0
back
 

diskuze k tématu: Prvních 16 tis. km s novou Mazdou6

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.11.2008 12:11, Gratuluji k "dobrému vkusu"
Autor se evidentně "vyzná" (zmiňuje motory HDi .-), chválím, ale úplně vážně - za pár měsíců do M6 dorazí nový diesel 2.2 a ten prý ... už tak povedenou M6 do "nadoblačných" výšin povznést má!
PS: Velmi "slušný" měsíční nájezd! Těším se až (za chvíli) napíšete pokračování jak je po 50ti či 100.000 km ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.11.2008 12:52, Ekologie
S naftovým motorem bych se o ekologii zrovna moc neotíral. Ještě ty normy nejsou stejné, jako pro benzínové agregáty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.11.2008 13:15, taky bych sel radeji do M6 nez Mondea
... k recenzi snad jedine, az na presprilis casto pouziva sluvko "slusne" v recenzi ... je to proste fajn Mazdicka :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.11.2008 15:34, Mazda-ikona spolehlivosti
Měl jsem Mazdu sice 626 benzín,ale dodnes na ni vzpomínám na velice spolehlivou káru.Nová 6 namá chybu a je asi nejlepší volba ze všech středních aut i C5 je za ní,že paní Kylie.Jen nechápu,proč majiteli chybí díra na 1,5 l petku.Zkusil se někdy za jízdy z ní napít?Prostě je to nepododlný a nebezpečný a musí mít otevřený šíbr.Jinak trochu závidím majiteli tu krásnou Mazdičku.Ať slouží.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.11.2008 15:43, RE: Mazda-ikona spolehlivosti
Kobyla posted by:
Měl jsem Mazdu sice 626 benzín,ale dodnes na ni vzpomínám na velice spolehlivou káru.Nová 6 namá chybu a je asi nejlepší volba ze všech středních aut i C5 je za ní,že paní Kylie.Jen nechápu,proč majiteli chybí díra na 1,5 l petku.Zkusil se někdy za jízdy z ní napít?Prostě je to nepododlný a nebezpečný a musí mít otevřený šíbr.Jinak trochu závidím majiteli tu krásnou Mazdičku.Ať slouží.
Ach já VÍM, že mazda (momentálně 6 i 3 a dokonce 5) patří k těm nejméně "zlobícím". I se mi docela "líbí" (nemyslím vzhledově - i když to docela také .-) Jen na "mé" ježdění až tak úplně vhodné nejsou, resp. TAM se mi C5 "vhodnější" jeví (maličko se to tu nedávno probíralo s ohledem na benzínový 2.0). Měla bych trošičku "potíž" jaký motor zvolit (asi bych na nový naftový 2.2 čekala, ten ale určitě jen s manuálem bude /ostatně PROTO jsem před ní ve svém výběru Hondu Accord "popostrčila" ... někdy prostě takovéto "maličkosti" rozhodují ... jinak jako "auto" - ano, klidně bych doporučila)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.11.2008 15:46, 7 divů socialismu
Ještě jsem chtěla "doporučit" k přečtení pod článečkem o Hyundai v Nošovicích příspěveček (tedy jeho "střední část" o 7mi divech...) autora Banjo z 6.11. 8:37 - nevím jak vám, ale mně se mooooc líbil a ještě teď se, když si na něj vzpomenu - tak snad i vám ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.11.2008 22:07, RE: Mazda-ikona spolehlivosti
Kobyla posted by:
Měl jsem Mazdu sice 626 benzín,ale dodnes na ni vzpomínám na velice spolehlivou káru.Nová 6 namá chybu a je asi nejlepší volba ze všech středních aut i C5 je za ní,že paní Kylie.Jen nechápu,proč majiteli chybí díra na 1,5 l petku.Zkusil se někdy za jízdy z ní napít?Prostě je to nepododlný a nebezpečný a musí mít otevřený šíbr.Jinak trochu závidím majiteli tu krásnou Mazdičku.Ať slouží.
