0
back
 

diskuze k tématu: Na šest pruhů na D1 zapomeňte, říká premiér

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 00:26, A co tak jednoproudovky?
Jasně, naše skvělá vláda nebude budovat silnice a dálnice. Naco? At si ti zmetci dole nakašlou, my zapneme majáčky ohulíme to na 200 km/h a jsme velcí kingové. Naše vláda raději bude platit neskutečné miliardy za prohrané arbitráže, než aby urychleně investovala do žalostné infrastruktury. D1 už měla být dávno v šesti pruzích a ostatně kompletně celá infrastruktura v čr už měla být dávno řešená, včera bylo pozdě. Je mi z toho všeho k blití, jaký je tu neskutečný bordel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 07:08, neodborník
No konečně to někoho napadlo, že dva pruhy je půlka dálnice a je rozumnější přidat ještě dva a udělat dálnici někde jinde, která ulehčí té stávající a pak nebude důvod k rozšiřování.Jedna rána zabije dvě mouchy. Už aby si stavbaři u Hradce Králové řekli "Na Mohelnici !" Až bude R35 v tomto úseku hotová, tak to bude do Ostravy určitě kratší přes Hradec Králové než přes Brno. Na to stačí selský rozum po pohledu na mapu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 08:47, přetížnost
S tím zcela souhlasím. Myslím, že za kolapsy si můžeme i my jako řidiči. nepouštíme předjet o malinko pomalejšího, jezdí se dosti neohleduplně. Pokud srovnám provoz na D1 s obdobnou dálnicí v Německu (třeba A3 nebo A4 které také mají úseky 2+2 pruhy) a provoz tam je zhruba stejný, k žádným extra problémům nedochází. A to přeso že se tam staví o 106.
Hodně našich řidičů totiž neuznává že "NORMÁLNÍ JE PŘIBRZDIT".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 08:55, RE: přetížnost
anonym posted by:
S tím zcela souhlasím. Myslím, že za kolapsy si můžeme i my jako řidiči. nepouštíme předjet o malinko pomalejšího, jezdí se dosti neohleduplně. Pokud srovnám provoz na D1 s obdobnou dálnicí v Německu (třeba A3 nebo A4 které také mají úseky 2+2 pruhy) a provoz tam je zhruba stejný, k žádným extra problémům nedochází. A to přeso že se tam staví o 106.
Hodně našich řidičů totiž neuznává že "NORMÁLNÍ JE PŘIBRZDIT".
Zalezi vzdycky na situaci ... kdysi pred 10 lety jsem zazil to, ze kdybych pribrzdil, pristal by mi na kabine padajici strom. To, ze jsem misto toho slapnul na plyn mi zachranilo auto a mozna i zivot. Smutna realita bohuzel je, ze autem dneska jezdi kde kdo, vycvik je nedostatecny a nepripravuje nove adepty na realny provoz. Ridici potom nemaji odhad situace, chovaji se bezohledne a z toho prameni nekonecna rada problemu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 11:56, RE: přetížnost
anonym posted by:
Zalezi vzdycky na situaci ... kdysi pred 10 lety jsem zazil to, ze kdybych pribrzdil, pristal by mi na kabine padajici strom. To, ze jsem misto toho slapnul na plyn mi zachranilo auto a mozna i zivot. Smutna realita bohuzel je, ze autem dneska jezdi kde kdo, vycvik je nedostatecny a nepripravuje nove adepty na realny provoz. Ridici potom nemaji odhad situace, chovaji se bezohledne a z toho prameni nekonecna rada problemu.
Ale to neospravedlňuje to že tak jezdím taky, a kolik padajících stromů na 100.000 km potkáme? Nebude aut o hodně řádů víc? To nemůže autoškola zajistit, to je v lidech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 15:27, Neohleduplnost
Chtelo by to mijet policejni auto minimalne kazdych pet kilometru a ono by se to srovnalo, v americe to tak funguje a vsichni jezdi dle stanovene rychlosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 21:59, RE: Neohleduplnost
anonym posted by:
Chtelo by to mijet policejni auto minimalne kazdych pet kilometru a ono by se to srovnalo, v americe to tak funguje a vsichni jezdi dle stanovene rychlosti.
