0
back
 

diskuze k tématu: Mazda 626 kombi 2.0i

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 00:05, Zadek fuj
Ten zadek je škaredej jak noc. Raději sedan, nebo liftback.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 00:07, nic moc
Kam se hrabe na lancii! Nikdo jste v ní stejně nejeli, tak můžete jenom litovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 01:15, RE: nic moc
Miky posted by:
Kam se hrabe na lancii! Nikdo jste v ní stejně nejeli, tak můžete jenom litovat.
Nic moc ,není nad Opel ale docela ujde
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 08:01, Re: Re: nic moc
zigi posted by:
Nic moc ,není nad Opel ale docela ujde
Ať jsi zigi nebo ne (stejně to už nikoho nezajímá), mohu ti říct jednu hlášku která se říkala v Německu o sebelepším autě: "Stejně z toho jednou bude Opel."
A nefandi si, jestli si myslíš, že je to míněno v pozitivním slova smyslu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 08:24,
Designově nic moc, to je pravda, ale ostatní kvality má, stejně jak říká pan Vinař. Dobře bych hodnotil i sedačky, které mají příjemnou tuhost a boční vedení. Benzinové motory má Mazda dobré, mám zkušenost z 1,8 a není to sice závoďák, ale jede svižně. Hlavně pozor na tu pravidelnou výměnu oleje
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 08:59, RE: bez předmětu
Martaslover posted by:
Designově nic moc, to je pravda, ale ostatní kvality má, stejně jak říká pan Vinař. Dobře bych hodnotil i sedačky, které mají příjemnou tuhost a boční vedení. Benzinové motory má Mazda dobré, mám zkušenost z 1,8 a není to sice závoďák, ale jede svižně. Hlavně pozor na tu pravidelnou výměnu oleje
Design odpornej, to cerne cehosi okolo svetel, potom zadni partie. Interier poskladanej z ruznej kousku plastu + priserne lacina imitace dreva. Dal uz nebudu hodnotit, ale vzhled velka hruza, Audi 80 z roku 90 vypada lip asi tak 150x....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 09:00, RE: Re: Re: nic moc
watchtower posted by:
Ať jsi zigi nebo ne (stejně to už nikoho nezajímá), mohu ti říct jednu hlášku která se říkala v Německu o sebelepším autě: "Stejně z toho jednou bude Opel."
A nefandi si, jestli si myslíš, že je to míněno v pozitivním slova smyslu.
To máš fuk, stejně tvoje hláška taky nikoho nezajímá, protože je už ohraná jak swiň.
Jinak tvůj přískpěvek k této diskuzi je opravdu bez mdlého rozumu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 09:00, kompromis
Zdravim. Já bych asi raději zvolil Avensis a sice kvůli ceně náhradních dílů. Kdysi jsem nad Mazdou 626 také uvažoval, ale z výběru vypadla kvůli ceně některých dílů. Spojka stojí skoro 9 000,- a sada rozvodového řemenu vyjde také na značné peníze. Ale to je jen "postřeh z jiného rohu". Konečné rozhodnutí je jistě na Vás. Přeji hodně štěstí při výběru. (obecná rada - nejezděte do AAA Auto...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 09:03, RE: Mazda
Martaslover posted by:
Designově nic moc, to je pravda, ale ostatní kvality má, stejně jak říká pan Vinař. Dobře bych hodnotil i sedačky, které mají příjemnou tuhost a boční vedení. Benzinové motory má Mazda dobré, mám zkušenost z 1,8 a není to sice závoďák, ale jede svižně. Hlavně pozor na tu pravidelnou výměnu oleje
Mazdu určitě doopručuji. Mám ji 2 roky a nemůžu si stěžovat. Jezdím za průměrnou spotřebu 7,5 l . Náhradní díly nejsou vůbec drahé, jsou daleko levnější než na francouze. Hydraulická zvedátka jsou v předchozím modelu, tady už nejsou, takže v pohodě. Jedinou slabostí je ruční brzda u zadních kotoučů. Tato není moc účinná a ráda zatuhává.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 09:32, RE: Re: Re: nic moc
watchtower posted by:
Ať jsi zigi nebo ne (stejně to už nikoho nezajímá), mohu ti říct jednu hlášku která se říkala v Německu o sebelepším autě: "Stejně z toho jednou bude Opel."
A nefandi si, jestli si myslíš, že je to míněno v pozitivním slova smyslu.
