0
back
 

diskuze k tématu: Nezávislé topení v autě v zimě potěší

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.12.2008 13:25, ANO, určitě ano
Naprosto JEDNOZNAČNĚ doporučuji všem a každému a podotýkám, že některé nové vozy tento "geniální vynález" již mají jako příplatkovou výbavu (třeba nový Citroën C5).
PS: Už jsem říkala ANO? Tak tedy: ROZHODNĚ ANO!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.12.2008 14:51, RE: ANO, určitě ano
Kylie posted by:
Naprosto JEDNOZNAČNĚ doporučuji všem a každému a podotýkám, že některé nové vozy tento "geniální vynález" již mají jako příplatkovou výbavu (třeba nový Citroën C5).
PS: Už jsem říkala ANO? Tak tedy: ROZHODNĚ ANO!
Ano, souhlasím (myslím, že jednou stačí.... ) )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.12.2008 15:05, NE, určitě ne
Naprosto JEDNOZNAČNĚ NEdoporučuji všem kdo mají garáž!! (zděnou)
V tomto případě to jsou u osobáků vyhožený prachy.
PS: Už jsem říkal NE? Tak tedy: ROZHODNĚ NE!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.12.2008 15:51, http://www.flickr.com/pohotost/20983064@N08
vasapasa posted by:
Naprosto JEDNOZNAČNĚ NEdoporučuji všem kdo mají garáž!! (zděnou)
V tomto případě to jsou u osobáků vyhožený prachy.
PS: Už jsem říkal NE? Tak tedy: ROZHODNĚ NE!
Milé vasapase! Jak už jsem se už pod vaším příspěvečkem s "kokokokodák" vyjádřila, už vím co vám chybí - nějaká "sepička"
PROTO jsem se rozhodla vám věnovat onu PRVNÍ fotečku na mé stránce (než jsi nějkou, sobě příslušnou, najdete).
PS: Už aby to bylo - uvídíte jak se vám uleví (a jak teprve nám ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.12.2008 16:40, Dobrá věc, ale...
Udržení nezávislého teplovodního topení v provozuschopném stavu je časově i finančně poměrně náročné. Zvláště, když se ho výrobce automobilu rozhodne namontovat pod auto a vystavit ho tak solance. O to více si pak člověk váží tepla, když se mu povede tuto hydru zkrotit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.12.2008 08:39, RE: ANO, určitě ano
Fire posted by:
Ano, souhlasím (myslím, že jednou stačí.... ) )
Dobrá věc pro policisty na nočních službách, případně od offroadu na expedici. Jinak bych dal přednost garáži, z miliónu dalších důvodů. Měl jsem to v předchozím autě a použil jsem to cca dvakrát, z toho jednou, když jsem to zkoušel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.12.2008 09:18, Umí někdo?
Umí někdo teplovodní na LPG?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.12.2008 14:10, RE: http://www.flickr.com/pohotost/20983064@N08
Kylie posted by:
Milé vasapase! Jak už jsem se už pod vaším příspěvečkem s "kokokokodák" vyjádřila, už vím co vám chybí - nějaká "sepička"
PROTO jsem se rozhodla vám věnovat onu PRVNÍ fotečku na mé stránce (než jsi nějkou, sobě příslušnou, najdete).
PS: Už aby to bylo - uvídíte jak se vám uleví (a jak teprve nám ,-)
nějak ten link nechodí..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.12.2008 14:45, RE: http://www.flickr.com/pohotost/20983064@N08
Kylie posted by:
Milé vasapase! Jak už jsem se už pod vaším příspěvečkem s "kokokokodák" vyjádřila, už vím co vám chybí - nějaká "sepička"
PROTO jsem se rozhodla vám věnovat onu PRVNÍ fotečku na mé stránce (než jsi nějkou, sobě příslušnou, najdete).
PS: Už aby to bylo - uvídíte jak se vám uleví (a jak teprve nám ,-)
pokud jsi slovem sepička myslela slepička tak slepice seš akorát tak ty....pokud nemáš zrcadlo tak doporučuji si ho pořídit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.12.2008 17:18, http://www.flickr.com/pohotost/30642098@N08
spiderr posted by:
nějak ten link nechodí..
