0
back
 

diskuze k tématu: Mazda Xedos 9

category of topic classification: poradna, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2007 01:15, 2.5
znamy ma 2.5 ku a je to opravdu velmi dobre a luxusni vozitko a muzu rict, ze s timto motorem vam jen tak nekdo dalkovymi do zrcatka na dalnici blikat nebude, maximalni rychlost je hodne nad udavanymi 220 Km/h, napriklad na druhy rychlostni stupen + protiprokluz se motor necha vytocit na hranici pred cervenym polem na rychlost 120Km/h coz je samozrejme extrem, to lze aplikovat na vedle stojiciho ridice, ktery o mazde xedos 9 nikdy neslysel a tudiz o ni nema valny usudek a chce vám "nathnout" pozadí v necem podobnem jako je pasat, nadruhou stranu je toto auto spise urceno na dlouhe cesty a pri klidne noze se s nim da jet i usporne. Polde meho nazoru za stejne penize nic lepsiho nejde sehnat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2007 04:40, km :-)
V Německu mají 200-350 tkm, kdežto u nás 120 tkm.... Proto je třeba koupit tu Českou že )))) Pane, ámen s vámi. Jen tak mimochodem že v německu má tacho upravené 20% aut, kdežto u nás 95% aut. Já jen - jestli vás ta souvislost jako netrkne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2007 07:35, RE: km :-)
Ráďa posted by:
V Německu mají 200-350 tkm, kdežto u nás 120 tkm.... Proto je třeba koupit tu Českou že )))) Pane, ámen s vámi. Jen tak mimochodem že v německu má tacho upravené 20% aut, kdežto u nás 95% aut. Já jen - jestli vás ta souvislost jako netrkne.
Než začneš dělat z tazatele hlupáka, dej pozor, ať jej neuděláš ze sebe. Tazateli se to zdá právě podezřelé, že ta auta u nás mají najeto polovinu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2007 07:52, RE: km :-)
anonym posted by:
Než začneš dělat z tazatele hlupáka, dej pozor, ať jej neuděláš ze sebe. Tazateli se to zdá právě podezřelé, že ta auta u nás mají najeto polovinu...
tak pan si asi nikdy ojete auto nekupoval,a ted chtel srovnat jesli se mu nevyplati si pro to zajet do reichu...a co nevidi....tam maji vsechna auta vic km nez tady......tak mu neni jasne cim to je !

ze by tam vic jezdili? :) a u nas auta tak setrili? :))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2007 07:55, za stejne penize nic lepsiho nejde sehnat
Kdysi jsme se ze zvědavosti ptal na Xedos 9 mechnika co Mazdy dělá a ten pronesl něco jako v žádném případě nekupovat´a klepal si ne čelo - je to přitom fanda značky.

Za prvé většina X9 má podle jeho slov v dezolátním stavu přední nápravu, lehká oprava tak za 30 tisíc. Pořádná tak za 70-90 tisíc. Je nabíledni, že s ohledem na portfolio kupců do toho tyhlety prachy nikdo nedá.

Za druhé málo odolné šestiválce, které po nějakých 200-250 tísících začínají ztrácet kompresní tlaky. Náhradní díly na to už údajně nejsou, i kdyby někdo chtěl dělat GO motoru.

Za třetí -prakticky cokoliv na to stojí neskutečné peníze.

On něco pronesl ve smyslu velká kára za málo peněz, tím to přiláká lidi co ty peníze nemají a do roka to končí někde na zahradě na špalkách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2007 09:45, RE: km :-)
Ráďa posted by:
V Německu mají 200-350 tkm, kdežto u nás 120 tkm.... Proto je třeba koupit tu Českou že )))) Pane, ámen s vámi. Jen tak mimochodem že v německu má tacho upravené 20% aut, kdežto u nás 95% aut. Já jen - jestli vás ta souvislost jako netrkne.
Presne tak, 7-lete auto vyssi stredni tridy s najetymi 120 tis. km je IMHO hloupost uz z principu. Ale kara je to pekna...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2007 09:46, spotřeba
já slyšel že je to luxusní vozítko.. pohodlné...a velmi dobře odhlučněné, jen mě děsila ta spotřeba u 2.3 a 2.5 motoru. Nakonec jsem koupil chryslera 2.0 v manuálu a spotřebu mám nižší než by byla u mazdy.. Jinak ty km by mohli a nemuseli souhlasit, na displeji je to jen orientačně právě kvůli možnosti že je to stočeno, doporučuju podívat se na hromadu jiných věcí které vypovídají o stavu a opotřebenosti vozu. Hodně štěstí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2007 10:24, RE: za stejne penize nic lepsiho nejde sehnat
anonym posted by:
Kdysi jsme se ze zvědavosti ptal na Xedos 9 mechnika co Mazdy dělá a ten pronesl něco jako v žádném případě nekupovat´a klepal si ne čelo - je to přitom fanda značky.