Pokud porovnam ale USA kde tedy rikate, ze je hlidka na kazdem rohu obrazne, tak v Anglii policisty na silnici nevidite a presto nehody nebo porusovani predpisu, zvlaste tech rychlostnich je opravdu vyjimecne. Na dalnici vsichni jezdi krasne v pravem (levem - pomalem) pruhu a zbytecne neprekazi autum, kteri chteji jet rychleji. Take tam maji casto jen 2 - 3 produe silnice. Ale kamiony v nejrychlejsim pruhu vidite jen Polske :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 23:20, RE: Neohleduplnost
mufik.martin posted by:
Pokud porovnam ale USA kde tedy rikate, ze je hlidka na kazdem rohu obrazne, tak v Anglii policisty na silnici nevidite a presto nehody nebo porusovani predpisu, zvlaste tech rychlostnich je opravdu vyjimecne. Na dalnici vsichni jezdi krasne v pravem (levem - pomalem) pruhu a zbytecne neprekazi autum, kteri chteji jet rychleji. Take tam maji casto jen 2 - 3 produe silnice. Ale kamiony v nejrychlejsim pruhu vidite jen Polske :)
To ja aj o mentalite národa. Napriklad v primorskych juznych krajinach sa jazdi na prvy pohlad uplne divoko, ale z nejakeho dovodu zaroven bezpecne a bez problemov. Priznam sa ale, ze naozaj neviem, akym sposobom zaucinkovat na miestne podmienky - a ty myslim SR aj CR. Je to tu taky maly "divoky zapad"...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 04:00, některé zprávy lepší ani nečíst
Vždy jsem volil ODS, ale buran Topol se fakt nepoved ...Třetí pruh tam měl být už dávno. Všude se staví 3 pruhy. Bohužel Češi musí mít jen 2 a dálnici výrazně dražší než Němci ci Skandinávci. Nikomu není nápadné kam se tolik mld ztratí ...Pravý 80-100, prostřední 100-120, levý 120-160. Pohoda jazz a není co řešit. V současnosti je bohužel pravý plný MKD a levém se střetávají šněci i letci. Pak jsou všichni nervózní a dělají si naschvály. Nejbezpečnější je proto bohužel jet 140-160 (dle provozu) v levém. Pomalejší musí řešit blbou situaci a permanentně vyhýbat a kličkovat (nezávidím) a rozjeté xenony jednou za čas pustíte vy. Jinak se tam jezdit téměř nedá. Sám bych jel někdy klidně pomaleji, ale ta situace vyloženě říká jak ztratíš pozici a budeš muset doprava tak jsi v troubě. O naprosté aroganci řidičů: 1) Octavia tdi 2) touareg 3) ML by taky chtělo napsat článek. Vždycky říkám že jsou teplí, protože se tak lepí na cizí zadky (si myslí si že budou tlačit nebo co). Korunu tomu beztak nasadí chystané stříbrné police wagen nebo plné pokrytí cignálem co to vytrhne jaaa. Železnice je fajn, ale to by se musela podle toho chovat. Jsme na škole počítali že i kdejaký písek nebo klády bylo přes celou republiku celkově výhodnější vozit po cestě. Dálnice Ostrava - Hradec - Praha taky zpožděné X desetiletí. Pomoct to D1 trochu helfne jj, ale takové zázraky bych si od toho nesliboval. D47 je fajn, dneska jsem jel, ale opět dva pruhy, nadjezdů jak na horské dráze, cena abnormálně nadhodnocená, ale hlavně ať se to dostaví.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 08:49, RE: přetížnost
anonym posted by:
Ale to neospravedlňuje to že tak jezdím taky, a kolik padajících stromů na 100.000 km potkáme? Nebude aut o hodně řádů víc? To nemůže autoškola zajistit, to je v lidech.
Urcite ... taky jsem nerekl, ze je vsechno vina autoskoly ... to by bylo jako prenaset vinu za nevychovane a rozmazlene fakany z rodicu na ucitele.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 09:05, RE: Neohleduplnost
mufik.martin posted by:
Pokud porovnam ale USA kde tedy rikate, ze je hlidka na kazdem rohu obrazne, tak v Anglii policisty na silnici nevidite a presto nehody nebo porusovani predpisu, zvlaste tech rychlostnich je opravdu vyjimecne. Na dalnici vsichni jezdi krasne v pravem (levem - pomalem) pruhu a zbytecne neprekazi autum, kteri chteji jet rychleji. Take tam maji casto jen 2 - 3 produe silnice. Ale kamiony v nejrychlejsim pruhu vidite jen Polske :)
