0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Almera (N15) - Naprosto bez závad

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.06.2006 00:22,
Zázračné auto pro kolegu ze slovenska.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.06.2006 09:39, Almera
Pravdivá recenze, až na pá detailů: mám verzi Almery N15, která má interiér kompletně v kůži a vypadá to ba naopak dost luxusně, takže při srovnání volantu s šáde 120 jsem se musel tak trochu pousmát :) Fakt je, že kufr má jen 340l, ale paradoxně jsem s ním díky jeho přístupnosti mnohem spokojenější, než např. s kufrem mé předchozí Vectry, který byl sice o 100l větší, ale narvat do něj složený kočárek znamenalo každodenní peklo. Motor 1.6 16V se k nám sice nedovážel, ale zas tak sporadické to s ním není - v inzerátech tady na TipCars na něj narazíte a můžu ho z vlastní zkušenosti jen doporučit - na lehké auto jakým je Almera je to vynikající volba a prům.spotřeba = 7l. Vysokou spolehlivost jen potvrzuji - pouze dolévám benzín, velká prohlídka po 120.000km vyjde v autorizovaném seervisu na 6.500 vč. materiálu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.06.2006 10:55,
Dopadne to flamem,ale rejpnu si- jan vic takovyhle recenzi, jedine takhle snad nekteri patrioti knecne pochopi,ze existuje auto ktere i pres to,ze je z japonska ma TCO nizsi nez Skodofka a spol...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.06.2006 11:06, RE: Almera
Gen posted by:
Pravdivá recenze, až na pá detailů: mám verzi Almery N15, která má interiér kompletně v kůži a vypadá to ba naopak dost luxusně, takže při srovnání volantu s šáde 120 jsem se musel tak trochu pousmát :) Fakt je, že kufr má jen 340l, ale paradoxně jsem s ním díky jeho přístupnosti mnohem spokojenější, než např. s kufrem mé předchozí Vectry, který byl sice o 100l větší, ale narvat do něj složený kočárek znamenalo každodenní peklo. Motor 1.6 16V se k nám sice nedovážel, ale zas tak sporadické to...
No ta recenze je pravdivá a motor 1,6 16V se k nám normálně dovážel. Na objednávku se dalo koupit i GTI s dvoulitrem SR20DE a necelými 150 ks. (řídil jsem ho a je to naprosto skvělé auto, které bych si hned koupil, mít na něj). Je fakt, že standartní volant je hroznej, ale verze SR a GTI měla mnohem lepší čtyřramenný, s koženým věncem. Ten je o dost lepší. Řídil jsem i 1,4 16V (dokonce dvě) a taky skvělý, jak verzi se 75 konma, tak tu s 87 ks. Ta je mnohem lepší. Nedávno si dokonce můj kámoš koupil na moje doporučení Almeruz, kterou jsem mu pomohl vybrat. Hlavně jízdní vlastnosti jsou řekl bych skoro bezkonkurenční (lepší je asi jen Focus) v téhle třídě. Jinak co se týče hloupé poznámky o kolegovi ze Slovenska, tak já s ním většinou souhlasím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.06.2006 11:09, jazda
D posted by:
Dopadne to flamem,ale rejpnu si- jan vic takovyhle recenzi, jedine takhle snad nekteri patrioti knecne pochopi,ze existuje auto ktere i pres to,ze je z japonska ma TCO nizsi nez Skodofka a spol...
