0
back
 

diskuze k tématu: Mazda6 - královna střední třídy?

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 09:20, rada
koukám že co rubrika to má marťan martin uši od hoven jak se sápe Kylie do zadečku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 09:58, rada
Měl jsem Mondeo, nejdříve 98 1.8TD a pak 2001 2.0 TDDI, starý bylo nerovnatelně lepší ( alespoň co se frekvence návštěv servisu a faktur týče ), teĎ si vozím zadek už nějaký pátek v Subaru Legacy ( RV 2000, koupený venku, 2,5 121 kW, překopaný na plyn - spotřeba 12 L plynu, plná výbava ) a jsem v jiným světě...na tacho 280000km, pravidelný servis, žádný problém. Mohu vřele doporučit, ikdyž je to auto který se nebude líbit po stránce designu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 10:31, rada
Tady to vypadá jako kdyby tu těžce pracoval obchoďák z Citroenu, viď Kylie?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 12:06, rada
Z pozice automechanika mužu s klidným srdcem z této trojice doporučit pouze mazdu.Mondeo neustále nějaký problém startér,únik klima a podobně. Citroen , nejhorší , hdi strašný odcházejí vstřiky vůdec celá palivová soustava ja na draka. přepínače pod volantem air-bagy věčný problém, když hdi, tak kupovat v zimě řádně vychlazené,ve vstřicích se usazuje nějakou záhadou parafín který prostě ztuhne až v zimě a konec, hdi is death. nový stojí pěknej ranec a oprava je tak na pár měsíců. za poslední rok sem měl na dílně tři takové stroje hrůůůza.Co se týka ceny Nd mazda je v tomto relativně nejhorší ale......ne také ve všem. Mazda druhá nejspolehlivější hned po toyotě. tak to shrneme Citroen ne,ford možná,mazda ano. P.S. zeptejte se automechaniků co jim jezdí nejvíc na dínu, pominu-li servisky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 12:26, rada
Valnoho máš špatnej přehled. Pravidelně střídám Kylii a Muroňe! A jestli má Kylie prdelku jako znalosti vo autech, nemuselo by to bejt vůbec špatný!
A jakub bude automechanik asi jako já marťan. Já už totiž umim číst a právě kultura chodu a spolehlivost, je to čím vynikají motory hdi nad konkurenci. No asi právě proto bere vámi schválenej ford nafťáky vod citroenu a vámi chválená mazda taky. Proto asi vyměnili svou původní naftu za to hdi, žejo?
Jo to Kylie taky doporučovala, když naftu tak hdi, když benzín tak subaru. To asi nebude úplně blbej nápad, Kylie tomu totiž rozumí!
Ten příspěvek s fordem se starou naftou 1.8 a pak novou 2.0 od citroenu je dobrej a asi i pravdivej, alepsoň tak pravdí všechny testy a statistiky.
Co rozebíráme? Kylie to už přece dávno vyřešila. Nafta = hdi, benzín = subaru
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 13:52, rada
.......když benzín, tak Subaru......
Když benzín, tak třeba úplně v klidu dvoulitry Mazda nebo Ford. Subaru určitě bude dobrá volba, ale tazatel nežádal rady ohledně benzínu a stran Subaru už vůbec ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 14:06, rada
Tazatel chtěl nejlepší diesel ze tří variant. Odpověď jaký diesel je nejlepší dostal, ten benzín je jen bonusová odpověď a reakce na některá doporučování např. benzínu od Mazdy. M6 2.0 benzín je prima kombinace, ale plochý boxer je z principu lepší, stejně jako symetrická čtyřkolka je z principu lepší než předokolka - byť povedená. Jóóó fyzika - tu jsem ve škole neměl rád, ale funguje mrcha jedna!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 14:13, rada
ještě zapoměla kajlí připojit vizitku ve kterym autosalonu dela aby nahodou pan Radek nekoupil cíťu u konkurence
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 14:14, rada
2 Marťan Martin - ať už Jakub automechanik je nebo není, problémy s HDI si nevymyslel, maximálně je odněkud opsal. Tím netvrdím, že je to špatný motor - je to vynikající diesel, spolehlivostí o nic horší (ani lepší) než jiné, ale v případě potenciálního nákupu musí Radek počítat s reálnou možností drahých oprav.