V USA se taky najdou oblasti, kde policejni hlidku nepotkate za 100 mil, ale ve velkych mestech a na frekventovanych dalnicich to tak prakticky je. Ve mestech jezdi hlidky v autech a na motorkach, potkate tak jednu za 5 min. Meri se vsak jen sporadicky a vzdycky jsou videt. Mista s nejvetsi nehodovosti a nejvetsim provozem (klidne desitky mil dlouha) jsou hlidana radary s kamerovym systemem. Majitel auta, ktere rychlost prekroci, dostane pohlednici. Neresi se prekroceni o 5 mph, ale teprve az prekrocite tak o 10-15 mph a vice. Je totiz jasne, ze kdyz je nekde povoleno 50, vsichni cca tech 50 pojedou, ale vetsine ridicu namerite o neco vice (clovek neni tempomat, i kdyz tim jsou tam vybavena snad vsechna auta uz od 60. let). V aplikaci na nase podminky bychom opravdu v 50 meli jezdit okolo 45, protoze za 53 uz hrozi flastr (pak at mi nekdo vyklada o bezpecnosti provozu, tady jde jen o prachy). Na dalnicich byvaji na kazdem odpocivadle a kdyz je potreba, jsou tak velmi ryche po ruce. Nad dalnicemi cas od casu krouzi vrtulnik, monitorujici rychlost vseho, co se dole pohybuje. Tak se da velmi snadno odhalit nekdo, kdo leti vyrazne rychleji, nez ten zbytek. Vzdycky je takovy usek ale oznaceny znackou, ktera na to upozornuje. Prikladem jine metody mohou byt treba useky castejsich kolizi a problemu, ktere jsou oznaceny znackou rikajici, ze koho tady nachytaji, ze nedodrzuje predpisy, plati dvoj- nebo i trojnasobek bezne pokuty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 09:10, RE: některé zprávy lepší ani nečíst
Ráďa posted by:
Vždy jsem volil ODS, ale buran Topol se fakt nepoved ...Třetí pruh tam měl být už dávno. Všude se staví 3 pruhy. Bohužel Češi musí mít jen 2 a dálnici výrazně dražší než Němci ci Skandinávci. Nikomu není nápadné kam se tolik mld ztratí ...Pravý 80-100, prostřední 100-120, levý 120-160. Pohoda jazz a není co řešit. V současnosti je bohužel pravý plný MKD a levém se střetávají šněci i letci. Pak jsou všichni nervózní a dělají si naschvály. Nejbezpečnější je proto bohužel jet 140-160 (dl...
Kdesi jsem cetl statistiku, podle ktere je prumerna rychlost nakladni dopravy po zeleznici v Evrope jen 13 km/h. Nejde pritom pochopitelne jen o rychlost nakladnich vlaku jako takovou (cement opravdu pendolinem nejezdi), ale hlavne o to, ze naklad na zeleznici kolikrat musi tyden i dele nekde cekat, aby byl prelozen do jineho vlaku nebo vagon zarazen do jine soupravy jedouci pozadovanym smerem. Jizdni rady osobni zel. dopravy jsou samozrejme o necem jinem (i kdyz mistni lokalka taky ujede v prumeru tak 20-30 km/h -- pocitano vcetne zastavek).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 10:05, Topol je ....
Toho burana uz davno meli odstranit, dela ostudu narodu, podobne jako kdysi Zemak. Navic neni moc inteligentni a je mimo realitu bezneho cloveka v CR, takze to dohromady dava kombinaci k placi. Dalnice mela byt 3 prouda uz nejmene pred peti lety. Ted jizda po D1 je tak trochu jak jit do valky. Clovek kdyz vyjizdi z domu tak nevi jestli se vecer jeste vrati. O pohodicce s tempomaten na 120km/h si skutecne muzete nechat jen zdat. Kdo sjede do prava ve spatny okamzik ten si to pekne zavari, cili bud s pevnyma nervama zdrzet chvili blikajici Xenony, nebo to roztacet na 180 a pak je ve vhodny okamzik propustit - no porad plne ruce prace.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 11:45, RE: Topol je ....
anonym posted by:
Toho burana uz davno meli odstranit, dela ostudu narodu, podobne jako kdysi Zemak. Navic neni moc inteligentni a je mimo realitu bezneho cloveka v CR, takze to dohromady dava kombinaci k placi. Dalnice mela byt 3 prouda uz nejmene pred peti lety. Ted jizda po D1 je tak trochu jak jit do valky. Clovek kdyz vyjizdi z domu tak nevi jestli se vecer jeste vrati. O pohodicce s tempomaten na 120km/h si skutecne muzete nechat jen zdat. Kdo sjede do prava ve spatny okamzik ten si to pekne zavari, cili bu...
No jednoduchej recept, jezdím tak 140 a když někdo chce blikat pokud předjíždím, tak ať si bliká (blikání obecně je třeba v Německu vidět zřídka). Po předjetí se samozřejmě hned řadím do pravého - může na to šlápnou a letět dalěší kousek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 23:29, Souhlas
V tomhle s ním souhlasím. Nejlepší řešení je rychle vytvořit spojení Hradec Mohelnice. Tím se vytvoří alternativa pro směr Olomouc a Ostrava a napojením přes Mor. Třebovou na Brno se vytvoří alternativa i pro cestu do Brna.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.