Nikde som sa nedočítal o jazdných vlastnostiach. Som prekvypený, pretože si myslím že zmienka o nich by stála zato. Aj tento Nissan !!!nižšej strednej triedy!!! má nápravy Multi-link t.j. viacprvkové zavesenie a každú zákrutu s tým prejdete o 20 Km/h rýchlejšie ako napr. s Octávou. A ešte trebalo by zobrať do úvahy aj to, že auto vzniklo v roku 1995 takže ten interiér je na tu dobu v pohode. Ktoré auto z toho roku má lepší?? Ja neponznám. Ale ešte raz, aj tento Nissan je auto, ktoré vás neohúri dizajnom. To treba uznať, ale ohúri vás niečím iným a to jazdou v ňom a spoľahlivosťou. Verte či nie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.06.2006 11:54, RE: Almera
Tomáš. posted by:
No ta recenze je pravdivá a motor 1,6 16V se k nám normálně dovážel. Na objednávku se dalo koupit i GTI s dvoulitrem SR20DE a necelými 150 ks. (řídil jsem ho a je to naprosto skvělé auto, které bych si hned koupil, mít na něj). Je fakt, že standartní volant je hroznej, ale verze SR a GTI měla mnohem lepší čtyřramenný, s koženým věncem. Ten je o dost lepší. Řídil jsem i 1,4 16V (dokonce dvě) a taky skvělý, jak verzi se 75 konma, tak tu s 87 ks. Ta je mnohem lepší. Nedávno si dokonce můj kámoš ...
Nezlob se, ale musím tě opravit - 1.6, ani 2.0 se k nám opravdu nikdy OFICIÁLNĚ nedovážela, ale individuálně se dalo sehnat samozřejmě vše. Má 1.6/74kW je import z Francie. Jinak já mám právě ten 4-ranmenný kožený volant a krom něj v kůži i řadičku, ručku, samozřejmě všechny sedačky. Semišovou výplň má i polstrování na dveřích, na rozdíl od klasické látkové. Je fakt, že běžné Almery N15, které se k nám dovážely měly většinou dost lacině vypadající interiér a hlavně příšerné vzory na sedačkách, ale ta má verze je opravdu luxusní kousek a zatím každej dost hleděl, vč. maníků v Nissanu ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.06.2006 13:21, RE: Almera
Gen posted by:
Nezlob se, ale musím tě opravit - 1.6, ani 2.0 se k nám opravdu nikdy OFICIÁLNĚ nedovážela, ale individuálně se dalo sehnat samozřejmě vše. Má 1.6/74kW je import z Francie. Jinak já mám právě ten 4-ranmenný kožený volant a krom něj v kůži i řadičku, ručku, samozřejmě všechny sedačky. Semišovou výplň má i polstrování na dveřích, na rozdíl od klasické látkové. Je fakt, že běžné Almery N15, které se k nám dovážely měly většinou dost lacině vypadající interiér a hlavně příšerné vzory na sedačkách, a...
Tak to je, stačí sa popozerať po Tipcarse a porovnať Almeru kúpenu v CZ s dovezenou Almerou napr. z CH. Rozdiel je obrovský, či už vo výbave, alebo v kvalite interiéru. Hatchback ,15´ hlíny a k tomu zadný spojler- tak vyzerá Almera veľmi dobre a už vôbec nie je taká "fádna".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.06.2006 20:04, RE: Almera
Gen posted by:
Nezlob se, ale musím tě opravit - 1.6, ani 2.0 se k nám opravdu nikdy OFICIÁLNĚ nedovážela, ale individuálně se dalo sehnat samozřejmě vše. Má 1.6/74kW je import z Francie. Jinak já mám právě ten 4-ranmenný kožený volant a krom něj v kůži i řadičku, ručku, samozřejmě všechny sedačky. Semišovou výplň má i polstrování na dveřích, na rozdíl od klasické látkové. Je fakt, že běžné Almery N15, které se k nám dovážely měly většinou dost lacině vypadající interiér a hlavně příšerné vzory na sedačkách, a...
