0
back
 

diskuze k tématu: Na automobil patří pouze homologovaná kola

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.11.2011 06:03, 70x za sekundu? To by uletělo jak řepa.
Chtělo by to trochu oprášit matematiku ze základní školy. km/h dělím 3,6 a mám m/s, potom spočítám vnější obvod pneu no a už máme výsledek skoro doma.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.11.2011 07:45, RE: 70x za sekundu? To by uletělo jak řepa.
Imhotep posted by:
Chtělo by to trochu oprášit matematiku ze základní školy. km/h dělím 3,6 a mám m/s, potom spočítám vnější obvod pneu no a už máme výsledek skoro doma.
jj....oni zrejme skoncili u prumeru kola a zapomneli dopocitat obvod

mi to vychazi pri pouziti pneu 205/45/16 na 19.4x
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.11.2011 13:14, Pneumatiky
Tohle je článek spíš o tom aby si člověk nekupoval nehomologované pneumatiky, tedy takové které výrobce ani k homologaci pro danou zemi nedal. Troufnu si tvrdit, že tzv. neschválených pneumatik je u nás tak do 5% celé nabídky a většina solidnějších prodejců si takovou pneumatiku ani netroufne nabízet. Jiná situace nastává když má majitel na autě sice homologovanou pneumatiku, ale naprosto jinou než povoluje výrobce auta. Ve velkém TP výrobce jasně uvádí, které pneumatiky jsou na auto povolené, bohužel lidí co mají na autě totálně jiné pneumatiky je u nás pořád dost. Aut kde pneumatika přesahuje ven z blatníku vidím na silnicích docela dost, už tohle samotné odporuje vyhlášce, zajímavé ovšem je, že ani Policie a STK tohle nijak nepostihují (většinou). Článek by se měl spíš zaměřit na to co vše dokáže špatná pneumatika na autě způsobit, než se zabývat tím co všechno si můžeme přivodit použitím nehomologované pneumatiky. Samotné riziko plynoucí s použití nehomologované pneumatiky je spíše formou postihu, než že by z toho plynulo riziko při provozu. To, že výrobce nehomologoval pneumatiku zrovna pro danou zemi, totiž nutně neznamená, že ta pneumatika neprošla homologací jinde
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.11.2011 01:37, RE: Pneumatiky
Rover623 posted by:
Tohle je článek spíš o tom aby si člověk nekupoval nehomologované pneumatiky, tedy takové které výrobce ani k homologaci pro danou zemi nedal. Troufnu si tvrdit, že tzv. neschválených pneumatik je u nás tak do 5% celé nabídky a většina solidnějších prodejců si takovou pneumatiku ani netroufne nabízet. Jiná situace nastává když má majitel na autě sice homologovanou pneumatiku, ale naprosto jinou než povoluje výrobce auta. Ve velkém TP výrobce jasně uvádí, které pneumatiky jsou na auto povolené, b...
Stále stejné a za posledních 20let se nic nezměnilo.... Škoda,že tu stále nefunguje to,co ve vyspělých státech funguje snad od nepaměti. To,kolikrát se otočí za sekundu 16 palcové kolo vůbec nebudu komentovat...to přece vůbec nezáleží na průměru disku. Nejvíc mě mrzí,že se stále poukazuje na průměr ráfků uvedené v TP...i přez to,že je vlastně důležitý pouze průměr celého kola! A i když máte kola homologované pro váš typ auta..se všemi doklady,na našem dopravnim inspektorátu vám je tam nikdo nenapíše,pokud se k tomu nevyjádří importer daného typu vozu. Tomu jste ale uplně ukradený snad i v případě že máte auto přímo od nich!!...Leda že by jste si ty kola koupil přímo od nich...samozřejmě několikanásobně předražený.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 13.11.2011 08:21, RE: Pneumatiky
Rover623 posted by:
Tohle je článek spíš o tom aby si člověk nekupoval nehomologované pneumatiky, tedy takové které výrobce ani k homologaci pro danou zemi nedal. Troufnu si tvrdit, že tzv. neschválených pneumatik je u nás tak do 5% celé nabídky a většina solidnějších prodejců si takovou pneumatiku ani netroufne nabízet. Jiná situace nastává když má majitel na autě sice homologovanou pneumatiku, ale naprosto jinou než povoluje výrobce auta. Ve velkém TP výrobce jasně uvádí, které pneumatiky jsou na auto povolené, b...
No nevím, které STK to nekontrolují. V září jsem byl na STK v Č.Bu. Přede mnou zajíždějící Octavia I, s jakými si divnými koly, na nich s ještě divnějšími pneumtikami. Pneumatiky byly o dost užší než disk, takže na něm tvořili jakési A. Technik přišel k řidiči s jeho TP, ukázal mu na rozměr kol a vykázal ho ven. Ani se na auto jinak nedíval. Řekl mu, až budete mít předepsaná kola přijeďte opět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 13.11.2011 11:20, RE: Pneumatiky
Antonín Přikryl posted by:
Stále stejné a za posledních 20let se nic nezměnilo.... Škoda,že tu stále nefunguje to,co ve vyspělých státech funguje snad od nepaměti. To,kolikrát se otočí za sekundu 16 palcové kolo vůbec nebudu komentovat...to přece vůbec nezáleží na průměru disku. Nejvíc mě mrzí,že se stále poukazuje na průměr ráfků uvedené v TP...i přez to,že je vlastně důležitý pouze průměr celého kola! A i když máte kola homologované pro váš typ auta..se všemi doklady,na našem dopravnim inspektorátu vám je tam nikdo nena...
Ale blbost. Samozřejmě stačí mít ke kolům oštemplovaný typový list (výrobce nebo dovozce), se kterým podstoupíš na STK prohlídku (soulad údajů ve velkém TP a stavem vozu), technik prohlídne kola na autě, mrkne jestli sedí s "papírama" a pak už jenom jdeš vystát frontu na dopravku, kde ti za 50 kč zapíšou nový rozměr disků a k tomu všecky rozměry gum uvedené v typovém listě. Importéra se nikdo na nic neptá
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.