Plánuje nákup staršího dieselu a tam je riziko nemalých investic do oprav velké, ať už koupí HDI nebo TDCI. Na druhou stranu, pokud nebude mít smůlu na kus, bude se jednat o jednorázovou investici.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 14:49, rada
Jak už jsem někde napsala, nikdy jsem jako dealerka firmy Citroën nepracovala, nepracuji a považuji za velmi nepravděpodobné, že někdy pracovat budu. Ano na základě vlastních zkušeností, znalostí, zahraničních testů a statistik se domnívám, že požaduje-li Radek naftový motor, jednoznačně nejlepší variantou je 2.2HDi. V modelu C5 z počátku tisíciletí s ním mám dostatek vlastních zkušeností a (tak jako odborníci) jej můžu jen chválit. U každého, nejen staršího vozu (tam samozřejmě ještě víc, velmi záleží jak se k němu po ty roky kdo choval), jde o konkrétní kus, já měla na ten svůj štěstí, zazlobilo jen zavírání okna u řidiče, což mechanik vyřešil od příjezdu do odjezdu snad během 2 minut odpojením a připojením baterie. Za samozřejmost beru pravidelné kontroly v autorizovaném servisu (pravda ne v česku). Mazdu 6 považuji za povedené auto, což jsem ttady také už napsala. Trochu problém bych měla s výběrem motoru, asi bych nakonec zvolila sportovní verzi s motorem 2.3. Při koupi benzínového japonského vozu bych já osobně dala přednost Subaru, ani povedená M6 s náhonem na přední kola se nemůže měřit se symetrickou čtyřkolkou s plochým motorem (Náhon i řízení na jedné nápravě, je něco jako 2 v 1 u šampónů - vždy je lepší nejprve kvalitní šampon a až POTÉ kondicionér!).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 14:53, rada
tak a teď si počkáme na Martina Mrdina jak bude opěvovat kajlinu tapetu samou chválou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 15:14, rada
Milý Rene! To je opravdu celá vaše reakce? To nebylo nic moc a k autům už vůbec ne. Nějaký konkrétní argument či informaci k dispozici (krom popichování a napadání) nemáte?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 15:22, rada
Hele ta tě spláchla, co? A eště rozumí autům, co! Jsi v kýblu, co? A určitě jak je chytrá tak je hezká!
Jo a pořiď si nový brejle, napíšu ti to teď velkejma písmenama aby sis to už nesplet.
MARŤAN - MARTIN
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 15:52, rada
Hele renééé já vim že to musí bejt šok že někdo umí napsat naráz víc řádků než jeden a navíc když je to baba, žejo - a ty nejsou tak chytrý jako my chlapi, žejo, ale zkus se tim vyrovnat.
Jo a když se někdo umí vyjádřit a na větším prostoru formulovat své myšeňky, tak tomu se NEříká tapeta - to jen tak mezi náma aby ses příště zase neztrapňoval.
Radku doufám, že už máš jasno, na Kylii dej, ta má za ušima, ta tomu rozumí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 18:21, rada
Šel bych do C5. Přečti si ještě jednou co píše Kylie a uvěř tomu, napsal bych to samé, ale považuji to za ztrátu času...
Hodně štěstí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 20:16, rada
Myslim si, že ty co tady citroen jenom kritizojou, tak ho asi v životě nikdy neměli a ani asi mít nebudou a zdá se mi že ty řeči asi chytli někde v hospodě. Většinou co mají takový keci tak jezdí určitě felicií z roku 96.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 22:50, rada
Ahoj.Tak C5 mám druhou.Stále stejný problém motor je super ale elektrika má stále co dohánět.Za tento rok pátá závada a asi to nikdy neskončí.Kup Mazdu a máš klid.Už i Ford sází na čerpadla a vstřiky od Denza.A co Tojota?Tam je spolehlivost zaručená
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.08.2008 23:55, rada
Milý Pate! Myslela jsem, že Ford už definitivně přešel a "sází" na dieslové motory od Citroënu? Ostatně sám ho chválíš. Jaký ve své C5 máš? A jaký jsi měl v tém minulé? Je vidět, že jsi věrný zákazník, typický "citroenář", takže si jistě koupíš i třetí C5 (Jaký "super" motor pro příště plánuješ?).
Ano, Toyota (nepíše se to s "j", ale s "y" uprostřed slova) má velmi spolehlivá auta (I když poslední dobou bylo nepatrné zhoršení zaznamenáno!), ale naftový motor až tak vyjímečný není. Mazdu ano, to je zde probráno už 100x, tu ale spíše s benzínovým motorem.
Že jsi se svou již druhou C5 (Ještě že jí máš stále v záruce, že? Ta pětiletá záruka je k nezaplacení!) každých pár týdnů v servisu je hrůza! A co konkrétně tě na C5 trápí?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.10.2008 12:55, Královna ne, povedená varianta ano
Dívám-li se na německé ceny, patří v porovnání k těm levnějším a přitom určitě (nej)povedenějším - na dálkové dálniční trasy bych volila trochu jinak, ve všem ostatním povedené povedené ano ano ano.
PS: Prvníííííííí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.10.2008 12:59, RE: Královna ne, povedená varianta ano
Kylie posted by:
Dívám-li se na německé ceny, patří v porovnání k těm levnějším a přitom určitě (nej)povedenějším - na dálkové dálniční trasy bych volila trochu jinak, ve všem ostatním povedené povedené ano ano ano.
PS: Prvníííííííí
Ano, na dálkové trasy je benzínový dvoulitr málo. Lepší je 2,5 a úplně nejlepší volbou bude dle mého názoru 2.2 MZR-CD.
respond
  1 ... 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.