Nová Mazda6 je opravdu fenomenální stroj. Nezapomínejte ovšem na novou Hondu Accord. Podle mnohých zasvěcených, kterým věřím, je v některých směrech dokonce ještě lepší, než recenzovaná šestka. S těmi jízdními vlastnostmi. Možná to autora článku překvapí, ale předchozí generace Mazdy6 měla konstrukčně propracovanější (složitější) podvozek, než ta současná. Ani Mazda se tak nevyhnula snižování výrobnívch nákladů. Nevím proč se autor bojí srovnání s BMW. Za sebe mohu říci, že první generace šestky s kterou mám něco odjeto se glorifikované řadě "trojce" téměř vyrovná. Osobně si myslím, že druhá generace Mazdy6 již není taková pecka, jakou byla první v době vzniku. Teprve čas ji důkladně prověří.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.11.2008 22:35, RE: Mazda-ikona spolehlivosti
koos posted by:
Nová Mazda6 je opravdu fenomenální stroj. Nezapomínejte ovšem na novou Hondu Accord. Podle mnohých zasvěcených, kterým věřím, je v některých směrech dokonce ještě lepší, než recenzovaná šestka. S těmi jízdními vlastnostmi. Možná to autora článku překvapí, ale předchozí generace Mazdy6 měla konstrukčně propracovanější (složitější) podvozek, než ta současná. Ani Mazda se tak nevyhnula snižování výrobnívch nákladů. Nevím proč se autor bojí srovnání s BMW. Za sebe mohu říci, že první generace šestky...
Myslím, že s podvozkem mazdy se "pletete". Mazda na podvozku rozhodně NEšetří, a nemýlím-li se, v minulé i současné generaci vpředu dvojitá příčná ramena a vzadu multilink použila (kdejaký "etalon" by mohl závidět ,-)
To srovnání s bmw 3 kulhá trochu "z principu", srovnávat předokolku (byť povedenou) s daleko "sofistikovanějším" pohonem zadních kol ... (je jako srovnávat šampón 2 v 1 s Kérastase šampon a konditioner)
PS: Myslím, že otázka Accord/M6 je spíše otázka "vkusu a potřeb" (na dálnici spíše Accord, na ... atp.)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.11.2008 23:45, gratulace
až na to traktorové palivo gratulace k výběru
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.11.2008 23:58, RE: Mazda-ikona spolehlivosti
Kylie posted by:
Myslím, že s podvozkem mazdy se "pletete". Mazda na podvozku rozhodně NEšetří, a nemýlím-li se, v minulé i současné generaci vpředu dvojitá příčná ramena a vzadu multilink použila (kdejaký "etalon" by mohl závidět ,-)
To srovnání s bmw 3 kulhá trochu "z principu", srovnávat předokolku (byť povedenou) s daleko "sofistikovanějším" pohonem zadních kol ... (je jako srovnávat šampón 2 v 1 s Kérastase šampon a konditioner)
PS: Myslím, že otázka Accord/M6 je spíše otázka "vkusu a potřeb" (na d...
S tím podvozkem se opravdu nepletu. Lichoběžníkových náprav je několik typů. A první generace má její složitější typ s dvojicí spodních příčných ramen, zatímco druhá generace má spodní rameno vcelku. To znamená, že u první generace se těhlice otáčí dole na dvou čepech (podobně jako třeba u vozů Audi, Mercedes-Benz a samozřejmě BMW), v případě druhé generace šestky pouze na jednom. Díky tomu, že se těhlice kola otáčí na dvou čepech, mění při vytáčení kola do rejdu svoji polohu virtuální rejdová osa, což má příznivý vliv jak na jízdu v přímém směru, tak i v zatáčce. U konstrukce s jedním čepem je třeba vždy volit určitý kompromis. Jinak souhlasím, že vůz s pohonem zadních kol je v samotném principu lepší, ale stačí aby trochub zapršelo a jeho výhoda je ta tam. V tom mi jistě dáte sama za pravdu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 00:35, RE: Mazda-ikona spolehlivosti
koos posted by:
S tím podvozkem se opravdu nepletu. Lichoběžníkových náprav je několik typů. A první generace má její složitější typ s dvojicí spodních příčných ramen, zatímco druhá generace má spodní rameno vcelku. To znamená, že u první generace se těhlice otáčí dole na dvou čepech (podobně jako třeba u vozů Audi, Mercedes-Benz a samozřejmě BMW), v případě druhé generace šestky pouze na jednom. Díky tomu, že se těhlice kola otáčí na dvou čepech, mění při vytáčení kola do rejdu svoji polohu virtuální rejdová o...