TEĎ už je ta adresa správně, omlouvám se za "překlep" - ta první fotečka je opravdu "dočasná" a "náhražka" pro vasapase (co se poslední dobou chová ... opravdu HRŮZA)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.12.2008 18:18, http://www.flickr.com/photos@30642098N08
vasapasa posted by:
pokud jsi slovem sepička myslela slepička tak slepice seš akorát tak ty....pokud nemáš zrcadlo tak doporučuji si ho pořídit
Vasapasa(o) ... vy jste se "zbláznil"? Či tak něco?
Víte, že píšete už JEN takového "nesmysly" (urážky, narážky ..)?
Víte, že jste poslední dobou NEnapsal JEDINÝ příspěveček o autech?
Prozradíte (mi) PROČ se tak "snažíte"? Nebo bude dál "jen" ... mrhat energií na "bubosti"?
PS: Mimochodem, měl by jste si to nějak "vyjasnit" - nejdříve mi přisuzujete vydělávání "točením u tyče" (byl by jste překvapen - na provoz Brumly se dá vydělávat i jinak, ostatně je servisno/provozně "levnější", než si asi představujete (opravdu si prvních 100.000 km s necelými 20ti tisíci korunami na veškerý servis /olej, filtry, atd., vše včetně "spotřebního materiálu" typu stěrače/ "v pohodě" vystačíte).
PPS: NEdokončili jsme "teorii" o motorech a váš "výkřik" ohledně 1.4 HDi (TDCi ve ford a MZ-CD v mazda 2 - TAM se mi moooc líbí). NEní to výkonově žádný "zázrak", ale POVEDENÝ je jinak "velmi" - v C3 představuje 1.4 HDi (mluvím o - i zde - v různých modelech různých značek vcelku "rozšířené" 8mi ventilové verzi) zhruba "prostředek" motorové nabídky - diesel je to dokonce nejslabší, jeho 16ti ventilová verze, resp. 1.6 HDi jsou trošičku "jinde" (nějak jste si to "popletl" a "NADsadil" ho příliš nahoru) a "optimální" pohonnou jednotku (dá se jet i za 3.6 litru, průměr při "běžné/plné" zátěži je 5 litrů). Co se týče vaší "teorie" o vstřikovačích a nákladech vůbec - NEmyslím, že je to tak zlé. Rozvody jsou až ve 240.000 km a se "vstřikovači" jste v tomto případě "stodolu netrefil". Pro "doplnění" malý citát z katalogu "Gebrauchtswagen", kde je právě tento motůrek doporučen(jako ten "NEJvhodnější/nejVÝHODNĚJŠÍ"):
Velmi vyspělý vznětový motor, jež díky piezoelektricky ovládaným vstřikovačům vyniká příkladnou kulturou chodu a harmonickým zátahem v širokém rozsahu otáček. Interval výměny rozvodů je těžko uvěřitelných 240 t. km a přeplňován je bezproblémovým turbodmychadlem KKK bez variabilní geometrie..
Víte ... (ale vy to už víte .-) já si NEvymýšlím (a mám o XY let "teoriopraxe" více než vy) ... takže pokud chcete dál "válčit/uráže" - nic s tím NEnadělám, ale příjde mi to čím dál "hloupější/zbytečnější".
Takže ještě jednou (naposled?) ... NEchcete (KONEČNĚ) "mír"?
Ehm, co říkáte na jen a jen pro vás "vyrobenou" fotečku? V té čepičce jsem se (jen kvůli vám) nejprve vyfotit nechala a pak "zvážila.." a dokonce si jí KOUPILA!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.12.2008 09:20, RE: http://www.flickr.com/photos@30642098N08
Kylie posted by:
Vasapasa(o) ... vy jste se "zbláznil"? Či tak něco?
Víte, že píšete už JEN takového "nesmysly" (urážky, narážky ..)?
Víte, že jste poslední dobou NEnapsal JEDINÝ příspěveček o autech?
Prozradíte (mi) PROČ se tak "snažíte"? Nebo bude dál "jen" ... mrhat energií na "bubosti"?
