0
back
 

diskuze k tématu: Mitsubishi Galant VI

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.10.2007 22:10, no to je hrozne...
No, precital som si diskusiu asi do polovice, zvysok som len tak prebehol a zda sa mi , ze temer kazdy druhy prispevok pisu zavistlivci, ktori vazia 60kg aj s brejlema. Furt sa tu navazaju do Reneho a furt rypu. Zrejme maju spolocne s ponekud subtilnou postavou aj subtilneho vtaka a tu si honia svoje E-ego. Miesto toho aby pochvalili dobru recenziu, ktorych je tu pomenej v poslednej dobe, nedaju pokoj a stale kritizuju, ci uz Reneho vahu, postup pri kupovani auta, cestinu (coz je uplne irelevantne ale stava sa to pomaly pravidlom) alebo samotny automobil, a snazia sa spravit dojem, ze Rene je vlastne blb. Same picoviny. Takze, ak ste vsetci taki mudri, tak miesto podrypovania laskavo napiste vlastnu recenziu, uvidime ci bude tejto siahat alespon po kotniky.

PS: Rene, len tak dalej a drz sa...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.10.2007 22:11, RE: Hydroštésly tedy hadraulická zdvihátka veltilů ! Tuháček Frant.
anonym posted by:
Vážený pane ! Vysoko hodnotím Vaše postřehy a mám pro V á s řešení pro zdvihátka budete-li chtít. A nebojte se, je to bez montáže a překvapení z úspěchu se ztatím vždy dostavilo Pro jistotu uvedu z d e kontakt: tuhacek@nefkom.net nebo tel.: 723 937 221 Přeje další pohodové km Tuˇ
Já jen doufám, že ten převratný zázrak pana Tuháčka není to, co si myslím. Stříkat vodu rozprašovačem do sání bych se fakt bál Viděl jsem video a bylo to dost brutální, teda aspoň pro toho, kdo má rád motory a auta. Tak snad to bude trochu odbornější způsob, snad nějaké účinnější protekování.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.10.2007 23:14, RE: česky ?
anonym posted by:
Pravda, pravda Asi by se mi taky moc nelíbylo kdyby se v mém autě vrtal s nějakou tyčí nímand a prodejce na to jenom přihlíží. Poslal bych je do pr...le asi oba. Prodejce musel být guma. Dobrý prodejce by si s tím dovedl poradit. Pisatel uvádí že autobazarů je všude plno, ale on tam nešel kvůli bazaru, ale autu co tam stálo A někdy může třeba pojezdit celou ČR, ale podobný kousek v dobrém stavu nemusí v danou chvíli nikde sehnat. Pokud by toto věděl ten dotyčný prodejce tak mohl říct s n...
Pokud by kupec přišel do bazaru jen kvůli tomuto konkrétnímu autu, schopný prodejce ( nebo, jak říkáte,aby nebyl guma ) by to měl poznat...a žádnou slevu neposkytovat...není proč : kupec si našel právě tohle auto v inzerci, nebo na netu - a přišel, což znamená, že s cenou je seznámen a je ochoten ji zaplatit, jinak by tam nebyl...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.10.2007 00:37, Tyč?????
Může mi někdo z přítomných diskutujících ať už oponentů nebo zastánců tyče vysvětlit, jak může lehké vyzkoušení vůlí podvozek poškodit? Jako laik bych řekl, že náprava můsí při provozu zažívat daleko víc. Díky Karel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.10.2007 02:27, RE: česky ?
anonym posted by:
Měl by sis ještě nechat upgrejdovat mozek tam měl tvůj otec s kvalitním spermatem evidentně slabiny
No, mne se zase zda, ze tva matka je zaroven tvou sestrou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.10.2007 07:47, RE: Nechto už Reného na pokoji
Jiřín posted by:
Sám uvedl, že je to s mírnou nadsázkou. Bazarníci jsou různí, jedni na to auto nenechají šáhnout (natož tyčí) , jiní na to kašlou ("dyť je to v komisi"). Třeba moc dobře věděli, že ty synchrony už odcházejí do věčných lovišť, tak mu na to dali slevu s odkazem na horší stav. Nebo měli dohodnuto, že to za pár dní stejně o těch deset zlevní, tak je pustili hned, když viděli ten elán. Hlavně, když to Renému dobře jezdí a má v pořádku cholesterol.
