0
back
 

diskuze k tématu: Nejlepší benzínový čtyřválec?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 06:28, Marek
Podla mojich skusenosti je dobry motor 1,6 16V od renaultu. Je tichucky, dobre taha a ma solidnu spotrebu. nevyhodou je slabsi tah v nizkych otackach a rychlostiach, pod 2000 ot.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 07:31, Pavel
nejlepší benzínový čtyřválec byl (a v mnohých letadlech dosud je) B202 od jedné švédské automobilky. velmi dobrý ve všech parametrech, ideální na přeplňování a jediná možnost, jak ho zničit, je vypustit olejovou náplň a nasypat do něj písek...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 07:32, RE: Marek
anonym posted by:
Podla mojich skusenosti je dobry motor 1,6 16V od renaultu. Je tichucky, dobre taha a ma solidnu spotrebu. nevyhodou je slabsi tah v nizkych otackach a rychlostiach, pod 2000 ot.
Dle mého názoru nejlepší motor je :
1.8 103 kW Honda Civic - super spotřeba
potom
1.8 TSI Škoda Octavia - super zatah a dobrá spotřeba
pak dlouho nic

pokud nepočítám exkluzivní vozy pro horních 10 000 politiků Lexus 2,5L BMW 335 atd. -- ale na to poctivej člověk nemá :(
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 07:56, RE: Pavel
anonym posted by:
nejlepší benzínový čtyřválec byl (a v mnohých letadlech dosud je) B202 od jedné švédské automobilky. velmi dobrý ve všech parametrech, ideální na přeplňování a jediná možnost, jak ho zničit, je vypustit olejovou náplň a nasypat do něj písek...
Tady nejsi v TV pořadu. Můžeš klidně napsat, že to byl SAAB.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 08:03, RE: Marek
anonym posted by:
Dle mého názoru nejlepší motor je :
1.8 103 kW Honda Civic - super spotřeba
potom
1.8 TSI Škoda Octavia - super zatah a dobrá spotřeba
pak dlouho nic

pokud nepočítám exkluzivní vozy pro horních 10 000 politiků Lexus 2,5L BMW 335 atd. -- ale na to poctivej člověk nemá :(
No neblbni - ja kupuju auta co 4 roky. Vzdy 4 lete a prodavam do 8 let stari (zatim 3 auta). Povazuju to idealni stav penize/kvalita(hodnota).
A i to BMW335 neni nedosazitelne. Napr. ted jsem se koukal a BMW 320i stoji kolem 22000 EUR,tj nejakych 460 tic CZK. To si muze uz dneska dovolit prece jen dost lidi. Na 335 musis pockat, zacala se vyrabet tusim na prelomu 2005/2006.
Jinak samozrejme nekdo za ty penize ma radeji jistotu noveho auta..proti gustu zadny disputat. Ja nemuset setrit detickam na VS, tak si koupim pro sebe nove BMW 120d :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 08:04, RE: Pavel
anonym posted by:
nejlepší benzínový čtyřválec byl (a v mnohých letadlech dosud je) B202 od jedné švédské automobilky. velmi dobrý ve všech parametrech, ideální na přeplňování a jediná možnost, jak ho zničit, je vypustit olejovou náplň a nasypat do něj písek...
Do jakych modelu se to davalo? Dik.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 08:04, RE: Pavel
anonym posted by:
nejlepší benzínový čtyřválec byl (a v mnohých letadlech dosud je) B202 od jedné švédské automobilky. velmi dobrý ve všech parametrech, ideální na přeplňování a jediná možnost, jak ho zničit, je vypustit olejovou náplň a nasypat do něj písek...
Do jakych modelu se to davalo? Dik.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 08:12, Oslovi k vztěku
Nejlepší čtyřválcový motor je 1,9tdi ve stříbrné Octávce s křídlem a chromovanejma laufama. Hýk hýk oslíku dneska si to projel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 08:13, RE: Pavel
anonym posted by:
Do jakych modelu se to davalo? Dik.
900 a 9000
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 08:18, RE: Oslovi k vztěku
anonym posted by:
Nejlepší čtyřválcový motor je 1,9tdi ve stříbrné Octávce s křídlem a chromovanejma laufama. Hýk hýk oslíku dneska si to projel
Von je jemnostpan s manzelkou na dovoleny. Uz tu nebyl ani vcera, ani predevcirem....
Taky mne chybí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 08:28, RE: Marek
anonym posted by:
Podla mojich skusenosti je dobry motor 1,6 16V od renaultu. Je tichucky, dobre taha a ma solidnu spotrebu. nevyhodou je slabsi tah v nizkych otackach a rychlostiach, pod 2000 ot.
Jo, rencek 1.6 je dobrý motor, ale zas tak netahá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 08:31, eTeflon
čus, no je hodně těžké říct, který motor je nejlepší.... já sem měl Celicu 2.0i GT 1988, bylo mi tehdy 19 a kamošum cca 18 a měnili jsme spojku, samozřejmě jsem neměl prachy tak auto stálo rozdělané 3/4, nikdo si nepamatoval kam co přijde, tak sme to složili. Auto taročilo do 4000ot./min. a pak neuvěřitelně vystřelilo. Po asi 2hodinách zkoumáni a dolití 20 litrů vody do chladiče, jsme zjistili že jsme omylem nějakou hadici od chlazeni připojili do sání (kdyby to byl fridex, možná by to motor nepřežil, nevím). Motor vydržel neskutečné zacházení a na tu dobu to musela být šupa. Takže ohledně životnosti bych to viděl na Toyotu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 08:31, RE: Marek
anonym posted by:
No neblbni - ja kupuju auta co 4 roky. Vzdy 4 lete a prodavam do 8 let stari (zatim 3 auta). Povazuju to idealni stav penize/kvalita(hodnota).
A i to BMW335 neni nedosazitelne. Napr. ted jsem se koukal a BMW 320i stoji kolem 22000 EUR,tj nejakych 460 tic CZK. To si muze uz dneska dovolit prece jen dost lidi. Na 335 musis pockat, zacala se vyrabet tusim na prelomu 2005/2006.
Jinak samozrejme nekdo za ty penize ma radeji jistotu noveho auta..proti gustu zadny disputat. Ja nemuset setrit detickam n...
335 se začala vyráběr v roce 2006 někdy v létě, taky ji mám v merku si pořídím jetý kupátko.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 08:35, RE: Oslovi k vztěku
anonym posted by:
Von je jemnostpan s manzelkou na dovoleny. Uz tu nebyl ani vcera, ani predevcirem....
Taky mne chybí.
zdravím osla na dovolenou.... asi tě zklamu ale vznětivý motory dnes nejsou na programu......ikdyž vlastně sorry, když promyslím teorii výroby paliva tak vlastně stačí vypustit (již vyrobenou) naftu z nadrže přeprogramovat řídíci jednotku a slavný TDiiiiiiiii může vyrábět i benzín.Jo ale musí být stříbrný a s křídlem na hlínách ........
a nesmí mít klimu, loketní opěrku,okýnka v eleketrice ..... prostě dovede to jedině verze JUNIOR v plné palbě.CUS
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 09:10, RE: Oslovi k vztěku
vasapasa posted by:
zdravím osla na dovolenou.... asi tě zklamu ale vznětivý motory dnes nejsou na programu......ikdyž vlastně sorry, když promyslím teorii výroby paliva tak vlastně stačí vypustit (již vyrobenou) naftu z nadrže přeprogramovat řídíci jednotku a slavný TDiiiiiiiii může vyrábět i benzín.Jo ale musí být stříbrný a s křídlem na hlínách ........
a nesmí mít klimu, loketní opěrku,okýnka v eleketrice ..... prostě dovede to jedině verze JUNIOR v plné palbě.CUS
No dle mého názoru (nehleďme na spotřebu) je nejlepší motor EJ25T v subaru impreza.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 09:31, Fordův Zetec-SE 1.6 16V
Celohlinikový, solidní dynamika ve vyšších otáčkách, nízká spotřeba, tichý, spolehlivý. Je znát, že se na něm podílely Japonci. Tuším že je nejvíc rozšířen u Focusů. Snad jen ještě lepší Duratec 1.6 VTTi s proměnlivým časováním ventilů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 09:33, RE: Oslovi k vztěku
anonym posted by:
Nejlepší čtyřválcový motor je 1,9tdi ve stříbrné Octávce s křídlem a chromovanejma laufama. Hýk hýk oslíku dneska si to projel
Aúúúúú, beéééé, aúúúú... . To nepřežijúúú... . Nicměně mě omlouvá to, že jsem zde byl kolem 7.00. Můj hemz stihli smazat.
Bylo to něco ve smyslu "Lidi, neseďte u komplu a jeďte na dovču. PS: Nejlepší je stejně 1,9TDi, protože nesežere ani litr benzínu."

