0
back
 

diskuze k tématu: Novou Mazdu 6 nebo Ford Mondeo?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, japonská vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 18:18, RE: Asi spise Mazdu
anonym posted by:
Z tohohle vyberu dvou neprilis povedenych aut bych asi sel do te Mazdy. Hlavni vyhodou Mazdy je narozdil od Fordu rozumna cenova politika, takze rozdil u stejne vybavenych exemplaru muze byt klidne sto tisic ve prospech Mazdy. Benzinovy dvoulitr Ford nebrat, protoze uz v predchozim modelu mel velky problem se z prevodovanim a tim problematickou pouzitelnosti na dalnici (vysoka spotreba, velky hluk). Mazda 6 ma ten sestikvalt sice rovnez ne uplne idealne zprevodovany, ale ten kvalt navic je tam z...
Správný postřeh - nevylučovat z výběru Passat- pořád je to etalon třídy už i díky prodaným kusům jak u nás tak v evropě. Interiér kombinace černé a světlého dřeva s navigací motor tdi 125kw s převodovkou dsg nemá žádného konkurenta ve třídě. Ani nová mazda ani nové mondeo k tomu nemá srovnatelnou alternativu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 19:51, RE: Asi spise Mazdu
anonym posted by:
Správný postřeh - nevylučovat z výběru Passat- pořád je to etalon třídy už i díky prodaným kusům jak u nás tak v evropě. Interiér kombinace černé a světlého dřeva s navigací motor tdi 125kw s převodovkou dsg nemá žádného konkurenta ve třídě. Ani nová mazda ani nové mondeo k tomu nemá srovnatelnou alternativu.
Ehm, ehm dal bych na ten britský Autocar a další, že Passat etalonem už dávno není, v Autocaru se už nedostal myslím ani do první pětice. Kokurentů má habaděj od nové C5 s biturbem 2.2, popř. šestiválcem 2.7 HDi, přes třeba ono Mondeo, po novou Hondu Accord s také skvělým 2.2 dieslem, dle Engine of the Year těmhle motorům TDíčko vskutku nekonkuruje. M.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 19:52, RE: Asi spise Mazdu
anonym posted by:
Tak já si už zvolil, je to nový Opel s tajemným názvem INSIGNIA Jsem zvědavý na jejich dieselový motor.
No nový biturbo 1.9 od Fiatu (který se bude snad dávat i do Insignie) je prý výborný. Jo to je další motor s kterým "exetalon" Passat nemůže soupeřit. M.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 19:55, RE: Asi spise Mazdu
anonym posted by:
Z tohohle vyberu dvou neprilis povedenych aut bych asi sel do te Mazdy. Hlavni vyhodou Mazdy je narozdil od Fordu rozumna cenova politika, takze rozdil u stejne vybavenych exemplaru muze byt klidne sto tisic ve prospech Mazdy. Benzinovy dvoulitr Ford nebrat, protoze uz v predchozim modelu mel velky problem se z prevodovanim a tim problematickou pouzitelnosti na dalnici (vysoka spotreba, velky hluk). Mazda 6 ma ten sestikvalt sice rovnez ne uplne idealne zprevodovany, ale ten kvalt navic je tam z...
Kam na to chodíte s tím Passatem? Už i v domácích německých testech nevyhrává? Není to katastrofa, ale je už docela dost novějších a dle i těch německých testů lepších aut!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 20:09, RE: Asi spise Mazdu
mikes posted by:
Ze by byla ta dve auta nejak neprilis povedena bych asi netvrdil. A malo mista v Mondeu? To taky nechapu. Je fakt ze uz to je fat dost dlouiha kara, ale mista vevnitr je teda dost.
