0
back
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz Vito 110D - řetězová reakce závad

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.02.2008 00:22,
Vitáka mám od roku 96 dosud přesně ten samý tip, najeto 300 tis. km, problémy s centrálem asi po čtyřech letech a dodnes to mám rozhašené, Je pravdou, že tam bylo mnoho ,,much,, ale nic závažného. V cca 240 tis. jsem dělal těsnění pod hlavou, což je vcelku běžné u těchto motorů. Motoricky perfektní, převodovka nic moc od počátku jde jaksi ztuha, ale už jsem si zvykl. Koroze se mi zatím ještě neprojevila. Tlumiče a pružiny jsem poprvé měnil v 265 tis., ale je fakt, že při průjezdu zatáčkou po hrbolech mně to už pěkně vynášelo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.02.2008 07:38, náhradní díly
no nevím, dodávku jsem nikdy neměl a ani nic co mělo najeto 456tis., ale ze zvědavosti by mě zajímalo, kolik všechny ty díly stály, navíc, když jak jsem se v článku dočet, skoro všechno přímo od M-B. zdá se mi na zamyšlení, jestli by se opravdu nenašlo něco vhodnějšího.... jinak článek taky opravdu dost zajímavý,hlavně ten slohový útvar :) přeju mnoho šťastných km
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.02.2008 07:46, Doplňující dotaz
Ty tlumiče byly originál od Mercedesů, nebo nějaká druhovýroba?
To fušerství servisu u spojky/převodovky by mě šokovalo, kdybych podobnou věc slyšel poprvé. Ovšem co tak vím od českých majitelů Mercedesa v pohraničí, radši jezdí servisovat do Německa - za podobný peníz výrazně odbornější servis, a zákazníků si tam váží (nebo to aspoň zdařile předstírají). A celkem by možná stálo za to zjistit, na čí straně je vina, že takovou banalitu jako ložiska je servis schopen dodat až za tři týdny - jestli je problém v servisu, nebo ve Stuttgartu. Myslím si, že pokud jsou takhle dlouhé lhůty a člověk ví, že musí jezdit a to ložisko tím oddělá, asi by měl mít možnost náhradního auta, než to dodají a opraví.
Mimochodem, bavíme se (předpokládám) o autorizovaném servisu MB?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.02.2008 08:44, Alex+
..může mi pisatel sdělit, kolik to všechno stálo-ty opravy? S ohledem na výpis, bych to viděl na více než pořizovací cena auta...asi dobrý kup.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.02.2008 09:17, proč
Nechápu, proč jste si koupil 10 let starou dodávku (byť Mercedes) s více jak 300 tis. najetými km s tím, že ji hodláte takhle intenzivně používat (cca 70 tis. km ročně) a pak se divíte, že potřebuje takovéhle investice. Dále mě překvapuje, že i s takhle "starým" autem pořád využíváte služeb autorizovaného servisu (aspoň ze článku to tak vyznívá).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.02.2008 10:17, blázen
Nevím kolik auto od známého stálo, ale nebylo by lepší koupit nové. Známí Vito měl a sám potvrdil, že jeho největší výhra byla , že ho prodal. Nemělo prý ani moc najeto ,ale různé investice do blbin, které u druhých vydrží statisíce ho velmi rozlítily. sám prý dal do auta 50 tis během půl roku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.02.2008 10:39, RE: Doplňující dotaz
Banjo posted by:
Ty tlumiče byly originál od Mercedesů, nebo nějaká druhovýroba?
To fušerství servisu u spojky/převodovky by mě šokovalo, kdybych podobnou věc slyšel poprvé. Ovšem co tak vím od českých majitelů Mercedesa v pohraničí, radši jezdí servisovat do Německa - za podobný peníz výrazně odbornější servis, a zákazníků si tam váží (nebo to aspoň zdařile předstírají). A celkem by možná stálo za to zjistit, na čí straně je vina, že takovou banalitu jako ložiska je servis schopen dodat až za tři týdny - jestli...
Je to jako se vším dnes.Není rozdílu mezi auty,všechno to dělají stejní lidé a ze stejných dílů.Bohužel.Kde už je doba,kdy Mercedes byl pojem.Dnes je to jen třícípá hvězda a spoustu problémů a hodně peněz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.02.2008 11:20, RE: Alex+
anonym posted by:
..může mi pisatel sdělit, kolik to všechno stálo-ty opravy? S ohledem na výpis, bych to viděl na více než pořizovací cena auta...asi dobrý kup.