Špatné řazení nejsou synchrony, ale špatně provedená oprava spojky předchůdcem, který mohl na autě s finančních důvodů vyměnit pouze spojkovou lamelu a auto dát pryč. To je nejčastější prasárna. Auto pravděpodobně vlastnil pečlivý šetřílek. Jde li řazení ztuha, tak to většinou znamená, že ve spojce je stále unášená lamela. Příčinou může být tření, nebo samotná ventilace uvnitř spojky. Jde-li zařadit dobře dvojka a potom až jednička je to tuty. Lamela je uložena na drážkovaném hnacím hřídeli převodovky. Drážkování může být vlivem trvalého přenosu vysokého výkonu jemně vymačkané a tím dochází k tomu, že lamela se neodděluje od setrvačníku. Zpravidla je při řazení 1.stupně ještě jemně přitlačována. S tímto se dá najezdit klidně limit do příští výměny spojky. Oprava převodovky je nákladnější. Věc je nutné prokonzultovat s někým kdo to rozebírá a dává dohromady. Servisní technik u pultu moc neporadí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.10.2007 08:34, RE: Tyč?????
anonym posted by:
Může mi někdo z přítomných diskutujících ať už oponentů nebo zastánců tyče vysvětlit, jak může lehké vyzkoušení vůlí podvozek poškodit? Jako laik bych řekl, že náprava můsí při provozu zažívat daleko víc. Díky Karel
Myslím, že to vyplývá z celé předchozí diskuse -nicméně pokusím - li se to shrnout, tak asi takto : konstrukce náprav je opravdu taková, aby odolala poměrně velkým silám a rázům,ale pouze v určitých směrech.Pokud začne " odborník " páčit např. silentbloky zalisované v ramenou špatným směrem a větší silou, může je vylisovat. Dále hrozí nebezpečí, že při používání tyče jako páky se zapře o tvarovanou podlahu, které je z tenkého plechu a promáčkne ji, poškodí antikorozní ochranu podlahy a plechových výlisků dílů nápravy odřením v místě zapření. Dále hrozí, že se mu tyč smekne a protrhne třeba manžetu homokinetického kloubu, urazí lambda sondu...Těch teoretických možností poškození je tolik, že jako bazarník, kerý za vaše auto zodpovídá, nebudu zájemce s tyčí přezkušovat z jeho znalostí a poté ho hlídat, ale jednoduše nikoho s tyčí k Vašemu autu nepustím - pokud chce zjišťovat vůle na podvozku, existuje zmíněná možnost zajet na STK...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.10.2007 10:06, RE: Tyč?????
stowaway posted by:
Myslím, že to vyplývá z celé předchozí diskuse -nicméně pokusím - li se to shrnout, tak asi takto : konstrukce náprav je opravdu taková, aby odolala poměrně velkým silám a rázům,ale pouze v určitých směrech.Pokud začne " odborník " páčit např. silentbloky zalisované v ramenou špatným směrem a větší silou, může je vylisovat. Dále hrozí nebezpečí, že při používání tyče jako páky se zapře o tvarovanou podlahu, které je z tenkého plechu a promáčkne ji, poškodí antikorozní ochranu podlahy a plechovýc...
Zbývá jenom dodat, že síla pana Reného přenesená metrovou pákou (tyčí), nedejbože proti směru, na který je součástka a uložení dimenzované, může být takřka likvidační akt. Nikdo samo neříká, že použitá síla byla maximální. Jinak pokud si nechci špinit ruce, vezmu si a) rukavice, b) mechanika, c) jdu nakupovat nový auto do autosalonu. P.S. : Kvalita spermatu opravdu nemá vliv na tělesné proporce, tady nastupuje genetika a životospráva. Koneckonců taky bych potřeboval pár kilo shodit....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.10.2007 11:15, RE: Tyč?????
anonym posted by:
Může mi někdo z přítomných diskutujících ať už oponentů nebo zastánců tyče vysvětlit, jak může lehké vyzkoušení vůlí podvozek poškodit? Jako laik bych řekl, že náprava můsí při provozu zažívat daleko víc. Díky Karel
Ještě bych dodal : co myslíte, že si o profesionalitě autobazaru pomyslí kolemjdoucí a kolem jedoucí, kteří nevědí, o co jde, jen vidí, jak se dva stokiloví maníci vrtají v autě metrovou ocelovou tyčí ??? )))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 13:21, Diskuteri
Koukam, ze dle spousty prispevku uz umeni "cist mezi radky", v Cesku pomalu vymizelo. Kdyz od prvniho radku recenze je kazdemu normalnimu cloveku jasne, ze to bylo psane "jak zobak narost" zamerne a popis vlastni osoby s lehkym usmevem na tvari.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 15:15,
no to je dement :)))))))))))))))))))))))))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 16:45, RE: Spotřeba
anonym posted by:
Renému fandím. Mám 189 cm, 120 kg ve svalech a vím o čem mluví. Kde přijdeš, tam je klid. Ztichne to a každý jen čumí. Akorát jsou problémy s takovými těmi zakomplexovanými kteří trpí tím, že vidí chlapa a mají jen plnou hubu keců o steroidech. To aby stoupli v očích svých manželek.. Jinak mám onu Reném vzpomínanou Mazdu 626 - Combi, 1.8 16V - 66KW r.v. 99. Není to závodnička, ale nám s manželkou a dvěma klukama to stačí. a co se týče spolehlivosti, tak ta je u japončíku bez debat. Měním olej co...