Za prvé většina X9 má podle jeho slov v dezolátním stavu přední nápravu, lehká oprava tak za 30 tisíc. Pořádná tak za 70-90 tisíc. Je nabíledni, že s ohledem na portfolio kupců do toho tyhlety prachy nikdo nedá.

Za druhé málo odolné šestiválce, které po nějakých 200-250 tísících začínají ztrácet kompresní tlaky. Náhradní díly na ...
Že je údržba Xedosu ukrutně drahá jsem taky slyšel přímo od mechanika, který je opravuje. Hlavní problém je, jak uvádí recenze, že nejsou díly z druhovýroby.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2007 10:31, RE: km :-)
Miky posted by:
Presne tak, 7-lete auto vyssi stredni tridy s najetymi 120 tis. km je IMHO hloupost uz z principu. Ale kara je to pekna...
...proc je to hloupost?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2007 10:49, RE: km :-)
anonym posted by:
...proc je to hloupost?
Těžko si někdo koupí auto s cenou hodně přes milion a maximálkou 220kmh aby s ním jezdil o víkendu na chalupu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2007 11:43, RE: km :-)
anonym posted by:
Těžko si někdo koupí auto s cenou hodně přes milion a maximálkou 220kmh aby s ním jezdil o víkendu na chalupu...
Nehledě na to, že pro němce není žádnej problém najezdit ročně 20-25 TKM - a to zdaleka není max. řekl bych, že 25 tam najede "normální člověk" za rok úplně běžně.