PS: Mimochodem, měl by jste si to nějak "vyjasnit" - nejdříve mi přisuzujete vydělávání "točením u tyče" (byl by jste překvapen - na provoz Brumly se dá vydělávat i jinak, ostatně je servisno/provozně "levnější", než si as...
no tak tu fotečku jsem teda neviděl a podle toho co jsem tam viděl minule by se mi z toho udělalo akorát špatně a to nechci riskovat po ránu páč bych si zkazil celej den.A navíc někdo tu píše ža vám to nefunguje ten link.... Jinak co se týče 4 válcových motorů HDi tak nebudem to překrucovat že? Jako novej určitě stojí za to, ale pokud má někdo v hledáčku vůz r.v. 2003 (tzn. 5,5roku provozu) a budu-li vycházet z toho že za tento HDi si 1.majitel nebude připlácet desítky tisíc oproti základním typům benzinů, aby s ním následně najezdil 10 tisíc ročně po nákupehc v lidlu a jednou za měsíc na výlet....vychází mi z toho služební nebo obchoďácký vozidlo co bude mít najeto právě kolem těch 200 t. km. Takže to vyjde co nevidět akorát na tu výměnu rozvodů (nevím teda přesnou cenu ale určitě to nebude výměna za 15stovek spíš tak 15 tisíc) a o vstřikovačích jsem se zminoval minule. TAKŽE TEN KDO VYCOUVAL Z TÉTO DEBATY JSTE VY!! PROČPAK JSTE NÁM NENAPSALA TY CENY?? a KOLIK JSTE PROVOZOVALA JETEJCH HDI MOTORŮ? TO JSTE NÁM TAKY MINULE NEODPOVĚDĚLA - ŽE BY SPRÁVNÁ ODPOVĚD BYLA NULA?
TAK UŽ MÁTE NASTUDOVÁNO KOLIK VYJDE TATO VÝMĚNA A JESTLI SE NÁHODOU NEMUSÍM MĚNIT CELÁ SADA?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.12.2008 13:00, RE: http://www.flickr.com/photos@30642098N08
vasapasa posted by:
no tak tu fotečku jsem teda neviděl a podle toho co jsem tam viděl minule by se mi z toho udělalo akorát špatně a to nechci riskovat po ránu páč bych si zkazil celej den.A navíc někdo tu píše ža vám to nefunguje ten link.... Jinak co se týče 4 válcových motorů HDi tak nebudem to překrucovat že? Jako novej určitě stojí za to, ale pokud má někdo v hledáčku vůz r.v. 2003 (tzn. 5,5roku provozu) a budu-li vycházet z toho že za tento HDi si 1.majitel nebude připlácet desítky tisíc oproti základním typ...
Milý vasapaso! Zkusila jsem to opravdu po dobrém (včetně té fotečky, stránka funguje, já jen mylně uvedla číslo - přehodila číslovky) a nějak to "nefunguje" ... škoda (na vás možná platí spíše nějaká DOMINA - no proti gustu ...)
Měli jsme "rozdělanou" řeč ohledně 1.4 HDi - já jen "doplnila" informace. Trošičku NEchápu 5,5 roku x 10 tisíc ročně = 200.000 km (ale v matematice jsem nikdy neexcelovala). Mé vlastní zkušenosti s 2.2 HDi jsem zmiňovala již ve svém úvodním článku na těchto stránkách a "v okolí" pár těchto vozů mám (na naší rakouské pobočce se používají JEN naftové vozy). Sama "vlastním" vozem mám s HDi najeto něco přes 150.000 km, tetička (pravá - manželova) si letos koupila druhou C5 (opět s 2.0 HDi) a s tu první měla ... 6 let a nevím kolik km, ještě trošičku "dál" je náš kamarád co před lety koupil tady na/přes TipCars jetou Xantii 2.0 HDi z roku 1999 a ... má jí dodnes (ten už na ní má, myslím, přes 200.000 km). Samozřejmě občas něco zazlobí (myslím, že posledně říkal ... vodní pumpa?.. nejsem si jista), ale domněnka, že se takový vůz "rozpadá", či něco podobného ... je pochopitelně nesmysl.