Tak jestli jste potřeboval nahodit 120 kg do svalů abyste si získal respekt, tak to je vskutku k čemu gratulovat. Myslím, že hodnotu člověka určovala hrubá síla naposledy tak u neandrtálců. Ale jestli si teď myslíte, že Vás ostatní obdivují kvůli několika kilům bílkoviny, tak to vlastně splnilo svůj účel. Rvačky jsou mi nepříjemný, ale nikdy sem se jich nebál - ovšem abych svoji cenu poměřoval objemem bicepsu, to bych musel být pěkně blbej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.11.2007 19:21, RE: Recenze
Aleš posted by:
Pěkná recenze rené, poutavé čtení, to subaru je dobrá volba, jen dobře vybrat. Ať to vyjde.
Jsem od roku 92 na patem Subaru (Legacy turbo, SVX x 2, Outback 2.5 a Tribeca), jezdime zhruba 24 tisic rocne na tvrdem kanadskem severu (leto az 40, zima az minus 40) a nenecham na subiny az na problemy s automatikou a cenou za celni sklo (oboji u stareho SVX) dopustit. Prirozene to nejsou nejuspornejsi vozidla (Outback 2.5 zhruba 10 mesto/ 8 venku, Tribeca 15/10), ale spolehlivost, dobre jizdni vlastnosti a zvuk plochych sestek u SVX a Tribecy jsou neco bajecneho.
Doporucil bych sestku Outback (moje soucasna kombinace je na leto C2 911/997, Tribeca na zimu).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.11.2007 10:48, RE: Recenze pekna, ale ..
Mart posted by:
Pekne se to cetlo ...
110 kg a zelezna tyc ?? Uz chybi jen kulturisticke teplaky a ksiltovka, samozrejme ksiltem dozadu )

A dva zlate retezy s prumerem oka 5 cm kolem krku a "mega" retizek okolo zapesti, 10 zvykacek v puse a je vymalovano :))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.11.2007 17:44, RE: Recenze
anonym posted by:
Jsem od roku 92 na patem Subaru (Legacy turbo, SVX x 2, Outback 2.5 a Tribeca), jezdime zhruba 24 tisic rocne na tvrdem kanadskem severu (leto az 40, zima az minus 40) a nenecham na subiny az na problemy s automatikou a cenou za celni sklo (oboji u stareho SVX) dopustit. Prirozene to nejsou nejuspornejsi vozidla (Outback 2.5 zhruba 10 mesto/ 8 venku, Tribeca 15/10), ale spolehlivost, dobre jizdni vlastnosti a zvuk plochych sestek u SVX a Tribecy jsou neco bajecneho.
Doporucil bych sestku Outbac...
Dobrá recenzia, silácke odstavce si mohol autor odpusitiť ale tak aspoň je sranda. Ale fakt dobrý návod ako by si mal človek počínať v autobazáre.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.11.2007 00:03, Recenze?
No cekal jsem neco jineho, ale tenhle radoby zovialni pokec spis pripomina hospodu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.11.2007 00:04, RE: Spotřeba
anonym posted by:
Tak jestli jste potřeboval nahodit 120 kg do svalů abyste si získal respekt, tak to je vskutku k čemu gratulovat. Myslím, že hodnotu člověka určovala hrubá síla naposledy tak u neandrtálců. Ale jestli si teď myslíte, že Vás ostatní obdivují kvůli několika kilům bílkoviny, tak to vlastně splnilo svůj účel. Rvačky jsou mi nepříjemný, ale nikdy sem se jich nebál - ovšem abych svoji cenu poměřoval objemem bicepsu, to bych musel být pěkně blbej.
Ale to vite, primitivismus vladne Ceskem.
respond
Radim1990
number of posts1
date of registration10.01.2016
Sunday 10.01.2016 16:43, Dotaz Ohledně převodovky Galanta
Zdravím chtěl sem se tímto zeptat v jedné recenzi sem se dočetl že Galant má problémy s převodovkou v ohledu se synchrony že chybí.. a v tomto důsledku dochází k nutnosti řazení s mezi plynem.. Tak že jsem teď dost zmatený. Může mi tuto otázku někdo prosím objasnit ? Byl bych moc rád proto že mám v plánu Galanta Kupovat.Díky
respond
Strygo
number of posts2
date of registration12.03.2018
Monday 12.03.2018 14:58, Možnost koupě
Dobrý den, zajímalo by mě, jestli ho stále máte a popřípadě, jestli ho chcete prodat kdyby náhodou ano tak bych měl zájem. Děkuji za odpověď.
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.