0
back
 

diskuze k tématu: Sedan max. do 250 000kc

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Wednesday 26.10.2016 13:08, RE
Asi tak. Navic mas 2 nohy, tak na co pak 3 pedaly

To je jak kdybys tvrdil, ze starter je blbost, ze auto radsi natocis klikou
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Wednesday 26.10.2016 15:07, RE: Sedan max. do 250 000kc
JustMe posted by:
Zdravím,rád bych tu našel nějakou tu radu. Roční nájezd ~20 000km.Převážně dojíždění do práce 25km (kopcovitá trasa).Plus nějaký ten výlet (i do zahraníčí). A další aktivity.Stávající je služební haťapa.Takže bych rád něco co potáhne i do kopců a serpentín.Podle prohledávání různých článků atp. Jsem koukal na:Mazda 6 2.0 MZR Citroen C5 2.0 HDISubaru Impreza 2.0 DFord Mondeo 2.0 TDCiHonda Accord 2.2 i-CTDiDěkuji za každou odpověď, která bude k věci.


Ahoj, za mě je zábavné auto Ford Mondeo nebo klidně jen Ford Focus III v dobré výbavě Zkus se v autech projet...
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 26.10.2016 16:02, Zábavné auto
Zábavné auto je pro mě to, které jede kam zatočím, aniž bych musel moc korigovat směr a pokud se začne trhat tak neutrálně. První výběr značí profláklá řidičská auta, jako třeba BMW, která se chovají neutrálně jen pokud jim na zadní kola nepošlete moc výkonu (moc znamená více, než jsou kola schopna přenést, aniž by ztratily boční stabilitu). Pak tu máme slušné předokolky, jako Mondeo Mazdu 6. Ale podmínka nutná je, že všechna tato auta musí mít v pořádku podvozek, čili by stálo za úvahu udělat si sondu do odolnosti podvozku a jeho nákladech na "renovaci" Pak se může jako výhodnější jevit vůz s větším nájezdem za nižší cenu a rozdíl vrazit do opotřebovaného podvozku.

Dále je zábavné auto to, které ochotně reaguje na plyn. Na co je mi pak špičková ovladatelnost na klikaté okresce, když musím jet za kamionem 60 a nemám dost koní ho na krátkém úseku předjet nebo co je horší, když ve stoupacích pruzích bojuji s nějakým méně výkonným lehčím vozem o třídu níže nebo dokonce 2.

Tohle jsou 2 základní atributy zábavného auta z mého úhlu pohledu:
1) jede kam chci
2) když chci, předjedu většinu a když nechci, většina mě nepředjede (myšleno ve vší počestnosti)

Mám starý Mondeo s 2,5 litrovým benzínem a oboje celkem obstojně plní s průměrnou spotřebou 8,7 za posledních 85 tkm, ale dostalo velmi záhy nové uložení tlumičů, nový pružiny a silentbloky na zadní nápravě. Teď má 210 tkm a zvolna zvažuji výměnu tlumičů (původních) a minimálně kontrolu předních silentbloků. To jen jako příklad, kam se to po nákupu může ubírat...

Ad palivo: Nafta se vyplatí jen v případě, že auto najede tolik km, aby se zaplatily typické dieselovské bolesti, které postupně určitě přijdou. Jinak benzín.
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Wednesday 26.10.2016 16:47, RE
Ohledne nafty me fakt nenapada jedinej duvod, krome nizsi spotreby.

Me prijde dost sranda s 4x4 na snehu

A nekomu prijde zabavna plavna, pohodlna jizda limuzinou, bez sportovnich ambici...
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 27.10.2016 11:12, RE: RE
sheogorath posted by:
Ohledne nafty me fakt nenapada jedinej duvod, krome nizsi spotreby. Me prijde dost sranda s 4x4 na snehu A nekomu prijde zabavna plavna, pohodlna jizda limuzinou, bez sportovnich ambici...


To tady řešíme nekonečně dlouho. Nafta opravdu nabízí jen nižší spotřebu, jinak nemá nic lepší než benzín, naopak za cenu nižší spotřeby se musíš s dost věcmi smířit.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.