Kdyby jsi se podival napriklad na tabulku spolehlivosti, tak zjistis, ze opel je na tom s kvalitou ted velmi dobre, a to jak zpravani, tka spolehlivosti, design interieru a exterieru je vkusem kazdeho. Ano rikavalo se kdysi, ze z kazdeho auta bude jednou Opel, ale pamatujete jak se naprikald v Britanii vysmivali Skodovkam? A jake auto ted vyhralo v Britanii anketu? Octavia II. Opel na tom s kvalitou byl dost spatne v poslednich letech, posledni spolehliva auta byla Omega A a Vectra A, pak sla kvalita rapidne dolu, ale ted se opel opet dostava mezi kvlaitni vozy, to ze v nemecku je tzv "ejhorsi" protoze ma konkurenci typu VW, Audi, Porsche, MB, BMW neznamena, ze je spatny i pri porovnani evropskeho prumeru aut.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 10:41, opel uz nikdy
mfik.martin posted by:
Kdyby jsi se podival napriklad na tabulku spolehlivosti, tak zjistis, ze opel je na tom s kvalitou ted velmi dobre, a to jak zpravani, tka spolehlivosti, design interieru a exterieru je vkusem kazdeho. Ano rikavalo se kdysi, ze z kazdeho auta bude jednou Opel, ale pamatujete jak se naprikald v Britanii vysmivali Skodovkam? A jake auto ted vyhralo v Britanii anketu? Octavia II. Opel na tom s kvalitou byl dost spatne v poslednich letech, posledni spolehliva auta byla Omega A a Vectra A, pak sla kv...
podarilo se mi koupit jednu obzvalst vypecenou pastiku: beckovou omegu. Predtim jsem mel ackovou (a tam jen olej a benzin), po techto zkusenostech by ty opliky mohly pozlatitkaratovym zlatem, ale pro mne opel uz nikdy vice
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 11:22, RE: opel uz nikdy
anonym posted by:
podarilo se mi koupit jednu obzvalst vypecenou pastiku: beckovou omegu. Predtim jsem mel ackovou (a tam jen olej a benzin), po techto zkusenostech by ty opliky mohly pozlatitkaratovym zlatem, ale pro mne opel uz nikdy vice
Bohuzel to je prense ono, hlavne Omega B skazila povest nejvice, ale ani astra a Vectra B taky moc nepomohli, az Astra 1999 a novejsi opet povest trosicku zlepsovala, ale stale to nebylo ono, ale ted nova Corsa, nova astra jsou velmi kvalitni kusy. Zafira je taky velmi dobra, mylsim ta posledni generace. Vectra C bhuzel jeste porad ve spolehlivosti tak nejak ztrac, a netrefila se do vkusu, ale myslim, ze opel nabral druhy dech s novou Corsou a Astrou, stejne jako Fiat s Puntem II, Grande Puntem, Stilem a ted s novou Bravou taky nabira druhy dech, ano Fiat ma stale co dohanet, ale odlepil se ode dna a to se ceni a ted stale stoupa, stejnejako Kia se v posledni dobe taky velmi zlepsila, obe tyto znacky maji pred sebou dlouhou cestu, ale stoupaji a to je hlavni. Napriklad Renault, bych rekl, ze stale upada ve spolehlivosti a Peugot bohuzel taky, a pritom meli velmi dobrou minulost tyto Francouzske znacky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 11:43, RE: nic moc
Miky posted by:
Kam se hrabe na lancii! Nikdo jste v ní stejně nejeli, tak můžete jenom litovat.
Hej !!! to je muj nick !!! Pis si laskave pod svym a pis si laskave svoje nazory. Ja nehanim jina auta, pokud k tomu nemam padny duvod a o mazde nic nevim, tak ji nesoudim.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 14:27, V 98osmém to byla hvězda..
Popis: M626, nafta, liftback, max. výbava (né kůže), CD měnič na 10Ks, dálkové ovlád. radia, atd...
M626 je prostornější v oblasti nohou oproti octavii, tenkrát jsme tyto vozy porovnávali pro případnou koupi jednoho z nich.
Co mohu 626 vyčíst je hlučnost, hlavně aerodynamická...
Svezení je pěkné, výkon bohatě stačí, ehm tím myslím diesla, no není to žádné sportovní svezení....
Vnitřek vozu celkem povedený, myslím tím vůz s digiklima, čalounění sedaček to je (byla volba jedince) takže teď záleží pokom auto máte bo jestli si byl ochoten za to připlatit...