Almera se urcite oficialne koupit dala my jsme mneli 1.4 ale v ceniku byla i 2.0 Tommi Stary jicin
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.06.2006 00:29, RE: Almera
golf posted by:
Almera se urcite oficialne koupit dala my jsme mneli 1.4 ale v ceniku byla i 2.0 Tommi Stary jicin
Ach jo... ale 2.0 diesel!!!!!!!!!!!! U nás byly oficial jen 1.4 benzín a 2.0 diesel - NIC VÍC, opravdu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.06.2006 10:05,
Tato recenze sedí - Almery N15 jsem měl dvě - 5ti dveřovou verzi a kufrovou verzi, obě absolutně bez závad, jízdní vlastnosti 1A a spotřeba s 1.4 64kW nepřesáhla nikdy 6.5 litru. Výborná auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.06.2006 11:39, Autosalon
Většina z vás tu ví, že kopu za Japonky, proto se zdržim komentárů na toto auto, ale musim reagovat na "fundovanou" recenzi p. Lachouta, coby vedoucího prodeje v AAA v sobotu ráno v Autosaloně na Primě. O tomto člověku jsem si už několikrát myslel, že neví co mluví a minule si to u mě polepil úplně. V autobazaru tam byla právě Almera N15, představování probíhalo normálně než vlezl pod auto, ukázal na zadní nápravu a řikal cosi o tom, že díky této nápravě neni auto zrovna dvakrát stabilní a že řidiči zvyklí na auta co sedí budou vyvedeni z míry. Ten člověk ukazoval na nezávislé zavěšení zadních kol a nápravu Multilink!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.06.2006 12:52, RE: Autosalon
bestdrifter posted by:
Většina z vás tu ví, že kopu za Japonky, proto se zdržim komentárů na toto auto, ale musim reagovat na "fundovanou" recenzi p. Lachouta, coby vedoucího prodeje v AAA v sobotu ráno v Autosaloně na Primě. O tomto člověku jsem si už několikrát myslel, že neví co mluví a minule si to u mě polepil úplně. V autobazaru tam byla právě Almera N15, představování probíhalo normálně než vlezl pod auto, ukázal na zadní nápravu a řikal cosi o tom, že díky této nápravě neni auto zrovna dvakrát stabilní a že ři...
To máš pravdu, to pan Lachout (nic proti němu) se zřejmě asi spletl. Almera je díky této konstrukci skvělá, pouze řidiču zvyklí na běžná auta mohou mít pocit, že Almera jde do zatáčky až moc rychle (stejný problém má třeba Citroen ZX nebo Peugeot 306), ty jsou tím vyhlášeny ty mají zase natáčecí zadní nápravu ATC s torzníma tyčema (jsou tam celkem 3), U Almery nedochází při propérování ke změně zbíhavosti ani ke změně rozchodu. proto je ta stabilita skvělá. Mně osobně auta co jdou rychle do zatáčky vyhovují, což však není žádný starší VW, Škoda apod. )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.06.2006 13:07, RE: Autosalon
Tomáš posted by:
To máš pravdu, to pan Lachout (nic proti němu) se zřejmě asi spletl. Almera je díky této konstrukci skvělá, pouze řidiču zvyklí na běžná auta mohou mít pocit, že Almera jde do zatáčky až moc rychle (stejný problém má třeba Citroen ZX nebo Peugeot 306), ty jsou tím vyhlášeny ty mají zase natáčecí zadní nápravu ATC s torzníma tyčema (jsou tam celkem 3), U Almery nedochází při propérování ke změně zbíhavosti ani ke změně rozchodu. proto je ta stabilita skvělá. Mně osobně auta co jdou rychle do zatá...
Tak tak, Nissani maj ty podvozky fakt vychytaný. Hele prosim tě můžeš mít říct jakou spešl výhodu maj ty samonatáčecí oktaviánský přední nápravy? Jako k čemu je to dobrý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.06.2006 22:07, RE: Autosalon
bestdrifter posted by:
Tak tak, Nissani maj ty podvozky fakt vychytaný. Hele prosim tě můžeš mít říct jakou spešl výhodu maj ty samonatáčecí oktaviánský přední nápravy? Jako k čemu je to dobrý.
oktaviánský přední nápravy tomu nějak nerozumím, přední náprava má také určitou tzv elastokinematiku, třeba že při brzdění dochází ke zvětšování sbíhavosti(U předního pohonu, u zadního je to obráceně), Já jsem psal o natáčecí zadní nápravě peugeotu 306 a Citroenu ZX (Xsara). Ty redkují nedotáčivost, která je předokolkám vlastní, Jednoduše řečeno peugeot 306 se řídí jako BMW ) (Samozřejmě s trochou nadsázky, s BMW 306 srovnávat nechci, jelikož se tro nedá, ale BMW zatáčí hodně podobně-osobní zkušenost v obou případech))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 07:01,
almeru z roku 1996 mám.Je to motor 1.6. Pěkný tah, ale zdá se mi, že je auto dost hlučné od motoru a podvozku a převodovka je poskládána hodně krátce, takže už při 90km/h točím 3000 otáček. Má někdo podobné zkušennosti? Jinak jízdní vlastnosti super.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 08:16, RE: bez předmětu
nissan posted by:
almeru z roku 1996 mám.Je to motor 1.6. Pěkný tah, ale zdá se mi, že je auto dost hlučné od motoru a podvozku a převodovka je poskládána hodně krátce, takže už při 90km/h točím 3000 otáček. Má někdo podobné zkušennosti? Jinak jízdní vlastnosti super.