Podle me opravy staly stejne jak nove Vito ve zlate s diamantem zasazenym v ridici jednotce
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.02.2008 11:24, České servisy Mercedesu jsou bída
prostě jim chybí profesionalita. Je to také tím, že mercedesů je v ČR ve srovnání s ostatními výrobci velmi málo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.02.2008 12:52,
Přeji pánovi mnoho šťastných km a co nejméně hodin v serviivu. Jen doufám, že řízení auta mu jde lépe než psaní textů. Jinak bych se těm trablům s technikou M-B vůbec nedivil. Je škoda že taková značka jakou je M-B má renomé rezivějících a né moc spolehlivých aut.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.02.2008 13:50, RE: Doplňující dotaz
Banjo posted by:
Ty tlumiče byly originál od Mercedesů, nebo nějaká druhovýroba?
To fušerství servisu u spojky/převodovky by mě šokovalo, kdybych podobnou věc slyšel poprvé. Ovšem co tak vím od českých majitelů Mercedesa v pohraničí, radši jezdí servisovat do Německa - za podobný peníz výrazně odbornější servis, a zákazníků si tam váží (nebo to aspoň zdařile předstírají). A celkem by možná stálo za to zjistit, na čí straně je vina, že takovou banalitu jako ložiska je servis schopen dodat až za tři týdny - jestli...
Taky by me zajimalo kdo byl vyrobce tech tlumicu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.02.2008 14:09, Vito
tohle auto se mi moc líbilo, tak jsem se poptal po známých co auta dělají (servisy, dovozy) a bylo mi řečeno, že Vito je auto s německým šarmem, vyrobené se španělskou precizností.
dál jsem to pustil z hlavy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.02.2008 14:31, Vito nové, nebo staré - každopádně špatné:(
Španělská kvalita německé značky. Používal jsem tři roky MB Vito poslední generace ve verzi polokombi - pět sedaček, nejslabší motorizace od nového s celkovým nájezdem cca 140000 km. Pěkná pohldná dodávka s dlouhodobou spotřebou cca 9l.... Bohužel velká ALE....
1. čtyřikrát měněno osvětlení SPZ - lampičky vždy vyrezlé
2. koroze pátých dělených dveří již od roku
3. cca 60000 vysypané ložisko v zadní nápravě - zde ta hnaná
4. cca 90000 vyteklý tlumič opět vzadu
5. cca 95000 ten druhý
6. katastrofický servis - nikdy nebylo auto hotové na smluvenou hodinu, běžně oprava rozdělena do více dnů, protože ráno bylo vše a při vyzvednutí jen oznámení, že polovinu věcí nemají a budou jindy a to i u pravidelných servisních prohlídek...
7. aut bylo na firmě šest a seznam závažných poruch byl velmi pestrý - celá zadní náprava, převodovka, atd. u každého něco


respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.02.2008 16:59, RE: Vito nové, nebo staré - každopádně špatné:(
anonym posted by:
Španělská kvalita německé značky. Používal jsem tři roky MB Vito poslední generace ve verzi polokombi - pět sedaček, nejslabší motorizace od nového s celkovým nájezdem cca 140000 km. Pěkná pohldná dodávka s dlouhodobou spotřebou cca 9l.... Bohužel velká ALE....
1. čtyřikrát měněno osvětlení SPZ - lampičky vždy vyrezlé
2. koroze pátých dělených dveří již od roku
3. cca 60000 vysypané ložisko v zadní nápravě - zde ta hnaná
4. cca 90000 vyteklý tlumič opět vzadu
5. cca 95000 ten druhý
6. katastrofi...
Jo tak to je dobra zkusenost, zajimalo by me jakou alternativu by kdo volil,vzdycky se mluvi o Transitu jako etalonu tridy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.02.2008 17:35, RE: Doplňující dotaz
Banjo posted by:
Ty tlumiče byly originál od Mercedesů, nebo nějaká druhovýroba?
To fušerství servisu u spojky/převodovky by mě šokovalo, kdybych podobnou věc slyšel poprvé. Ovšem co tak vím od českých majitelů Mercedesa v pohraničí, radši jezdí servisovat do Německa - za podobný peníz výrazně odbornější servis, a zákazníků si tam váží (nebo to aspoň zdařile předstírají). A celkem by možná stálo za to zjistit, na čí straně je vina, že takovou banalitu jako ložiska je servis schopen dodat až za tři týdny - jestli...
Spíš než servis bych z fušerství vinil toho kamaráda. Nejspíš to byl takový domácí kutil, který při výměně spojky ohnul hřídel, co kouká z převodovky. To se může stát jednoduše, když chytře odšroubuje šrouby na přírubě převodovky, a nechá jí viset za silentblok na jedné straně a na vstupní hřídeli převodovky ta druhé straně. Převodovka se prověsí a je vymalováno . Stačí malé ohnutí hřídele, ale za pát tisíc km se projeví..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.02.2008 21:34, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Vitáka mám od roku 96 dosud přesně ten samý tip, najeto 300 tis. km, problémy s centrálem asi po čtyřech letech a dodnes to mám rozhašené, Je pravdou, že tam bylo mnoho ,,much,, ale nic závažného. V cca 240 tis. jsem dělal těsnění pod hlavou, což je vcelku běžné u těchto motorů. Motoricky perfektní, převodovka nic moc od počátku jde jaksi ztuha, ale už jsem si zvykl. Koroze se mi zatím ještě neprojevila. Tlumiče a pružiny jsem poprvé měnil v 265 tis., ale je fakt, že při průjezdu zatáčkou po hrb...