Ještě se pozastavím u těch černých rámečků u světel. 626 vypadá lépe když se na světla hodí rámeček v barvě vozu, je identický jako ten černý v optice. NO a nakonec to doladit elektrony... :o)

Auto jsme kupovali v 98 roce, a prodali v roce 2002 za necelých 400tis. Kč (190tis. KM) Nahrazeno vozem Mazda6
Jediné investice byly do nových žárovek, plus klasické provozní opravy výměny a tedy již zmiňované brzdy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 14:41, RE: V 98osmém to byla hvězda..
Vi.tO posted by:
Popis: M626, nafta, liftback, max. výbava (né kůže), CD měnič na 10Ks, dálkové ovlád. radia, atd...
M626 je prostornější v oblasti nohou oproti octavii, tenkrát jsme tyto vozy porovnávali pro případnou koupi jednoho z nich.
Co mohu 626 vyčíst je hlučnost, hlavně aerodynamická...
Svezení je pěkné, výkon bohatě stačí, ehm tím myslím diesla, no není to žádné sportovní svezení....
Vnitřek vozu celkem povedený, myslím tím vůz s digiklima, čalounění sedaček to je (byla volba jedince) takže teď zál...
Máme Mazdu 626 Combi, 1.8 16V benzin r.v. 1999, koupili jsme ji před 3 lety a vyměnikli rozvody, filtry, olej, prostě běžné náklady při koupi ojetého vozu. Od té doby jen leji benzin a co 10 000 km měním olej. Jednou žárovka v předním světle. Není to žádný závoďák, ale pro naší čtyřčlennou rodinu to stačí. Problémy s ruční brzdou jsou u těchto aut slabostí, ale stačí ji dotáhnout a hledět si, ať v zimě nezatuhne. další naše auto příští rok bude Mazda 6
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 14:47, RE: opel uz nikdy
mufik.martin posted by:
Bohuzel to je prense ono, hlavne Omega B skazila povest nejvice, ale ani astra a Vectra B taky moc nepomohli, az Astra 1999 a novejsi opet povest trosicku zlepsovala, ale stale to nebylo ono, ale ted nova Corsa, nova astra jsou velmi kvalitni kusy. Zafira je taky velmi dobra, mylsim ta posledni generace. Vectra C bhuzel jeste porad ve spolehlivosti tak nejak ztrac, a netrefila se do vkusu, ale myslim, ze opel nabral druhy dech s novou Corsou a Astrou, stejne jako Fiat s Puntem II, Grande Puntem...
Martine, proboha ty jseš novinář ... S pobavením si vždycky čtu tvé příspěvky. Opravdu nemusíš všem vysvětlovat, jak to v automobilovém průmyslu chodí, kdo je in, kdo out, jaký je trend ... Prostě věk nezapřeš (myslím, že máš 22, Fiat Punto). Neber to ve zlém, občas s tebou soulasím, ale "opravdu se asi rád posloucháš" Měj se
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 14:49, RE: bez předmětu
David_Logins posted by:
Design odpornej, to cerne cehosi okolo svetel, potom zadni partie. Interier poskladanej z ruznej kousku plastu + priserne lacina imitace dreva. Dal uz nebudu hodnotit, ale vzhled velka hruza, Audi 80 z roku 90 vypada lip asi tak 150x....
Aaaaa, pán je odborník na vkus. Audi z roku 80 je fakt naaaadhera ... muheheeeeee :)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.04.2007 17:40, RE: opel uz nikdy
Jirka K. posted by:
Martine, proboha ty jseš novinář ... S pobavením si vždycky čtu tvé příspěvky. Opravdu nemusíš všem vysvětlovat, jak to v automobilovém průmyslu chodí, kdo je in, kdo out, jaký je trend ... Prostě věk nezapřeš (myslím, že máš 22, Fiat Punto). Neber to ve zlém, občas s tebou soulasím, ale "opravdu se asi rád posloucháš" Měj se
Jirko, nejen, ze se rad posloucham, ale moc rad se koukam na sebe i do zrcadla, jsem velmi hezký. Mam i hezke auto a v Oxfordu me maji vsichni radi a vazi si me, ne jako ty!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.04.2007 00:52, moje sbírka
Mám doma krásnou sbírků opelů, jsem do nich blázen. Absolutně nejspolehlivější a nejpěknější auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.04.2007 14:35, ano
fregtthyrhtrtwg
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.