Co se rozvodů týče, u většiny novějších motorů Citroën jsou v oněch 240ti tisících a konkrétně u mého šestiválce stojí 12.500 kč. Ohledně vstřikovačů a jejich výměny opravdu NEvím, avšak CO vím je, že spolehlivost naftových motorů citroën je hodnocena jako NADprůměrná (ostatně také PROTO je používá tolik jiných/ostatních značek - já osobně za "nej" motoráře považuji bmw a spíše NEbude náhoda, že naftové i benzínové motory zrovna citroën/bmw "navzájem" používají - nebo JAK si to vysvětlujete vy? ... nafta 1.6 HDi, benzíny 1.4 a 1.6 v několika verzích - atmosferické i turbo).
Co se bazarových cen týče, trošičku jste "zaspal" dobu, jeden známý zrovna bazarovou (cca roky 2003 - 05 zvažuje) C5 s 2.2 HDi plánuje (zrovna teď nám "přeposlal" 2 "kousky" ... NEdělám reklamu, ale náhodou také z TipCars .. a cena vozu s výbavou Exclusive, velmi bezpečného, pohodlného, výborně až skvěle vybaveného s opravdu chváleným motorem ve výborném stavu s jasným původem je okolo 200.000 kč (nový 1 milion). NEpřijde mi to NEadekvátní (passat vás vyjde cca o třetinu - 100.000 kč dráž a spíše vás zazlobí motor v něm než v té C5 - proč si vy myslíte pravý opak - netuším - u vozů citroën "zlobí" spíše "bubosti" typu nestahování oken a HODNĚ u faceliftované řidiče trápí nezajíždějící ostřikovače světlometů apod. Prostě "bubosti" - které také pěkně "štvou", ale finančně a funkčně to nebývá nic "dramatického" - navíc ta záruka na 5 let a 150.000 km a 200.000 km na podvozek se popř. PŘENÁŠÍ na další majitele!).
PS: Co se týče výměny vstřikovačů a vašeho dotazu, opravdu NEtuším, ale ani tetička, ani já, ani tchýně ani kamarád s prastarou deset let docela "tvrdě" provozovanou Xantií jsme se do takové situace ještě NEdostali (on je tomu asi/pravděpodobně "nejblíže", tak pokud se toho opravdu "dočká" - klidně vám to /po pravdě - se mnou je v tomto ohledu "trapná" nuda/ napíši).
PPS: NEbuďte líný a KOUKNĚTE se na tu fotku pro vás! Alespoň TO by jste mi mohl udělat "kvůli" (když máme "na krku" máme Svátky klidu a míru - co?)
Na odpověď se těším a pěkný den za nějaký dáreček pod stromeček (i když si ho evidentně NEzasloužíte ,-) se u Ježíška, Santa Clause), děd(y) Maróz(e), Pére Noël, Niňo Jesús(e) a Babbo Natale přimlouvám.
Christkind je tady! ...a já byla letos hodná!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.12.2008 14:43, RE: http://www.flickr.com/photos@30642098N08
Kylie posted by:
Milý vasapaso! Zkusila jsem to opravdu po dobrém (včetně té fotečky, stránka funguje, já jen mylně uvedla číslo - přehodila číslovky) a nějak to "nefunguje" ... škoda (na vás možná platí spíše nějaká DOMINA - no proti gustu ...)
Měli jsme "rozdělanou" řeč ohledně 1.4 HDi - já jen "doplnila" informace. Trošičku NEchápu 5,5 roku x 10 tisíc ročně = 200.000 km (ale v matematice jsem nikdy neexcelovala). Mé vlastní zkušenosti s 2.2 HDi jsem zmiňovala již ve svém úvodním článku na těchto stránkách a "...
No tak ten odkaz naštěstí nefunguje..... jinak inkriminovanou větu doporučuji přečíst ještě jednou zas tak blbě jsem to nenapsal pochopout se to dá
*****************
"Jako novej určitě stojí za to, ale pokud má někdo v hledáčku vůz r.v. 2003 (tzn. 5,5roku provozu) a budu-li vycházet z toho že za tento HDi si 1.majitel nebude připlácet desítky tisíc oproti základním typům benzinů, aby s ním následně najezdil 10 tisíc ročně po nákupech v lidlu a jednou za měsíc na výlet....vychází mi z toho služební nebo obchoďácký vozidlo co bude mít najeto právě kolem těch 200 t. km."