www.anti-cez.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.02.2008 22:05, RE: Vito nové, nebo staré - každopádně špatné:(
anonym posted by:
Jo tak to je dobra zkusenost, zajimalo by me jakou alternativu by kdo volil,vzdycky se mluvi o Transitu jako etalonu tridy
Asi VW Transporter, obecne jsou na nej nejlepsi reference. Transit take neni spatna volba. Vivaro/Traffic je uz o tridu hur, tam opravdu spolehlivost kulha, ale opravdu kdo si koupi Vito tak zaplace. Hlavne kdyz ho jezdi servisovat v CR. Doporucuju v textu clanku vmacknuty odkaz na diskuzi o kvalite servisu Mercedes v CR. Ma naprosto dokonalou vypovidaci hodnotu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.02.2008 22:54, RE: Vito nové, nebo staré - každopádně špatné:(
anonym posted by:
Asi VW Transporter, obecne jsou na nej nejlepsi reference. Transit take neni spatna volba. Vivaro/Traffic je uz o tridu hur, tam opravdu spolehlivost kulha, ale opravdu kdo si koupi Vito tak zaplace. Hlavne kdyz ho jezdi servisovat v CR. Doporucuju v textu clanku vmacknuty odkaz na diskuzi o kvalite servisu Mercedes v CR. Ma naprosto dokonalou vypovidaci hodnotu...
Transporter jsme meli jeden, stal za dva roky na servisu pomalu vic nez stal sam, byl vydan zakaz nakupovat VW. /mame asi 40 aut ve firme/. Od te doby mame Opel, z blata do louze ale alespon ty 6rychlostni Vivara litaj skoro bez poruch (skoro). Uroven servisu Opel i VW tristni. Ale delaji to zamestnanci, ne znacka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.02.2008 21:40, RE: Doplňující dotaz
anonym posted by:
Spíš než servis bych z fušerství vinil toho kamaráda. Nejspíš to byl takový domácí kutil, který při výměně spojky ohnul hřídel, co kouká z převodovky. To se může stát jednoduše, když chytře odšroubuje šrouby na přírubě převodovky, a nechá jí viset za silentblok na jedné straně a na vstupní hřídeli převodovky ta druhé straně. Převodovka se prověsí a je vymalováno . Stačí malé ohnutí hřídele, ale za pát tisíc km se projeví..
Jak to víte, že byla ohnutá hřídel? Ono to také mohlo být jinak. Jednou jsem to tady popisoval. Co je třeba zkontrolovat na hřídeli převodovky po tolika ujetých statisících km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 14:10, RE: Vito nové, nebo staré - každopádně špatné:(
anonym posted by:
Španělská kvalita německé značky. Používal jsem tři roky MB Vito poslední generace ve verzi polokombi - pět sedaček, nejslabší motorizace od nového s celkovým nájezdem cca 140000 km. Pěkná pohldná dodávka s dlouhodobou spotřebou cca 9l.... Bohužel velká ALE....
1. čtyřikrát měněno osvětlení SPZ - lampičky vždy vyrezlé
2. koroze pátých dělených dveří již od roku
3. cca 60000 vysypané ložisko v zadní nápravě - zde ta hnaná
4. cca 90000 vyteklý tlumič opět vzadu
5. cca 95000 ten druhý
6. katastrofi...
nevim, nevim tahle debata
Mam Vito 112CDI prvni generace 4 roky, 160 tis. km. Krom drobnych nedostatku z "kvalitni" spanelske montaze slapalo vzdy jak hodinky. Az na jednu prihodu s vysokotlakym cerpadlem, ktere odeslo po natankovani nejakeho hnoje namisto nafty v chorvatsku. To bylo v cca 130 tkm. Vysledek - vymena + po 1000 km vymena 2 vstriku (reakce na nove vytesneni). Jinak komfort, rychlost (nacipovano), dobra cena a vybava (oproti VW, nic jineho srovnatelneho na trhu neni). Vysledkem je, ze jsme nedavfno koupili Viano V6 CDI v plny nalozi, se servisem vcelku spokojenost, jen v Brandyse sem musel na ty techniky bejt obcas neprijemnej, pak fungovali dobre. Na Chodove je 75% pohodovejch prijimacich techniku, zbytku se radeji vyhnout.
Je to jako vsechno, o lidech a o peci, jakou svemu autu venujete. Kdyby delalo BMW dodavky, sel bych tam ;)
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.