Mista v Mondeu je stejne jako u konkurence, coz s ohledem na rozmery neni zrovna moc pozitivni. Respektive konkurence dokazala stejne prostorny interier jako ma Mondeo nacpat do mensiho auta a to je proste plus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 21:18, RE: Asi spise Mazdu
anonym posted by:
Z tohohle vyberu dvou neprilis povedenych aut bych asi sel do te Mazdy. Hlavni vyhodou Mazdy je narozdil od Fordu rozumna cenova politika, takze rozdil u stejne vybavenych exemplaru muze byt klidne sto tisic ve prospech Mazdy. Benzinovy dvoulitr Ford nebrat, protoze uz v predchozim modelu mel velky problem se z prevodovanim a tim problematickou pouzitelnosti na dalnici (vysoka spotreba, velky hluk). Mazda 6 ma ten sestikvalt sice rovnez ne uplne idealne zprevodovany, ale ten kvalt navic je tam z...
Je vidět, že se opravdu vyznáte.A jaká jsou podle Vás dnes jak Vy říkáte "povedenější" auta? nechcete nám tady tvrdit, že poruchový a průměrně jezdící Passat B6, či třeba odcházející Vectra C. Je vidět, že jste ta auta viděl maximálně tak na obrázku. A to pouze z venčí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 23:11, edmund
Já bych si pořídil Insignii, ale jsem socka tak to nehrozí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.08.2008 00:54, RE: Příspěvky v diskusi
anonym posted by:
Zdar Karle!
jedine Octavia 1.9 tdi v kuzi,nic se jinak nechyta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.08.2008 00:59, RE: Jaký auto fedrdo
anonym posted by:
Tak, jo, k tématu. Já bych se mezi mondeem a mazdou rozhodl pro mazdu 6. Mondeo je podle mého už zbytečně velký. Mazda 6 je podle mýho ideální kombinací pohodlí a ještě rozumné velikosti. Od té doby, co tisíce inženýrů bádalo až vymysleli tlakovou láhev, tak není nutný vozit vzduch v autě.
Mazdu bych si klidně vzal s 1,8 protože podle mýho stačí na normální jizdu, pojistka by byla menší a spotřeba asi taky. Jakýsi pisálek o ní psal jako o super motoru, takže doulitr je podle něho zbytečný. Ale ...
Hochu ty ses rizek,bez tebe by to stalo za hovno tady. Fandim octavam tdi na hlinach( taky ju mam) jen tak dal,nedej se.Nekdy ti ju pucim,at se svezes radnym autem a ne japoncama v americkych plastenkach
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.08.2008 01:35, RE: Asi spise Mazdu
anonym posted by:
Je vidět, že se opravdu vyznáte.A jaká jsou podle Vás dnes jak Vy říkáte "povedenější" auta? nechcete nám tady tvrdit, že poruchový a průměrně jezdící Passat B6, či třeba odcházející Vectra C. Je vidět, že jste ta auta viděl maximálně tak na obrázku. A to pouze z venčí...
Auta jsem na obrázku viděl, máte pravdu. A obrázky to nebyl nejen z venčí... Spíš jak vy jste došel k tomu že Passat stále etalon? Koukám na anglické a německé testy spolehlivosti -tak tady to nebylo! Pročítám německý Auto-moto-sport a britský Autocar, tak tady už vůbec ne. Studuji výsledky Engine of the Year - no tak tady už absolutně ne, koukám na crash testy EuroNCAP - taky ne! Tak z jakými informacemi pracujete? Odkud plyne to přesvědčení o "etalonu" třídy?
Máte tu auta s výrazně větším rozvorem (Mondeo), s výrazně lepším zavěšením kol (C5), spolehlivější (Mazda 6), bezpečnější, s lepším podvozkem, s lepšími motory ... Používám konkrétní informace z konkrétních zdrojů. Kde se vzalo to přesvědčení že etalon ... ? Ano Passat BYL zajímavý povedený model, ale od té doby už uteklo pár let a konkurence věru nespala, píšeme rok 2008! M.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.08.2008 01:40, RE: ...z venčí
anonym posted by:
Je vidět, že se opravdu vyznáte.A jaká jsou podle Vás dnes jak Vy říkáte "povedenější" auta? nechcete nám tady tvrdit, že poruchový a průměrně jezdící Passat B6, či třeba odcházející Vectra C. Je vidět, že jste ta auta viděl maximálně tak na obrázku. A to pouze z venčí...