*********************
A už vubec nechápu narážku ....co se bazarových cen týče...... já jsem o bazarových cenách nenapsal dnes ani čárku..... jeden o koze a druhej o voze.....??
A to že máte jednoho kamaráda kterej má najeto cca 200t km a neměnil vstřikovač neznamená že na jiným autě nemuže odejít ve 160t km nebo že tomu vašemu známýmu odejdou třebas 3 behěm příštího roku kdy auto bude mít najeto 205t km...... tím chci říct že na můj vkus je to moc drahá loterie....
*************
A o záruce na podvozek mi sem prosím nic nepište...všichni víme jak to chodí při uplatnování jákékoliv záruky...servisy se kroutí...a zvlášť pokud by se mělo jednat o podvozek vás pošlou do háje že si za poškození mužete sama (vjetím do díry atd...) jo a pokud jste chtěla napsat že je ta záruka na supr hydro odpružení... tak to možná což ovšem je po 5ti letech pasé ikdyby mělo auto najeto kolik chtělo že? a pak už se jen platí a platí takže až bude vědět kolik stojí na auto který není v záruce vstřikovač (ostatně natankujete nekvalitní naftu a záruku vám taky neuznají) tak nám napiště jeho cenu a poučte nás
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.12.2008 15:32, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08
vasapasa posted by:
No tak ten odkaz naštěstí nefunguje..... jinak inkriminovanou větu doporučuji přečíst ještě jednou zas tak blbě jsem to nenapsal pochopout se to dá
*****************
"Jako novej určitě stojí za to, ale pokud má někdo v hledáčku vůz r.v. 2003 (tzn. 5,5roku provozu) a budu-li vycházet z toho že za tento HDi si 1.majitel nebude připlácet desítky tisíc oproti základním typům benzinů, aby s ním následně najezdil 10 tisíc ročně po nákupech v lidlu a jednou za měsíc na výlet....vychází mi z toho služeb...
TAKHLE je správná adresa té stránky - omlouvám se .. (popravdě NEvyhovuje mi, že příspěvky musím psát přes TipCars - na LN se dají nově již jen číst - pro mé "blesko-rychlo-psaní" to bylo ze strany Lidovek.cz .. "praktičtější" "rychlejší" - prostě mně osobně VÍCE vyhovovaly) .. to byla maličko "výmluva", abych "chybku" omluvila, ale trošičku je to i pravda ..
Já tu vaši větu trochu "nepochopoula" (to byl VTÍPEK, že jsem to "po vás" opsala .., neb jednak mi (kurs rychločtení doporučuji a je bezva a funguje, ale občas ..) "vypadlo" NEbude připláce (to NE pak v "souvislostech" trochu "smysl" změnilo ... PROTO ta má reakce o cenách!)
Jinak průměrný roční "nájezd" v evropě u auta je počítán cca 20.000 km (v česku je to trochu méně) a opravdu to celkem odpovídá. TÜV teď nově zavádí do svých tabulek průměrný nájezd u každého hodnoceného vozidla (celkově se jedná snad o 10.000.000 vozů, takže statisticky docela vypovídající) a docela to "sedí" - zmiňovala jsem se tady o tom v souvislostí s něčí "teorií", že některé modely najezdí výrazně/násobně více - no .. až tak ne (šlo "klasicky" o passat a C5 a rozdíl po několika letech byl v průměru jen několik tisíc km - v praxi tedy spíše "nic")
Pokud někomu odejdou (např.) vstřikovače po třeba/například oněch 205.000 km ... je to vlastně "normální". Při nájezdu cca 20 t./rok se to stane 11tým rokem a to je ... normální/očekávatelné. Pokud mi doma odejde 11 let starý mixer, pračka televize - NEjsem "šťastná", ale je to (víceméně) "běžné/nepřekvapující", tedy "nijak výjimečné"
Např. u té tchýně, která mezi 1.4 benzín a 1.4 HDi volila (já OPRAVDU "obecně" raději benzín!), tak "lepší" motor prostě vybrala (vnouček má onen ford fusion s 1.4 benzín). I kdyby docela (ultra) smůlu měla a třeba již po 6ti - 7mi letech jí vstřikovače odešly (zrovna u tohoto motoru se to prý opravdu NEstává), tak by mi (a vzhledem k její spokojenosti s vozem asi i jí - byť konkrétní cenu opravy opravdu NEznám, ale obecně ceny servisu citroën nebývají nějak "děsivé") přišlo rozumné "opravit" a stejně spokojeně s tím "lepším" motorem dalších 6-7 let jezdit (vpodstatně do morální "smrti" vozu) - ta "investice" někde uprostřed jeho "životního cyklu" mi příjde "rozumnější", než-li těch třeba 13 let jezdit s motorem který je teoreticky "bezporuchovější" - což je ale také otázka (na níž NEznám odpověď - "provozně" "chováním" schopností se vyrovnat i s plně zatíženým vozem atd. je ale "v TOMTO případě " opravdu "lepší/příjemnější" diesel).
