolehlivost
No, ono je potřeba trochu od sebe odlišit závady, které bylo možné odhalit hned při koupi (třeba ty tlumiče), dále pak běžnou údržbu (včasná výměna destiček) a věci za které si může člověk sám či je může odtranit hned napoprvé (servo) od samotné spolehlivosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.05.2010 12:47, Spolehlivost?
Zde uváděné "poruchy" jsou spíše o neznalosti a "neschopnosti" majitele zajistit autu řádnou péči a servis. Jestli se pánovi zdá výměna tlumičů ve 150 tisících km býti poruchou - nemá cenu tuto recenzi dále komentovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.05.2010 13:15, Spolehlivost vs. zanedbaná údržba
Každého zde asi napadne to samé - autor píše o následních zanedbané péče, se samotnou spolehlivostí má co dělat možná ten startér. U 13 let starého auta z x-té ruky nelze čekat, že do něj budu lít jen benzín a jednou za čas vyměním olej a filtry, aby se neřeklo.
Tlumiče po 150tis. (pokud jsou km pravé) jsou u většiny aut za hranicí životnosti. Kontakty k zrcátku a repráku jsou prkotina. Hadička u serva má po 13 letech nárok na výměnu. Zrezlé prahy v tomhle stáří auta se dají čekat. Destičky jsou spotřební materiál a manžety (jaké???) obecně taky.
Vzhledem ke stáří auta a autorově nájezdu to není až tak zlé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.05.2010 13:49, Zanedbaná údržba
No, podle toho, co autor popsal za závady, bych to neviděl tak zle. Vzhledem k nájezdu kilometrů nepovažuji výměnu tlumičů po 150 tkm za závadu, u většiny aut této kategorie tlumiče nevydrží ani to. Na druhé straně z vlastní zkušenosti (Honda CRX, Toyota Carina E) vím, že někteří japonci snesou i víc. Brzdové destičky a manžety bych neřešil, to je normální spotřebák a neznám žádné běžné auto, u kterého by se obložení dřív nebo později neměnilo. Autor tomu mohl předejít totálnímu sjetí obložení, kdyby občas shodil kolo a podíval se na obložení. Manžety je čas od času také nutné vyměnit (měnil jsem u Hondy CRX, u Audi 80, u Volva S 40), třeba u Felicie praskají manžety snad u každého auta. Jenom je třeba na to přijít co nejdřív, aby se předešlo zbytečnému opotřebovávání kloubu. Jinak zarezlé kontakty považuji celkem za prkotinu. Pár lidí, co měli Almeru, znám a všichni s ní byli spokojeni - vyjma těchto prkotin (kamarádovi nešel zadní stěrač, z podobných důvodů, jinak za devět let nic, další kamarád si kupoval Almeru s kufrem jako novou, prodával po 150 tkm, bez závad). Pokud se autor nechce starat o nic, doporučuji při jeho ročním nájezdu koupit nové auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.05.2010 14:10,
Tipnul bych si že vám ještě ubývá voda z vostřikovačů a benzín z nádrže když jezdíte. To jste zapoměl mezi závadama zmínit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.05.2010 14:42, RE: bez předmětu
Valnoha posted by:
Tipnul bych si že vám ještě ubývá voda z vostřikovačů a benzín z nádrže když jezdíte. To jste zapoměl mezi závadama zmínit
mě se též voda v ostřikovači a benzín strácí, nechal jsem udělat kontrolu ve značkovém servisu, včetně diagnostiky a závadu mě za několik tisíc opravily, ale již po chvíly se závada opět projevila. nevíte čím to je?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.05.2010 15:03, RE: bez předmětu
Milan posted by:
mě se též voda v ostřikovači a benzín strácí, nechal jsem udělat kontrolu ve značkovém servisu, včetně diagnostiky a závadu mě za několik tisíc opravily, ale již po chvíly se závada opět projevila. nevíte čím to je?
Nechte si v autorizovaném servisu odpojit kontakty ve spínací skříňce a zaslepit nádržku ostřikovače.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.05.2010 16:44,
Tak to jděte zpět do Áček reklamovat. Oni vám rádi nabídnou jiné, kde se nemusí ani dofukovat gumy ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.05.2010 16:56, legrace???
to už snad ani není k smíchu, možná k pláči ,otisknout něco takového. majitel toho nebohého vozu by od něj zasloužil kopanec do řiti. jestli se tady tím ovšem nechtěl pochlubit jak zvysoka se.re na údržbu, protože nic jiného to není. tedy vyjma startéru, ale to bych přičetl na vrub běžnému opotřebení-nejspíš nebudou sedět kilometry nebo to hodně jezdilo po městě. každopádně to co vyjmenoval nejsou závady, přál bych pánovi třeba Lagunu 03 2.2dCi, najeto tak 250 staženo na obligátních 130, to by teprve poznal zač je v Pardubicích perník...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.05.2010 17:02, RE: legrace???