Tak nějak z venčí bych řekl, že Mondeo s pětiválce 2.5 je docela prima a břídilové a amatéři z britské redakce Autocar si myslí, že je to v tuhle chvíli dokonce nejpovedenější auto této kategorie. Tak nějak z venčí bych řekl, že i Honda Accord se moc povedla a jak benzín 2.4, tak obzvlášť diesel 2.2 jsou extraliga. Tak nějak zvenčí bych řekl, že nová C5 s manuálem a 2.2 dieslem bude dost pohoda a s automatem 2.7 ještě větší. Tak nějak z venčí bych to podle obrázků viděl. M.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.08.2008 01:41, RE: edmund
anonym posted by:
Já bych si pořídil Insignii, ale jsem socka tak to nehrozí.
Proč tak jednoznačně Insignii? Vždyť ještě netušíme jak se povedla?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.08.2008 01:43, RE: ..ještě lépe Hondu Accord
donald posted by:
Fajnšmekři volí Mazdu a nebo ještě lépe Hondu Accord. Dávám za pravdu, tady není co řešit. A to jsme se ještě nezmínili o dlouhověkosti japonských aut...
Jo ještě lépe a motor 2.2 nafta úplně nejlépe. A je to :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.08.2008 01:46, RE: Asi spise Mazdu
anonym posted by:
Z tohohle vyberu dvou neprilis povedenych aut bych asi sel do te Mazdy. Hlavni vyhodou Mazdy je narozdil od Fordu rozumna cenova politika, takze rozdil u stejne vybavenych exemplaru muze byt klidne sto tisic ve prospech Mazdy. Benzinovy dvoulitr Ford nebrat, protoze uz v predchozim modelu mel velky problem se z prevodovanim a tim problematickou pouzitelnosti na dalnici (vysoka spotreba, velky hluk). Mazda 6 ma ten sestikvalt sice rovnez ne uplne idealne zprevodovany, ale ten kvalt navic je tam z...
Ten dvoulitr Duratec HE v Mondeu tutově neznáš, protože meleš nesmysly. Při 130 na dálnici točí 3700 otáček, které mu dovolí i při plném zatížení projet celou D1 bez podřazování a přitom lze kdykoli zrychlit jen sešlápnutím pedálu. Motor při tom není nijak zvlášť hlučný, jeho zvuk je srovnatelný s hlukem od kol a vzduchu a to všechno hravě přehluší CD puštěné na střední hlasitost. Pružnost tohoto motoru je dostatečná na to, aby bez problémů na pětku jezdil od 60-70 km/h při 1800 otáčkách. Spotřeba je při 130 km/h 7,5 - 8,0 litrů v plném zatížení se zapnutou klimou. Ano, šestikvalt by asi na rovnějších úsecích umožnil dosáhnout nižší spotřeby, ale zase by nejspíše vyžadoval řazení v kopcích.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.08.2008 02:08, RE: dvoulitr Duratec
Koloděj posted by:
Ten dvoulitr Duratec HE v Mondeu tutově neznáš, protože meleš nesmysly. Při 130 na dálnici točí 3700 otáček, které mu dovolí i při plném zatížení projet celou D1 bez podřazování a přitom lze kdykoli zrychlit jen sešlápnutím pedálu. Motor při tom není nijak zvlášť hlučný, jeho zvuk je srovnatelný s hlukem od kol a vzduchu a to všechno hravě přehluší CD puštěné na střední hlasitost. Pružnost tohoto motoru je dostatečná na to, aby bez problémů na pětku jezdil od 60-70 km/h při 1800 otáčkách. Spotře...
Dvoulitr Duratec z praxe opravdu neznám, ale jak koukám konstrukčně nijak nevyčnívá, ničím se nevymiká. Hodnocení ne špatné, ne dobré. Prostě standard.