Ano znám "vtípky" v českých servisech (na 3x - tedy 3 měsíce trvalo než reklamaci uznali - šlo o ViDITELNĚ!!! "prosakující" tank na vodu -jsem nedávno musela reklamovat PROKAZATELNĚ tekoucí žehličku), ale vězte/věřte, že to je spíše "českým" specifikem, stačí "popojet" z prahy nějakých 200 km na jih, západ či sever a vše je "snazší" ... to mi připomnělo tchýni, která loni před vánoci v Deutschland jako dárek "box 3 dvd" manželovi koupila a omylem tam 2 stejné disky byly. Po 3/4 roce se konečně do stejného města dostala a v tamním Media Markt "vysvětlila" ... a neb onen titul již neměli, omluvili se a peníze vrátili .. v TOMTO jsem vyrůstala a TO považuji za NORMÁLNÍ/PŘIROZENÉ - ŽÁDNÁ jiná "varianta" ani NEexistuje (no existuje, já /už/ vím .-) vlastně .-(
Zatím mám pocit (alespoň v Deutschland i Österreich vám to řekne vpodstatě každý), že se "přenáší" spíše ty "špatné" vlastnosti a zvyky, ale ... třeba jednou ... pravda a láska zvítězí - to BYLO .. no JE moc pěkné heslo a třeba by mohlo i "fungovat/naplněno být" (když už máme ty vánoce ... i když buřtík mi ukazoval co zas "napáchal" v pátek před vánoci "Jirka Oranžový, zvaný NEústupný" s vojáky v NATO ... no NEbudu si kazit náladu
Ano s kvalitou paliv (nafty snad ještě více než benzínu) máte pravdu, to opravdu JE problém. Zrovna motory citroën (i benzínové, můj brumla mne až překvapil svou "náročností" na "potravu", tedy že TAK bude poznat co má v bříšku jsem NEčekala) jsou na palivo docela náročné. Není třeba sice něco "speciálního", ale pokud dostanou "vodosměsku" či co se to prodává, opravdu s tím MAJí problém (až výrazně menší "zátah" motoru) a opakovaně hodně nekvalitní nafta může vstřikovače opravdu poškodit. NEmyslím si ale že to je "chyba" motorů, opravdu postačí naprosto "obyčejné" nijak aditivované palivo a vše je ok (za to kvalitní/kvalitnější se vám ale opravdu a doslova "odvděčí" - zmínku o tom najdete i v návodech, víceoktanové i vícecetanové palivo jim vyloženě "chutná"), ale palivové směsi "made in doma po večerech" NE - ty jim NEvyhovují - ne Ne NE!!!
Končím, jdeme se procházet se - pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.12.2008 10:36, ZRUŠIT ŘEDITELKU ZEMĚKOULE
Jsem ochoten si platit denně něco jako členské příspěvky za možnost čtení článků a diskuzí na tipcars, byl li by zrušen přístup té kr..ě. Celá diskuze zas... od vrchu až dolů. Fakt místy na blití, já z toho měl takovu radost, když tu byl 2 týdny klid...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.12.2008 11:39, problémy
Auta s teplovodním nezávislým vyhříváním máme ve firmě. V Octavii 2.0 TDI je to moc prima - motor jede hned, není třeba ztrácet čas pomalou jízdou... ALE: už to vytlouklo u obou aut baterii a pocuchalo elektroniku, i když nám to namontovali ve značkovém servisu. Blblo stahování okýnek i imobilizér. Topení je prima investice, ale pouze a jen do služebního auta. Doma radši budu chvíli mrznout - je to podstatně lacinější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.12.2008 16:00, Upřímnou soustrast
free78 posted by:
Jsem ochoten si platit denně něco jako členské příspěvky za možnost čtení článků a diskuzí na tipcars, byl li by zrušen přístup té kr..ě. Celá diskuze zas... od vrchu až dolů. Fakt místy na blití, já z toho měl takovu radost, když tu byl 2 týdny klid...