taky jsem mel almeru r.v.99 5dv. ale az zas tak jsem s tim spokojenej nebyl odesla ridici jednotka v 90.000,- a pak same problemy nevim nevim jak ste na tom vy ale znamej ma taky novejsi primeru a zadnej ZADNEJ zazrak (ale JAPONCUM) zdar!!! jsou to dobry auto - no spise hondy!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 14:37, RE: bez předmětu
nissan posted by:
almeru z roku 1996 mám.Je to motor 1.6. Pěkný tah, ale zdá se mi, že je auto dost hlučné od motoru a podvozku a převodovka je poskládána hodně krátce, takže už při 90km/h točím 3000 otáček. Má někdo podobné zkušennosti? Jinak jízdní vlastnosti super.
Ja mam esco 1.6 16V a co sa prevodu tyka, tak tiez mam pri 90km/h na tachometri presne 3000 ot/min, ale na 4-ke
Na 5-ke to mam tesne pod 2500.
Taky prevod je fajn, len nie na dlhe cesty, potom by ma stvalo, ze to vkuse toci vysoko a vrci...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 14:42, RE: bez předmětu
nissan posted by:
almeru z roku 1996 mám.Je to motor 1.6. Pěkný tah, ale zdá se mi, že je auto dost hlučné od motoru a podvozku a převodovka je poskládána hodně krátce, takže už při 90km/h točím 3000 otáček. Má někdo podobné zkušennosti? Jinak jízdní vlastnosti super.
mám mazdu coupé a taky má krátký odstupnování,při 100 točí 3000
při 120 3500.ale zase na 5 jedu od 50 a je to hezky svižný auto.Na denní provoz pohoda na dálnice by to bylo trochu o nervy -přeci jen vyšší točky nesou i hluk.jen spotřebu mám spíš kolem 7,5.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 23:06, RE: bez předmětu
jan79 posted by:
Ja mam esco 1.6 16V a co sa prevodu tyka, tak tiez mam pri 90km/h na tachometri presne 3000 ot/min, ale na 4-ke
Na 5-ke to mam tesne pod 2500.
Taky prevod je fajn, len nie na dlhe cesty, potom by ma stvalo, ze to vkuse toci vysoko a vrci...
Musím potvrdiť ten escort,mam ten isty model. Bol som prekvapeny ked som minule riadil WV Polo s papierovo slabsim 1.4 motorom na trase BA-Praha a naspäť. Polo bolo zivsie, za co vdaci kratsim prevodom- ale ich nevyhoda sa prejavila prave na dialnici, kde to tocilo cca o 1000 vyssie otacky. Jan79: mozes mi sem prosim napisat aku ma tvoj escort spotrebu? dikes
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.06.2006 23:24, RE: bez predmetu
nissan posted by:
almeru z roku 1996 mám.Je to motor 1.6. Pěkný tah, ale zdá se mi, že je auto dost hlučné od motoru a podvozku a převodovka je poskládána hodně krátce, takže už při 90km/h točím 3000 otáček. Má někdo podobné zkušennosti? Jinak jízdní vlastnosti super.
Nechcem sem stale vstupovat, ale pri 90 je podlla mna 3000 trochu (dost) vela. Na dlhe trasy asi neprijemne. Neviem naco vôbec takto skladat prevody. Ak chce niekto auto, co bude tlacit do sedadiel, nech si kupi vyssiu kubaturu. Takto mi to pripada len ako idealne naradie pre mladeho frajera na "řádení" po meste.Ostatne jedneho aj poznam, presne s tymto autom-inak velmi pekna čierna s elektronmi.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.