Babička má 1.4 HDi a dálničních 130 km/h ten motůrek taky zvládá hravě a bez problémů, je velmi tichý a kultivovaný, při jízdě poslouchá CD (spíš klasiku), hluk od Michelinek zcela ok. Vzhledem k výborné křivce točivého momentu je pružnost motoru dostatečná, aby na pětku v pohodě plula okreskou 80 - 90 km rychlostí při spotřebě 3.8 l atd. Jo a ještě šestikvalt by se asi na rovnějších úsecích hodil a umožnil dosáhnout nižší spotřeby, ale nevadí, i takhle je to dobrý motor.
Jo a dvoulitr Duratec HE opravdu neznám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.08.2008 06:48, RE: edmund
anonym posted by:
Já bych si pořídil Insignii, ale jsem socka tak to nehrozí.
Tak si pořiď bradavici a neskuhrej!

Iáá

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.08.2008 08:45, teflon-japonce
Zdar všichni, souhlasím s jedním článkem zde. Já bych šel do Mazdy 6, Accorda nebo Avensis a v 2.0 benzin!! Mondeo bude mít za chvíli každý rádoby manager! Kolego kup japonce a neprohloupíš!! Z vlastní zkušenosti vím, že japonec nakonec a navždy . Kdybych měl víc peněz při pořizování auta tak Jdu do Nového accorda! Jo a jinak Osel je super!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.08.2008 11:53, FOR Oslík
anonym posted by:
Tak si pořiď bradavici a neskuhrej!

Iáá

Osel
Oslíku tohle jsem nepochopil! Pro nás co nejsme oslíkové, můžeš trochu polopaticky? M.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.08.2008 16:48, RE: Asi spise Mazdu
Koloděj posted by:
Ten dvoulitr Duratec HE v Mondeu tutově neznáš, protože meleš nesmysly. Při 130 na dálnici točí 3700 otáček, které mu dovolí i při plném zatížení projet celou D1 bez podřazování a přitom lze kdykoli zrychlit jen sešlápnutím pedálu. Motor při tom není nijak zvlášť hlučný, jeho zvuk je srovnatelný s hlukem od kol a vzduchu a to všechno hravě přehluší CD puštěné na střední hlasitost. Pružnost tohoto motoru je dostatečná na to, aby bez problémů na pětku jezdil od 60-70 km/h při 1800 otáčkách. Spotře...
Kdo tady mluvil o stotriceti na dalnici? Mame snad 21. stoleti, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.08.2008 16:56, RE: Asi spise Mazdu
anonym posted by:
Auta jsem na obrázku viděl, máte pravdu. A obrázky to nebyl nejen z venčí... Spíš jak vy jste došel k tomu že Passat stále etalon? Koukám na anglické a německé testy spolehlivosti -tak tady to nebylo! Pročítám německý Auto-moto-sport a britský Autocar, tak tady už vůbec ne. Studuji výsledky Engine of the Year - no tak tady už absolutně ne, koukám na crash testy EuroNCAP - taky ne! Tak z jakými informacemi pracujete? Odkud plyne to přesvědčení o "etalonu" třídy?
Máte tu auta s výrazně větším roz...
Nesmite zase verit vsemu co se kde doctete. Na co je Mondeu "vyrazne vetsi rozvor", kdyz je uvnitr stejne mista jako u konkurence? Cim ma C5 "vyrazne lepsi zaveseni kol" nez Passat? Jine mozna, ale lepsi? Ne nadarmo se cestou hydrauliky zadny jiny vyrobce nevydal, ma to sve vyhody, ale i nevyhody.
Nicmene to v cem je sila Passatu neni, ze by byl v necem nejlepsi, ale v tom ze v nicem neni nejhorsi. Je to velmi vyrovnane auto, ktere jako celek prevysuje konkurenci, ktera ano muze byt v jednom ci druhem parametru lepsi. Temi lepsimi motory bych si az tak jist nebyl 2.0TDI 125kW ci 1.8TSI jsou v ramci stredni tridy stale spickou. Nemluve o faktu, ze jedine VW k dieselu nabidne dvojspojkovy automat DSG o kterem ted Ford mluvi, ze v budoucnu neco podobneho mozna jednou bude i mit. Kdo jiny nabidne ve stredni tride ctyrkolku? 300konovy motor?
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.