všem kteří NEumí přeskočit příspěvek a jinak jsem na českém "new.auto.cz" objevila "přepis" poruchovosti aut stáří 4-5 let a "potěším" fanoušky octavia (63. ze 109ti, průměrně najeto 94 t. km) a "drtivě" tak porazila mnou "preferovanou" C5 (která je "až" 67.).
Tak ... já bych to "přeložila", jako že oba vozy jsou "standard" víceméně "průměr"; žádný zázrak/žádný průšvih - v TOMTO mezi nimi rozdílu NENí nenÍ NEní NeNí nENí NenÍ neNÍ Není NenÍ NENÍ není - to JEN pro neustále a neustále se opakující příspěvky na téma "spolehlivost = škoda" "NEspolehlivost = citroën", které tady často čtu (a tento víkend NEbyl výjimkou).
PS: Ale jinak mezi nimi rozdíly docela jsou, to je tedy fakt (HLAVNÉ v bazarových cenách ,-)
PPS: Připomnělo mi to trojičku v jednom velkém bazaru s obdobnou motorizaci a stejně staré Mondeo Octavia C5 aneb levnější nejdražší nejlevnější (skoro komedie), mimochodem jeden manželův známý nyní zvažuje "jetou" C5 (je "znalý", takže 2.2 HDi) a dle včerejšího "nálezu" na některých německých servrech (třeba suchen.mobile.de) a tam to mají jak u nových vozů, tak jetých proti česku nějak "popletené" ..
Ale momentální slevy nových škodovek se mi "líbí" a považuji je za "správné" (v bazarech bych ale ještě trochu "ubrala", ceny jsou stále ještě "příliš" ..)
Pěkný den (a buďte více "free" milý free78)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.12.2008 16:04, RE: Upřímnou soustrast II.
Kylie posted by:
všem kteří NEumí přeskočit příspěvek a jinak jsem na českém "new.auto.cz" objevila "přepis" poruchovosti aut stáří 4-5 let a "potěším" fanoušky octavia (63. ze 109ti, průměrně najeto 94 t. km) a "drtivě" tak porazila mnou "preferovanou" C5 (která je "až" 67.).
Tak ... já bych to "přeložila", jako že oba vozy jsou "standard" víceméně "průměr"; žádný zázrak/žádný průšvih - v TOMTO mezi nimi rozdílu NENí nenÍ NEní NeNí nENí NenÍ neNÍ Není NenÍ NENÍ není - to JEN pro neustále a neustále se opaku...
Ještě jsem zapomněla na fabii - ta skončila 74. (ze 109 s 69ti t. najetými km - průměrně), její "žabožroutský" protějšek Citroën C3 70tý s 62ma t. najetými km - takže OPĚT "remíza" ..
Tak KDE se "safra" "kruciš" berou ty "pověsti"?
Odpoví mi někdo?
Opravdu by mne to (MOC) zajímalo!
Pěkný den a máme svátky, tak buďte(me) "freeeeeee" (nebo alespoň "šťastní a veselí" ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.12.2008 23:36, RE: ZRUŠIT ŘEDITELKU ZEMĚKOULE
free78 posted by:
Jsem ochoten si platit denně něco jako členské příspěvky za možnost čtení článků a diskuzí na tipcars, byl li by zrušen přístup té kr..ě. Celá diskuze zas... od vrchu až dolů. Fakt místy na blití, já z toho měl takovu radost, když tu byl 2 týdny klid...
No vidíš, na 2 tvoje řádky textu tady máš 20 řádků odpovědi.
Jediný způsob by byl vypátrat její adresu trvalého bydliště a tam ji klátit do úmoru.
je to pro tebe výzva !!!
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.