0
back
 

diskuze k tématu: Mitsubishi Colt 1,1i a zkušenosti majitele po pěti letech

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.05.2011 14:38, Detail
Tak samozřejmě japonské vozy se liší a řada jich kontrolku potkávacích světel a teploměr chladící kapaliny má.
Tento příspěvek potvrzje to, že pro běžné řidič s normálními nároky je mnohdy např. zmíněný Colt dalerko lepší a levnější variantou než mnoha českými chalupáři opěvovaná Octavia.
Jen by se měli Japonic naučit najít v nákladech díru pro to, aby mohli aplikovat lepší antikor. úpravu a nemuseli tím pádem zdražovat vůči konkurenci , která v těchto ohledech bývá o kus napřed.(na to doplácí např. Mazda).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.05.2011 15:01, RE: Detail
Zdeny60 posted by:
Tak samozřejmě japonské vozy se liší a řada jich kontrolku potkávacích světel a teploměr chladící kapaliny má.
Tento příspěvek potvrzje to, že pro běžné řidič s normálními nároky je mnohdy např. zmíněný Colt dalerko lepší a levnější variantou než mnoha českými chalupáři opěvovaná Octavia.
Jen by se měli Japonic naučit najít v nákladech díru pro to, aby mohli aplikovat lepší antikor. úpravu a nemuseli tím pádem zdražovat vůči konkurenci , která v těchto ohledech bývá o kus napřed.(na to doplácí např. Mazda).
Kontrolku teploty motoru i zapnutých světel měly všechny 3 auta co jsem vlastnil/vlastním, Mazda 626, 6 i Yaris (ten má kontrolku jen studeného motoru, pak zhasne). Ad koroze všechny japonci se nedají házet do jednoho pytle. Carina nebo Avensis nerezly, naopak staré Corolly jo. Jinak ta spotřeba 5,1L/100 je spíš z říše snů. Jestli za tolik autor jezdí průměr po celou dobu co auto má (měřeno dotankováním) tak smekám. Na spritmonitoru jsou trochu vyšší čísla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.05.2011 16:03, RE: Detail
Petr S posted by:
Kontrolku teploty motoru i zapnutých světel měly všechny 3 auta co jsem vlastnil/vlastním, Mazda 626, 6 i Yaris (ten má kontrolku jen studeného motoru, pak zhasne). Ad koroze všechny japonci se nedají házet do jednoho pytle. Carina nebo Avensis nerezly, naopak staré Corolly jo. Jinak ta spotřeba 5,1L/100 je spíš z říše snů. Jestli za tolik autor jezdí průměr po celou dobu co auto má (měřeno dotankováním) tak smekám. Na spritmonitoru jsou trochu vyšší čísla.
Civic i Accord má taky ukazatel teploty motoru i světel. Tak asi jediný, kdo to nemá je Colt. Pán je očividně běžný uživatel svého auta, prodejce mu něco nakecal a pánovi to vysvětlení stačilo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.05.2011 18:31, RE: Detail
Tomi posted by:
Civic i Accord má taky ukazatel teploty motoru i světel. Tak asi jediný, kdo to nemá je Colt. Pán je očividně běžný uživatel svého auta, prodejce mu něco nakecal a pánovi to vysvětlení stačilo.
Pán předtím vlastnil takové vozy (nejmodernější byla Thalia), že mu šlo zřejmě nakecat cokoli. Bez posměchu.
Jinak vlastnil jsem Corollu a Carinu a obě měly zmíněné kontrolky.
Ale musím říct, že na té jediné fotografii se mi Colt docela líbí. Mám sice trochu despekt k malým autům kvůli bezpečnosti (to víte, čím více plechu a prostoru kolem sebe mám, tím se cítím bezpečněji), ale zkusil bych ho.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.05.2011 09:38, RE: Detail
Tomi posted by:
Civic i Accord má taky ukazatel teploty motoru i světel. Tak asi jediný, kdo to nemá je Colt. Pán je očividně běžný uživatel svého auta, prodejce mu něco nakecal a pánovi to vysvětlení stačilo.
S tím teploměrem bych souhlasil, ten v Accordu je pořád, ale kontrola rozsvícení potkávacích světel (nebo prostě světel jako takových, kromě dálkových) už to tak jednoznačné není. Až do Accordu 5 (včetně) dost záleželo na úrovni výbavy a taky cílové zemi kam bylo auto určeno
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.05.2011 11:33, RE: Detail
Tomi posted by:
Civic i Accord má taky ukazatel teploty motoru i světel. Tak asi jediný, kdo to nemá je Colt. Pán je očividně běžný uživatel svého auta, prodejce mu něco nakecal a pánovi to vysvětlení stačilo.
jj prodejce byl evidentně dost dobrý, viz. <br>
Podvozek je tvrdší a motor není příliš odhlučněn - Mitsubishi říká, že řidič musí cítit a slyšet jak to jede a já s nimi souhlasím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.05.2011 06:54, Motor musí jít slyšet
"Podvozek je tvrdší a motor není příliš odhlučněn - Mitsubishi říká, že řidič musí cítit a slyšet jak to jede"

Tak to je mazec argumentace! Dlouho jsem se takhle nepobavil, ale klobouk dolů, takhle se vykecat.

Tohle říct prodejce BMW, tak bude odvezen do Mnichova, kde bude muset spáchat sebevraždu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.05.2011 12:52, RE: Motor musí jít slyšet
Thomassino posted by:
"Podvozek je tvrdší a motor není příliš odhlučněn - Mitsubishi říká, že řidič musí cítit a slyšet jak to jede"

Tak to je mazec argumentace! Dlouho jsem se takhle nepobavil, ale klobouk dolů, takhle se vykecat.

Tohle říct prodejce BMW, tak bude odvezen do Mnichova, kde bude muset spáchat sebevraždu
Nejdřív bych poděkoval za recenzi. Jsem rád, když někdo napíše své postřehy z auta se kterým jezdí. Pokud je pán spokojený, nedivím se, že píše skoro samá pozitiva. Myslím, že se dají jeho argumenty pochopit. Přeci jen není každý motoristický novinář. Je zajímavé, že stačí pár neobratných vyjádření ( např. s těmi všemi japonskými auty bez kontrolky teploty a světel a hned se má na co reagovat). Za cenu, kterou tohle autko stojí, to je určitě dobré autíčko. Pokud bude stát jiné mitsubishi jako bmw, taky se nebude moci dealer vymlouvat na úmyslnou slyšitelnost podvozku nebo čeho všeho. Zkrátka - malé úsporné autko s dobrým vnitřním prostorem a po těch najetých kilometrech se dá říct i spolehlivé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.05.2011 14:25, RE: Detail
Petr S posted by:
jj prodejce byl evidentně dost dobrý, viz. <br>
Podvozek je tvrdší a motor není příliš odhlučněn - Mitsubishi říká, že řidič musí cítit a slyšet jak to jede a já s nimi souhlasím.
To je jako" "musí být přece měkej, to aby netlačil".
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.