Woooov! Děkuji za "dovysvětlení", je smutné že takovéto (důležité) informace si přečtu od "neznámého anonyma" (nemyslím zle! ,-) v diskuzi na netu a profesionální novináři se o tom (většinou) "zapomenou" zmínit.
Já se "zadokolkami" zdaleka nemám takovou zkušenost jakou by si zaslužily, ale pokud vím (a to něco málo co jsem "odjezdila") mokro apod. už díky elektronickým systémům zdaleka není takový problém jak býval. Ale samozřejmě, když už při průtrži mračen nemohu se subaru jet, i něco jako můj brumla s velkým předním převisem a těžkým motorem s 63% "zátěže" na přední nápravě (takže docela "prima" trakcí) - kde ta přední se vždy nějak "najde" a ten zadek elektronika už "pohlídá", než třeba v jinak skvělém bmw.
PS: Je vidět, že opravdu "přehled" máte, co říkáte na Nissan GT-R? Já se přiznávám, že velmi-velmi se mi líbí (a opravdu NEjen pro rychlost - byť ta mne rozhodně "neuráží"), celá "konstrukce" na mne až "výborně" působí (v německu se "souboj" mezi porsche a gt-r ohledně jejich časů na Nordschleife tiskem probírá - kdo má opravdu pravdu zatím netuším, ale i v případě že u opravdu nissan "podváděli" auto se mi "líbí" - opravdu mi až tak nejde o "časy")
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 07:32,
To byla taková "lidová slovesnost" - politických vtípků tohohle typu tady kolovala spousta tak před 20-30 lety. Tenhle jsem si zrovna náhodou zapamatoval a při čtení příspěvků toho komunisty přede mnou se mi to nějak vybavilo úplně živě. Stejně jako ten asi nejznámější bonmot z té doby: "Kdo nekrade, okrádá rodinu."
Problém je, že to nebyl jen bonmot...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 08:48, RE: taky bych sel radeji do M6 nez Mondea
isis2000 posted by:
... k recenzi snad jedine, az na presprilis casto pouziva sluvko "slusne" v recenzi ... je to proste fajn Mazdicka :)
Raději trochu víc CO2 díky zvýšené spotřebě, než dejchat dehet, saze a podobný sračky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 08:49, RE: taky bych sel radeji do M6 nez Mondea
briketomet posted by:
Raději trochu víc CO2 díky zvýšené spotřebě, než dejchat dehet, saze a podobný sračky.
to mělo být o pár řádků výš k ekologii.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 10:41, RE: bez předmětu
Banjo posted by:
To byla taková "lidová slovesnost" - politických vtípků tohohle typu tady kolovala spousta tak před 20-30 lety. Tenhle jsem si zrovna náhodou zapamatoval a při čtení příspěvků toho komunisty přede mnou se mi to nějak vybavilo úplně živě. Stejně jako ten asi nejznámější bonmot z té doby: "Kdo nekrade, okrádá rodinu."
Problém je, že to nebyl jen bonmot...