No když už jsem tu, mě velice mile překvapila 1,4 T-Jet od Fiatu s 120 koníky. Známej si to pořídil a je s tím sranda. Výborná akcelerace, reálná spotřeba kolem 7,5 při hodně dynamické jízdě v Linei (neříkám sportovní, protože to je něco úplně jiného) Moje Epica, dvoulitr, šestivál má těch koníků kolem 140, ale nestíhá, protože jsem těžší, mám delší převody a bez turba netáhnu pěkně octávkářsky vodcpodu. A Lacík se 120 koníky se bez turba už vůbec nechytá. A což teprve ta verze se 150 koníky v Bravíčku sport, to musí být dráždilo na octávkáře... . Jó fiat, ten motory umí!

Iááá

Osel

PS: Razím na houby, bo chčije a chčije... .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 09:39, RE: Fordův Zetec-SE 1.6 16V
anonym posted by:
Celohlinikový, solidní dynamika ve vyšších otáčkách, nízká spotřeba, tichý, spolehlivý. Je znát, že se na něm podílely Japonci. Tuším že je nejvíc rozšířen u Focusů. Snad jen ještě lepší Duratec 1.6 VTTi s proměnlivým časováním ventilů.
jj, focus je celkove povedenej...a sesnactistovka je zrejme nejlepsi volba. podivej se na silnici kolik jich jezdi. holt drzak. obecne si ale myslim ze benzin je lepsi nes naftak, ta spotreba nevyvazi ostatni zapory
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 09:54, Krasny clanek
A fundovany. A hlavne mne potesil. Mam Almeru se zminovanym motorem a super spokojenost. Pravda, se soucasnymi VVTEC a T to halt srovnavat nejde, ale na vahu vozu a DOBU VZNIKU je to SUPER MOTOR co do vykonu, spotreby a zejmena spolehlivosti. Vim, o cem mluvim (10 let, 160 k km). Co ty na to, osliku?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.07.2008 09:58, RE: Fordův Zetec-SE 1.6 16V
anonym posted by:
jj, focus je celkove povedenej...a sesnactistovka je zrejme nejlepsi volba. podivej se na silnici kolik jich jezdi. holt drzak. obecne si ale myslim ze benzin je lepsi nes naftak, ta spotreba nevyvazi ostatni zapory
focus je sracka, znamej ho ma a nemuze si ho vynachvalit, nechapu. ja bych ho proste nechtel. BMW ruless!
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.