K té mazdě - kamarád to vlastní, 2.5V6 z roku 94, má najeto přes 250 tisíc, a pohoda - krom běžné údržby se mu nic nesype. Jízda v tom je, hlavně po dálnici, pohodová.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2007 12:53, RE: km :-)
Miky posted by:
Presne tak, 7-lete auto vyssi stredni tridy s najetymi 120 tis. km je IMHO hloupost uz z principu. Ale kara je to pekna...
Stat se muze ledacos, ja mam prave Xedos 9 model 98 a ma najeto aktualne 85000km, vetsinu z nich ode mne (mam ho uz moc let) a kompletni servisni historii v jednom jedinem servisu u nas (auto prodane tady jako nove). Ale uznavam, ze je to na mistni pomery hodne netradicni Xedos.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2007 16:59, Japonci
Nemám s tímto vozem osobní zkušenost, kolega měl Xedos s motorem 2.5 a odešel mu motor...V servisu mu řekli že prý to není ojedinělý případ. Také preferuji osobní vozy vyšší třídy, zásadně japonské provenience, konkrétně Toy Camry a Nissan Maxima, a mohu je vřele doporučit, obzvlášť Maxima QX mod. A33, 3.0 V6, s manuální převodovkou, nezničitelný motor a spotřeba 8-11 litrů, a naprosto bez poruch. A 200 koníků je postačující stádečko. Tom
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2007 17:22, RE: km :-)
Miky posted by:
Presne tak, 7-lete auto vyssi stredni tridy s najetymi 120 tis. km je IMHO hloupost uz z principu. Ale kara je to pekna...
Já mám Hondu Shuttle,r.v. 1999 a mám najeto 120000 km.Poctivích 120000km.Kupoval jsem ji od známé se srvisní knihou v 70000km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2007 20:25, RE: km :-)
anonym posted by:
Já mám Hondu Shuttle,r.v. 1999 a mám najeto 120000 km.Poctivích 120000km.Kupoval jsem ji od známé se srvisní knihou v 70000km.
a ja octavii,5 majitel,naj.50tkm,světe div se ,i se servisní knihou ()))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.11.2007 08:41, RE: Japonci
anonym posted by:
Nemám s tímto vozem osobní zkušenost, kolega měl Xedos s motorem 2.5 a odešel mu motor...V servisu mu řekli že prý to není ojedinělý případ. Také preferuji osobní vozy vyšší třídy, zásadně japonské provenience, konkrétně Toy Camry a Nissan Maxima, a mohu je vřele doporučit, obzvlášť Maxima QX mod. A33, 3.0 V6, s manuální převodovkou, nezničitelný motor a spotřeba 8-11 litrů, a naprosto bez poruch. A 200 koníků je postačující stádečko. Tom
Motory KL6 odejdou jen z jednoho jedineho duvodu a to zadreni z duvodu nedostatku oleje. Bohuzel vice jete (tak od 150.000km) KL6 maji tendenci olej ponekud papkat, takze to chce pravidelnou kontrolu (v manualu je uvedena kazdych tri az pet tisic). Pokud se toto opomene, muze motor opravdu skoncit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.11.2007 18:59, RE: za stejne penize nic lepsiho nejde sehnat
anonym posted by:
Že je údržba Xedosu ukrutně drahá jsem taky slyšel přímo od mechanika, který je opravuje. Hlavní problém je, jak uvádí recenze, že nejsou díly z druhovýroby.
Stará pravda. Nákladná údržba a opravy. Před pěti roky jsem opravoval příteli motor Xedosu 6 2,0 V6. Dovezený z Rakouska, najeto 123 tis. km. Úplně vydrolená hlavní ložiska. Závada, která je způsobena častým podtáčením motoru. Jízdou v zátahu na nízké otáčky. Ani nebudu uvádět, kolik za to chtěl autorizovaný servis. Auto byla pěkná bezedná pokladnička. Jinak úžasné svezení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.11.2007 17:42, RE: km :-)
Ráďa posted by:
V Německu mají 200-350 tkm, kdežto u nás 120 tkm.... Proto je třeba koupit tu Českou že )))) Pane, ámen s vámi. Jen tak mimochodem že v německu má tacho upravené 20% aut, kdežto u nás 95% aut. Já jen - jestli vás ta souvislost jako netrkne.
Stáčení tachometrů je nejen u nás národním sportem.Můj názor je sice extrémní,ale myslím si že když se např. autobazaru dokáže že stáčí km,tak bych majiteli napařil pokutu 5mega + zavření bazaru + zákaz podnikání.A aby se to dokázalo jsem i pro nasazování agentů provokatérů.1,2 bazary takle skončí a ono se to dost rychle rozkřikne a snad pak nebude nákup ojetiny takový risk.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.11.2007 18:04, RE: km :-)
anonym posted by:
Nehledě na to, že pro němce není žádnej problém najezdit ročně 20-25 TKM - a to zdaleka není max. řekl bych, že 25 tam najede "normální člověk" za rok úplně běžně.

K té mazdě - kamarád to vlastní, 2.5V6 z roku 94, má najeto přes 250 tisíc, a pohoda - krom běžné údržby se mu nic nesype. Jízda v tom je, hlavně po dálnici, pohodová.
Auta na západ od nás mají obecně větší porci km. Např. v SRN nebo v zemích Beneluxu není nic neobvyklého 60tis. za rok, Není problém potkat 3leté auto a na tachometru má přes 300tis km. Samozřejmě, že lze kápnout na 15let starého Medvěda, nebo Golfa s 80-100 tis. To je ale spíš rarita po sedlákovi, který celý týden sedí za volantem traktoru, v sobotu vytáhne auto manželka na nákup a v neděli s ním jedou do kostela. Jinak spinká v garáži. Zase na druhou stranu je to skvělá koupě. Pomalu veterán ve vynikajícím stavu, celou dobu nebyl jinde než ve značkovém servise a gyrážovaný!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.11.2007 18:20, Vážený autore
Když první věta vašeho příspěvku začíná hrubkou jako prase, nevypadá to zrovna důvěryhodně. ))
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.