Tak TENHLE jsem už slyšela i já a (ať to svedu na někoho "jiného") buřtík říká, že to nejen neBYL ale neNÍ bonmot (strašně ho "rozlaďuje", když "socialistické" návyky i u mladých lidí potkává)
Ale jinak, pěkný den (i když venku ..)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 10:54, Moc hezký auto
Nová M 6 je fakt paráda a v černé metle a na 18-náckách je to nádhera. Naftu taky nemusím, ale pokud pisatel nalítá tolik km, tak je lepší než benzín. Vzhledem k tomu, že dát 700 táců za auto je pro mě nemyslitelné (možná, že i pro 3/4 národa) tak jenom pokukuji s určitou závistí (ale v dobrém) a se kochám. Škodovkáři by sice rádi dostali ochcávku do střední kategorie, i faceliftovaná O II má k eleganci M 6 daleko. Holt muím počkat 5 let a pak si ji snad koupím ojetou a za pro mě dostupný peníz. Závidím Kylli, že se může vozit v takových parádních kárách jak vždy píše.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 11:35, RE: Moc hezký auto
klobrch posted by:
Nová M 6 je fakt paráda a v černé metle a na 18-náckách je to nádhera. Naftu taky nemusím, ale pokud pisatel nalítá tolik km, tak je lepší než benzín. Vzhledem k tomu, že dát 700 táců za auto je pro mě nemyslitelné (možná, že i pro 3/4 národa) tak jenom pokukuji s určitou závistí (ale v dobrém) a se kochám. Škodovkáři by sice rádi dostali ochcávku do střední kategorie, i faceliftovaná O II má k eleganci M 6 daleko. Holt muím počkat 5 let a pak si ji snad koupím ojetou a za pro mě dostupný peníz...
Děkuji, ale (bohužel) také nemohu jezdit kdy chci čím chci. Ale v těchto "kruzích" se pohybuji (spíše -ovala), takže tu a tam možnost něco zajímavého vyzkoušet mám.
PS: Trošku si to "šetřím", až vhodný čas příjde, možná to pro jakou "autíčkomobilku" jsem pracovala "vyzradím" ,-)
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 13:58, RE: Ekologie
David V posted by:
S naftovým motorem bych se o ekologii zrovna moc neotíral. Ještě ty normy nejsou stejné, jako pro benzínové agregáty.
Však já jsem tu poznámku pochopil jako ironickou. DPF zachytí saze, ale zvýšená spotřeba zase znamená zvýšení produkce aromatických uhlovodíků.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 14:01, RE: taky bych sel radeji do M6 nez Mondea
briketomet posted by:
Raději trochu víc CO2 díky zvýšené spotřebě, než dejchat dehet, saze a podobný sračky.
U dieslů to není jen CO2 jako u benzínu, ale taky tzv. aromatické uhlovodíky, které nejsou vidět, jako saze, ale zase jsou cítit a pokud vím, tak jsou taky rakovinotvorné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.11.2008 14:11, RE: Mazda-ikona spolehlivosti
Kobyla posted by:
Měl jsem Mazdu sice 626 benzín,ale dodnes na ni vzpomínám na velice spolehlivou káru.Nová 6 namá chybu a je asi nejlepší volba ze všech středních aut i C5 je za ní,že paní Kylie.Jen nechápu,proč majiteli chybí díra na 1,5 l petku.Zkusil se někdy za jízdy z ní napít?Prostě je to nepododlný a nebezpečný a musí mít otevřený šíbr.Jinak trochu závidím majiteli tu krásnou Mazdičku.Ať slouží.
Tak pití z 1,5 PET lahve nepovažuju za problém a to přesto, že mám 193 cm a hlavu mám blíže stropu, než většina řidičů. Šíbr mám a pro napití jsem ho ještě neotevíral. Největší problém při tom pití není ani tak vlastní pití, jako hlavně otevírání té láhve a její hledání v interiéru. Pokud mám spolujezdce, tak si nechám láhev podat a otevřít a napiju se klidně i při 130 na dálnici, když jsem sám, nechám to na zastávku.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.