tomaskrtek posted by:
to už snad ani není k smíchu, možná k pláči ,otisknout něco takového. majitel toho nebohého vozu by od něj zasloužil kopanec do řiti. jestli se tady tím ovšem nechtěl pochlubit jak zvysoka se.re na údržbu, protože nic jiného to není. tedy vyjma startéru, ale to bych přičetl na vrub běžnému opotřebení-nejspíš nebudou sedět kilometry nebo to hodně jezdilo po městě. každopádně to co vyjmenoval nejsou závady, přál bych pánovi třeba Lagunu 03 2.2dCi, najeto tak 250 staženo na obligátních 130, to by ...
to mu teda prejes "pekne" veci ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.05.2010 17:17, boze moj, to je ale recenzia
sam mam uvedeny model, dokonca jeden z prvych, tj rok vyroby 95, najazdene original 312000, predomnou bolo na aute odjazdene 15000 a jedina zavada cerpadlo, ja mam 10000 a jedine co musim riesit ze jozisko na prevodovke, ktore sa uz zacina ozyvat, no a tlmice, brzdove dosticky ... to nie je porucha, ale bezne opotrebenie ... po tomto, by som asi mal recenziu napisat aj ja ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.05.2010 17:46, RE: bez předmětu
Milan posted by:
mě se též voda v ostřikovači a benzín strácí, nechal jsem udělat kontrolu ve značkovém servisu, včetně diagnostiky a závadu mě za několik tisíc opravily, ale již po chvíly se závada opět projevila. nevíte čím to je?
Doporučuju přechod na koncernové zlato "TDI". Tyto motory při dostatečně razantní "duc duc" jízdě vyrábějí palivo. Jeho prodejem potom můžete snadno vydělat na vodu do ostřikovačů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.05.2010 17:49, Zhnissan Almara
mel jsem ji ( HB 1,5) 4 roky. Jediná zavada - vypadlá hadička ze zadního ostřikovače, a firemní výměna snímače otáček. Do 122 tis km ani jedna poruchy, lil se do toho jen benzín. Nežrala olej. Pálila dost žárovky H1. Ale jinak to byl zlatej pracant, obyčejný auto pro nás, obyčejný lidi, socky....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.05.2010 19:31, Almara
radsi nic psat nebudu..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.05.2010 20:07, RE: bez předmětu
kyleBr posted by:
Doporučuju přechod na koncernové zlato "TDI". Tyto motory při dostatečně razantní "duc duc" jízdě vyrábějí palivo. Jeho prodejem potom můžete snadno vydělat na vodu do ostřikovačů.
dobrý
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.05.2010 20:09, RE: bez předmětu
Vendys posted by:
Tak to jděte zpět do Áček reklamovat. Oni vám rádi nabídnou jiné, kde se nemusí ani dofukovat gumy ))
ještě lepší
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.05.2010 23:02, RE: legrace???
Key1 posted by:
to mu teda prejes "pekne" veci ...
Já bych mu přál koupi Renaultu Safrane s dieslem a 280 000 stočenými na 112 000. A prodal by mu to manager z megaAAA: Pane, voni sou todlenc úplně nejspolehlifjejší auťáky. Do toho lijete jen naftu a volej a ten úplně ten nejobyčejnější. Jezdili ftom francouzští důchodci a ti jezdí pomalu, to ví každej. A Antonín Deny vám dá na tendle supr auťák slevu..ale jen dneska, jo? Zejtra už to bude dražší, páč todlenc všichni chtěj..je to bourááák!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.05.2010 23:07, Pěkný trávník
Teď jsem se mrknul na tu fotku auta....to auto zahoď, motor vymontuj a použij do sekačky na trávu...a na ten trávník si postav něco pořádného. Je škoda tam parkovat takového postaršího asiata.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.05.2010 07:13, RE: legrace???
gablenz posted by:
Já bych mu přál koupi Renaultu Safrane s dieslem a 280 000 stočenými na 112 000. A prodal by mu to manager z megaAAA: Pane, voni sou todlenc úplně nejspolehlifjejší auťáky. Do toho lijete jen naftu a volej a ten úplně ten nejobyčejnější. Jezdili ftom francouzští důchodci a ti jezdí pomalu, to ví každej. A Antonín Deny vám dá na tendle supr auťák slevu..ale jen dneska, jo? Zejtra už to bude dražší, páč todlenc všichni chtěj..je to bourááák!
asi se budeš divit, ale áčka podle mého patří k nejspolehlivějším prodejcům. Stáčení kilometrů je dávno historie. Posledně jsem se tam díval na jeden kousek a přímo mi řekli, tady to bylo bourané, proměříme Vám to měřičkou laku, atd atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.05.2010 08:25, RE: Pěkný trávník
gablenz posted by:
Teď jsem se mrknul na tu fotku auta....to auto zahoď, motor vymontuj a použij do sekačky na trávu...a na ten trávník si postav něco pořádného. Je škoda tam parkovat takového postaršího asiata.
Člověk, kterej lechtá koťátko 1,4 na 1500, resp. 1800 otáček a chrochtá si, jak to nežere, by si měl místo sekačky koupit zahradní traktůrek. Předvedou, zprovozní (žádný návody, žádná čína) a ještě dostane sedm let záruku a novej ejsr...
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.